Wymiana stolarki okiennej w budynku szkoły w Chmielewie
Numer ogłoszenia: 235208 - 2009; data zamieszczenia: 13.07.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 88871 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy, ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, woj. mazowieckie, tel. 048 6217105 w. 34, faks 048 6217025.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej w budynku szkoły w Chmielewie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wymiana stolarki okiennej w budynku szkoły w Chmielewie W zakresie przedmiotowego zadania przewidywana jest: - demontaż starych zniszczonych drewnianych okien - montaż nowych okien PCV 9 profil sześciokomorowy, szyba zespolona o współczynniku przenikania ciepła K=1,0 W/m2K - montaż parapetów blaszanych powlekanych - obróbka glifów..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00-4.

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 50817.84 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Samorządowy Instrument Wsparcia Rozwoju Mazowsza komponent B - Mazowiecki Instrument Wsparcia Modernizacji Placówek Oświatowych..

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.07.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Mazowiecka Fabryka Okien EURODACH Sp.z oo, 07--310Ostrów Mazowiecki, Komorowo, ul.Mazowiecka, 07-310 Komorowo, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 50817,84
  • Oferta z najniższą ceną: 50817,84 oferta z najwyższą ceną: 72894,92
  • Waluta: PLN.

Magnuszew 30-06-2009

ZP-341/10/09

                ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

1.             Działając na podstawie art. 92 ust. 1  Pzp Wójt Gminy Magnuszew informuje, że w prowadzonym postępowaniu : Wymiana stolarki okiennej w budynku szkoły w Chmielewie.

. Wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę.:   Wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę.

  Mazowiecka Fabryka Okien EURODACH Sp.zoo,  07-310 Ostrów Mazowiecka Komorowo, ul.Mazowiecka 36 - cena brutto 61 997,76zł  - oferta spełnia warunki określone siwz i jest najkorzystniejsza cenowo - oferta spełnia warunki określone siwz i jest najkorzystniejsza cenowo.

2. Zamawiający nie odrzuca żadnej oferty.

3. Zamawiający nie wyklucza z postępowania żadnego wykonawcę.

4. Wykaz wykonawców którzy złożyli oferty oraz ich streszczenie:

Zgłoszono oferty :

Lp.

Nazwa wykonawcy

Adres Wykonawcy

Cena brutto

Punktacja

1

REMAR  Marek Mielcarz

05-070 Sulejówek ul.Idzikowskiego 37A

68 200,29

90,9

2

Podlaska Fabryka Okien i Drzwi „WITRAŻ” Sp.zoo

Łysicy 79C, 16-070 CHORSZCZ

80 381,08

77,1

3

Przedsiębiorstwo Budowlane ASPO Piotr Pomorski

27-200 Starachowice, ul.Waryńskiego 1c/3

88 931,80

69,7

4

Radomskie Przedsiębiorstwo Wielobranżowe SANNY Ryszard Augustyn

26-600 Radom, ul.Limanowskiego 95E

71 328,75

86,9

5

Mazowiecka Fabryka Okien EURODACH Sp.zoo

07-310 Ostrów Mazowiecka Komorowo, ul.Mazowiecka 36

61 997,76

100

                Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej, których procedury określono  w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych - dział VI "Środki ochrony prawnej".

 

 

Na podstawie art.12a ust.2 w postępowaniu "Wymiana stolarki okiennej w Szkole Chmielew" oraz modyfikacją SIWZ dokonuje się zmiany ogłoszenia o zamówieniu w BZP.

Treść zmiany ogłoszenia:

Numer ogłoszenia: 208830 - 2009; data zamieszczenia: 25.06.2009

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 88871 - 2009 data 05.06.2009 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy, ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, woj. mazowieckie, tel. 048 6217105 w. 34, fax. 048 6217025.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: III.2.
  • W ogłoszeniu jest: Kierownika budowy: Niniejsza osoba winna: - posiadać uprawnienia do wykonania samodzielnych funkcji w budownictwie bez ograniczeń zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 118 ze zm.) do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji wodociągowych i kanalizacyjny lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które uprawniają do pełnienia tych funkcji w odpowiednim zakresie.
  • W ogłoszeniu powinno być: Kierownika budowy: Niniejsza osoba winna: - posiadać uprawnienia do wykonania samodzielnych funkcji w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 118 ze zm.) do kierowania robotami budowlanymi w specjalności budowlano-konstrukcyjnej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które uprawniają do pełnienia tych funkcji w odpowiednim zakresie.

 

Ogłoszenie

Magnuszew: Wymiana stolarki okiennej w budynku szkoły w Chmielewie
Numer ogłoszenia: 88871 - 2009; data zamieszczenia: 05.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, woj. mazowieckie, tel. 048 6217105 w. 34, faks 048 6217025.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: magnuszew.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie przewiduje się dynamicznego systemu zakupów

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej w budynku szkoły w Chmielewie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana stolarki okiennej w budynku szkoły w Chmielewie W zakresie przedmiotowego zadania przewidywana jest: - demontaż starych zniszczonych drewnianych okien - montaż nowych okien PCV 9 profil sześciokomorowy, szyba zespolona o współczynniku przenikania ciepła K=1,0 W/m2K - montaż parapetów blaszanych powlekanych - obróbka glifów..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00-4.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


 

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 2 000 PLN słownie (dwa tysiące zł)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a. Posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art.24 u. p. z. p. b. Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić Zamawiającemu pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenia). W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki: b.1 zrealizowali (tzn. rozpoczęli, prowadzili i zakończyli roboty) w okresie 2004 do - V. 2009 co najmniej 3 o podobnym zakresie W celu potwierdzenia spełniania niniejszych warunków Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz robót sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej Instrukcji oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. b.2 wskaże do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia osoby do pełnienia nw. funkcji wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia i doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności. c. Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. d. Niepodlegajć wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie w zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania opisanego w p-cie a. warunku Wykonawcy są zobowiązani przedłożyć następujące dokumenty: a.1 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty przez każdego z nich), a.2 Aktualne zaświadczenia naczelnika właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że dostawca lub wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty przez każdego z nich), a.3 Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 44 w zw. z art. 22 pkt. 1-4 u pzp (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców przedmiotowe oświadczenie może być złożone przez każdego z Wykonawców składających wspólną ofertę jedynie w sytuacji jeśli każdy z nich spełnia wszystkie warunki samodzielnie, albo może być złożone wspólnie, lecz w takim przypadku oświadczenie musi być złożone i podpisane przez pełnomocnika lub przez osoby reprezentujące wszystkich Wykonawców). W celu potwierdzenia spełniania opisanego w p-cie b. 1. warunków Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz robót sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej Instrukcji oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. Referencje zawierające co najmniej: - wskazanie, że Wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu realizował roboty, których dokumenty dotyczą, - wskazanie podmiotu, na rzecz którego realizowane były roboty, - wskazanie zakresu i wartości wykonanych robót, - wskazanie daty wykonania (rozpoczęcia, zakończenia), - wskazanie miejsca wykonania. W celu potwierdzenia spełniania opisanego w p-cie b.2. warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej instrukcji. Jeżeli w ww. wykazie Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował wymagane jest załączenie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. Kierownika budowy: Niniejsza osoba winna: - posiadać uprawnienia do wykonania samodzielnych funkcji w budownictwie bez ograniczeń zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 118 ze zm.) do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji wodociągowych i kanalizacyjny lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które uprawniają do pełnienia tych funkcji w odpowiednim zakresie, Do oferty należy dołączyć kopie uprawnień do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie oraz kopie dokumentów potwierdzających przynależność do izby samorządu zawodowego dla osób pełniących ww. funkcje..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


 

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugmagnuszew.bip.org.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Magnuszewie ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, pok.nr 14.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Magnuszewie ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, pokój nr 8 sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Samorządowy Instrument Wsparcia Eozwoju Mazowsza, komponent B - Mazowiecki Instrument Wsparcia Modernizacji Placówek Oświatowych.

do pobrania

10_siwz_stolarka.pdf

specyfikacjaetap_i.pdf

wykaz_okien_etap_i.pdf

przedmiar.tif

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 2287327]

przewiń do góry