Burmistrz Magnuszewa - mgr inż. Marek Drapała

telefon: 48 6217059
email: burmistrz@magnuszew.pl

Sekretariat:
ul. Saperów 24
26-910 Magnuszew
telefon: 48 6217085
email: gmina@magnuszew.pl

Sekretariat czynny:
Poniedziałek - 7:30 - 17:00 
Wtorek - Czwartek - 7:30 - 15:30 
Piątek - 7:30 - 14:00

Przyjęcia interesantów

Burmistrz Magnuszewa przyjmuje interesantów codziennie w godzinach pracy Urzędu


Do zadań i kompetencji Burmistrza należy w szczególności:

  1. kierowanie bieżącymi sprawami gminy oraz reprezentowanie jej na zewnątrz,
  2. składanie oświadczeń woli w imieniu gminy w zakresie zarządu mieniem i udzielanie upoważnień w tym zakresie,
  3. projektowanie i realizacja strategii rozwoju gminy,
  4. określanie polityki kadrowej i płacowej,
  5. zatwierdzanie zakresu czynności i odpowiedzialności pracowników oraz ocena kadry kierowniczej Urzędu,
  6. udzielanie pełnomocnictw procesowych,
  7. wykonywanie uchwał Rady oraz przedkładanie na sesję sprawozdań z ich wykonania,
  8. prowadzenie gospodarki finansowej gminy,
  9. pełnienie funkcji Szefa Obrony Cywilnej Gminy i nadzór nad wykonywaniem zadań związanych z obronnością,
  10. sprawowanie zarządzania kryzysowego na terenie gminy
  11. ogłaszanie uchwał Rady Miejskiej oraz przedkładanie uchwał Wojewodzie i RIO,
  12. powoływanie Komisji przetargowych,
  13. wydawanie zarządzeń wprowadzających w życie regulaminy wewnętrzne dotyczące działalności Urzędu,
  14. podejmowanie i inicjowanie działań w sprawach publicznych o znaczeniu lokalnym, które nie są zastrzeżone na rzecz innych podmiotów,
  15. zapewnienie realizacji uprawnień obywateli dotyczących dostępu do informacji publicznej,
  16. zapewnienie ochrony informacji niejawnych oraz danych osobowych przetwarzanych, przekazywanych i przechowywanych w Urzędzie,
  17. współdziałanie z organami sołectw w wykonywaniu przez nie zadań, w tym zadań z zakresu administracji publicznej,
  18. wykonywanie innych zadań zastrzeżonych dla Burmistrza przepisami prawa, regulaminem oraz uchwałami Rady.
Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Kocyk Bogdan
  • Data udostępnienia w BIP: 2024-01-10 21:35:16
  • Informacja zaktualizowana przez: Kocyk Bogdan
  • Data ostatniej aktualizacji: 2024-01-16 19:33:04
  • Liczba odsłon: 959
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 2283272]

przewiń do góry