ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

dot.: Wykonanie Remontu drogi gminnej Anielin Kępa.  Nr sprawy: ZP – 341/17/07 .

                Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 Pzp Wójt Gminy Magnuszew informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę:

                                                

1. Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp.zoo, 26-700  Zwoleń, ul. D.Perzyny 86 – cena brutto 124.760,25zł. -   oferta spełnia warunki określone siwz i jest najkorzystniejszą cenowo.

2. Zamawiający nie odrzuca żadnej oferty.

3. Zamawiający nie wyklucza z postępowania żadnego wykonawcy.

 

                Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej, których procedury określono  w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych - dział VI "Środki ochrony prawnej".

Magnuszew 11-06-2007

Wójt Gminy Magnuszew

Henryk Plak

 

 

ZP-341/17/07                                                                                                        Magnuszew, 2007-05-23

              OGŁOSZENIE O (WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA)  ZAMÓWIENIU

dot.: postępowania : Remont drogi przez wieś Anielin Kępa.

Działając na podstawie art.39 i 4a Pzp Urząd Gminy Magnuszew zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

1) Nazwa i adres zamawiającego:Urząd Gminy Magnuszew, Ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, Strona WWW : ugmagnuszew.bip.org.pl, E-mail: magnuszew2@warsoft.pl

Godziny urzędowania : 7:30  -  15:30

2) Określenie trybu zamówienia:   Przetarg nieograniczony poniżej 60.000 EURO

3)  Adres strony internetowej, na której zamieszczona została specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ugmagnuszew.bip.org.pl

Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać: za zaliczeniem pocztowy za cenę 20 zł.

4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont drogi przez wieś Anielin Kępa długości 750mb i szerokości 4,5mb polegający na wykonaniu podbudowy i położeniu masy mieszanki

mineralno - bitumicznej

Wspólny Słownik Zamówień: 45.23.31.20-6.

5) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych  i częściowych. 

6) Termin wykonania zamówienia:  30 dni kalendarzowych.

7) Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:  

a)       nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z uwagi na okoliczności

wskazane przepisami art. 24 ust. 1 i 2  ustawy Prawo zamówień publicznych,

oraz spełniają warunki materialne potwierdzające zdolność Wykonawców do wykonania

przedmiotowego zamówienia , tj. Wykonawcy którzy:

b)      posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie,

c)       posiadają  potencjał techniczny  niezbędny do wykonania zamówienia tj. co najmniej:

  • równiarka,
  • walec,
  • rozkładarka do masy bitumicznej

e)  dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym co najmniej

  • 1 pracownika posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami ( kierownik robót i kierownik budowy) w specjalności drogowej,

f)   znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia

8) Informacja na temat wadium:          2000,00 zł

9) Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:      cena                      -           100%          

10) miejsce i termin składania ofert:   w siedzibie zamawiającego Urząd Gminy Magnuszew. Ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, pokój Nr 12 do dnia 2007-06-05 do godz. 10:00

11) miejsce i termin otwarcia ofert:  w siedzibie zamawiającego Urząd Gminy Magnuszew

Ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew , pokój Nr 2, dnia 2007-06-05 o godz. 10:30.

                         

12) termin związania ofertą- 30 dni                       

13) informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej  Nie dotyczy.

14) informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu – nie dotyczy 

15) informacje o przewidywanym aukcji elektronicznej    -   nie dotyczy

                                                                                                           WÓJT GMINY

                                                                                                          Henryk  Plak               

 

Do bezpłatnego pobrania 

Specyfikacja Istotnych warunków Zamówienia 

 i Przedmiar robót                                                

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Malinowska Alicja
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Malinowska Alicja
  • Data ostatniej aktualizacji: 2007-06-11 11:05:35
  • Liczba odsłon: 113
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 2287303]

przewiń do góry