Stanowisko d/s Kadr, Obsługi Rady Gminy i Sekretariatu

Danuta Urbańska

tel.048 621-71-05

tel/fax 048 621-70-25

 

Do zadań samodzielnego stanowiska d/s. Kadr, Obsługi Rady Gminy i Sekretariatu należy:

1) prowadzenie sekretariatu Wójta,

2) prowadzenie centralnego rejestru skarg i wniosków kierowanych do Wójta,

3) prowadzenie spraw kadrowych :ewidencji pracowników Urzędu i ich spraw osobowych oraz spraw osobowych gminnych jednostek organizacyjnych,

4) prenumerata aktów prawnych i prasy, zamawianie pieczęci i pieczątek,

5) realizowanie zaopatrzenia materiałowo-biurowego Urzędu i Gminnych jednostek organizacyjnych,

6)  prowadzenie zbiorów Dzienników Ustaw, Monitorów Polskich i Dzienników Urzędowych,

7) prowadzenie spraw socjalnych pracowników,

8) przyjmowanie i wysyłanie przesyłek w Urzędzie oraz ich ewidencja,

9) prowadzenie ewidencji zarządzeń i decyzji wydawanych przez Wójta,

10) prowadzenie i udostępnianie książki kontroli,

11)  przygotowanie dokumentów dotyczących płac, nagród jubileuszowych, dodatków funkcyjnych, specjalnych, stażowych, spraw rentowych i emerytalnych, w tym odpraw emerytalnych,

12)  zapewnienie Przewodniczącemu i Wiceprzewodniczącemu Rady oraz Komisjom Rady wszechstronnej pomocy w realizacji zadań określonych Statutem Gminy,

13) opracowanie i gromadzenie dokumentacji z pracy Rady i Komisji Radym,

14) protokołowanie sesji, komisji, zebrań i posiedzeń,

15) prowadzenie centralnego rejestru uchwał, zarządzeń i innych postanowień Komisji oraz gromadzenie zbioru przepisów gminnych i udostępnianie ich do publicznego wzglądu,

16)  realizacja zadań związanych z wyborem ławników,

17)  współpraca w przeprowadzaniu wyborów prezydenckich, parlamentarnych, samorządowych i referendum,

18) prowadzenie spraw jednostek pomocniczych gminy (sołectw),

19) sporządzanie zeznań świadków na okoliczność dokumentowania okresów zatrudnienia,

20) pobór i rozliczanie opłaty targowej,

21) prowadzenie spraw przyznawania  i wypłaty  zasiłków rodzinnych,

 

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Szaraniec Agnieszka
  • Data udostępnienia w BIP: 2004-01-28 13:42:43
  • Informacja zaktualizowana przez: Szaraniec Agnieszka
  • Data ostatniej aktualizacji: 2004-01-29 10:56:25
  • Liczba odsłon: 1214
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 1384473]

przewiń do góry