Zobacz podgałęzie
- Urząd Stanu Cywilnego
- Referat Finansowy
- Stanowisko d/s Zamówień Publicznych i Gospodarki Nieruchomościami
- Stanowisko d/s Ewidencji Ludności, Obrony Cywilnej, Spraw Wojskowych, Kancelarii Tajnej, Ochrony Przeciwpożarowej i Przeciwpowodziowej
- Stanowisko d/s Inwestycji, Budownictwa, Drogownictwa i Gospodarki Lokalami
- Stanowisko d/s Rolnictwa,Ewidencji Działalności Gospodarczej i Ewidencji Opłat za Pobór Wody i Ścieków
- Stanowisko d/s Kadr, Obsługi Rady Gminy i Sekretariatu
Komórki organizacyjne
W skład Urzędu wchodzą następujące referaty i samodzielne stanowiska pracy:
1. Referat Finansowy. (FN)
W skład referatu wchodzą następujące stanowiska pracy:
1) Kierownik Referatu - obecnie pełni tę funkcję Skarbnik Gminy,
2) stanowisko d/s księgowości budżetowej (2),
3) stanowisko d/s księgowości podatkowej i budżetowej (1),
4) stanowisko d/s wymiaru podatków (1),
5) stanowisko d/s rachuby płac i rozliczeń z ZUS (1),
6) stanowisko d/s. finansowych i oświatowych (1) .
2) stanowisko d/s księgowości budżetowej (2),
3) stanowisko d/s księgowości podatkowej i budżetowej (1),
4) stanowisko d/s wymiaru podatków (1),
5) stanowisko d/s rachuby płac i rozliczeń z ZUS (1),
6) stanowisko d/s. finansowych i oświatowych (1) .
2. Samodzielne stanowiska pracy:
1) stanowisko d/s kadr, obsługi Rady Gminy i sekretariatu,
2) stanowisko d/s rolnictwa, ewidencji działalności gospodarczej i ewidencji opłat za pobór wody i ścieków,
3) stanowisko d/s inwestycji, budownictwa, drogownictwa i gospodarki lokalami,
4) stanowisko d/s ewidencji ludności, obrony cywilnej, spraw wojskowych, kancelarii tajnej, ochrony przeciwpożarowej i przeciwpowodziowej, BHP,
5) stanowisko d/s zamówień publicznych, gospodarki nieruchomościami,
6) stanowisko d/s. informacji publicznej, informacji niejawnych, archiwum zakładowego i promocji gminy.
2) stanowisko d/s rolnictwa, ewidencji działalności gospodarczej i ewidencji opłat za pobór wody i ścieków,
3) stanowisko d/s inwestycji, budownictwa, drogownictwa i gospodarki lokalami,
4) stanowisko d/s ewidencji ludności, obrony cywilnej, spraw wojskowych, kancelarii tajnej, ochrony przeciwpożarowej i przeciwpowodziowej, BHP,
5) stanowisko d/s zamówień publicznych, gospodarki nieruchomościami,
6) stanowisko d/s. informacji publicznej, informacji niejawnych, archiwum zakładowego i promocji gminy.
3. Pracownicy obsługi
1) sprzątaczka,
2) konserwator urządzeń wodno-kanalizacyjnych,
3) robotnik gospodarczy,
4) kierowca autobusu,
5) kierowca – konserwator w OSP
2) konserwator urządzeń wodno-kanalizacyjnych,
3) robotnik gospodarczy,
4) kierowca autobusu,
5) kierowca – konserwator w OSP
Do wspólnych zadań komórek organizacyjnych należy w szczególności:
1. Koordynowanie procesów rozwoju społeczno - gospodarczego gminy.
2. Posiadanie i znajomość przepisów prawnych w zakresie prawa samorządowego, kodeksu postępowania administracyjnego, prawa administracyjnego i przepisów gminnych, ciągłe aktualizowanie przepisów prawnych.
3. Inicjowanie i opracowywanie projektów uchwał, zarządzeń i decyzji oraz wykonywanie uchwał Rady Gminy w zakresie prowadzonych spraw.
4. Zapewnienie właściwej i terminowej realizacji zadań.
5. Współdziałanie z organami samorządowymi i organizacjami społecznymi działającymi na terenie gminy.
6. Współdziałanie z właściwymi organami rządowej administracji ogólnej.
7. Przygotowanie odpowiedzi na na skargi, wnioski i interpelacje według właściwości.
8. Przygotowanie okresowych ocen, analiz, informacji i sprawozdań.
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Szaraniec Agnieszka
- Data udostępnienia w BIP: 2003-06-27 11:53:34
- Informacja zaktualizowana przez: Kocyk Bogdan
- Data ostatniej aktualizacji: 2010-09-17 15:08:35
- Liczba odsłon: 10198
- Historia dokumentu: