Magnuszew 2-04-2008

ZP-341/6/08

 

 

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

dot.: postępowania – Modernizacja drogi w Anielinie

Nr sprawy: ZP – 341/6/08 .

1.             Działając na podstawie art. 92 ust. 1  Pzp Wójt Gminy Magnuszew informuje, że w prowadzonym postępowaniu : Modernizacja drogi w Anielinie –  Wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę.

 

Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjno Drogowych Sp.zoo. Grójec, Al.Niepodległości 22 - cena brutto 136.426,50zł-   -   oferta spełnia warunki określone siwz i jest najkorzystniejszą cenowo.

 

2. Zamawiający odrzuca ofertę firmy - Zakład Transportowo Budowlany, Krzysztof  Wach, 26670 Pionki, ul. Wspólna 23 – została złożona przez wykonawcę wykluczonego z postępowania – art.89 ust.1 pkt.5.

3. Zamawiający wyklucza z postępowania wykonawcę - firmy Zakład Transportowo Budowlany, Krzysztof Wach, 26670 Pionki, ul. Wspólna 23 – wykonawca mimo wezwania nie dostarczył dokumentu – art.24 ust.2 pkt.3.

 

4. Wykaz wykonawców którzy złożyli oferty oraz ich streszczenie:

Zgłoszono oferty:

Lp.

Nazwa wykonawcy

Adres Wykonawcy

Cena brutto

Punktacja

1

Zakład Transportowo Budowlany, Krzysztof Wach

26-670 Pionki, ul.Wspólna 23

151.798,50

odrzucona

2

Przedsiębiorstwo Inżynieryjno Budowlane DROTECH

05-300 Mińsk Mazowiecki

Ul. Warszawska 211/2

170.975,07

79,8

3

STRABAG Sp.z oo

05-600 Grójec, Al.Niepodległości 7d

160.022,52

85,2

4

Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów

05-300 Mińsk Mazowiecki, ul.Kolejowa 28

172.935,00

78,9

5

Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp.zoo

26-700 Zwoleń, ul.Perzyny 86

146.226,15

93,3

6

Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjno Drogowych Sp. zoo

05-600 Grójec, Al.Niepodległości 22

136.426,50

100,0

 

 

Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej, których procedury określono  w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych - dział VI "Środki ochrony prawnej".

WÓJT GMINY

Henryk Plak

 

 

 

Magnuszew dnia 19.03.2008

Zp-341/6/08

           Dotyczy: Modernizacji drogi we wsi Anieli Kępa.

Pytania:

1.Czy na czas robót można drogę zamknąć dla ruchu?

2.Czy Zamawiający wymaga wykonania mapy powykonawczej?

Odpowiedz:

  1. Droga nie może być całkowicie zamknięta dla ruchu lokalnego. W okresie wykonywania robót (Jedyny dojazd do zagród).

  1. Mapa powykonawcza – nie jest potrzebna.

 

Magnuszew: Modernizacja drogi we wsi Anielin Kępa.
Numer ogłoszenia: 42620 - 2008; data zamieszczenia: 03.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy, ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, woj. mazowieckie, tel. 048 6217105 w. 34, fax 048 6217025.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie przewiduje się dynamicznego systemu zakupów

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja drogi we wsi Anielin Kępa..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja drogi we wsi Anielin Kępa długości 700mb i szerokości 4,5m

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.31-6.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 50.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1700,00 zł , słownie: jeden tysiąc siedemset złotych.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; ( wykonał w ciągu 5 ostatnich lat co najmniej 5 tego typu zamówienia o charakterze i złożoności porównywalnym z robotami stanowiącymi przedmiot zamówienia) 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach, określonych w SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A.1) Wypełniony Formularz ofertowy - zał.nr1. A.2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;. A.3) Dokumenty potwierdzające posiadanie pełnomocnictwa osób składających ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. A.4) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert A.5) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust.1 pkt.1-3 i art.24 ust.1 i ust.2 ustawy Prawa zamówień publicznych - zał.2 A.6) kosztorys podstawowy. B.1) wykazu co najmniej pięciu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem (złożonością) i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia , z podaniem ich wartości brutto oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - zał 4. B.2) Wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności i wymagane uprawnienia - zał.5. B.3) Wykaz o podwykonawcach - zał.6.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugmagnuszew.bip.org.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Magnuszew, ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew,.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie przewiduje się dialogu konkurencyjnego

IV.3.4) Termin składania ofert: 27.03.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Magnuszew, ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, Pokój nr 1 (sekretariat) do dnia 2008-03-27 do godz. 10:00.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie

 

DO POBRANIA

specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Malinowska Alicja
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Malinowska Alicja
  • Data ostatniej aktualizacji: 2008-04-02 16:22:04
  • Liczba odsłon: 146
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 2287549]

przewiń do góry