Zakup energi elektrycznej na potrzeby Gminy Magnuszew
Numer ogłoszenia: 70515 - 2011; data zamieszczenia: 02.03.2011

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 34091 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy, ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, woj. mazowieckie, tel. 48 6217105 w. 34, faks 48 6217025.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup energi elektrycznej na potrzeby Gminy Magnuszew.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakup energi elektrycznej na potrzeby Gminy Magnuszew - 126 punktów.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.00.00.00-3, 09.30.00.00-2.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.02.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PGE Obrót S.A., Al.Marszałka J.Piłsudskiego, 26-110 Skarżysko Kamienna, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 180587,88 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 222123,09

  • Oferta z najniższą ceną: 222123,09 / Oferta z najwyższą ceną: 241844,88

  • Waluta: PLN.

Magnuszew 10-02-2011

ZP-341/5/2011

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Dotyczy zamówienia pn. ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY GMINY W MAGNUSZEWIE

                 Działając na podstawie art. 92 ust. 1  Pzp Wójt Gminy Magnuszew informuje, że w prowadzonym postępowaniu :

1. Wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę  - PGE Obrót S.A. Oddział  z siedzibą w Skarżysku –Kamiennej, 26-110 Skarżysko- Kamienna, A.M.J.Piłsudskiego 51za cenę netto 180.587,88zł, brutto  – 222.123,09 wybrana oferta spełnia warunki określone siwz i jest najkorzystniejsza cenowo.

2. Zamawiający nie odrzuca żadnej oferty.

3. Zamawiający nie wyklucza z postępowania żadnego wykonawcę.

4. Wykaz wykonawców którzy złożyli oferty oraz ich streszczenie:         

Zgłoszono oferty:

Lp

Nazwa wykonawcy

Adres

Cena netto

Cena brutto

Punktacja

1

PKPEnergetyka S.A. 

00-681 Warszawa, ul.Hoża 63/67

181.079,10

222.727,29

99,7

2

FITEN S.A.

40-568 Katowice, ul.Ligocka 103

182.848,70

224.903,91

98,8

3

ENERGA- OBRÓT S.A.

80-870 Gdańsk, ul.M.Reja 29

183.244,36

225.390,56

98,6

4

RWE POLSKA S.A.

00-347 Warszawa, Wybrzeże Kościuszkowskie 41

196.621,85

241.844,88

91,9

5

PGE Obrót S.A. Oddział  z siedzibą w Skarżysku –Kamiennej

26-110 Skarżysko- Kamienna, A.M.J.Piłsudskiego 51

180.587,88

222.123,09

100

5. Działając na podstawie art. 92 ust.1 pkt.4 informuje się że przewiduje się podpisanie umowy w dniu 23 lutego 2011r

                Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej, których procedury określono  w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych - dział VI "Środki ochrony prawnej".

,

Magnuszew dn.04-02-2011r.

ZP- 341/5/2011

WYJAŚNIENIA ZWIĄZANE Z TREŚCIĄ SIWZ

Wyjaśnienie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ

NA POTRZEBY GMINY W MAGNUSZEWIE. W związku z prośbami o wyjaśnienie treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w przedmiotowym postępowaniu, działając na podstawie art. 38 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. nr 223, poz. 1655 ze zm.) Zamawiający odpowiada, co następuje:

Pytania stanowią załącznik nr 1.

Odpowiedzi na pytania 1, 2 i 4 -  Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę zapisu w umowie.

Pytanie 3

Poprawia się w zał nr 6 do SIWZ (wzór umowy) omyłkę pisarską w §8 ust.3 - który otrzymuje brzmienie:

„Wykonawca może wstrzymać sprzedaż energii elektrycznej, gdy Zamawiający zwleka z zapłatą za pobraną energię elektryczną co najmniej miesiąc po upływie terminu płatności, pomimo uprzedniego bezskutecznego wezwania do zapłaty zaległych i bieżących należności w dodatkowym dwutygodniowym terminie oraz powiadomienia Zamawiającego na piśmie o zamiarze wstrzymania sprzedaży energii elektrycznej i wypowiedzenia Umowy.

Pytanie 5

Poprawia się w zał nr 6 do SIWZ (wzór umowy) omyłkę pisarską w §11 ust.7 - który otrzymuje brzmienie:

„W zakresie nie uregulowanym niniejszą Umową stosuje się Kodeks Cywilny, Prawo energetyczne wraz z aktami wykonawczymi oraz Prawo zamówień publicznych”.

 Wójt Gminy

Henryk Plak

 

38759 - 2011; data zamieszczenia: 02.02.2011

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 34091 - 2011 data 31.01.2011 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Urząd Gminy, ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, woj. mazowieckie, tel. 48 6217105 w. 34, fax. 48 6217025.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.1.3.
  • W ogłoszeniu jest: ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY GMINY W MAGNUSZEWIE do 122 punktów.
  • W ogłoszeniu powinno być: ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY GMINY W MAGNUSZEWIE do 126 punktów.

 

ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY GMINY W MAGNUSZEWIE
Numer ogłoszenia: 34091 - 2011; data zamieszczenia: 31.01.2011

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, woj. mazowieckie, tel. 48 6217105 w. 34, faks 48 6217025.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: magnuszew.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie przewiduje się dynamicznego systemu zakupów

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY GMINY W MAGNUSZEWIE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY GMINY W MAGNUSZEWIE do 122 punktów..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.00.00.00-3, 09.30.00.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie pobiera się

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Kopię aktualnej koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu. Oświadczenie o tym, iż na dzień składania oferty posiada aktualną umowę lub promesę umowy z PGE ZEORK Dystrybucja Sp. z o.o. umożliwiające sprzedaż energii elektrycznej za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej PGE ZEORK Dystrybucja Sp. z o.o. do obiektów Zamawiającego. Kopia nadania NIP. Kopia nadania Regon.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Ceny określone w umowie ulegną zmianie wyłącznie w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT lub ustawowej zmianie opodatkowania energii elektrycznej podatkiem akcyzowym.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ugmagnuszew.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy ul. Saperów 24 26-910 Magnuszew pok.nr 14.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.02.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy ul. Saperów 24 26-910 Magnuszew pok.nr 8 sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

do pobrania

SIWZ- 5_siwz_energia.pdf

WZÓR UMOWY- wzor_umowy_energia.pdf

OŚWIADCZENIE o braku podstaw do wykluczenia- oswiadczenie_o_braku_podstaw_wykluczenia_-_energia.pdf

Oświadczenie o spełnieniu warunków- oswiadczenie_oferenta_energia.pdf

Formularz cenowy- formularz_cenowy-_energia.pdf

Formularz ofertowy - formularz_ofertowy_-_energia.pdf

Szczegółowy opis zamówienia- opis_zamowienia_-_energia.pdf

 

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 2287480]

przewiń do góry