ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA

          Urząd Gminy w Magnuszewie informuje, że postępowanie o zamówienie publiczne: Na zakup i dostawę oleju opałowego EKOTERM Plus zostało unieważnione na podstawie: art.93ust.1 pkt.7 Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z dnia 9 lutego 2004 r. Nr 19, poz. 177 z poź.zm.)

Uzasadnienie faktyczne:

          Postępowanie  o udzielenie zamówienia publicznego obarczona jest wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia jest rozbieżna w części dotyczącej załącznika nr 1 tj.formularza ofertowego z treścią opisu sposobu obliczania ceny. Ta niejednolitość treści poprzez użyte słowa (marża) różnica powoduje niemożliwość dokonania oceny ofert.

Z tych to względów postanowiono jak wyżej.

 

            Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej, których procedury określono w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych - dział VI "Środki ochrony prawnej".

 

 

 

Otrzymują:

 

Uczestnicy postępowania

 

OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA O ZAMÓWIENIE PUBLICZNE

                                

                               w przetargu nieograniczony powyżej 60 000 EURO poniżej art. 40 ust.2

1)  Przedmiot zamówienia - dostawa:

 Zakup lekkiego oleju opałowego EKOTERM Plus w ilości – 185.000 litrów

 wraz  z dostawą do wskazanej kotłowni i zatankowanie zbiorników na 

 terenie gm.Magnuszew.

2)  Pełna nazwa zamawiającego: Gmina Magnuszew

1.        Adres do korespondencji  : Urząd Gminy Magnuszew, ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew

2.       REGON: 000545290, NIP 812-14-21-710

3.        Internet: http://www.ugmagnuszew.bip.org.pl, e- mail: magnuszew2@warsoft.pl

4.       Numer telefonu: (0-48)6217105 , faks: (0-48) 6217025

5.       Osoba do kontaktów: Alicja Malinowska

3) CPV 23.13.20.00-1

4) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

5)  Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych.

5) Termin wykonania zamówienia: sukcesywnie do 15 kwietnia 2007r

6) Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

- nie podleganie wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych

- spełnienie warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych

- posiadanie niezbędnego sprzętu

- posiadać aktualną koncesję na obrót paliwami ciekłymi wydanej przez Prezesa Regulacji Energetyki.

- posiadać aktualną legalizację liczników pomiaru dostarczanego oleju.

- posiadać środki finansowe w wysokości 100tyś.zł.

                Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach, określonych w SIWZ.

                Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 

7) Wadium:  4000,00 zł

8) Kryteria oceny ofert:  cena – 100%

9) Miejsce i termin składania ofert:

    Urząd Gminy Magnuszew, ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew

    Pokój nr 12 , do dnia 2006 - 10- 02 do godz. 10:00

10) termin związania ofertą okres 30 dni

11). Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.

12). Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.

13). Licytacja elektroniczna - Nie dotyczy.

14) Ogłoszenie przekazano do UZP dnia 2006-09-14

                                                    

                                                     

 Magnuszew, 2006-09-14

 

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 2287288]

przewiń do góry