Magnuszew 2018-03-13

ZP.271.5.2018

 

ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA

 

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: ZP.271.5.2018, pn. Budowa wieży widokowej w Mniszewie – wyposażenie wieży. działając na podstawie art. 93 ust. 3 oraz art. 92 ust. 1 pkt. 7) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z p. zm) zamawiający informuje o unieważnieniu postępowania pn. Budowa wieży widokowej w Mniszewie – wyposażenie wieży.

Uzasadnienie faktyczne:  w postępowaniu wpłynęły oferty

1)      Sebastian Wasiewicz „SEB-BUD” 26-910 Magnuszew ul. Partyzantów 5 cena brutto 246.000,00zł, - okres rękojmi i gwarancji – 60 miesięcy, termin wykonania – 30.08.2018r

2)      CHEM-MONTAŻ Sp.z oo, ul.Przemysłowa 2, 26-670 Pionki, cena brutto 279.110,00zł, - okres rękojmi i gwarancji – 36 miesięcy, termin wykonania – 30.08.2018r

Zamawiajacy na sfinansowanie zamówienia przeznaczył 150.000zł, cena najkorzystniejszej oferty i najniższej ceny 246.000zł  W związku z czym cena najkorzystniejszej oferty i najniższej ceny przewyższa  kwotę jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Uzasadnienie prawne: art.93 ust.1 pkt.4

Środki ochrony prawnej

od niniejszej decyzji zamawiającego, nie przysługują środki ochrony prawnej (Odwołanie, Skarga do Sądu).

Termin wniesienia odwołania / przesłania wymienionej powyżej informacji: 5 dni od dnia przesłania niniejszego pisma przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (faks lub poczta elektroniczna), lub 10 dni od dnia przesłania niniejszego pisma, jeżeli zostało ono przesłane w inny sposób.

Informacje dotyczące środków ochrony prawnej znajdują się Specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w Dziale VI Prawa zamówień publicznych „Środki ochrony prawnej", art. od 179 do 198g.

 


Magnuszew 07-03-2018

INFORMACJA O TREŚCI ZŁOŻONYCH OFERT

 

Na mocy art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z p. zm.) Wójt Gminy Magnuszew informuje, co następuje:

 

Kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia pn: Budowa wieży widokowej w Mniszewie – wyposażenie wieży - 150 000zł.

 

W terminie do dnia 2018-03-07 godz.10:00 , złożono następujące oferty:

---------------------------------------------------------------------------

1)    Sebastian Wasiewicz „SEB-BUD” 26-910 Magnuszew ul. Partyzantów 5 cena brutto 246.000,00zł, - okres rękojmi i gwarancji – 60 miesięcy, termin wykonania – 30.08.2018r

2)    CHEM-MONTAŻ Sp.z oo, ul.Przemysłowa 2, 26-670 Pionki, cena brutto 279.110,00zł, - okres rękojmi i gwarancji – 36 miesięcy, termin wykonania – 30.08.2018r

 

Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej niniejszej informacji przekazuje Zamawiającemu "Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej". Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.



Ogłoszenie

Ogłoszenie nr 520660-N-2018 z dnia 2018-02-20 r.

Gmina Magnuszew: Budowa wieży widokowej w Mniszewie – wyposażenie wieży
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej Nie

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania: Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Magnuszew, krajowy numer identyfikacyjny 67022383000000, ul. ul. Saperów  24 , 26910   Magnuszew, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 486 217 105, e-mail przetargi@magnuszew.pl, faks 486 217 025.
Adres strony internetowej (URL): www.ugmagnuszew.bip.org.pl
Adres profilu nabywcy: www.ugmagnuszew.bip.org.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL) Tak www.ugmagnuszew.bip.org.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia Tak www.ugmagnuszew.bip.org.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak Inny sposób: osobiście/ pocztą/ kurierem
Adres: 26-910 Magnuszew, ul.Saperów 24, pokój nr 8

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne   Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa wieży widokowej w Mniszewie – wyposażenie wieży
Numer referencyjny: ZP.271.5.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiot i zakres zamówienia - zabezpieczenie drzew na czas wykonywania robót budowlanych, Drzewa należy zabezpieczyć poprzez owinięcie pni matami i odeskowanie oraz przez wygrodzenie. Do zabezpieczenia pni przez oszalowanie z desek przeznaczono 7 drzew. - usunięcie 1 szt. drzewa - Roboty związane z usunięciem drzewa obejmują wycięcie i wykarczowanie drzewa, wywiezienie pnia, karpiny i gałęzi poza teren budowy na wskazane miejsce, zasypanie dołów. - wykonanie chodnika z kostki brukowej betonowej przez rozszerzenie istniejącego chodnika – dojście od schodów terenowych do wieży, kostka brukowa identyczna jak istniejące chodniki, w obrzeżu betonowym. Wykonanie 23 m2 nawierzchni z kostki brukowej betonowej obejmuje: - prace pomiarowe i roboty przygotowawcze, - oznakowanie robot, - przygotowanie podłoża i podbudowy, - dostarczenie materiałów, - wykonanie podsypki, - ułożenie i ubicie kostki, - wypełnienie spoin, - przeprowadzenie badań i pomiarów wymaganych w specyfikacji technicznej. 2. Wyszczególnienie i opis prac towarzyszących oraz robót tymczasowych Poza wykonaniem robót podstawowych konieczne będzie wykonanie wytyczenia obiektów, a także pomiary kontrolne w czasie realizacji wymienionych robót. 3. Zabezpieczenie chodników i jezdni Wykonawca jest zobowiązany do utrzymania przyległych do terenu robót chodników i jezdni w stanie czystym i nienaruszonym poprzez właściwe użytkowanie lub zastosowanie odpowiednich zabezpieczeń. Jakiekolwiek uszkodzenia i zanieczyszczenia nawierzchni Wykonawca jest zobowiązany usunąć bez możliwości ubiegania się o dodatkowe wynagrodzenie z tego tytułu. Wyposażenie wieży 1. Klatka schodowa Klatka schodowa została zaprojektowana w konstrukcji stalowej. Biegi schodów i spoczniki oparte na kształtownikach stalowych C.Wypełnienie „podłogi” nastopnic i spoczników oraz tarasu widokowego – kraty pomostowe.Kraty pomostowe należy dobrać do obciążenia użytkowego min. 5kN/m2 (wysokość płaskownika 40 mm, grubość 2 mm). Zaleca się zastosowanie krat antypoślizgowych. 2. Maszt na szczycie wieży Konstrukcja masztu na szczycie wieży – stalowa, skratowana – kształtowniki stalowe z rur kwadratowych 12 x 12 cm. Obwodowe elementy ozdobne, otaczające maszt skratowany, wykonane będą z rur stalowych 12x12 cm. Maszt flagowy aluminiowy, – wyrób gotowy. - wysokość masztu 10,0 m, - średnica masztu przy podstawie 140 mm, - średnica masztu w szczycie 65 mm, - grubość ścianki 4,0 mm (3,5 mm), - dopuszczalne 3 segmenty, - zwieńczenie, głowica lub kopułka kropla, - posadowienie, wspornik zawiasowy (noga + kotwa), - mocowanie i wciąganie flagi: obejmy x3, obciążnik, zamek i klucz nimbusowy, krętnik, linka, - kolor, srebrny, 3. Konstrukcja trapu – pomostu wejściowego do wieży Konstrukcja trapu stalowa, podparta na wysuniętych z gruntu – podłoża, ścianach żelbetowych. Nawierzchnia wykonana z ażurowych krat podestowych. Balustrady z kształtowników stalowych – rury kwadratowe. 4. Izolacje Zabezpieczenie konstrukcji stalowej przez ocynk ogniowy. 5. Balustrady klatki schodowej i tarasu widokowego Zaprojektowano balustrady wysokości 120 cm (na biegach, spocznikach i tarasie widokowym). Słupki stalowe spawane z rur kwadratowych R50x4. Wypełnienie płaszczyzn balustradowych klatki schodowej, tarasu górnego, trapu wejściowego, furtki wejściowej i zabezpieczenia zewnętrznego dostępu do klatki schodowej (wg rysunku),wykonane będzie z siatki z lin nierdzewnych. Siatka będzie montowana od wewnętrznej strony balustrad, rozpinana na linkach i prętach konturowych, mocowanych do elementów balustradowych i konstrukcyjnych wieży. Przyjęto w projekcie siatki ze stali nierdzewnej, posiadające stosowne atesty i świadectwa dopuszczenia do użytkowania. Parametry siatki: - średnica liny 4,0 mm, - konstrukcja liny 7x19, - min. siła zrywająca linę 8,3 kN, - gatunek stali liny AISI 316, - min. wymiar oczka siatki W/H, 80/141 mm, - min. wytrzymałość osadzenia tulejek F/P, 0,50/8,0 kN, Instalacje elektryczne 1. Oświetlenie masztu flagowego Projekt przewiduje montaż do otoku stalowego zwieńczającego górny taras widokowy, czterech opraw świetlnych, skierowanych z czterech stron na flagę umieszczoną na szczycie masztu. Obwód załączany będzie w trybie automatycznym (wyłącznik zmierzchowy) oraz ręcznie. Istniejącą w budynku Centrum kultury i Tradycji rozdzielnicę należy wyposażyć w wyłącznik zmierzchowy sterowany czujnikiem który będzie zamontowany na zewnątrz na ścianie pomieszczenia w którym jest rozdzielnica. Obwód należy zabezpieczyć istniejącym w rozdzielnicy nie wykorzystanym zabezpieczeniem nadprądowym B10A. Kabel YKYżo 3x2,5mm2 ułożony będzie w istniejącym korytku, a po wyjściu z budynku w ziemi na głębokości 0,5m. Skrzyżowania kabla z innymi urządzeniami podziemnymi oraz drogami , a także przejście z ziemi na konstrukcję wieży należy zabezpieczyć rurami ochronnymi. Po wyjściu z ziemi (w stalowej rurze ochronnej), kabel będzie układany na konstrukcji. Oprawy IP66 50W wyposażone w źródła LED. Kabel w powłoce odpornej na promieniowanie UV. 2. Ochrona odgromowa Maszt flagowy zamontowany na szczycie wieży będzie pełnił rolę zwodu pionowego. Należy zapewnić metaliczne połączenie masztu z konstrukcją wieży, a także między wszystkimi elementami konstrukcji, które będą odprowadzać ładunek do ziemi. Wieża będzie stała na żelbetowym fundamencie którego zbrojenie będzie pełnić funkcję uziomu. Wskazane pręty uzbrojenia będą spawane ze sobą i połączone metalicznie z czterema słupami podtrzymującymi konstrukcję. Szczegółowym opisem przedmiotu Zamówienia będącym integralną częścią SIWZ, są : opis, specyfikacja techniczna wraz z załączonymi przedmiarami robót. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane, ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 roku o wyrobach budowlanych, ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks Cywilny i ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych. Przedmiot umowy wykonany zostanie z materiałów dostarczonych przez Wykonawcę. Materiały powinny odpowiadać wymaganiom określonym przepisami o wyrobach budowlanych oraz wymaganiom określonym w dokumentacji projektowej. Uwaga: Jeżeli w SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia w tym również STWiOR, przedmiarach robót wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane.
II.5) Główny kod CPV: 45200000-9
Dodatkowe kody CPV:

Kod CPV

45223000-6

45223210-1

45100000-8

45233222-1

45310000-3

II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów: miesiącach:    lub dniach: lub data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

Okres w miesiącach

Okres w dniach

Data rozpoczęcia

Data zakończenia




2018-08-30

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca zobowiązany jest wykazać udokumentowane należyte wykonanie, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty budowlane polegające na zrealizowaniu (tzn. rozpoczęli, prowadzili i zakończyli roboty) co najmniej 3 robót o podobnym zakresie, technologii konstrukcji i każda wartości min.50 tyś.zł
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, Postanowienia dotyczące składania dokumentów przez Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej 1) Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w: a) punkcie VII.2 ppkt. 1), składa wyciąg z innego odpowiedniego rejestru lub, w przypadku braku takiego rejestru w państwie, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, innego równoważnego dokumentu wydanego przez właściwy organ sądowy lub administracyjny państwa, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 oraz ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert,

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert,
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

W terminie 3 dni od przekazania Informacji o treści złożonych ofert, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Tak
Informacja na temat wadium :wadium w wysokości 1500,00 zł (Słownie : jeden tysiąc pięćset zł). Wadium musi obejmować okres związania z ofertą. 8.2 Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 8.3 Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) W pieniądzu – wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego 2) W poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3) W gwarancjach bankowych 4) W gwarancjach ubezpieczeniowych 5) W poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 8.4 Wadium wnoszone w pieniądzu należy płacić przelewem na rachunek bankowy Urzędu Gminy Magnuszew, który jest organem wykonawczym Zamawiającego Bank BS Piaseczno 06 8002 0004 0100 2033 2001 0008 z dopiskiem: Budowa wieży widokowej w Mniszewie – wyposażenie” Kopię przelewu, potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę zaleca się dołączyć do składanej oferty. 8.5 Wadium wnoszone w pieniądzu będzie uważane za wniesione prawidłowo wówczas, jeżeli kwota wymaganego wadium będzie znajdowała się na wskazanym koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 8.6 W przypadku, gdy Wykonawca wybierze wadium w postaci niepieniężnej, oryginał dokumentu należy złożyć w dodatkowej kopercie do oferty Kserokopie dowodu wniesienia wadium należy dołączyć do oferty/ lub złożyć w kancelarii Urzędu Gminy w Magnuszewie, ul.Saperów 24, 26-910 Magnuszew 8.7 Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium, zgodnie z warunkami SIWZ, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta/poręczyciela. 8.8 Oferta, niezabezpieczona wadium w jednej lub kilku z podanych wyżej form, zostanie wykluczona bez rozpatrywania. 8.9 Okoliczności i zasady zwrotu wadium określa art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

Kryteria

Znaczenie

cena

60,00

rękojmia i gwarancja

30,00

termin wykonania

10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony) Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
IV.4) Licytacja elektroniczna
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy zgodnie z zawartą treścią art.144 pzp a także w przypadku konieczności zmiany terminu realizacji w związku z: - koniecznością wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, a wynikających z konieczności dostosowania zakresu zadania do wytycznych programowych lub powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub - warunków pogodowych uniemożliwiających wykonywanie robót - działaniem siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego lub - nieterminowym, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, przekazania przez Zamawiającego terenu budowy Wykonawcy lub - wstrzymaniem prac budowlanych przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę lub - opóźnieniem związanym z uzyskiwaniem przez Wykonawcę niezbędnych w myśl ustawy Prawo budowlane dokumentów lub innymi okolicznościami niepowstałym i z winy Wykonawcy
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Wykonawca może zastrzec w ofercie informacje stanowiące tajemnice przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Wykonawca w takim przypadku zobowiązany jest wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa, a także wydzielić je w wybrany przez siebie sposób, zapewniający zachowanie tajemnicy przedsiębiorstwa. Tak wydzielonych informacji Zamawiający nie będzie ujawniał. Wykonawca nie może zastrzec informacji i dokumentów, których jawność wynika z innych aktów prawnych w tym m.in. z zapisu art. 86 ust. 4 ustawy Pzp
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:  Data: 2018-03-07, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie

 



do pobrania:
SIWZ -zp_5_wieza.docx
przedmiary robót:
wieza_zagospodarowanie_prd.pdf
wieza_widokowa_-_wyposazenie_prd.pdf
mniszew_wieza_widokowa_oswietlenie_1_przedmiar.pdf
STWiOR:
sst-_el-wieza_widokowa.doc
specyfikacja_techniczna_arch.kraj..doc
wieza_proj.gosp.drzewostanem_i_proj.chodnika_wykonawczy.pdf
widoki_wieza_mniszew.pdf
Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Malinowska Alicja
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Malinowska Alicja
  • Data ostatniej aktualizacji: 2018-03-13 12:29:43
  • Liczba odsłon: 170
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 2287487]

przewiń do góry