Magnuszew 15-10-2012

ZP.272.18.2012

 

 

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

Dotyczy zamówienia : Zakup pomocy dydaktycznych do realizacji programu nauczania z wykorzystaniem 

                                     technologii informacyjno-komunikacyjnych – „Cyfrowa szkoła”

 

 Działając na podstawie art. 92 ust. 1  Pzp Wójt Gminy Magnuszew informuje, że w prowadzonym postępowaniu :

1. Wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę - IMAGE RECORDING SOLUTIONS SP.z o.o,  01-934 Warszawa, ul.Arkuszowa 190  – cena brutto 112.471,20- wybrana oferta spełnia warunki określone siwz, jest jedną ofertą w tym postępowaniu

2. Zamawiający nie odrzuca żadnej ofertę.

3. Zamawiający nie wyklucza z postępowania żadnego wykonawcę.

4. Wykaz wykonawców którzy złożyli oferty oraz ich streszczenie:         

 

Lp

Nazwa wykonawcy

Adres

Cena brutto

Punktacja

1

IMAGE RECORDING SOLUTIONS SP.z o.o

01-934 Warszawa, ul.Arkuszowa 190

112.471,20

100

 

5. Działając na podstawie art. 92 ust.1 pkt.4 informuje się że przewiduje się podpisanie umowy w dniu  22 października 2012r

                Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej, których procedury określono  w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych - dział VI "Środki ochrony prawnej".



Magnuszew dn. 08-10-2012r.

 

 

 

WYJAŚNIENIA ZWIĄZANE Z TREŚCIĄ SIWZ Nr 3

 

Wyjaśnienie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. Zakup pomocy dydaktycznych do realizacji programu nauczania z wykorzystaniem technologii informacyjno-komunikacyjnych – „Cyfrowa szkoła””.

Działając na podstawie art. 38 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. nr 223, poz. 1655 ze zm.) Zamawiający wyjaśnia, co następuje:

 

Pytanie

W SIWZ w tabeli pod tytułem System do zbierania i analizowania odpowiedzi określono parametry: „rozpoznawanie odręcznie napisanych równań matematycznych i automatyczne generowanie wykresów, znajdowanie miejsc zerowych, i ekstremów funkcji” oraz „dzielenie kształtów regularnych na zadaną przez użytkownika liczbę równych części (nauka ułamka)”. Czy Zamawiający dopuści, jako spełniające jego wymagania, oprogramowanie, które nie posiada opisanych powyżej funkcjonalności?

 

Odpowiedź

Zamawiający dopuści, jako spełniające jego wymagania, oprogramowanie, które nie posiada funkcji: opisanych w tabeli pod tytułem System do zbierania i analizowania w pkt.13 i 14. tj.„rozpoznawanie odręcznie napisanych równań matematycznych i automatyczne generowanie wykresów, znajdowanie miejsc zerowych, i ekstremów funkcji”, „dzielenie kształtów regularnych na zadaną przez użytkownika liczbę równych części (nauka ułamka)”.

 

WÓJT GMINY

Henryk Plak


Magnuszew dn. 04-10-2012r.

WYJAŚNIENIA ZWIĄZANE Z TREŚCIĄ SIWZ Nr 2

 

Wyjaśnienie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. Zakup pomocy dydaktycznych do realizacji programu nauczania z wykorzystaniem technologii informacyjno-komunikacyjnych – „Cyfrowa szkoła””.

Działając na podstawie art. 38 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. nr 223, poz. 1655 ze zm.) Zamawiający wyjaśnia, co następuje:


ODPOWIEDŹ

Zamawiający zmienia opis parametrów i wymagań w załączniku Nr 1 „Opis zamówienia cyfrowa szkoła w chmielenie” zastępując istniejący zapis poniżej na zapis o parametrach podanych w pytaniu powyżej.

 

 

Parametr / Warunek wymagany

Spełnia

TAK/NIE

 

Funkcje oraz protokoły:

Min 4 porty 10/100/1000 RJ45

Pamięć Flash min. 64MB

Pamięć RAM min. 512MB

1 x USB

 

 

Obsługa WMM Quality of Service wraz z 802.11e

Możliwość konfiguracji min. 8 profili bezpieczeństwa

Serwer DHCP

Powinien umożliwiać zarządzanie za pomocą Web oraz SN MP v1/v2c, telnet, Secure Shell (SSH)

Minimalna liczba obsługiwanych AP: 16

Możliwość wykrywania punktów dostępowych w warstwie 2 oraz 3 modelu OSI

Możliwość detekcji obcych punktów dostępowych

Kontroler powinien mieć możliwość konfiguracji min. 8 VLAN

 

 

Wymaga się, aby urządzenie jak i zainstalowane wewnątrz urządzenia wentylatory i zasilacze objęte były 10 letnią gwarancją producenta.

 

 

Kontrakt serwisowy:

Wymiana uszkodzonego urządzenia w ciągu 2 dni roboczych przez minimum  3 lata

 

 



Magnuszew dn. 04-10-2012r.

WYJAŚNIENIA ZWIĄZANE Z TREŚCIĄ SIWZ Nr 1

 

Wyjaśnienie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. Zakup pomocy dydaktycznych do realizacji programu nauczania z wykorzystaniem technologii informacyjno-komunikacyjnych – „Cyfrowa szkoła””.

Działając na podstawie art. 38 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. nr 223, poz. 1655 ze zm.) Zamawiający wyjaśnia, co następuje:

 

Pytanie dotyczące rozdziału IV pkt 2  SIWZ

  1. Co Zamawiający rozumie przez środki stosowane przez Wykonawcę dostaw i usług”?
  2. Proszę wskazać co Zamawiający rozumie przez „zaplecze naukowo-badawcze wykonawcy”, i jakie zaplecze naukowo badawcze wyczerpuje oczekiwania Zamawiającego?
  3. Czy Zamawiający uzna za ważną ofertę Wykonawcy, który jest wyłącznie pośrednikiem, a nie producentem sprzętu?

 

Odpowiedź:

1 i 2. Należy rozumieć dosłownie. Zamawiający żąda dokumentu potwierdzającego jakość, przydatność sprzętu i spełnienia warunków określonych SIWZ i załącznikiem Nr 1 Opis zamówienia.

3. Zamawiający uzna za ważną ofertę która spełnia określone SIWZ wymogi.

 





Ogłoszenie

Zakup pomocy dydaktycznych do realizacji programu nauczania z wykorzystaniem technologii informacyjno-komunikacyjnych - Cyfrowa szkoła
Numer ogłoszenia: 375974 - 2012; data zamieszczenia: 02.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, woj. mazowieckie, tel. 48 6217105 w. 34, faks 48 6217025.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: magnuszew.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie przewiduje się dynamicznego systemu zakupów

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup pomocy dydaktycznych do realizacji programu nauczania z wykorzystaniem technologii informacyjno-komunikacyjnych - Cyfrowa szkoła.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup pomocy dydaktycznych : 1. Przenośny komputer dla ucznia - 15szt 2. Przenośny komputer dla nauczyciela- 5 szt. 3. Szafka do przechowywania i bezpiecznego przemieszczania komputerów uczniów- 1szt. 4. Sieciowe urządzenie wielofunkcyjne- 1szt. 5. Tablica interaktywna z systemem mocowania- 2szt. 6. Projektor krótkoogniskowy- 2szt. 7. Głośniki- 5szt. 8. Kontroler WLAN zarządzający szkolną siecią bezprzewodową- 1szt. 9. Punkt dostępowy będący elementem szkolnej sieci bezprzewodowej- 3szt. 10. Router z wbudowanymi lub zewnętrznymi modułami zapory sieciowej i systemem blokowania włamań (IPS- 1szt. 11. Projektor multimedialny- 2szt. 12. Ekran projekcyjny- 2szt. 13. Wizualizer- 1szt. 14. System do zbierania i analizowania odpowiedzi- 2szt. 15. Drukarka- 1szt..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.21.31.00-6, 32.34.00.00-8, 32.41.31.00-2, 38.65.21.00-1, 30.23.21.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.11.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie pobiera się

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym Załącznik do niniejszej SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, Zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym Załącznik do niniejszej SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym Załącznik do niniejszej SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym Załącznik do niniejszej SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, Zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym Załącznik do niniejszej SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
  • zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich
  • inne dokumenty

    -oświadczenie wykonawcy iż oferowany sprzęt jest wyprodukowany nie wcześniej niż w 2012r, fabrycznie nowy wolny od obciążeń prawami osób trzecich i posiada instrukcje i materiały dotyczące użytkowania w języku polskim

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- formularz cenowy cen jednostkowych będący załącznikiem nr 1A

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugmagnuszew.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Magnuszewie, ul. Saperów 24,.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.10.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Magnuszewie, ul. Saperów 24, sekretariat pok.nr 8..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program rozwijania kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie stosowania technologii informacyjno-komunikacyjnych - Cyfrowa szkoła.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie




do pobrania
SIWZ- 18_cyfrowa_szkola.pdf
Opis zamówienia - załącznik nr1-  opis_zamowienia_cyfryzacja_szkola_chmielew.pdf
Zmieniony opis zamówienia - zał.nr1- zalacznik_nr_1_opis_zamowienia_cyfrowa_szkola_chmielew.pdf
Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 2287331]

przewiń do góry