Magnuszew 2007-08-22

 

PROTOKÓŁ

 

Sporządzony na okoliczność przeprowadzenia postępowania w trybie ustawy o zamówieniach publicznych – przetarg nieograniczony o wartości poniżej progów ustalonych na podstawie art.11 ust.8.

 

Zamawiający:

Urząd Gminy Magnuszew, GOPS,  26-910 Magnuszew, ul. Saperów 24

 

Przedmiot zamówienia:

Zakup wraz z dostawą gorących posiłków

 

Wartość zamówienia –  124 500zł brutto.

 

Przetarg ogłoszona : na stronie internetowej ugmagnuszew.bip.org.pl. od 13-08-2007r

 

Kryterium: cena  - 100%

 

Termin otwarcia ofert: 22 sierpnia 2007 godz.1015

 

Termin wykonania zamówienia  – 30 stycznia 2008r.

 

Brak ofert

 

Komisja wnioskuje:

        Unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia na podstawie art.93 ust.1 pkt.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych (Dz.U.Nr 19,poz.177 z póź.zm)– nie wpłynęła żadna oferta.

                                                        Kierownik GOPS

                                                        Barbara Sobota

 

OGŁOSZENIE

 

Magnuszew: Zakup wraz z dostawą goracych posiłków.

Numer ogłoszenia do UZP: 141214 - 2007; data zamieszczenia: 13.08.2007

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy



Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.



SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy, ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, woj. mazowieckie, tel. 048 6217105 w. 34, fax 048 6217025.


  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugmagnuszew.bip.org.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie przewiduje się.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.



SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA



II.1) OPIS


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wraz z dostawą goracych posiłków..


II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.


II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup z dostawą gorących posiłków jednodaniowych do szkół w Mniszewie , Rozniszewie, Chmielewie i Przydworzycach ~41500szt.


II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.89.42.10-6.


II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.


II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.05.2008.



SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM



III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


  • Informacja na temat wadium: Nie pobiera się..




III.2) WARUNKI UDZIAŁU


  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 2 posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny :
    - posiadają środek transportu dopuszczony przez Inspekcję Sanitarna do przewozu tego typu artykułów spożywczych
    - pobiera i przechowuje próbki żywności zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 19 grudnia 2002r oraz stosuje odpowiednie naczynia do przewozu i wydawania posiłków spełniające odpowiednie wymogi , a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
    Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz oferty (według załączonego wzoru),
    2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych wg załącznika nr 2
    3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
    4. Oświadczenie Wykonawcy o nie zaleganiu lub zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
    5. Oświadczenie Wykonawcy o nie zaleganiu lub zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
    6. wykaz posiadanego sprzętu wg załącznik nr 4
    7. zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczone produkty tj. posiłki i naczynia - odpowiadają normom
    8. Oświadczenie o podwykonawcach -wg zał nr5



SEKCJA IV: PROCEDURA



IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.



IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ugmagnuszew.bip.org.pl


Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urzędzie Gminy Magnuszew, ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew,.


IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie przewiduje się dialogu konkurencyjnego.


IV.3.4) Termin składania ofert: 22.08.2007 godzina 10:00, miejsce: Urzędzie Gminy Magnuszew, ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, pok. nr 12.


IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

                                    

Magnuszew 13.08.2007r

 

do pobrania :

specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Malinowska Alicja
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Malinowska Alicja
  • Data ostatniej aktualizacji: 2007-08-22 17:10:12
  • Liczba odsłon: 113
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 2287550]

przewiń do góry