Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowe na budowę sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej z przyłączami
Numer ogłoszenia: 37243 - 2015; data zamieszczenia: 17.03.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 25559 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Magnuszew, ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, woj. mazowieckie, tel. 48 6217105, faks 48 6217025.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowe na budowę sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej z przyłączami.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowe na budowę sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej z przyłączami w miejscowościach: 2.1. Wola Magnuszewska : wodociąg -sieć główna długość 3km, 25 przyłączy, kanalizacja- sieć główna długości 3km, przyłączy 25 i 3 przepompownie ścieków 2.2. Anielin Kępa: wodociąg -sieć główna długość 4km, 20 przyłączy, 2.3. Ostrów: wodociąg -sieć główna długość 3km, 30 przyłączy, kanalizacja- sieć główna długości 3km, przyłączy 30 i 2 przepompownie ścieków..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.03.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Techniki Sanitarnej INSTECH Paweł Bobrowski, Słupno, ul.Letnia 27, Cekanowo, 09-472 Cekanowo, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 162601,63 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 151290,00

  • Oferta z najniższą ceną: 151290,00 / Oferta z najwyższą ceną: 208817,10

  • Waluta: PLN.






ZP.271.2.2015                                                                                                          Magnuszew, 2015-03-11

 


 

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

 

Dotyczy zamówienia : Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowe na budowę sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej z przyłączami

 

 

 Działając na podstawie art. 92 ust. 1  Pzp Wójt Gminy Magnuszew informuje, że w prowadzonym postępowaniu :

1) Wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę -  Zakład Techniki Sanitarnej „INSTECH” Paweł Bobrowski, 09-472 Słupno, ul.Letnia 27, Cekanowo - wartość brutto ogółem – 151.290,00 zł, termin wykonania 180dni .

Wybrana oferta spełnia warunki określone siwz i ma najkorzystniejszy bilans punktów.

 

2). Zamawiający wyklucza z postępowania wykonawcę - Biuro Projektowania i Nadzoru Inwestycyjnego w zakresie Budowlano- Instalacyjnym „WAS-PROJEKT”,26-600 Radom, ul.Młodzianowska 8A/15 – art.24 ust.2 pkt.4 nie wykazał spełnienia warunków postępowania. 

3). Zamawiający odrzuca ofertę Biuro Projektowania i Nadzoru Inwestycyjnego w zakresie Budowlano- Instalacyjnym „WAS-PROJEKT”,26-600 Radom, ul.Młodzianowska 8A/15 – art.89 ust.1 pkt.5  złożona przez Wykonawcę odrzuconego.

4). Wykaz wykonawców którzy złożyli oferty oraz ich streszczenie:        

  1. Zakład Techniki Sanitarnej „INSTECH” Paweł Bobrowski, 09-472 Słupno, ul.Letnia 27, Cekanowo - wartość brutto ogółem – 151.290,00 zł, termin wykonania 180dni tj.95 pkt +5pkt = 100pkt
  2. Biuro Projektowania i Nadzoru Inwestycyjnego w zakresie Budowlano- Instalacyjnym „WAS-PROJEKT”,26-600 Radom, ul.Młodzianowska 8A/15- wartość brutto ogółem – 186.468,00zł, termin wykonania 180dni – odrzucona.
  3. J.K.ENGINEERING Sp.z o.o 26-670 Pionki, ul.Radomska 29- wartość brutto ogółem – 208.817,10zł, termin wykonania 180dni tj.69 pkt +5pkt = 74 pkt

5). Działając na podstawie art. 92 ust.1 pkt.4 informuje się że przewiduje się podpisanie umowy w dniu                    17 marca 2015r.

                Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej, których procedury określono  w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych - dział VI "Środki ochrony prawnej".

 

 

 

 

 

 

 

Prosimy o potwierdzenie otrzymania zawiadomienia

 


ZP.271.2.2015                                                                                                                 Magnuszew 2015-02-27

 

Wyjaśnienia Nr 1

 

do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na wykonanie usługi pod nazwą ,,Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowe na budowę sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej z przyłączami” dla  miejscowości Wola Magnuszewska, Anielin Kępa i Ostrów .

Pytanie nr 1

Czy na obszarze objętym zakresem projektu lub w jego bezpośrednim sąsiedztwie występują: tereny zamknięte w rozumieniu Ustawy prawo geodezyjne i kartograficzne, tereny objęte ochroną konserwatorską, strefy ochrony wód, parki krajobrazowe, obszary „Natura 2000" lub podobne? Proszę o określenie tych terenów.

Odpowiedź: NIE.

Pytanie nr 2

Czy Gmina posiada prawomocny Miejscowy Plan Zagospodarowania Przestrzennego dla terenów objętych zamówieniem?

Odpowiedź: NIE.

Pytanie nr 3

Czy w granicach terenu objętego projektem kanalizacji występują działki o nieuregulowanym

stanie prawnym?

Odpowiedź: Mogą wystąpić ale sporadycznie.

Pytanie nr 4

Czy Gmina będzie dysponować terenem na cele budowlane dla wykonania projektowanych pom­powni ścieków przed złożeniem wniosku o zatwierdzenie projektu?

Odpowiedź: TAK.

Pytanie nr 5

Proszę podać miejsce rozgraniczenia sieci z przyłączami, dla sieci wodociągowej oraz dla sieci kana­lizacji sanitarnej oraz czy przyłącza mają być wykonane do budynków?

Odpowiedź:

Dla sieci wodociągowej – zakończenie przyłącza – budynek lub studzienki wodomierzowej na posesji.

Dla sieci kanalizacji sanitarnej – zakończenie przyłącza pierwszą studnią na posesji w pobliżu istniejącego szamba.

Pytanie nr 6

Czy projektowane sieci będą przebiegać przez tereny Lasów Państwowych?

Odpowiedź: NIE.

Pytanie nr 7

Jakie kategorie dróg występują na planowanej trasie sieci wodociągowej oraz sieci kanalizacji sanitarnej?

Odpowiedż:

- Droga wojewódzka nr 736  w miejscowościach: Anielin i Wola Magnuszewska

- Droga powiatowa w miejscowości Wola Magnuszewska

- Drogi gminne.

 

Pytanie nr 8

Cz Zamawiający wyrazi zgodę na lokalizacje kanałów w pasie dróg gminnych?

Odpowiedź: TAK.

Pytanie nr 9

Czy konieczne jest pozyskanie danych właścicielskich jako wypisy i wyrysy czy można pobrać z PZK wykaz podmiotów i działek?

Odpowiedź: Konieczny jest wykaz podmiotów i działek.

 





Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowe na budowę sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej z przyłączami

Numer ogłoszenia: 25559 - 2015; data zamieszczenia: 25.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Magnuszew , ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, woj. mazowieckie, tel. 48 6217105, faks 48 6217025.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.magnuszew.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie przewiduje się dynamicznego systemu zakupów

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowe na budowę sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej z przyłączami.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowe na budowę sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej z przyłączami w miejscowościach: 2.1. Wola Magnuszewska : wodociąg -sieć główna długość 3km, 25 przyłączy, kanalizacja- sieć główna długości 3km, przyłączy 25 i 3 przepompownie ścieków 2.2. Anielin Kępa: wodociąg -sieć główna długość 4km, 20 przyłączy, 2.3. Ostrów: wodociąg -sieć główna długość 3km, 30 przyłączy, kanalizacja- sieć główna długości 3km, przyłączy 30 i 2 przepompownie ścieków..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 180.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 2.000.00 zł (słownie dwa tysiące złotych),

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie precyzuje się tego warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie uszczegółowienie - wykonał min.2 projekty wodociągu i 2 projekty kanalizacji o podobnym zakresie tj. projekt wodociągu min.3km sieci głównej z przyłączami i projekt kanalizacji min.3 km sieci głównej z przyłączami oraz 2 przepompownie. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek ten muszą spełniać łącznie (przez jednego członka konsorcjum w całym zakresie)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie precyzuje się tego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadać uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia budowlane w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych wydane na podstawie poprzednio obowiązujących przepisów i uprawnienia w zakresie instalacji elektrycznych oraz potwierdzenie o przynależności do izby inżynierów budownictwa ,

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie precyzuje się tego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę -Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych -Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień / pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub z przedstawionych dokumentów rejestrowych. -Formularz cenowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - termin wykonania - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana postanowień UMOWY może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany. 2. Dopuszcza się dokonywanie zmian postanowień UMOWY w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia UMOWY. 3. Zarówno wystąpienie jakichkolwiek okoliczności jak i konieczność wprowadzenia zmian do UMOWY wymagają pisemnego zawiadomienia drugiej strony UMOWY o zamiarze wprowadzenia zmian z uzasadnieniem i określeniem skutków finansowych wprowadzanych zmian.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugmagnuszew.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Magnuszew Ul.Saperów 24 26-910 Magnuszew.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.03.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Magnuszew Ul.Saperów 24 26-910 Magnuszew Pokój nr 8 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


do pobrania
SIWZ z załacznikami -zp2_dokumentacja.doc
Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 2287297]

przewiń do góry