Magnuszew 07-01-2015

ZP.271.17.2014

ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA

 

              Wójt Gminy Magnuszew informuje, że unieważnia postępowanie pn.Świadczenie usług dostępu do Internetu ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 8. Oś Priorytetowa: Społeczeństwo informacyjne - zwiększenie innowacyjności gospodarki Działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - dla projektu pn. " Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Magnuszew" na podstawie art.93 ust.1 pkt.7 ustawy Prawo zamówień publicznych, postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie nie podlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego

Złożono oferty:

  1. Telestrada S.A., ul.Puławska 182, 02-670 Warszawa – cena jedn.60,00zł, wartość brutto 7799,92zł
  2. Nordisk Polska Sp.z o.o, ul.Postępu 3, 02-676 Warszawa – cena jedn.63,96zł, wartość brutto 83148,00zł
  3. ALTCOM Bartosz Polak, ul.Pułtuska 29/5,07-200 Wyszków –cena jedn.554,73zł, wartość brutto 72114,90zł
  4. Partners Onternet Integrations Partners Sp.z o.o, ul.Kazury 2C lok.15, 02-795 Warszawa - cena jedn.55,23zł, wartość brutto 66410,47zł

 

 

Magnuszew, dnia 30.12.2014 r.

ZP.271.17.2014

ZAPYTANIE  OFERTOWE
na świadczenie usług dostępu do Internetu dla projektu -  " Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Magnuszew ".

 
I. Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług dostępu do Internetu dla projektu -  " Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Magnuszew " realizowanego w ramach POIG 2007 – 2013.

1. Dostęp do Internetu wraz z instalacją, uruchomieniem i serwisem w 130 wskazanych przez Zamawiającego lokalizacjach (domach-mieszkaniach prywatnych) na terenie Gminy Magnuszew.
Dostęp do Internetu dla 130 gospodarstw domowych (w każdym z gospodarstw znajduje się jeden komputer zainstalowany w ramach innego postępowania). Wykaz lokalizacji instalacji w gospodarstwach domowych dostępny jest u Zamawiającego dla zainteresowanych firm realizacją zamówienia.
Po rozstrzygnięciu zamówienia Zamawiający przekaże wykonawcy adresy oraz telefony Beneficjentów ostatecznych po uprzednim podpisaniu umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych.
2. Charakterystyka usługi:
1) Parametry techniczne:
- - bezprzewodowy dostęp do sieci Internet,
- - transfer do komputera użytkownika (download) minimum 1Mb/s,
- - transfer od komputera użytkownika (upload) minimum 512 kbps,
- - transferu danych bez limitu.
2) Okres świadczenia usługi:
24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu przez 10 mies. od uruchomienia usługi tj. do 31.10.2015r. Aktywacja usługi musi nastąpić tego samego dnia u wszystkich beneficjentów ostatecznych.
3) Serwis:  Wykonawca w okresie realizacji usługi jest zobowiązany do przyjmowania zgłoszeń awarii (usterek) bezpośrednio od użytkownika Internetu całodobowo.:
- Czas reakcji usunięcia awarii  w dni powszednie w godzinach 8-16 max 3 godziny od momentu zgłoszenia awarii, czas usunięcia awarii max 48 godzin,
- Czas reakcji usunięcia awarii   w dni powszednie w godzinach 16-8 max 5 godziny od momentu zgłoszenia awarii, czas usunięcia awarii max 48 godzin,
- Czas reakcji usunięcia awarii   w soboty,  niedziele i święta max 7 godzin od momentu zgłoszenia awarii, czas usunięcia awarii max 48 godzin,
- Wykonawca w okresie świadczenia usługi musi zapewnić osobny, zarezerwowany tylko dla Zamawiającego, telefoniczny kontakt z serwisem, czynny 7 dni w tygodniu (w okresie trwania umowy), 24 godz. na dobę, umożliwiający zgłaszanie przerwy
w dostępie do Internetu oraz dający możliwość telefonicznej konsultacji technicznej w zakresie usunięcia przerwy w dostępie do Internetu.
4) Pozostałe usługi:
W przypadku zmiany instalacji lokalizacji łącza internetowego wykonawca na wniosek Zamawiającego przeniesie usługę dostępu do internetu we wskazane miejsce. Czynność ta będzie wykonana bezpłatnie w ciągu 3 dni, od dnia zgłoszenia po potwierdzeniu technicznej możliwości instalacji.
Wraz z instalacją usługi dostępu do sieci internetowej w komputerach wykonawca zobowiązany jest do zainstalowania oprogramowania kompatybilnego z systemem operacyjnym Windows, zainstalowanym
w jednostce komputerowej spełniającego poniższe wymagania:
• Wskazujący połączenia z siecią,
• Określający bieżącą wielkość przesyłu danych pobieranych i wysyłanych,
• Diagnozujący problemy z dostępem do sieci internetowej wraz
z komunikatem wyświetlanym na ekranie monitora,
• Zabezpieczający dostęp do połączenia internetowego hasłem uniemożliwiającym korzystanie z sieci przez osoby trzecie, nie będące uczestnikami projektu,
W przypadku lokalizacji beneficjenta o ewidentnie niskich parametrach łącza lub zaniku sygnału Wykonawca ma obowiązek zainstalowania urządzeń wzmacniających.
Wykonawca poniesie wszelkie  nieprzewidziane koszty związane z montażem, instalacją i konfiguracją usługi.
Dodatkowe, niezbędne urządzenia  do prawidłowego działania łącza dostarcza Wykonawca
Zamawiający wymaga zablokowania w dostępie do Internetu wszelkich płatnych usług typu SMS, MMS, roaming, połączeń głosowych na aktywnych kartach, które powodują lub mogą powodować obowiązek zapłaty jakichkolwiek opłat ponad kwotę abonamentu.
Urządzenia łącza bezprzewodowego muszą posiadać świadectwa homologacji do realizacji łącza.
5) Certyfikaty:
Certyfikat ISO 9001 lub równoważny

Przez normę równoważną zamawiający rozumie taką, która co najmniej:

• określa politykę jakości organizacji;

• określa wymagania dotyczące wyrobu oraz umożliwia ich przegląd;

• określa cele w zakresie jakości wyrobów;

• reguluje kwestie odpowiedzialności kierownictwa;

• definiuje uprawnienia pracowników;

• definiuje politykę środowiskowa organizacji;

• określa jej cele, zadania i programy środowiskowe;

• definiuje i wskazuje niezbędne zasoby, role, odpowiedzialność i uprawnienia;

• opisuje sterowanie operacyjne oraz gotowość i czasy reakcji na awarie;

• wskazuje metody monitorowania i pomiaru wyrobów i procesów;

dla producenta urządzeń dostępowych,

Certyfikaty powinny być dołączone w języku polskim.

Warunki udziału

1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy spełniający warunki:

- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

- nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1, 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.).

W celu potwierdzenia wymaganych wyżej warunków wraz z ofertą należy dostarczyć oświadczenie o spełnianiu tych warunków – załącznik nr 2.

2.                                                                                          Wykaz dokumentów wymaganych w ofercie:

a.formularz ofertowy – załącznik nr 1

b.oświadczenie, o którym mowa w punkcie 2 – załącznik nr 2

4.      Dokumenty, o których mowa w p.3 powyższego wykazu, powinny być złożone w formie oryginału. W odniesieniu do ofert złożonych drogą elektroniczną, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć je w formie papierowej przed podpisaniem umowy.

5.      Oferta wraz z załącznikami winna być napisana w języku polskim, trwałą i czytelną techniką, wypełniona i parafowana w całości oraz podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy.

6.      Dostawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

 

II. Termin wykonania zamówienia:  26 stycznia 2015r.

III. Kryterium wyboru oferty jest cena – 100%

IV. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać w terminie do dnia 07.01.2015 r. do godz. 10.00 na załączonym formularzu ofertowym z oznaczeniem: Oferta na świadczenie usług dostępu do Internetu”
1. Dostarczyć lub przesłać pocztą na adres:
Urząd Gminy Magnuszew
ul. Saperów 24
26-910 Magnuszew
2. Przesłać na adres e-mail: przetargi@magnuszew.pl
Dodatkowych informacji udziela: Bogdan Kocyk e-mail: bogdankocyk@magnuszew.pl
nr telefonu /48/ 6217025 wew. 212

V. Wybór oferty najkorzystniejszej

Punkty za kryterium „cena” zostaną obliczone wg następującego wzoru:

Cena brutto za wykonanie całości zamówienia oferty najtańszej

----------------------------------------------------------------------------------- x 100 = ilość punktów

Cena brutto za wykonanie całości zamówienia oferty badanej

  1. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego Urząd Gminy Magnuszew w dniu 07 stycznia 2015 r. o godzinie 10.15.
  2. Uczestnictwo przy otwieraniu ofert pozostawia się do decyzji Wykonawców.
  3. Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
  4. Podczas otwarcia ofert, Zamawiający ogłosi nazwy i adresy Wykonawców oraz informacje dotyczące ceny wykonania zamówienia.
  5. W toku dokonywania kwalifikacji i oceny złożonych ofert, Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert oraz oświadczeń i dokumentów potwierdzających, że oferta spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.
  6. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, w oparciu o kryteria oceny ofert, opisane w ust. 1 niniejszego rozdziału.
  7. O wyniku postępowania i wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający poinformuje na swojej stronie internetowej ugmagnuszew.bip.org.pl.
  8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania bez podania przyczyny.
  1. Warunki płatności:
  1. Zamawiający zobowiązany jest do przekazania należności przelewem na konto Wykonawcy po zrealizowaniu usługi w terminie do 30 dni od daty otrzymania faktury.
  2. Podstawą do wystawienia faktury jest podpisany protokół zdawczo- odbiorczy.

VII. Przed zawarciem umowy zobowiązuje się wykonawcę, który zostanie wybrany do przesłania kopi wypisu z działalności gospodarczej lub wypisu z KRS niezbędnych do uzupełnienia umowy.

VII. Załączniki

  1. Wzór formularza Oferty - formularz_ofertowy__usluga_dostepu_do_internetu.doc
  2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Pzp.- zalacznik_nr_2__o_niewykluczeniu_.doc
  3. Wzór umowy załącznik nr 3. - zalacznik_nr_3_umowa_magnuszew_wzor.doc

Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania Gminy Magnuszew do zawarcia umowy.

 


Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Malinowska Alicja
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Malinowska Alicja
  • Data ostatniej aktualizacji: 2015-01-08 08:48:12
  • Liczba odsłon: 167
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 2287408]

przewiń do góry