Magnuszew 21-01-2015

ZP.271.3.2015

 

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

Wójt Gminy Magnuszew informuje, że w prowadzonym postępowaniu jako zapytanie ofertowe . na : świadczenie usługi na konserwację i wymianę lamp oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Magnuszew w 2015r

  1.   Wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę - MBJ Zbigniew Gorgol, 96-321 Żabia Wola, ul.Główna 17A- cena ogółem brutto 451,41zł

            Wykaz wykonawców którzy złożyli oferty oraz ich streszczenie:

  1. Serwis Drogowy Sp.zo.o,62002 Suchy Las, ul.Stefańskiego 2 – cena ogółem brutto 996,30zł 
  2. P.I.B.”ENEL”, 26-900 Kozienice, ul.Przemysłowa 70 - cena ogółem brutto 627,30zł
  3. MBJ Zbigniew Gorgol, 96-321 Żabia Wola, ul.Główna 17A- cena ogółem brutto 451,41zł

 

 

            Przewidywany termin podpisania umowy – 26 stycznia 2015r

Magnuszew, dnia 14.01.2015 r.

ZP.271.3.ZO.2015

                                               ZAPYTANIE  OFERTOWE/ROZEZNANIE CENOWE
na przeprowadzenie konserwacji i wymiany lamp oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Magnuszew 


I. Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi na konserwację i wymianę lamp oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Magnuszew w 2015r polegającą na sukcesywnej w miarę zgłaszanych przez upoważnionego pracownika UG potrzeb:

- Wymiany żarówki oświetlenia ulicznego wynosi

- Ustawienie zegara

- Wymiana zegara, baterii

- Wymiana bezpiecznika

- Remont skrzynek

- Montaż oświetlenia świątecznego

- Demontaż oświetlenia ulicznego

 

II. Warunki udziału i wykaz dokumentów

1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy spełniający warunki:

- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

- nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1, 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.).

2. Wykaz dokumentów wymaganych w ofercie:

2.1.formularz ofertowy – załącznik nr 1

2.2.oświadczenie – załącznik nr 2

2.3. wypisu z działalności gospodarczej lub wypisu z KRS

Dokumenty powinny być złożone w formie oryginału. W odniesieniu do ofert złożonych drogą elektroniczną, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć je w formie papierowej przed podpisaniem umowy.

Oferta wraz z załącznikami winna być napisana w języku polskim, trwałą i czytelną techniką, wypełniona i parafowana w całości oraz podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy.

Dostawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

 

III. Termin wykonania zamówienia:  od podpisania umowy do 31 grudnia 2015r.

 

IV. Kryterium wyboru oferty jest cena – 100%

 

V. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać w terminie do dnia 20.01.2015 r. do godz. 10.00 na załączonym formularzu ofertowym z oznaczeniem: Oferta na Konserwację i wymianę lamp”
1. Dostarczyć lub przesłać pocztą na adres:
Urząd Gminy Magnuszew
ul. Saperów 24
26-910 Magnuszew
2. Przesłać na adres e-mail: przetargi@magnuszew.pl


Dodatkowych informacji mertorycznych udziela: Stanisław Figlewicz nr telefonu /48/ 6217025 wew. 212

 

VI. Wybór oferty najkorzystniejszej

Punkty za kryterium „cena” zostaną obliczone wg następującego wzoru:

Cena brutto za wykonanie całości zamówienia oferty najtańszej

--------------------------------------------------------------------------- x 100 = ilość punktów

Cena brutto za wykonanie całości zamówienia oferty badanej

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego Urząd Gminy Magnuszew w dniu 20 stycznia 2015 r. o godzinie 10.15.

Uczestnictwo przy otwieraniu ofert pozostawia się do decyzji Wykonawców.

Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Podczas otwarcia ofert, Zamawiający ogłosi nazwy i adresy Wykonawców oraz informacje dotyczące ceny wykonania zamówienia.

W toku dokonywania kwalifikacji i oceny złożonych ofert, Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert oraz oświadczeń i dokumentów potwierdzających, że oferta spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.

Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, w oparciu o kryteria oceny ofert, opisane w ust. 1 niniejszego rozdziału.

O wyniku postępowania i wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający poinformuje na swojej stronie internetowej ugmagnuszew.bip.org.pl.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania bez podania przyczyny.

 

VII. Załączniki

-Wzór formularza Oferty

-Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Pzp.

-Wzór umowy załącznik nr 3.

 

            Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania Gminy Magnuszew do zawarcia umowy.

 

 do pobrania:

formularz_oferowy.doc
zalacznik_nr_2_.doc
umowa_konserwacje.doc

 

 

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 2287289]

przewiń do góry