......................, dnia ......-10-2014

..............................................................

.............................................................

fax ....................................................

e-mail: ..............................................

 

                            ROZEZNANIE RYNKU / ZAPYTANIE OFERTOWE

Dotyczy:

Gmina Magnuszew z siedzibą przy ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, zaprasza do przesłania oferty cenowej na realizację zamówienia realizowanego na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.), którego przedmiotem jest:

1.       Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowe na budowę sieci wodociągowej i kanalizacji z przyłączami w miejscowości Wola Magnuszewska.

2.       Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowe na budowę sieci wodociągowej i kanalizacji z przyłączami w miejscowości Ostrów.

 

Opis przedmiotu zamówienia:

1.       Długość sieci głównej: wodociąg 4km, przyłącza 30szt., kanalizacja 4km, przyłącza 30szt, przepompownie 3 szt.

2.        Długość sieci głównej: wodociąg 3,5km, przyłącza 35szt., kanalizacja 3,5km, przyłącza 35szt, przepompownie 3 szt

Oba zamówienia muszą zawierać:

- Dokumentacja winna być kompletna ze wszystkimi wymaganymi przez prawo uzgodnieniami do wydania pozwolenia na budowę.

- Wykonawca zapewnia uzyskanie zgód o właścicielu nieruchomości.

- Dokumentację należy sporządzić w 5 egz papierowych i wersji elektronicznej.

- Do dokumentacji niezbędnej do uzyskania pozwolenia na budowę należy dołączyć : przedmiar robót (elektroniczna wersja), kosztorys i SSTWiOR.

- Inwestor zapewnia mapy do celów projektowych.

Warunki udziału w postępowaniu:

Doświadczenie wykonania zamówień o podobnym zakresie z trzech ostatnich lat minimum 3 wodociąg i minimum 3 kanalizację.

Wymagany termin realizacji zamówienia: - 1 marca 2015r.

Ofertę proszę przesłać do dnia 15-10-2014r do godz.10:00 na adres korespondencyjny Zamawiającego lub na numer faksu 48 6217105 lub adres e-mail: przetargi@magnuszew.pl z dopiskiem/tytułem: „Oferta na wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej”

Kryteria oceny ofert:

Cena -100%  

Oferta powinna zawierać:

1) Nazwę / firmę i adres Wykonawcy

2) Informację o rodzaju prowadzonej działalności (działalność wykonywana osobiście, działalność gospodarcza prowadzona przez osobę fizyczną, działalność prowadzona w formie spółki ze wskazaniem nr KRS)

3) Oferowaną dla punktu 1 i 2 oddzielnie - cenę netto i brutto.

4) Termin realizacji zamówienia

5) Termin ważności oferty nie krótszy niż 30 dni, licząc od daty złożenia.

6) Warunki płatności

7) Potwierdzenie spełnienia warunków udziału.

 

Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania do zawarcia umowy.

 



Magnuszew 06-10-2014                               Wójt Gminy Magnuszew

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Malinowska Alicja
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Malinowska Alicja
  • Data ostatniej aktualizacji: 2014-10-06 14:37:01
  • Liczba odsłon: 92
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 2287299]

przewiń do góry