Magnuszew  30-10-2015r

ZP.271.12.ZO.2015


ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

w prowadzonym zapytaniu ofertowym :

            Na zakup kompleksowego ubezpieczenia sprzętu komputerowego (165szt) dla projektu pn. " Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Magnuszew"-  wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę - Towarzystwo Ubezpieczeń INTER Polska S.A. Przedstawicielstwo  Centralne w Białymstoku, ul.Lipowa 51 lok 319, 15-424 Białystok, – 155,00zł netto/m-c, brutto za 14 m-cy 2170,00zł -  oferta spełnia warunki określone w zapytaniu ofertowym i jest najkorzystniejsza w tym postępowaniu.

Wykaz wykonawców:

1.      InterRisk Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Vienna Insurance Group Oddział Radom, 26-600 Radom, ul.Wolności 8  – 160,00zł netto/m-c, brutto za 14 m-cy 2240,00zł,

2.      UNIQA Towarzystwo Ubezpieczeń z siedzibą w Łodzi ul.Nowy Sącz 132 Przedstawicielstwo w Nowym Sączu , 33-300 Nowy Sącz, ul.Długosza 21 – 207,00zł netto/m-c, brutto za 14 m-cy 2898,00zł,

3.      Towarzystwo Ubezpieczeń INTER Polska S.A. Przedstawicielstwo  Centralne w Białymstoku, ul.Lipowa 51 lok 319, 15-424 Białystok, – 155,00zł netto/m-c, brutto za 14 m-cy 2170,00zł,

4.      Powszechny Zakład Ubezpieczen Spółka Akcyjna, Pion Klienta Masowego, ul.Grójecka 186,02-390 Warszawa – 193,21zł netto/m-c, brutto za 14 m-cy 2705,00zł.

 

Zawarcia umowy – 30 październik 2015r

 


Magnuszew, dnia 27.10.2015 r.

ZP.271.12.ZO.2015

ZAPYTANIE OFERTOWE / ROZEZNANIE CENOWE

na zakup kompleksowego ubezpieczenia sprzętu komputerowego w formule all risk dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 8. Oś Priorytetowa: Społeczeństwo informacyjne - zwiększenie innowacyjności gospodarki Działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion dla projektu pn. " Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Magnuszew"

Zamawiający: Gmina Magnuszew, 26-910 Magnuszew, ul.Saperów 24

Pracownikami upoważnionymi do kontaktów z Wykonawcami są:

  • w zakresie proceduralnym: Alicja Malinowska tel.48 62 17 025  w.205
  • w zakresie merytorycznym: Barbara Sobota tel.48 62 17 025 w.210
  • e-meil: przetargi@magnuszew.pl

Tryb zamówienia: uproszczone (pozaustawowe)

Adres strony internetowej, na której zamieszczone jest Ogłoszenie/Zapytanie ofertowe o zamówieniu: www.ugmagnuszew.bip.org.pl

Zapytanie ofertowe można otrzymać w siedzibie Zamawiającego w pokoju 14.

Przedmiot zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest zakup kompleksowego ubezpieczenia sprzętu komputerowego w formule all risk dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 8. Oś Priorytetowa: Społeczeństwo informacyjne - zwiększenie innowacyjności gospodarki Działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion dla projektu pn. " Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Magnuszew".

Przedmiot zamówienia obejmuje zakup ubezpieczenia sprzętu komputerowego - zadanie podstawowe: ubezpieczenie sprzętu komputerowego dla jednostek (165 sztuk) w tym obejmuje:

Przedmiot zamówienia obejmuje - Kompleksowe ubezpieczenie sprzętu komputerowego w formule all risk w ramach realizacji projektu -"Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Magnuszew" - realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka działania 8.3 -Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu- eInclusion- osi priorytetowej 8. -Społeczeństwo informacyjne - zwiększenie innowacyjności gospodarki-. Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007 - 2013.

Ubezpieczenie zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem dla jednostek, które składają się z:

- sprzęt u beneficjentów - 130 szt. - komputerów stacjonarnych (Microsoft Windows 7 Professional PL 64-bit, G Data AntiVirus OEM, OpenOfficePL Standard 2014 z dodatkiem Google Translate) -Komputer : Dell OptiPlex 3020 SFF, Monitor: Dell E2014H, - wartość brutto jednego zestawu 3522,72 zł - całkowita wartość brutto 130 szt – 457 953,60 zł

- sprzęt u beneficjentów - 35 szt. - komputerów stacjonarnych (Microsoft Windows 7 Professional OEM 64-bit ( licencja na Windows 8.1 nosnik), G Data AntiVirus 2015-5 lat OEM, OpenOfficePL Standard GT 2015 -Komputer : Dell OptiPlex 9020 SFF, Monitor: Dell E2214H, - wartość brutto jednego zestawu 3522,72 zł - całkowita wartość brutto 35 szt – 121 765,00 zł

Wartość całego sprzętu brutto : 579.718,60zł

Sprzęt ma być ubezpieczony według wartości brutto.

Opis przedmiotu zamówienia:

Zakres ubezpieczenia oparty o formułę all risk obejmuje co najmniej szkody powstałe z następujących przyczyn: Wszelkie przypadkowe, nagłe, nieprzewidziane i wynikające z przyczyn niezależnych od Ubezpieczającego szkody, a w szczególności następujące ryzyka:

a)działania użytkowników sprzętu (w szczególności niewłaściwe używanie, nieostrożność, zaniedbanie, błąd w obsłudze);

b)działania ognia, pożar ( w tym również dymu, sadzy), wybuch, eksplozja, bezpośrednie uderzenie pioruna, upadek statku powietrznego;

c)silny wiatr, huragan, deszcz nawalny, powódź, zapadanie i osuwanie się ziemi, awarię instalacji wodociągowych i technologicznych, uderzenie pojazdu, grad, działanie ciężaru śniegu, szadź,

d)świadome i celowe zniszczenie przez osoby trzecie;

e)działania wody tj. zalania wodą z urządzeń wodno - kanalizacyjnych, burzy, sztormu, wylewu wód podziemnych, wilgoci, pary wodnej i cieczy w innej postaci oraz mrozu;

f)wiatru, mrozu, gradu, śniegu, osunięcia się ziemi, lawiny, trzęsienie ziemi;

g)nieodpowiednim działaniem urządzeń klimatyzacyjnych, grzewczych oraz chłodzących,

h)zmian napięcia, całkowitego zaniku napięcia oraz innych szkód elektrycznych w tym w szczególności zwarcia, przetężenia, uszkodzenia izolacji, niezadziałania zabezpieczeń itp.,

i)pośrednie działanie wyładowań atmosferycznych i zjawisk pochodnych tj. działanie pola elektromagnetycznego, indukcji, itp.;

j)kradzież z włamaniem (dokonana lub usiłowania), rabunek (dokonany lub usiłowany), wandalizm - dewastacja oraz koszty akcji ratowniczej związane ze zdarzeniami objętymi ochroną.

k) Ubezpieczyciel w przypadku kradzieży z włamaniem uzna szkodę potwierdzoną przez organy ścigania ( bez warunków określonych w zasadach ogólnych Ubezpieczyciela).

Dodatkowo zakres ochrony powinien objąć:

1)szkody spowodowane akcją ratowniczą (gaszeniem, rozbiórką, ewakuacją), jeśli ratunek miał na celu zmniejszenie strat lub niedopuszczenie do ich zwiększenia;

2)koszty zabezpieczenia przed szkodą ubezpieczonego mienia w razie jego bezpośredniego zagrożenia działaniem zdarzeń objętych ochroną ubezpieczeniową.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Termin wykonania zamówienia: od 01.11.2015 do 31.12.2016r

Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907, z późn. zm.), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

Warunki oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

Lp.

Warunki oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków

1

posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

2

posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

3

znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

4

nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1, 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.).

2. Wykaz dokumentów wymaganych w ofercie:

2.1.formularz ofertowy – załącznik nr 1

2.2.oświadczenie – załącznik nr 2

2.3. wypisu z działalności gospodarczej lub wypisu z KRS

Dokumenty powinny być złożone w formie oryginału. Oferta wraz z załącznikami winna być napisana w języku polskim, trwałą i czytelną techniką, wypełniona i parafowana w całości oraz podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

2. Zapytania można kierować na adres : Zamawiającego, faks 48 62 17 025 , e-mail: przetargi@magnuszew.pl

Wadium: w postępowaniu nie przewiduje się wnoszenia wadium

Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

Nr

Kryterium

Waga

1

Cena (koszt)

100%

Miejsce i termin składania ofert: Oferty należy składać w terminie do dnia 30-10-2015 r. do godz. 10.00 na załączonym formularzu ofertowym z oznaczeniem: „Oferta na „Ubezpieczenie komputerów
Dostarczyć lub przesłać pocztą na adres:
Urząd Gminy Magnuszew, ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew
pokój nr 8 (sekretariat) lub meilem na adres
przetargi@magnuszew.pl (w temninie jak wyżej)

Termin związania ofertą: 30 dni

Przed wszczęciem postępowania zastosowano dialog techniczny: nie, Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy, Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna: w postępowaniu nie jest przewidziany wybór najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej

Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 i 4, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień: Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.

Pozostałe informacje Zamawiającego - Forma złożenia oferty :

  1. Oferta wraz z załącznikami winna być napisana w języku polskim, trwałą i czytelną techniką, wypełniona i parafowana w całości oraz podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy.
  2. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wraz z oferta projekt umowy.
  3. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
  4. Dokumenty, o których mowa w p.2.1-2.3 powyższego wykazu, powinny być złożone w formie oryginału. W odniesieniu do ofert złożonych drogą elektroniczną, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć je w formie papierowej przed podpisaniem umowy.

Wykonawca złoży ofertę w zaklejonej kopercie skierowanej na adres Zamawiającego wraz z oznaczeniem: „Oferta na ubezpieczenie komputerów w ramach projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Magnuszew”

5. Komisyjne otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy w Magnuszewie w dniu 30 październik 2015 r. o godzinie 10.15 pok. Nr 13 ( sala konferencyjna)

- Wybór oferty najkorzystniejszej - Punkty za kryterium „cena” zostaną obliczone wg następującego wzoru:

Cena brutto za wykonanie całości zamówienia oferty najtańszej

--------------------------------------------------------------------------- x 100 = ilość punktów

Cena brutto za wykonanie całości zamówienia oferty badanej

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego Urząd Gminy Magnuszew w dniu 30 październik 2015 r. o godzinie 10.15.

Uczestnictwo przy otwieraniu ofert pozostawia się do decyzji Wykonawców.

Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Podczas otwarcia ofert, Zamawiający ogłosi nazwy i adresy Wykonawców oraz informacje dotyczące ceny wykonania zamówienia.

W toku dokonywania kwalifikacji i oceny złożonych ofert, Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert oraz oświadczeń i dokumentów potwierdzających, że oferta spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.

Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, w oparciu o kryteria oceny ofert, opisane w ust. 1 niniejszego rozdziału.

O wyniku postępowania i wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający poinformuje na swojej stronie internetowej ugmagnuszew.bip.org.pl.

-  Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania Gminy Magnuszew do zawarcia umowy.

-  Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania bez podania przyczyny


do  pobrania:

12___formularz_oferty_magnuszew_ubez.doc
zalacznik_nr__2a_do_zo.12.2015.docx 
zalacznik_nr_1_ubezpieczenie_komputery.doc
umowy_z_uzyczenia.doc
Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Malinowska Alicja
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Malinowska Alicja
  • Data ostatniej aktualizacji: 2015-10-30 12:16:28
  • Liczba odsłon: 187
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 2287289]

przewiń do góry