Magnuszew 2-04-2008

ZP-341/5/08

 

 

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

dot.: postępowania – Budowa dróg Chmielewn i Mniszew

Cz.I. Budowa drogi w Chmielewie

Cz.II. Budowa drogi w Mniszewie..

Nr sprawy: ZP – 341/5/08 .

1.             Działając na podstawie art. 92 ust. 1  Pzp Wójt Gminy Magnuszew informuje, że w prowadzonym postępowaniu :

 

Cz.I. budowa drogi w Chmielewie - unieważniony przed upływem ofert art.93 ust. 1 pkt.7 -postępowanie obarczone było wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy w sprawie zamówienia publicznego

 

Wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę. dot.:

 

Cz.II. budowa drogi w Mniszewie –  Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp.z oo, Mińsk Mazowiecki, ul.Kolejowa 28 - cena brutto 39064,40zł- oferta spełnia warunki określone siwz i jest najkorzystniejszą cenowo.

 

2. Zamawiający odrzuca ofertę firmy - Zakład Transportowo Budowlany, Krzysztof  Wach, 26670 Pionki, ul. Wspólna 23 – została złożona przez wykonawcę wykluczonego z postępowania – art.89 ust.1 pkt.5.

3. Zamawiający wyklucza z postępowania wykonawcę - firmy Zakład Transportowo Budowlany, Krzysztof Wach, 26670 Pionki, ul. Wspólna 23 – wykonawca mimo wezwania nie dostarczył dokumentu – art.24 ust.2 pkt.3.

4. Wykaz wykonawców którzy złożyli oferty oraz ich streszczenie:

 

Zgłoszono oferty cz.II:

Lp.

Nazwa wykonawcy

Adres Wykonawcy

Cena brutto cz.II

Punktacja cz.II

1

Zakład Transportowo Budowlany, Krzysztof Wach

26-670 Pionki, ul.Wspólna 23

41.138,40

odrzucona

2

Przedsiębiorstwo Inżynieryjno Budowlane DROTECH

05-300 Mińsk Mazowiecki

Ul. Warszawska 211/2

44.611,98

88

3

Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów

05-300 Mińsk Mazowiecki, ul.Kolejowa 28

39.064,40

100

4

Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjno Drogowych

05-600 Grójec, Al.Niepodległości 22

41.504,40

94

 

 

Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej, których procedury określono  w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych - dział VI "Środki ochrony prawnej".

WÓJT GMINY

Henryk Plak

 

 

 

Magnuszew 25-03-2008r

ZP-341/5/08

                                ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA

W części dotyczącej:        BUDOWA DROGI W CHMIELEWIE

                Urząd Gminy w Magnuszewie informuje, że postępowanie o zamówienie publiczne: w części BUDOWA DROGI w CHMIELEWIE zostało unieważnione na podstawie: art.93 ust.1 pkt.7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych (Dz.U.Nr 19,poz.177 z póź.zm).

Uzasadnienie faktyczne:

Postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej, których procedury określono w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych - dział VI "Środki ochrony prawnej".

Wójt Gminy

Henryk Plak

 

 

Magnuszew: Budowa dróg w Chmielewie i Mniszewie
Numer ogłoszenia: 42550 - 2008; data zamieszczenia: 03.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy, ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, woj. mazowieckie, tel. 048 6217105 w. 34, fax 048 6217025.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugmagnuszew.bip.org.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie przewiduje się dynamicznego systemu zakupów

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa dróg w Chmielewie i Mniszewie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Cz. 1. Budowa drogi we wsi Chmielew długości 500mb i szerokości 4,5m Cz. 2. Budowa drogi we wsi Mniszew długości 200 mb i szerokości 4m.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.31-6.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 50.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: cz.I. 700,00 zł , słownie: siedemset złotych , cz.II. 400,00 zł słownie czterysta zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; ( wykonał w ciągu 5 ostatnich lat co najmniej 5 tego typu zamówienia o charakterze i złożoności porównywalnym z robotami stanowiącymi przedmiot zamówienia) 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach, określonych w SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A.1) Wypełniony Formularz ofertowy - zał.nr1. A.2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;. A.3) Dokumenty potwierdzające posiadanie pełnomocnictwa osób składających ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. A.4) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert A.5) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust.1 pkt.1-3 i art.24 ust.1 i ust.2 ustawy Prawa zamówień publicznych - zał.2 A.6) kosztorys podstawowy. B.1) wykazu co najmniej pięciu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem (złożonością) i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia , z podaniem ich wartości brutto oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - zał 4. B.2) Wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności i wymagane uprawnienia - zał.5. B.3) Wykaz o podwykonawcach - zał.6.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugmagnuszew.bip.org.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Magnuszew, ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew , nr faksu 048 621-70-25 w.202.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie przewiduje się dialogu konkurencyjnego

IV.3.4) Termin składania lub ofert: 27.03.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Magnuszew, ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, Pokój nr 1 ( sekretariat ) do dnia 2008-03-27 do godz. 10:00.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Cz. 1. Budowa drogi we wsi Chmielew..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cz. 1. Budowa drogi we wsi Chmielew długości 500mb i szerokości 4,5m.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.31-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 50.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Cz. 2. Budowa drogi we wsi Mniszew ..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cz. 2. Budowa drogi we wsi Mniszew długości 200 mb i szerokości 4m..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.31-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 50.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

do pobrania

specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Malinowska Alicja
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Malinowska Alicja
  • Data ostatniej aktualizacji: 2008-04-02 16:19:21
  • Liczba odsłon: 147
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 2287275]

przewiń do góry