Przyjmowaniu odpadów komunalnych innych niż niebezpieczne i obojętne z terenu gm.Magnuszew
Numer ogłoszenia: 209496 - 2010; data zamieszczenia: 14.07.2010

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 182396 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy, ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, woj. mazowieckie, tel. 048 6217105 w. 34, faks 048 6217025.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przyjmowaniu odpadów komunalnych innych niż niebezpieczne i obojętne z terenu gm.Magnuszew.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Cz.1. Przyjmowaniu odpadów komunalnych innych niż niebezpieczne i obojętne w ilości do 750 ton o kodzie 20 03 01, 2 tony odpady z oczyszczalni ścieków tzw.skratki o kodzie 19 08 01 , Cz.2. Przyjmowanie odpadów segregowanych o kodzie 15 01 06 - szacowana ilość 150 ton. Cz.3. Przyjmowanie odpadów wielkogabarytowych o kodzie 20 03 07.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.53.30.00-2.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Przyjmowaniu odpadów komunalnych innych niż niebezpieczne i obojętne w ilości do 750 ton o kodzie 20 03 01, 2 tony odpady z oczyszczalni ścieków tzw.skratki o kodzie 19 08 01

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.07.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Wywozu Nieczystości Stałych ALMAX Sp.z o.o, 26-600 Radom, ul. Wrocławska 3, 26-900 Radom, kraj/woj. mazowieckie.
  • Przedsiębiorstwo Wywozu Nieczystości Stałych ALMAX Sp.z o.o, 26-600 Radom, ul. Wrocławska 3, 26-900 26-600 Radom, ul. Wrocławska 3, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 137540,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 147167,80

  • Oferta z najniższą ceną: 147167,80 / Oferta z najwyższą ceną: 281410,00

  • Waluta: PLN.

Magnuszew 6-07-2010

ZP-341/15/2010

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY w cz.I  i UNIEWAŻNIENIU w cz.II i cz.III.

Usługi  sukcesywna polegające na :

Cz.1. Przyjmowaniu odpadów komunalnych innych niż niebezpieczne i obojętne w ilości do 750 ton o kodzie 20 03 01,  2 tony odpady z oczyszczalni ścieków tzw.skratki o kodzie 19 08 01  ,

Cz.II. Przyjmowanie odpadów segregowanych o kodzie 15 01 06 – szacowana ilość 150 ton.

Cz.III. Przyjmowanie odpadów wielkogabarytowych o kodzie 20 03 07 – szacowana ilość 50ton    Działając na podstawie art. 92 ust. 1  Pzp Wójt Gminy Magnuszew informuje, że w prowadzonym postępowaniu:

1. Wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę. dot.:

Cz.1. Przyjmowaniu odpadów komunalnych innych niż niebezpieczne i obojętne w ilości do 750 ton o kodzie 20 03 01,  2 tony odpady z oczyszczalni ścieków tzw.skratki o kodzie 19 08 01 Przedsiębiorstwo Wywozu Nieczystości Stałych „ALMAX” Sp.z o.o 26-600 Radom, ul. Wrocławska 3 -  wybrana oferta spełnia warunki określone siwz i jest najkorzystniejsza cenowo.

Cz.II. Przyjmowanie odpadów segregowanych o kodzie 15 01 06 – szacowana ilość 150 ton – unieważnić przetarg na podstawie art. 93 ust.1 pkt.6 - wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania nie leży w interesie publicznym czego nie można było wcześniej przewidzieć tj.Zamawiający posiada wieloletnie Porozumienie-umowę z firmą RADKOM według której zamówienie będzie realizowane po korzystniejszych cenach .

Cz.III. Przyjmowanie odpadów wielkogabarytowych o kodzie 20 03 07 – szacowana ilość 50ton - unieważnić przetarg na podstawie art. 93 ust.1 pkt.6 - wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania nie leży w interesie publicznym czego nie można było wcześniej przewidzieć tj.Zamawiający posiada wieloletnie Porozumienie-umowę z firmą RADKOM według której zamówienie będzie realizowane po korzystniejszych cenach .

2. Zamawiający nie odrzuca żadnej ofertę.

3. Zamawiający nie wyklucza z postępowania żadnego wykonawcę.

4. Wykaz wykonawców którzy złożyli oferty oraz ich streszczenie:

Lp

Nazwa wykonawcy

Adres

Cz.I cena/odległość

Ocena

Cz.II. cena

ocena

Cz.III cena

Ocena

1

REMONDIS Sp.zoo

02981 Warszawa, ul.Zawodzie 16

192118,50zł 110,2km

68,9+9,3=78,2

28569zł/ 110,2km

50,6+10=60,6

13375zł/ 110,2km

90+10=100

2

Przedsiębiorstwo Wywozu Nieczystości Stałych ALMAX

26-600 Radom

ul. Wrocławska 3

147167,80zł

/ 103km

90+10=100

-

-

-

-

3

EKOLIDER Jarosław Wyglądała

Lucin 4, 04-800 Garwolin

281410,00zł/ 134km

47,1+7,7=54,8

16050zł/ 134km

90+8,2=98,2

21400zł/ 134km

62,5+8,2=70,7

5. Przewidywany termin podpisania umowy – 13 lipca 2010r

                Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej, których procedury określono  w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych - dział VI "Środki ochrony prawnej".

WÓJT GMINY

Henryk Plak

Magnuszew dn.28-06-2010r.

ZP- 341/15/2010

Wyjaśnienie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pt. Przyjmowaniu odpadów komunalnych z terenu gminy Magnuszew

W związku z błędnym zapisem w formularzu oferty, działając na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. nr 223, poz. 1655 ze zm.), zmieniam załącznik formularza oferty do SIWZ, następująco:

W załączonym do SIWZ formularzu oferty wpisano termin wykonania zamówienia:

- wartość  brutto całego zamówienia (600 x oferowana cena.............+ 2 x oferowana cena ......................) ..............................zł

- winno być wpisane – wartość  brutto całego zamówienia (750 x oferowana cena.............+ 2 x oferowana cena ......................) = ..............................zł

W załączeniu obowiązujący poprawiony formularz ofertowy.

Wójt Gminy

Henryk Plak

Załącznik nr  1

               

          FORMULARZ OFERTOWY WYKONAWCY W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO

Dane dotyczące wykonawcy

Nazwa....................................................................................................................

Siedziba.................................................................................................................

Nr telefonu/faks......................................................................................................

nr NIP..................................................   nr REGON.............................................

e-mail:  .................................................................

Dane dotyczące zamawiającego : Urząd Gminy, ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew

Zobowiązania wykonawcy: Zobowiązuję się wykonać przedmiot zamówienia  Przyjmowaniu odpadów komunalnych z terenu gminy Magnuszew

Cz.I. odpadów komunalnych innych niż niebezpieczne i obojętne w ilości do 750 ton o kodzie 20 03 01 

cena netto..................................zł/tona, cena brutto..................................zł/tona

 odpady z oczyszczalni ścieków tzw.skratki o kodzie 19 08 01 w ilości 2 tony

cena netto..................................zł/tona, cena brutto..................................zł/tona

Cena netto  całego zamówienia ..................................................................... zł

podatek VAT............................%......................................................................zł

- wartość  brutto całego zamówienia (750 x oferowana cena.............+ 2 x oferowana cena ......................) = ..............................zł

(słownie: ...............................................................................................................)

Odległość dowozu odpadów na miejsce odbioru z Magnuszewa w obie strony ............................ km

Cz.II. odpadów segregowanych o kodzie 15 01 06 w ilości 150 ton

cena netto..................................zł/tona, cena brutto..................................zł/tona

Cena netto  całego zamówienia ..................................................................... zł

podatek VAT............................%......................................................................zł

wartość  brutto całego zamówienia (150 x oferowana cena ) ..................................................................zł

(słownie: ...............................................................................................................)

Odległość dowozu odpadów na miejsce odbioru z Magnuszewa w obie strony ............................ km

Cz.III. odpady wielkogabarytowe o kodzie 20 03 07 w ilości 50 ton

 cena netto..................................zł/tona, cena brutto..................................zł/tona

Cena netto  całego zamówienia ..................................................................... zł

podatek VAT............................%......................................................................zł

wartość  brutto całego zamówienia 50 x oferowana cena) ...................................................................zł

(słownie: ...............................................................................................................)

Odległość dowozu odpadów na miejsce odbioru z Magnuszewa w obie strony ............................ km

Oświadczam, że:

Osoba / osoby do kontaktów z Zamawiającym odpowiedzialne za wykonanie zobowiązań umowy:

.......... .......... .......... ............. tel. kontaktowy, faks: .......... .......... ..........  zakres odpowiedzialności .............................................................................................................................................................

 Oświadczenie dotyczące postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

1. Oświadczamy, że zapoznaliśmy się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, nie wnosimy żadnych zastrzeżeń oraz uzyskaliśmy niezbędne informacje do przygotowania oferty.

2. Oświadczamy, że uważamy się za związanych z ofertą przez czas wskazany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

3. Oświadczam że znany mi jest przedmiot zamówienia i wykonam go zgodnie z przedłożoną ofertą.

5. Oświadczamy, że załączone do specyfikacji istotnych warunków zamówienia wzór umowy zostały przez nas zaakceptowane bez zastrzeżeń i zobowiązujemy się w przypadku wyboru naszej oferty do zawarcia umowy w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.

6. Oświadczam że, zamówienie wykonam : bez udziału podwykonawców/ przy udziale podwykonawców* .................................................................................................................................................................................                          

Pełnomocnik w przypadku składania oferty wspólnej

Nazwisko, imię ....................................................................................................

Stanowisko ...........................................................................................................

Telefon...................................................Fax.........................................................

 Na potwierdzenie spełnienia wymagań do oferty załączam:

……………………………………………………………………………………………

Zastrzeżenie wykonawcy- Niżej wymienione dokumenty składające się na ofertę nie mogą być ogólnie udostępnione:……………………………………………………………………………………………

                                                                              ______________________________________

                                                                                              (imię i nazwisko)

* - niepotrzebne skreślić

                                                               podpis uprawnionego przedstawiciela wykonawcy

Ogłoszenie

Przyjmowaniu odpadów komunalnych innych niż niebezpieczne i obojętne z terenu gm.Magnuszew
Numer ogłoszenia: 182396 - 2010; data zamieszczenia: 24.06.2010

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, woj. mazowieckie, tel. 048 6217105 w. 34, faks 048 6217025.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: magnuszew.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie przewiduje się dynamicznego systemu zakupów

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przyjmowaniu odpadów komunalnych innych niż niebezpieczne i obojętne z terenu gm.Magnuszew.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: cz.1. Przyjmowaniu odpadów komunalnych innych niż niebezpieczne i obojętne w ilości do 750 ton o kodzie 20 03 01, 2 tony odpady z oczyszczalni ścieków tzw.skratki o kodzie 19 08 01 , cz.2. Przyjmowanie odpadów segregowanych o kodzie 15 01 06 - szacowana ilość 150 ton. cz.3. Przyjmowanie odpadów wielkogabarytowych o kodzie 20 03 07 - szacowana ilość 50ton.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • 30% wielkości zamówienia

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.53.30.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie pobiera się

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zezwolenie lub licencję na prowadzenie działalności w zakresie składowania i odzysku odpadów

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu Prawa zamówień publicznych - zał.2a

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - odległość - 10

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany Umowy, jeżeli uzasadnione to będzie sytuacją finansową Zamawiającego lub warunkami organizacyjnymi leżącymi po stronie Zamawiającego. Ponadto Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian w przypadku: a/ wystąpienia siły wyższej, co uniemożliwia wykonanie przedmiotu umowy zgodnie ze SIWZ, b/ rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z Umowy planowanymi świadczeniami. c/ udzielenia przez Zamawiającego zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 u Pzp d/ w przypadku podwyższenia tzw.opłaty marszałkowskiej Zamawiający podpisze aneks na zwiększenie ceny oferowanej o kwotę nie wyższą jak kwota wzrostu

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ugmagnusze4w.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy , 26-910 Magnuszew, ul.Saperów 24, pokój nr 14.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.07.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy , 26-910 Magnuszew, ul.Saperów 24, pokój nr 8 sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przyjmowaniu odpadów komunalnych innych niż niebezpieczne i obojętne w ilości do 750 ton o kodzie 20 03 01, 2 tony odpady z oczyszczalni ścieków tzw.skratki o kodzie 19 08 01.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przyjmowaniu odpadów komunalnych innych niż niebezpieczne i obojętne w ilości do 750 ton o kodzie 20 03 01, 2 tony odpady z oczyszczalni ścieków tzw.skratki o kodzie 19 08 01.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.12.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. odległość - 10


 

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przyjmowanie odpadów segregowanych o kodzie 15 01 06 - szacowana ilość 150 ton.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przyjmowanie odpadów segregowanych o kodzie 15 01 06 - szacowana ilość 150 ton.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.11.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. odległość - 10


 

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przyjmowanie odpadów wielkogabarytowych o kodzie 20 03 07 - szacowana ilość 50ton,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przyjmowanie odpadów wielkogabarytowych o kodzie 20 03 07 - szacowana ilość 50ton,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. odległość - 10


 

 

do pobrania

specyfikacja istotnych warunków zamówienia- 15_odpady.pdf

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 2287520]

przewiń do góry