Magnuszew: Dostawa urn wyborczych dla Gminy Magnuszew
Numer ogłoszenia: 82737 - 2016; data zamieszczenia: 13.06.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 49173 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Magnuszew, ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, woj. mazowieckie, tel. 48 6217105, faks 48 6217025.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urn wyborczych dla Gminy Magnuszew.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie zadania: Dostawę 9 sztuk urn wyborczych dla Gminy Magnuszew, w tym 5 urn dla obwodu głosowania do 750 wyborców, 1 urna dla obwodu głosowania powyżej 750 wyborców, 1 urna dla obwodu głosowania dla wyborców niepełnosprawnych do 750 wyborców, 2 urny dla obwodu głosowania dostosowanego dla wyborców niepełnosprawnych powyżej 750 wyborców. Dostarczone urny muszą odpowiadać wymaganiom, spełniać warunki i być zgodne ze wzorami ustalonymi uchwałą Państwowej Komisji Wyborczej ze zmianą dot.technologii wykonania Zamawiający jednocześnie wymaga: - Zastosowanie uchwytów urny o trzech punktach podparcia lub uchwytów, które całą powierzchnią przylegają do boków urny - Zagięcia górnych krawędzi boków urny do jej wnętrza, co usztywni konstrukcje, urny. Zamawiający dopuszcza: a- wykonanie zagiętych do wnętrza urny krawędzi otworu wrzutowego -kołnierza, co usztywni konstrukcję wieka urny oraz ułatwi wyborcom wrzucanie kart do głosowania (po zwężeniu otwór wrzutowy nie może być węższy niż 1,5 cm, b- zastosowanie do zamknięcia i blokowania wieka urny: - mechanizmów odciąganych (bez możliwości ich całkowitego wyjęcia) zamiast zakręcanych, pod warunkiem umieszczenia w ścianach bocznych i wieku urny otworów umożliwiających założenie plomby plastikowej lub metalowej, - śrub wkręcanych -bez możliwości całkowitego wykręcenia - w nitonakrętki zamocowane w ścianach bocznych urny. Wykonawcy muszą wziąć pod uwagę, że liczba nitów służących do łączenia elementów urny wskazana we wzorach Państwowej Komisji Wyborczej jako przykładowa, urna może być połączona większą ilością nitów, urna ma być wykonana w taki sposób, aby była trwała..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.00.00-8.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.06.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • GOMA Agencja Reklamy Mariusz Markut, ul.Ofiar Katynia 37, ul.Ofiar Katynia 37, 37-450 Stalowa Wola, 37-450 Stalowa Wola, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6965,85 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8142,60

  • Oferta z najniższą ceną: 6657,99 / Oferta z najwyższą ceną: 8414,43

  • Waluta: PLN .




ZP.271.1.2016                                                                                                                     Magnuszew, 2016-05-23

 

 

 

ZAWIADOMIENIE  O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

 

 

                 Działając na podstawie art. 92 ust. 1  Pzp Wójt Gminy Magnuszew informuje, że w prowadzonym postępowaniu dotyczącym: Dostawa urn wyborczych dla Gminy Magnuszew

 

1. Wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę GOMA Agencja Reklamy Mariusz Markut, ul.Ofiar Katynia 37, 37-450 Stalowa Wola – cena brutto -8142,60zł, gwarancja – 84 m-cy punktów 99- wybrana oferta spełnia warunki określone siwz i ma najkorzystniejszy bilans punktów.

2. Wyklucza z postępowania wykonawcę:  Global Plast Project Sp.z o.o, ul.Komunalna 16, 83-000 Pruszcz Gdański,  Key Company Sp.z o.o ul. Usługowa 4, 15-522 Białystok-Zaścianki – art.24 ust.2 pkt 4 – mimo wezwania nie uzupełnili wszystkich dokumentów

3. Odrzuca z postępowania Wykonawcę: Global Plast Project Sp.z o.o, ul.Komunalna 16, 83-000 Pruszcz Gdański,  Key Company Sp.z o.o ul. Usługowa 4, 15-522 Białystok-Zaścianki – art.89 ust.1 pkt 5

4. Wykaz wykonawców którzy złożyli oferty oraz ich streszczenie:

1. Grupa METALCRAFT Sp.z o.o, ul.Księżnej Jolanty 38, 62-800 Kalisz – cena brutto -8009,76zł, gwarancja – 36 m-cy punktów 60

2. GOMA Agencja Reklamy Mariusz Markut, ul.Ofiar Katynia 37, 37-450 Stalowa Wola – cena brutto -8142,60zł, gwarancja – 84 m-cy punktów 99

3. Key Company Sp.z o.o ul.Usługowa 4, 15-522 Białystok-Zaścianki – cena brutto – 6657,99zł, gwarancja – odrzucona

4. Global Plast Project Sp.z o.o, ul.Komunalna 16, 83-000 Pruszcz Gdański – cena brutto – 7200,00zł, gwarancja – odrzucona

5. INTERPLASTIC Roger Żółtowski, Tuchom, ul.Gdańska 45, 80-209 Chwaszczyno – cena brutto -8414,43zł, gwarancja – 36 m-cy punktów 57

5. Działając na podstawie art. 92 ust.1 pkt.4 informuje się że przewiduje się podpisanie umowy w dniu                         1 czerwca 2016r

                Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej, których procedury określono w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych - dział VI "Środki ochrony prawnej".

 

 



Ogłoszenie

Magnuszew: Dostawa urn wyborczych dla Gminy Magnuszew.
Numer ogłoszenia: 49173 - 2016; data zamieszczenia: 04.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego

zawarcia umowy ramowej

ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Magnuszew , ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, woj. mazowieckie, tel. 48 6217105, faks 48 6217025.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: magnuszew.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie przewiduje się dynamicznego systemu zakupów

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urn wyborczych dla Gminy Magnuszew..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie zadania: Dostawę 9 sztuk urn wyborczych dla Gminy Magnuszew, w tym: 5 urn dla obwodu głosowania do 750 wyborców, 1 urna dla obwodu głosowania powyżej 750 wyborców, 1 urna dla obwodu głosowania dla wyborców niepełnosprawnych do 750 wyborców, 2 urny dla obwodu głosowania dostosowanego dla wyborców niepełnosprawnych powyżej 750 wyborców. Dostarczone urny muszą odpowiadać wymaganiom, spełniać warunki i być zgodne ze wzorami ustalonymi uchwałą Państwowej Komisji Wyborczej - ze zmianą dot.technologii wykonania. Zamawiający jednocześnie wymaga: - Zastosowanie uchwytów urny o trzech punktach podparcia lub uchwytów, które całą powierzchnią przylegają do boków urny - Zagięcia górnych krawędzi boków urny do jej wnętrza, co usztywni konstrukcje urny. Zamawiający dopuszcza: a/ wykonanie zagiętych do wnętrza urny krawędzi otworu wrzutowego /kołnierza/, co usztywni konstrukcję wieka urny oraz ułatwi wyborcom wrzucanie kart do głosowania - po zwężeniu otwór wrzutowy nie może być węższy niż 1,5 cm, b/ zastosowanie do zamknięcia i blokowania wieka urny: - mechanizmów odciąganych /bez możliwości ich całkowitego wyjęcia/ zamiast zakręcanych, pod warunkiem umieszczenia w ścianach bocznych i wieku urny otworów umożliwiających założenie plomby plastikowej lub metalowej, - śrub wkręcanych /bez możliwości całkowitego wykręcenia/ w nitonakrętki zamocowane w ścianach bocznych urny. Wykonawcy muszą wziąć pod uwagę, że liczba nitów służących do łączenia elementów urny wskazana we wzorach Państwowej Komisji Wyborczej jest przykładowa, urna może być połączona większą ilością nitów. Urna ma być wykonana w taki sposób, aby była trwała. Zamawiający wymaga od Wykonawców udzielenia gwarancji na dostarczone urny wyborcze na minimum 36 miesięcy..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie pobiera się

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu dotyczących: - posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje; - posiadania wiedzy i doświadczenia - dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. - sytuacji ekonomicznej i finansowej 3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 3.1. dokumenty wymagane w pkt VI.1.1a/-c/ winien złożyć każdy wykonawca. 3.2. oświadczenie wymagane w pkt VI.1.2. winno być złożone wspólnie przez wykonawców. 4. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, o których mowa w pkt VI.2, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów winny być poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub te podmioty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - okres udzielonej gwarancji - 40

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Przewiduje się następujące rodzaje i warunki zmiany treści umowy: 1) zmniejszenie zakresu przedmiotu zamówienia, gdy jego wykonanie w pierwotnym zakresie nie leży w interesie Zamawiającego,, 2) zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku: a) konieczności zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia, gdy jego wykonanie w pierwotnym zakresie nie leży w interesie Zamawiającego, b) gdy zachowanie pierwotnie określonego terminu nie leży w interesie Zamawiającego, 4) zmiana stawki i kwoty podatku VAT oraz wynagrodzenia brutto określonego w umowie z wykonawcą, 5) zmniejszenie wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu zamówienia w przypadku zmniejszenia jego zakresu w razie zaistnienia sytuacji, o której mowa w pkt. 1, 2. Zmiany umowy przewidziane w ust. 1 dopuszczalne są na następujących warunkach: - ad pkt 1) - zmniejszenie zakresu przedmiotu umowy w granicach uzasadnionego interesu Zamawiającego, - ad pkt. 2) - zmiana terminu realizacji zamówienia: lit. a) - o okres proporcjonalny do zmniejszonego zakresu, lit. b) - o okres umożliwiający osiągnięcie uzasadnionego interesu Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugmagnuszew.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Magnuszew, ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.05.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Magnuszew, ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew - sekretariat, pokój nr 8.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie




do pobrania:
SIWZ z załącznikami - zp1_dostawa_urn.docx

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Malinowska Alicja
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Malinowska Alicja
  • Data ostatniej aktualizacji: 2016-06-13 13:24:33
  • Liczba odsłon: 188
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 2287548]

przewiń do góry