Odbieranie i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Magnuszew
Numer ogłoszenia: 131001 - 2013; data zamieszczenia: 02.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 103927 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Magnuszew, ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, woj. mazowieckie, tel. 48 6217105, faks 48 6217025.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbieranie i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Magnuszew.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odbieranie i zagospodarowanie wskazanych w opisie zamówienia odpadów komunalnych z nieruchomości położonych na terenie gminy Magnuszew, na których zamieszkują i nie zamieszkują (wszystkie nieruchomości na których wytwarzane są odpady) mieszkańcy, w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach.Obszar Gminy Magnuszew wynosi 140 km², w skład Gminy Magnuszew wchodzi 33 miejscowości. Według danych z Ewidencji Ludności na dzień 20.05.2013r. gmina liczy 6800 mieszkańców 1) liczba nieruchomości zamieszkałych na stałe - 1500 2) liczba nieruchomości zamieszkałych czasowo (dz.let.) - 1000 3) liczba nieruchomości niezamieszkałych - 70 w tym - szkoły 5 - Ośrodki Zdrowia 2 - Zakłady pracy 10 - sklepy 24 - cmentarze 3 - zakłady usługowe 24 - oczyszczalnie ścieków 2 Powyższe dane o ilości osób zamieszkałych mogą ulec zmianie na skutek ruchu ludności. Liczba nieruchomości zamieszkałych może w niewielkim stopniu ulec zmianie w wyniku oddania do użytku i zamieszkania nowych budynków lub wyludnienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2, 90.51.20.00-9, 90.51.31.00-7, 90.53.30.00-2.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Wywozu Nieczystości Stałych ALMAX Sp.z o.o, 26-600 Radom, ul.Wrocławska 3, 26-600 Radom,, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 156481,48 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 188153,28

  • Oferta z najniższą ceną: 160000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 188153,28

  • Waluta: PLN.

 

Magnuszew 26-06-2013

ZP.272.12.2013

 

 

 

 

ZAWIADOMIENIE O POWTÓRZENIU CZYNNOŚCI OCENY OFERT I WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

Dotyczy zamówienia : Odbieranie i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Magnuszew

 

 

 W związku z przesłanym e-meilem w dniu 24 czerwca 2013r oraz faksem w dniu 25-06-2013r Zastrzeżeniem Wykonawcy do procedury udzielania zamówienia publicznego dokonano ponownej oceny ofert.

Po ponownej ocenie ofert Wójt Gminy Magnuszew informuje, że w prowadzonym postępowaniu wyklucza Wykonawcę - Wywóz Nieczystości Płynnych i Stałych Krzysztof Bernaciak, 05-502 Piaseczno, Bobrowiec ul.Mazowiecka 56 na podstawie – art.24 ust.2 pkt.4 – wykonawca nie wykazał spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

W związku z powyższym działając na podstawie art. 92 ust. 1  Pzp do realizacji zamówienia wybrano najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę -  Przedsiębiorstwo Wywozu Nieczystości Stałych „ALMAX” Sp.z o.o , 26-600 Radom, ul.Wrocławska 3  - cena brutto 188 153,28zł ogółem za 6 miesięcy- wybrana oferta spełnia warunki określone siwz.

 

Działając na podstawie art. 92 ust.1 pkt.4 informuje się, że planuje się podpisanie umowy w dniu 2 lipca 2013r

            Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej, których procedury określono  w ustawie z dnia 29 stycznia "Środki ochrony prawnej".

 

Magnuszew 18-06-2013

ZP.272.12.2013

 

 

 

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

Dotyczy zamówienia : Odbieranie i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Magnuszew

 

 

 Działając na podstawie art. 92 ust. 1  Pzp Wójt Gminy Magnuszew informuje, że w prowadzonym postępowaniu :

1. Wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę -

Wybrać do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę - Wywóz Nieczystości Płynnych i Stałych Krzysztof Bernaciak, 05-502 Piaseczno, Bobrowiec ul.Mazowiecka 56

 - cena brutto 160 000zł ogółem za 6 miesięcy- wybrana oferta spełnia warunki określone siwz i jest najkorzystniejsza cenowo.

 

2. Zamawiający nie wyklucza z postępowania żadnego wykonawcę.

3. Zamawiający nie odrzuca żadnej ofertę.

4. Wykaz wykonawców którzy złożyli oferty oraz ich streszczenie:         

 

Lp

Nazwa wykonawcy

Adres

Cena brutto ogółem

1

Wywóz Nieczystości Płynnych i Stałych Krzysztof Bernaciak

05-502 Piaseczno, Bobrowiec ul.Mazowiecka 56

160 000,00

2

Przedsiębiorstwo Wywozu Nieczystości Stałych „ALMAX” Sp.z o.o

26-600 Radom, ul.Wrocławska 3

188 153,28

 

5. Działając na podstawie art. 92 ust.1 pkt.4 informuje się że przewiduje się podpisanie umowy w dniu 25 czerwca 2013r

                Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej, których procedury określono  w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych - dział VI "Środki ochrony prawnej".

 




Ogłoszenie

Odbieranie i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Magnuszew
Numer ogłoszenia: 103927 - 2013; data zamieszczenia: 07.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Magnuszew , ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, woj. mazowieckie, tel. 48 6217105, faks 48 6217025.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: magnuszew.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie przewiduje się dynamicznego systemu zakupów

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbieranie i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Magnuszew.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odbieranie i zagospodarowanie wskazanych w opisie zamówienia odpadów komunalnych z nieruchomości położonych na terenie gminy Magnuszew, na których zamieszkują i nie zamieszkują (wszystkie nieruchomości na których wytwarzane są odpady) mieszkańcy, w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z zapisami ustaw. Obszar Gminy Magnuszew wynosi 140 km², w skład Gminy Magnuszew wchodzi 33 miejscowości. Według danych z Ewidencji Ludności na dzień 20.05.2013r. gmina liczy 6800 mieszkańców 1) liczba nieruchomości zamieszkałych na stałe - 1500 2) liczba nieruchomości zamieszkałych czasowo (dz.let.) - 1000 3) liczba nieruchomości niezamieszkałych - 70 w tym - szkoły 5 - Ośrodki Zdrowia 2 - Zakłady pracy 10 - sklepy 24 - cmentarze 3 - zakłady usługowe 24 - oczyszczalnie ścieków 2 Wykonawca, w ramach zamówienia zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu worków o pojemności 120 litrów z foli LDPE o grubości zapewniającej wytrzymałość worków (tj. co najmniej 60 mikronów) przeznaczonych na gromadzenie odpadów niesegregowanych i segregowanych. Wyjątkiem są worki do odbioru odpadów ulegających biodegradacji, które zapewniają na własny koszt właściciele nieruchomości. Przewidywana ilość worków potrzebnych do realizacji zamówienia na okres 6 miesięcy: - do odpadów zmieszanych - czarne - 40 000 szt. - do selektywnej zbiórki odpadów - żółty - 10 000 szt i zielony - 10 000 szt. Ponadto, Zamawiający wymaga zabezpieczenia worków w poszczególnych kolorach w ilości 5 % podstawowego zamówienia, które zostaną zdeponowane w siedzibie Zamawiającego. Ilość wytworzonych odpadów na terenie gminy Magnuszew nie jest zależna od Zamawiającego. Ustalone ilości są szacunkowe i mogą ulec zmianie stosownie do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego uwzględniając ilość odpadów wytworzonych przez gospodarstwa domowe. Szacunkowa ilość odpadów przewidzianych do zbiórki i transportu wynosi 400 Mg/6 miesięcy. Podane wyżej ilości odpadów należy traktować jako orientacyjne i Wykonawcy nie przysługuje prawo dodatkowego wynagrodzenia i/lub odszkodowania za osiągnięcie innych wielkości..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2, 90.51.20.00-9, 90.51.31.00-7, 90.53.30.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie pobiera się

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·         III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o        Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, Wykonawca: a) jest wpisany do rejestru działalności regulowanej Gminy Magnuszew b) posiada zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu i zbierania odpadów, wydane przez właściwy organ zgodnie z ustawą o odpadach c) posiada wpis do rejestru zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny prowadzonego przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska zgodnie z ustawą o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym d) posiada aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów komunalnych lub gotowość przyjęcia odpadów komunalnych przez przedsiębiorcę prowadzącego działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów. Miejsca odzysku lub unieszkodliwiania odpadów o których mowa wyżej powinny spełniać warunki określone w ustawie z dnia 14 grudnia 2012r. O odpadach i ustawie z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. Na podstawie złożonego oświadczenia dokumentów Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganego warunku wg formuły: spełnia - nie spełnia.

·         III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o        Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie z art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp. Powyższy warunek udziału w postępowaniu oceniany będzie wg kryterium spełnia/ nie spełnia na podstawie treści złożonego przez Wykonawcę oświadczenia.

·         III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o        Wykonawca zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013r. (Dz. U. 2013, poz. 122) w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości musi posiadać sprzęt niezbędny do realizacji zamówienia, lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału w tym minimalne wymagania: 1) W posiadaniu podmiotu odbierającego odpady komunalne powinny znajdować się, co najmniej: - dwa pojazdy przystosowane do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych (śmieciarki), - dwa pojazdy przystosowane do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych, - jeden pojazd do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej. Wykonawca musi zapewnić zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 roku (Dz. U. 2013, poz.122) w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości odpowiednie usytuowanie i wyposażenie bazy magazynowo- transportowej. Powyższy warunek udziału w postępowaniu oceniany będzie wg kryterium spełnia/ nie spełnia na podstawie treści złożonego przez Wykonawcę oświadczenia.

·         III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o        Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie z art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp. Powyższy warunek udziału w postępowaniu oceniany będzie wg kryterium spełnia/ nie spełnia na podstawie treści złożonego przez Wykonawcę oświadczenia.

·         III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o        Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie z art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp. Powyższy warunek udziału w postępowaniu oceniany będzie wg kryterium spełnia/ nie spełnia na podstawie treści złożonego przez Wykonawcę oświadczenia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

 

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

·         inne dokumenty

Oświadczenie, że posiadam: 1. aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości Gminy Magnuszew. 2. Numer rejestrowy wydany przez przez Głównego Inspektora Środowiska za zbieranie zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego zgodnie z ustawą z dnia 29 lipca 2005r. (Dz.U. Nr 180 poz. 1495 ze zmianami) 3. Zezwolenie Starosty (właściwego ze względu na miejsce siedziby lub zamieszkania Wykonawcy) na prowadzenie działalności w zakresie zbierania odpadów i zezwolenie na przetwarzanie odpadów, wydane na podstawie art.41 ust. 1,2 i 3 pkt 2) ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. O odpadach (Dz.U. 2013.21) 4. Umowę (lub promesę jej zawarcia) z przedsiębiorcą prowadzącym działalność w zakresie recyklingu odpadów zgodnie z ustawą o odpadach (Dz.U. 2013.21) - na odbiór odpadów segregowanych, 5. Umowę (lub promesę jej zawarcia) z Regionalną Instalacją Przetwarzania Odpadów Komunalnych - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

zmian dokonanych na wniosek Zamawiającego, zmiany stawki podatku VAT, gdy zmiany treści umowy są korzystne dla Zamawiającego

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugmagnuszew.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy, Saperów 24, 26-910 Magnuszew,.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.06.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy, Saperów 24, 26-910 Magnuszew, Pokój nr 8 /sekretariat/.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 




do pobrania
SIWZ - 12_odpady_ii.pdf
Wzór umowy - wzor_umowy_odpady.pdf
załączniki - zalaczniki_odpady_2013.doc
Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 2287302]

przewiń do góry