Przyjmowaniu odpadów komunalnych w ilości 800 ton
Numer ogłoszenia: 197880 - 2011; data zamieszczenia: 13.07.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 173382 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy, ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, woj. mazowieckie, tel. 48 6217105 w. 34, faks 48 6217025.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przyjmowaniu odpadów komunalnych w ilości 800 ton.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przyjmowaniu odpadów komunalnych w ilości 800 ton Cz.1. Przyjmowaniu odpadów komunalnych innych niż niebezpieczne i obojętne w ilości do 535 ton o kodzie 20 03 01, 3 tony odpady z oczyszczalni ścieków tzw.skratki o kodzie 19 08 01 , Cz.2. Przyjmowanie odpadów segregowanych o kodzie 15 01 06 - w ilości 250 ton. Cz.3. Przyjmowanie odpadów wielkogabarytowych o kodzie 20 03 07 - w ilości 12ton.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.12.00-4, 90.51.11.00-3, 90.51.40.00-3.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.07.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Wywozu Nieczystości Stałych ALMAX Sp.z o.o, 26-600 Radom, ul.Wrocławska 3, 26-600 Radom,, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 101634,51 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 111209,45

  • Oferta z najniższą ceną: 111209,45 / Oferta z najwyższą ceną: 132208,20

  • Waluta: PLN.


 

 

Magnuszew 06-07-2011

ZP-272/25/2011

 ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY w cz.I  i UNIEWAŻNIENIU w cz.II i cz.III.

Dotyczy zamówienia : Przyjmowaniu odpadów komunalnych w ilości 800 ton

Cz.1.Przyjmowaniu odpadów komunalnych innych niż niebezpieczne i obojętne w ilości do 535 ton o kodzie 20 03 01,  3 tony odpady z oczyszczalni ścieków tzw.skratki o kodzie 19 08 01, Cz.2. Przyjmowanie odpadów segregowanych o kodzie 15 01 06 –  w ilości 250 ton, Cz.3. Przyjmowanie odpadów wielkogabarytowych o kodzie 20 03 07 – w ilości 12ton

1. Działając na podstawie art. 92 ust. 1  Pzp Wójt Gminy Magnuszew informuje, że w prowadzonym postępowaniu :

Cz.I Przyjmowaniu odpadów komunalnych innych niż niebezpieczne i obojętne w ilości do 535 ton o kodzie 20 03 01,  3 tony odpady z oczyszczalni ścieków tzw.skratki o kodzie 19 08 01 wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę  - Przedsiębiorstwo Wywozu Nieczystości Stałych ALMAX Sp.z o.o 26-600 Radom, ul.Wrocławska 3 - cena jednostkowa  dla 20 03 01 – 206,99zł, dla kodu 19 08 01 – 156,60 , cena brutto ogółem 111.209,45zł - wybrane oferta spełnia warunki określone siwz i jest najkorzystniejsza cenowo.

Cz.2. Przyjmowanie odpadów segregowanych o kodzie 15 01 06 –  w ilości 250 ton – jedna oferta  REMONDIS Sp.z o.o 02-981 Warszawa, ul.Zawodzie 16 – cena jednostkowa 169,56zł., ogółem brutto 42.390zł - oferta spełnia warunki określone siwz jednakże zamawiający w tej części przewidział na wykonanie zamówienia kwotę 26.500 zł ponadto wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania nie leży w interesie publicznym czego nie można było wcześniej przewidzieć tj.Zamawiający posiada wieloletnie Porozumienie-umowę z firmą RADKOM według której zamówienie będzie realizowane po korzystniejszych cenach w związku z powyższym postanawiam unieważnić przetarg na podstawie art. 93 ust.1 pkt.4 i 6 .

Cz.3. Przyjmowanie odpadów wielkogabarytowych o kodzie 20 03 07 – w ilości 12ton – – jedna oferta  REMONDIS Sp.z o.o 02-981 Warszawa, ul.Zawodzie 16 - cena jednostkowa 232zł/tona, ogółem 2764,40zł -  oferta spełnia warunki określone siwz jednakże zamawiający w tej części przewidział 2500 zł ponadto wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania nie leży w interesie publicznym czego nie można było wcześniej przewidzieć tj.Zamawiający posiada wieloletnie Porozumienie-umowę z firmą RADKOM według której zamówienie będzie realizowane po korzystniejszych cenach w związku z powyższym postanawiam unieważnić przetarg na podstawie art. 93 ust.1 pkt.4 i 6 .

2. Zamawiający nie odrzuca żadnej oferty.

3. Zamawiający nie wyklucza z postępowania żadnego wykonawcy.

4. Wykaz wykonawców którzy złożyli oferty oraz ich streszczenie:         

Zgłoszono oferty:

Lp

Nazwa wykonawcy

Adres

Cz.I

Cz.II

Cz.III

odległść

Cena

Punkt.

Cena

Punkt.

Cena

Punkt.

1

REMONDIS Sp.z o.o

02-981 Warszawa, ul.Zawodzie 16

132.208,20

67,3+18,7 = 86

42.390,00

100

2.786,40

100

110km

2

Przedsiębiorstwo Wywozu Nieczystości Stałych ALMAX Sp.z o.o

26-600 Radom, ul.Wrocławska 3

111.209,45

80+20 =100

-

-

-

-

103

5. Działając na podstawie art. 92 ust.1 pkt.4 informuje się że przewiduje się podpisanie umowy w dniu 12 lipca 2011r

                Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej, których procedury określono  w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych - dział VI "Środki ochrony prawnej".

WÓJT GMINY

Henryk Plak

 

Przyjmowaniu odpadów komunalnych
Numer ogłoszenia: 173382 - 2011; data zamieszczenia: 27.06.2011

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, woj. mazowieckie, tel. 48 6217105 w. 34, faks 48 6217025.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: magnuszew.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie przewiduje się dynamicznego systemu zakupów

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przyjmowaniu odpadów komunalnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przyjmowaniu odpadów komunalnych komunalnych ilości 800 ton Cz.1. Przyjmowaniu odpadów komunalnych innych niż niebezpieczne i obojętne w ilości do 535 ton o kodzie 20 03 01, 3 tony odpady z oczyszczalni ścieków tzw.skratki o kodzie 19 08 01 , Cz.2. Przyjmowanie odpadów segregowanych o kodzie 15 01 06 - szacowana ilość 250 ton. Cz.3. Przyjmowanie odpadów wielkogabarytowych o kodzie 20 03 07 - szacowana ilość 12ton, zgodnie z katalogiem klasyfikacji odpadów (Dz. U. nr 112, poz. 1206).

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.12.00-4, 90.51.11.00-3, 90.51.40.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie pobiera się

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym Załącznik do niniejszej SIWZ oraz Zezwolenie lub licencję na prowadzenie działalności w zakresie składowania i odzysku odpadów będących przedmiotem zamówienia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt.2 ustawy Pzp, Zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym Załącznik do niniejszej SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym Załącznik do niniejszej SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym Załącznik do niniejszej SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, Zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym Załącznik do niniejszej SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - odległość dowozu - 20

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany Umowy, jeżeli uzasadnione to będzie sytuacją finansową Zamawiającego lub warunkami organizacyjnymi leżącymi po stronie Zamawiającego. Ponadto Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian w przypadku: a/ wystąpienia siły wyższej, co uniemożliwia wykonanie przedmiotu umowy zgodnie ze SIWZ, b/ rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z Umowy planowanymi świadczeniami. c/ udzielenia przez Zamawiającego zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 u Pzp d/ w przypadku podwyższenia tzw.opłaty marszałkowskiej Zamawiający podpisze aneks na zwiększenie ceny oferowanej o kwotę nie wyższą jak kwota wzrostu

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ugmagnuszew.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy , 26-910 Magnuszew, ul.Saperów 24,.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.07.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy , 26-910 Magnuszew, ul.Saperów 24, pokój nr 8 sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przyjmowaniu odpadów komunalnych innych niż niebezpieczne i obojętne i odpady z oczyszczalni ścieków tzw.skratki..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przyjmowaniu odpadów komunalnych innych niż niebezpieczne i obojętne w ilości do 535 ton o kodzie 20 03 01, 3 tony odpady z oczyszczalni ścieków tzw.skratki o kodzie 19 08 01.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.12.00-4, 90.51.11.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. odległość dowozu - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przyjmowanie odpadów segregowanych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przyjmowanie odpadów segregowanych o kodzie 15 01 06 - szacowana ilość 250 ton.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.40.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. odległość dowozu - 20

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przyjmowanie odpadów wielkogabarytowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przyjmowanie odpadów wielkogabarytowych o kodzie 20 03 07 - szacowana ilość 12ton.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. odległość dowozu - 20


do pobrania

specyfikacja istotnych warunków zamówienia - 25_odpady_2011.pdf

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 2287404]

przewiń do góry