OGŁOSZENIE  O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA                                           

w dni 11-10-2006r podpisano umowę na                                                             

 

Budowę drogi gminnej  „Rękowice – Gruszczyn – Chmielew” z firmą

 

 Przedsiębiorstwo Inżynieryjno Budowlane „DROTECH”, 05-300 Mińsk Mazowiecki, ul. Warszawska 211/2

tel./Fax. 022 717 95 96                                                                 

 

 

ZP-341/25/06

                                                                                                                                          Magnuszew, 2006-10-02

                            OGŁOSZENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

                  ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY dla cz.I. zamówienia

                  INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIU PRZETARGU dla cz.II.zamówienia

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na

cz.1. Budowę drogi gminnej  „Rękowice – Gruszczyn – Chmielew”

cz.2. Modernizację drogi gminnej  „ Dębowola – Basinów”

1. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 Pzp Wójt Gminy w Magnuszewie, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę:

 Przedsiębiorstwo Inżynieryjno Budowlane „DROTECH”, 05-300 Mińsk Mazowiecki, ul. Warszawska 211/2 dla zamówienia dotyczącego  części I cena n.705.382,37zł, brutto 860.566,49zł.

Uzasadnienie wyboru: Spełnia warunki określone siwz .

2. Unieważnić przetarg dla zamówienia dotyczącego cz.II  na podstawie art.93 ust.4 – cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę , którą zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz Kodeks Cywilny

Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2 Pzp Nazwa zamawiającego informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie zostały odrzucone żadne oferty.

 Środki ochrony prawnej

Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej określone w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2004 r. Nr 19 poz. 177 z p.zm.) - dział VI "Środki ochrony prawnej".

Protest wnosi się w terminie 7 dni od dnia, w którym powzięto lub można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia

Wójt Gminy

Henryk Plak

 

Magnuszew dnia 24.08.2006r

Ogłoszenie o  zamówieniu   publicznym

w trybie przetargu nieograniczonego powyżej 60000 euro

na

cz.1. Budowę drogi gminnej  „Rękowice – Gruszczyn – Chmielew”

cz.2. Modernizację drogi gminnej  „ Dębowola – Basinów”

1)       Nazwa i adres Zamawiającego

1.       Pełna nazwa zamawiającego: Gmina Magnuszew

2.        Adres do korespondencji  : Urząd Gminy Magnuszew, ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew

3.       REGON: 000545290, NIP 812-14-21-710

4.        Internet: http://www.ugmagnuszew.bip.org.pl, e- mail: magnuszew2@warsoft.pl

5.       Numer telefonu: (0-48)6217105 , faks: (0-48) 6217025

Pracownicy zamawiającego uprawnieni do bezpośredniego kontaktowania się z wykonawcami:

1.          Imię i nazwisko: 1. Alicja Malinowska, . referent ds. zamówień publicznych  2. Stanisław Figlewicz- . referent ds.budownictwa

2.          Numer telefonu: (0-48) 62 17 105 w. 34 lub 36

3.          Numer pokoju (w siedzibie zamawiającego): pok. 10

4.          Godziny, w których udzielane są informacje dotyczące przetargu: 7:30-15:30

CPV 45 23 31 20-6

2) Opis przedmiotu zamówienia :

cz.1.  Budowę drogi gminnej  „Rękowice – Gruszczyn – Chmielew”  długości 1949,5m, szerokości 4,5

         -5m. Przebudowa obejmuje: wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym, wyprofilowanie

         istniejącej nawierzchni masa mineralna –bitumiczną, usprawnienie odwadniania, oznakowanie.

cz.2. Modernizację drogi gminnej  „ Dębowola – Basinów” długości 1258 m , szerokości 5

3) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

4) Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.

5) Termin wykonania zamówienia: - 30 październik 2006r.

6) Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.

1.        O udzielnie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki formalne potwierdzające prawo do ubiegania się o zamówienie publiczne, tj. Wykonawcy którzy:

a)       posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia tzn. prowadzą działalność gospodarczą w w/w zakresie zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie ewidencji działalności gospodarczej,

b)      nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z uwagi na okoliczności wskazane przepisami art. 24 ust. 1 i 2  ustawy Prawo zamówień publicznych,

oraz spełniają warunki materialne potwierdzające zdolność Wykonawców do wykonania przedmiotowego zamówienia , tj. Wykonawcy którzy:

c) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie wykonanie w ciągu 2 ostatnich lat minimum 3 robót o charakterze i złożoności porównywalnej z  zakresem zadania  będącego przedmiotem zamówienia co zostanie potwierdzone referencjami

d) posiadają  potencjał techniczny  niezbędny do wykonania zamówienia tj. co najmniej: (koparka, spycharka,

     samochód samowyładowczy, urządzenie do zagęszczania),

e) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym co najmniej 1 pracownika posiadającego

     uprawnienia budowlane do kierowania robotami ( kierownik robót i kierownik budowy) w specjalności

     drogowej,

f)  znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia – są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie  na podstawie zaświadczeń i oświadczeń wymienionych w SIWZ( spełnia – nie spełnia).

7). Wadium    - cz.I. 8.600 zł, cz.II. 2.900 zł.

8). Kryteria oceny ofert i ich znaczenie -  cena – 100%.

9). Miejsce i termin składania ofert - Urząd Gminy w Magnuszewie, ul. Saperów 24;   26-910 Magnuszew,  pok.    

      Nr 12 – 26 wrzesień 2006r  do godz. 10.00

10). Termin związania ofertą -  30 dni.

11). Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.

12). Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.

13). Licytacja elektroniczna - Nie dotyczy.

14) Ogłoszenie przekazano Prezesowi UZP 24-08-2006

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Malinowska Alicja
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Malinowska Alicja
  • Data ostatniej aktualizacji: 2006-10-12 10:02:42
  • Liczba odsłon: 142
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 2287381]

przewiń do góry