Sekretarz Gminy

mgr Barbara Sobota
tel. 48 621 70 58
BarbaraSobota@magnuszew.pl

1. Sekretarz Gminy - stanowisko z powołania.
2. Sekretarz Gminy zapewnia warunki sprawnego funkcjonowania Urzędu, a w szczególności:

1) zastępuje Wójta w sytuacjach ściśle określonych w czasie jego nieobecności w Urzędzie,
2) podpisywanie decyzji w sprawach indywidualnych z zakresu administracji publicznej oraz pism wychodzących dotyczących gminy - na podstawie upoważnień,
3) opracowywanie projektów zmian Regulaminu Urzędu,
4) opracowywanie zakresu czynności,
5) nadzór nad organizacją pracy w Urzędzie, propozycje usprawnień, ,
6) nadzór nad przygotowaniem projektów uchwał z zakresu działań Urzędu z wyjątkiem uchwał budżetowych,
7) zapewnienie przestrzegania prawa przy podejmowanych działaniach i decyzjach,
8) czuwanie nad tokiem i terminowością wykonywania zadań Urzędu,
9) dbanie o dyscyplinę pracy w Urzędzie i przestrzeganie tajemnicy państwowej i służbowej,
10) prowadzenie kontroli wewnętrznej,
11) dbanie o podnoszenie kwalifikacji pracowników,
12) nadzór nad wdrażaniem uchwał Rady oraz ich wykonywaniem,
13) współpracuje z Radą w zakresie właściwego przygotowania materiałów pod obrady sesji,
14) nadzoruje kompletowanie dokumentacji z pracy Rady,
15) dbanie o wygląd budynku i jego otoczenia,
16) przewodnictwo i koordynacja prac związanych ze spisami i wyborami,
17) nadzoruje prowadzenie spraw kadrowych pracowników Urzędu i kierowników jednostek organizacyjnych gminy,
18) realizuje zadania związane z prowadzeniem placówek szkolnych,
19) prowadzi sprawy gminy powierzone przez Wójta.
Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Szaraniec Agnieszka
  • Data udostępnienia w BIP: 2003-06-27 11:11:39
  • Informacja zaktualizowana przez: Kocyk Bogdan
  • Data ostatniej aktualizacji: 2010-09-17 15:24:06
  • Liczba odsłon: 5686
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 1384473]

przewiń do góry