Umowę  podpisano w dni 04.01.2016r z firmą CATERING OK, 26-600 Radom, ul.Chrobrego 39- cena brutto 3,36 zł/szt.



Magnuszew, 2015-12-22

GOPS.1.2015

 

 

 

                       ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

                                                           

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego  - Zapytanie ofertowe  - sukcesywny zakup dla 225 dzieci przez 92 dni tj. 20 700  gorących posiłków jednodaniowych z dowozem do czterech szkół na terenie gminy Magnuszew.

 Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę:  CATERING OK, 26-600 Radom, ul.Chrobrego 39- cena brutto 3,36 zł/szt. -  oferta spełnia warunki określone siwz i jest najkorzystniejsza cenowa.

 

Zestawienie otrzymanych ofert:

1. PHU „OLIWIER” Anna Głowacka , 25-432 Kielce, ul.Jana Nowaka Jeziorańskiego 25A – cena  brutto 3,38 zł/ jedna szt.

2.      CATERING OK Maciej Sałek, 26-600 Radom, ul.B.Chrobrego 39 – cena brutto 3,36zł/ jedna szt.

 

Przewiduje się podpisanie umowy w dniu  30 grudnia 2015r.

 

 


Magnuszew, dnia 15.12.2015 r.

ZP.ZO.271.1.2015

ZAPYTANIE OFERTOWE

Sukcesywny zakup 20 700  gorących posiłków jednodaniowych z dowozem do czterech szkół na terenie gminy Magnuszew.

Zamawiający: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Magnuszewie, 26-910 Magnuszew, ul.Saperów 24

Pracownikami upoważnionymi do kontaktów z Wykonawcami są:

  • w zakresie proceduralnym: Alicja Malinowska tel.48 62 17 025  w.205
  • w zakresie merytorycznym: Edyta Figlewicz tel.48 62 17 025 w.204
  • e-meil: przetargi@magnuszew.pl

Tryb zamówienia: uproszczone (pozaustawowe)

Adres strony internetowej, na której zamieszczone jest Ogłoszenie o zamówieniu: www.ugmagnuszew.bip.org.pl

Zapytanie ofertowe można otrzymać w siedzibie Zamawiającego w pokoju 14.

Przedmiot zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup dla 225 dzieci przez 92 dni tj. 20 700  gorących posiłków jednodaniowych z dowozem do czterech szkół na terenie gminy Magnuszew.

Posiłki jednodaniowy dostarczane w naczyniach jednorazowych wraz ze sztućcami, 3 razy

w tygodniu zupa z wkładką plus pieczywo i 2 razy w tygodniu drugie danie, według określonej gramatury .

Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia:

1. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z wszystkimi wymaganiami zamawiającego wskazanymi w niniejszej zapytaniu,

2.  Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamiany ilości zamawianych posiłków. Zamawiający będzie informował o zmianach ilości dziennych posiłków Wykonawców telefonicznie lub faksem. Podana ilość posiłków 20700szt jest ilością szacunkową w okresie określonym wyżej i może ulec zmianie. Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwać żadne roszczenia wobec Zamawiającego.

3. W okresie trwania umowy Zamawiający zastrzega sobie również możliwość nie zamawiania posiłków w określonych dniach i miesiącach bez podania przyczyny o czym poinformuje Wykonawcę z 3 dniowym wyprzedzeniem, a w razie sytuacji nadzwyczajnych z wyprzedzeniem 1-dniowym.

4. Wykonawca  zobowiązany będzie do przygotowania obiadów jednodaniowych wydawanych w systemie:

- trzy razy  w tygodniu (poniedziałek, środa, piątek), zupa (400 g) z wkładką mięsną lub jarską typu pierogi, pyzy, kopytka, naleśniki, placki ziemniaczane (100 g) plus pieczywo

zupa na wywarach mięsnych nie z proszku

zupę i makaron dostarczać oddzielnie

- dwa razy  w tygodniu (wtorek, czwartek)  drugie danie mięso lub ryba (100 g), ziemniaki lub ryż lub kasza (200 g), surówki lub jarzyny (100 g)

5. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania naczyń jednorazowych na których wydawane będą posiłki  wraz ze sztućcami. Naczynia jednorazowe oraz sztućce muszą posiadać wymagane atesty. Koszt naczyń Wykonawca uwzględnia w cenie jednostkowej posiłku.

6. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia posiłków w naczyniach będących w jego dyspozycji (własności) z zastosowaniem wymogów higieniczno – sanitarnych, dowóz posiłków do Publicznej Szkoły Podstawowej w Chmielewie, Publicznej Szkoły Podstawowej w Przydworzycach, Publicznej Szkoły Podstawowej w Rozniszewie oraz do Publicznego Gimnazjum w Mniszewie. Transport posiłków musi być prowadzony pojazdem dostosowanym do przewożenia środków spożywczych.

7. posiłki jednodaniowe przygotowane zgodnie z zasadami określonymi w ustawie z dnia

25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. z 2015 r. poz. 35) oraz Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z 26 sierpnia 2015r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz.U. z 2015r poz. 1256). Bezwzględnie należy przestrzegać norm na składniki pokarmowe i produkty spożywcze określone przez Instytut Żywienia i Żywności. Posiłki mają być przygotowane zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia dzieci i młodzieży. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość  posiłku, temperaturę w chwili podania oraz jego walory smakowe i estetyczne.

Posiłki muszą być świeżo przygotowane w dniu dostaw, do przygotowywania posiłków należy używać produktów wysokiej jakości i zawsze świeżych, posiadających aktualne terminy ważności, nabytych w źródłach działających zgodnie zobowiązującymi przepisami sanitarnymi

i higienicznymi, wyklucza się posiłki z papierka lub puszki, bez potraw tłustych, ciężko strawnych, a także potraw kwaśnych, bardzo słonych. Nie należy używać ostrych przypraw i octu, ale naturalnych (np. pietruszka, koper, cytryna). Wykonawca jest odpowiedzialny za sporządzanie posiłków zgodnie z jadłospisem, który musi być przedłożony przez Wykonawcę Zamawiającemu oraz Dyrektorom szkół. Jadłospis powinien być urozmaicony w ten sposób, że te same posiłki nie mogą się powtarzać w okresie 2 tygodniowym

8. Wykonawca będzie świadczyć usługę:

-zgodnie z zachowaniem przepisów bhp i Sanepidu, Państwowej Inspekcji Pracy. Posiłki powinny być przygotowane wg. wytycznych Instytutu Żywności i Żywienia,

-przewożenie posiłków samochodem do tego przystosowanym (posiadającym książkę kontroli sanitarnej) i w termosach przeznaczonych do wymienionego celu,

-dostawa posiłków wraz z naczyniami jednorazowymi i sztućcami w godzinach: do Szkoły Podstawowej w Rozniszewie – godz.09:50, Publiczne Gimnazjum w Mniszewie –godz.10:00, Szkoły Podstawowej w Chmielewie – godz.10:10, Szkoły Podstawowej w Przydworzycach – godz.10:30,

-posiłki muszą być dostarczone w naczyniach dopuszczonych do kontaktu z żywnością oraz o właściwościach pozwalających na utrzymanie temperatury posiłków,

9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do okresowej kontroli w zakresie:

-zgodności dostarczanych posiłków z wymogami Zamawiającego pod względem jakościowym i wagowym przy czym legalizowaną wagę zapewni Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego,

10. Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą będą następowały miesięcznie. Do faktury zostaną dołączone codzienne potwierdzenia odbioru określonej ilości posiłków oraz ich jakości potwierdzonej przez Dyrektora Szkoły.

11.Wykonawca pobiera i przechowuje próbki żywności zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Termin wykonania zamówienia: 04.01.2016 r. – 31.05.2016 r. według ustalonego harmonogramu .

Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907, z późn. zm.), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

Warunki oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

1.1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

1.2.posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie : wykonawcy winni udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez wykazanie realizacji w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum 300 posiłków dziennie przez okres nieprzerwany co najmniej 6 miesięcy .

1.3. dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: -
posiadają środek transportu dopuszczony przez Inspekcję Sanitarna, do przewozu tego typu artykułów spożywczych oraz pobiera i przechowuje próbki żywności oraz stosują odpowiednie naczynia do przewozu i wydawania posiłków spełniające odpowiednie wymogi higieniczno sanitarne zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa

1.4.      znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej - zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

2.      Nie podlegają wykluczeniu na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 ustawy Pzp;

3.      Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.

Ocena spełniania w/w warunków zostanie przeprowadzona według formuły „spełnia – nie spełnia”, wyłącznie na podstawie oświadczeń i dokumentów w.w.

Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:

- wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych

- wykonawców, którzy wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności

- wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania

- wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków

Zamawiający odrzuca ofertę, która:

- jest niezgodna z ustawą

- jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia z zastrzeżeniem art.87 ust.2 pkt.,3,

-jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,

-została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert,

-zawiera błędy w obliczeniu ceny, który w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki o której mowa w art.87 ust.2 pkt.3,

-nieważnej na podstawie odrębnych przepisów,

Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu

Informacja o dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy, w celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych:

1.      Wypełniony formularz oferty (propozycja zał. nr 1),

2.      Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – zał.nr 2a;

3.      Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust.1 zał. 2

4.      aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

5.      oświadczenie Wykonawcy że : Posiada środek transportu dopuszczony przez Inspekcję Sanitarna do przewozu tego typu artykułów spożywczych oraz pobiera i przechowuje próbki żywności oraz stosuje odpowiednie naczynia do przewozu i wydawania posiłków spełniające odpowiednie wymogi higieniczno sanitarne zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

6.      potwierdzenie inspekcji sanitarnej o spełnieniu wymogów do prowadzenia tego rodzaju usług (dotyczy środka transportu),

7.      potwierdzenie o pobieraniu i przechowywaniu próbek żywności zgodnie

z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 17 kwietnia 2007 r. (Dz. U. z 2007 r. Nr 80 poz. 545) oraz o stosowaniu odpowiednich naczyń do przewozu i wydawania posiłków spełniających określone wymogi.

8.poświadczenie doświadczenia w dostarczaniu co najmniej 300 posiłków dziennie przez okres nieprzerwany co najmniej 6 miesięcy w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie. 2. Wykaz dokumentów wymaganych w ofercie:

Dokumenty powinny być złożone w formie oryginału. Oferta wraz z załącznikami winna być napisana w języku polskim, trwałą i czytelną techniką, wypełniona i parafowana w całości oraz podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

2. Zapytania można kierować na adres : Zamawiającego, faks 48 62 17 025 , e-mail: przetargi@magnuszew.pl

Wadium: w postępowaniu nie przewiduje się wnoszenia wadium

Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: cena – 100%

Miejsce i termin składania ofert: Oferty należy składać w terminie do dnia 22-12-2015 r. do godz. 10.00 na załączonym formularzu ofertowym z oznaczeniem: „Oferta na Zakup wraz z dostawą posiłków
Dostarczyć lub przesłać pocztą na adres: Urząd Gminy Magnuszew, ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew pokój nr 8 (sekretariat) lub meilem na adres
przetargi@magnuszew.pl (w terminie jak wyżej)

Termin związania ofertą: 30 dni

Przed wszczęciem postępowania zastosowano dialog techniczny: nie, Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy, Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 i 4, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień: Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.

Pozostałe informacje Zamawiającego - Forma złożenia oferty :

  1. Oferta wraz z załącznikami winna być napisana w języku polskim, trwałą i czytelną techniką, wypełniona i parafowana w całości oraz podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy.
  2. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wraz z oferta projekt umowy.
  3. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
  4. Dokumenty powinny być złożone w formie oryginału bądź poświadczone przez Wykonawcę „za zgodność z oryginałem”. Wykonawca złoży ofertę w zaklejonej kopercie skierowanej na adres Zamawiającego wraz z oznaczeniem: Zakup wraz z dostawą posiłków

5. Komisyjne otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy w Magnuszewie w dniu 22 grudnia 2015 r. o godzinie 10.30 pok. Nr 13 ( sala konferencyjna)

- Wybór oferty najkorzystniejszej - Punkty za kryterium „cena” zostaną obliczone wg następującego wzoru:

Cena brutto za wykonanie całości zamówienia oferty najtańszej

--------------------------------------------------------------------------- x 100 = ilość punktów

Cena brutto za wykonanie całości zamówienia oferty badanej

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego Urząd Gminy Magnuszew w dniu 22 grudnia 2015 r. o godzinie 10.30.

Uczestnictwo przy otwieraniu ofert pozostawia się do decyzji Wykonawców.

Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Podczas otwarcia ofert, Zamawiający ogłosi nazwy i adresy Wykonawców oraz informacje dotyczące ceny wykonania zamówienia.

W toku dokonywania kwalifikacji i oceny złożonych ofert, Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert oraz oświadczeń i dokumentów potwierdzających, że oferta spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.

Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, w oparciu o kryteria oceny ofert, opisane w ust. 1 niniejszego rozdziału.

O wyniku postępowania i wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający poinformuje na swojej stronie internetowej ugmagnuszew.bip.org.pl.

-  Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania Gminy Magnuszew do zawarcia umowy.

-  Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania bez podania przyczyny

 

Zał.2a

Nazwa oferenta i adres

 

 

dotyczy zamówienia pn. Zakup z dostawą gorących posiłków .

OŚWIADCZENIE

Oświadczam, że w stosunku do firmy, którą reprezentuję , brak jest podstaw do wykluczenia z powodów niespełniania warunków, o których mowa w art.24 ust.1prawa zamówień publicznych.

Na potwierdzenie spełnienia wyżej wymienionych warunków do oferty załączam wszelkie dokumenty i oświadczenia wskazane przez Zamawiającego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

/miejscowość i data/                                                         /podpis osoby działającej w imieniu Wykonawcy/


zał. nr 2

OŚWIADCZENIE

O SPEŁNIENIU WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

na: Zakup z dostawą gorących posiłków jednodaniowych do czterech szkół na terenie gminy Magnuszew.

Nazwa oferenta i adres

Stosownie do treści art. 44 w zw. z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 Nr 113, poz. 759):

OŚWIADCZAM(Y), ŻE:

Spełniam(y) warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego:

1.      Posiadania uprawnień do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania (art. 22 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp),

2.      Posiadania wiedzy i doświadczenia (art. 22 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp),

3.      Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 3 ustawy Pzp),

4.      Sytuacji ekonomicznej i finansowej (art. 22 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp).

/miejscowość i data/                                                /podpis osoby działającej w imieniu Wykonawcy/


 

OŚWIADCZENIE

Nazwa oferenta i adres

Posiadam środek transportu  dopuszczony przez Inspekcję Sanitarna do przewozu tego typu artykułów spożywczych o numerze rejestracyjnym ................................................. oraz pobieram i przechowuję próbki żywności.

Stosuje odpowiednie naczynia do przewozu i wydawania posiłków spełniające odpowiednie wymogi higieniczno sanitarne zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

............................                                                                    ..................................

/miejscowość i data/                                                /podpis osoby działającej w imieniu Wykonawcy/


dnia    .........

zał nr-1

FORMULARZ OFERTOWY w TRYBIE PRZETARG NIEOGRANICZONY

Dane dotyczące oferenta

Nazwa .............................................................................................

Siedziba ...........................................................................................

Nr telefonu/faks ...............................................................................

nr NIP .........................................  nr REGON .....................................

Dane dotyczące zamawiającego

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. SAPERÓW 24, 26-910 MAGNUSZEW

Zobowiązania oferenta

Odpowiadając na ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na Zobowiązuję się wykonać przedmiot zamówienia: pn.” Zakup z dostawą gorących posiłków jednodaniowych do czterech szkół na terenie gminy Magnuszew: Mniszewie , Rozniszewie, Chmielewie i Przydworzycach „

Cena brutto ...............................  zł/ jedna szt.

Oświadczenie:

 

1. Zapoznałem się z przedmiotem zamówieniem i stwierdzam, że bez przeszkód mogę podjąć się jego realizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami .

2. Zapoznałem się z treścią umowy dołączonej do siwz i akceptuję jej treść bez zastrzeżeń.

Uważam się za związanego niniejszą ofertą przez       okres 30 dni, Na potwierdzenie spełnienia wymagań do oferty załączam:

………………………………………………………………………………………………… Zastrzeżenie oferenta Niżej wymienione dokumenty składające się na ofertę nie mogą być ogólnie udostępnione:

(imię i nazwisko) podpis uprawnionego przedstawiciela


Załącznik Nr 3. WZÓR UMOWY

Zawarta w dniu .......................  2015r pomiędzy GOPS Magnuszew reprezentowaną przez –

………………………………………………..zwanych w dalszej części umowy „Zamawiającym”, a

.............................................................................................................

reprezentowanym przez .............................................................................

zwanej w dalszej części umowy „Wykonawcą” – któremu udziela się zamówienia – w trybie przetargu nieograniczonego.

§1

1. Przedmiotem umowy jest dostawa gorących posiłków jednodaniowych w naczyniach jednorazowych dla około 225 dzieci do szkół. Posiłki o których mowa wyżej będą przyrządzane ze świeżych produktów (wyklucza się posiłki papierka lub puszki).

Nie dopuszcza się potraw tłustych, ciężko strawnych, kwaśnych, bardzo słonych sporządzonych na bazie ostrych przypraw i octu, a tylko naturalnych (np. pietruszka, koper, cytryna).

2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamiany ilości zamawianych posiłków. Zamawiający będzie
informował o zmianach ilości dziennych posiłków Wykonawców telefonicznie, faksem, meilem. Podana ilość posiłków 20700 szt jest ilością szacunkową i może ulec zmianie. Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwać żadne roszczenia wobec Zamawiającego

3.Wykonawca dostarczać będzie posiłki wg wcześniej przedłożonego i zaakceptowanego przez GOPS (co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem) miesięcznego jadłospisu.

4.Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć:

- trzy razy  w tygodniu (poniedziałek, środa, piątek), zupa (400 g) z wkładką mięsną lub jarską typu pierogi, pyzy, kopytka, naleśniki, placki ziemniaczane (100 g) plus pieczywo

-zupa na wywarach mięsnych nie z proszku

-zupę i makaron dostarczać oddzielnie

- dwa razy  w tygodniu (wtorek, czwartek)  drugie danie mięso lub ryba (100 g), ziemniaki lub ryż lub kasza (200 g), surówki lub jarzyny (100 g)

5.posiłki przygotowane ze świeżych produktów, surowców, warzyw

6.Wykonawca będzie świadczyć usługę:

-zgodnie z zachowaniem przepisów bhp i Sanepidu, Państwowej Inspekcji Pracy. Posiłki powinny być przygotowane wg. wytycznych Instytutu Żywności i Żywienia,

-przewożenie posiłków samochodem do tego przystosowanym (posiadającym książkę kontroli sanitarnej) i w termosach przeznaczonych do wymienionego celu,

-posiłki muszą być dostarczone w naczyniach dopuszczonych do kontaktu z żywnością oraz o właściwościach pozwalających na utrzymanie temperatury posiłków,

7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do okresowej kontroli w zakresie:

-zgodności dostarczanych posiłków z wymogami Zamawiającego pod względem wagowym przy czym legalizowaną wagę zapewni Wykonawca na każde żądanie,

§2

Umowa jest zawarta na okres 04.01.2016 r. – 31.05.2016 r. zgodnie z harmonogramem.

§3

1.      W okresie trwania umowy zamawiający zastrzega sobie również możliwość nie zamawiania posiłków w określonych dniach i miesiącach bez podania przyczyny o czym poinformuje Wykonawcę z 3 dniowym wyprzedzeniem, w szczególnych przypadkach z 1-dniowym wyprzedzeniem.

2.      Dostawa posiłków oraz naczyń jednorazowych, w tym sztućców w ilości zgodnej z ilością porcji dostarczonego posiłku dla uczniów w godzinach: Szkoła Podstawowa w Rozniszewie – godz.09:50, Publiczne Gimnazjum w Mniszewie –godz.10:00, Szkoła Podstawowa w Chmielewie – godz.10:10, Szkoła Podstawowa w Przydworzycach – godz.10:30

3.      W celu potwierdzenia wiarygodności danych Wykonawca każdorazowo udostępni na wniosek Zamawiającego oryginały dowodów (faktur) zakupu produktów stanowiących dowód zakupu „wsadu do kotła”

§4

1. Cena brutto ..........................  zł/ jedna szt.

2.Zamówienie zostanie wykonane za kwotę ryczałtową netto .....................  brutto  , (słownie:

..................................................................................  ).

§5

1)     1.         Strony ustalają następujące wymogi dotyczące gorącego posiłku:
posiłki jednodaniowe przygotowane zgodnie z zasadami określonymi w ustawie z dnia

25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. z 2015 r. poz. 35) oraz Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z 26 sierpnia 2015r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz.U. z 2015r poz. 1256). Bezwzględnie należy przestrzegać norm na składniki pokarmowe i produkty spożywcze określone przez Instytut Żywienia i Żywności. Posiłki mają być przygotowane zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia dzieci i młodzieży. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość  posiłku, temperaturę w chwili podania oraz jego walory smakowe i estetyczne.

Posiłki muszą być świeżo przygotowane w dniu dostaw, do przygotowywania posiłków należy używać produktów wysokiej jakości i zawsze świeżych, posiadających aktualne terminy ważności, nabytych w źródłach działających zgodnie zobowiązującymi przepisami sanitarnymi i higienicznymi, wyklucza się posiłki z papierka lub puszki, bez potraw tłustych, ciężko strawnych, a także potraw kwaśnych, bardzo słonych. Nie należy używać ostrych przypraw i octu, ale naturalnych (np. pietruszka, koper, cytryna). Wykonawca jest odpowiedzialny za sporządzanie posiłków zgodnie z jadłospisem, który musi być przedłożony przez Wykonawcę Zamawiającemu oraz Dyrektorom szkół. Jadłospis powinien być urozmaicony w ten sposób, że te same posiłki nie mogą się powtarzać w okresie 2 tygodniowym.

2)   Wykonawca  zobowiązany będzie do przygotowania obiadów jednodaniowych wydawanych w systemie:

- trzy razy  w tygodniu (poniedziałek, środa, piątek), zupa (400 g) z wkładką mięsną lub jarską typu pierogi, pyzy, kopytka, naleśniki, placki ziemniaczane (100 g) plus pieczywo

zupa na wywarach mięsnych nie z proszku

zupę i makaron dostarczać oddzielnie

- dwa razy  w tygodniu (wtorek, czwartek)  drugie danie mięso lub ryba (100 g), ziemniaki lub ryż lub kasza (200 g), surówki lub jarzyny (100 g)

3)   Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania naczyń jednorazowych na których wydawane będą posiłki  wraz ze sztućcami. Naczynia jednorazowe oraz sztućce muszą posiadać wymagane atesty. Koszt naczyń Wykonawca uwzględnia w cenie jednostkowej posiłku.

4)   Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia posiłków w naczyniach będących w jego dyspozycji (własności) z zastosowaniem wymogów higieniczno – sanitarnych,

5)   dowóz posiłków do Publicznej Szkoły Podstawowej w Chmielewie, Publicznej Szkoły Podstawowej w Przydworzycach, Publicznej Szkoły Podstawowej w Rozniszewie oraz

do Publicznego Gimnazjum w Mniszewie. Transport posiłków musi być prowadzony pojazdem dostosowanym do przewożenia środków spożywczych.

§6

Wykonawca odpowiada przed Zamawiającym za podwykonawcę (części wpisanych w ofercie) który wykonał powierzoną mu przez Wykonawcę część zamówienia. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za zlecone dostawy podwykonawcy i ich rozliczenie.

§7 Zobowiązania Wykonawcy:

1.      Wykonawca zapewni niezbędne naczynia spełniające wymogi higieniczno - sanitarne.

2.      Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia , pobierania i przechowywania próbek żywności zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, dostarczać posiłki zgodnie z odpowiednimi normami w żywieniu zbiorowym dzieci w szkołach.

3.      Wykonawca ponosi odpowiedzialność za należytą jakość i odpowiednią wartość żywieniową posiłków.

4.      Wykonawca nie może powierzyć wykonania zamówienia przez podwykonawcę w zakresie innym niż wskazany przez Wykonawcę w złożonej w postępowaniu ofercie.

5.   Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za działania lub zaniechania osób, którym zleca wykonanie
części przedmiotu niniejszej umowy.

§7 1. Kary umowne:

1. Za zwłokę w dostawie:

a/ 1 raz w miesiącu 50zł

b/2 razy w miesiącu 150zł

c/3 razy i więcej 1000zł

2. Za złą jakość dostawy w tym : nieapetyczny wygląd, nieapetyczny zapach, niższą od wymaganej wagę, niższą od wymaganej temperaturę posiłku (potwierdzone komisyjne: Dostawca – Odbiorca), odmowa przyjęcia posiłku – kara 2000zł za odmówiony posiłek.

3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania degustacji  raz w tygodniu w czasie dostaw. W przypadku stwierdzenia  niewłaściwej jakości , Zamawiającemu służy prawo odstąpienia od umowy.

4.Wykonawca zapłaci zamawiającemu karę umowna w wysokości 10.000,00 złotych w przypadku odstąpienia od umowy przez wykonawcę z jego winy, lub odstąpienia zamawiającego z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

5.W przypadku stwierdzenia rażących naruszeń Umowy, w tym o którym mowa w pkt.3 zamawiający może odstąpić od Umowy w trybie natychmiastowym. W takim przypadku zostanie naliczona kara umowna o której mowa w pkt. 4.

6. W przypadku otrzymania nieświeżych, niechlujnie przygotowanych posiłków zostaną one zwrócone wykonawcy na Jego koszt z zastosowaniem pkt.2 i 3.

7. W przypadku gdy wartość poniesionej przez zamawiającego szkody była wyższa od ustalonej kary umownej, zamawiający ma prawo dochodzić odszkodowania uzupełniającego.

§8

Należność z tytułu wykonania przedmiotu umowy zostanie opłacona na podstawie Faktury VAT wystawianej przez wykonawcę w okresach miesięcznych, według cen jednostkowych, zgodnie z § 4 i niniejszej umowy oraz ilości rzeczywiście dostarczonych i odebranych posiłków, w sposób umożliwiający rozliczenie każdej ze szkół. Do faktur należy załączyć zestawienie wydanych posiłków zaakceptowane przez zamawiającego.

Należność za faktycznie dostarczone posiłki zostanie uregulowana z konta Zamawiającego przelewem w terminie 7 od dnia wystawienia rachunku przez Wykonawcę ……………………..

Do faktury zostaną dołączone codzienne potwierdzenia odbioru określonej ilości posiłków.

§9

Wszelkie sporne sprawy wynikające z niniejszej umowy podlegają właściwemu sądowi dla siedziby Zamawiającego.

§10

Wszelkie zmiany do niniejszej umowy mogą być wprowadzone za zgodą obu stron wyrażone w formie pisemnego aneksu.

§11

W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową maja zastosowania przepisy Kodeksu Cywilnego.

§12

Integralną częścią umowy jest zapytanie ofertowe, oferta, opis przedmiotu zamówienia.

§13

Umowę sporządzono w 2 egzemplarzach – 1 dla wykonawcy, 1 dla zamawiającego.

Wykonawca                                                         Zamawiający

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Malinowska Alicja
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Malinowska Alicja
  • Data ostatniej aktualizacji: 2016-01-08 13:29:32
  • Liczba odsłon: 185
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 2287514]

przewiń do góry