Wersja archiwalna 2007-01-16 16:12:03

Nr sprawy:ZP-341/5/2007.

                   OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU (O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA)

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na Wykonaniu usług koparko-spycharką, spychaczem gąsiennicowym i transport materiałów samochodem ciężarowym.

Działając na podstawie art. 4a ust. 2 oraz art. 41  Pzp Nazwa zamawiającego zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

1) Nazwa i adres zamawiającego:

Urząd Gminy Magnuszew, 26-910 Magnuszew, ul. Saperów 24

Strona www.ugmagnuszew.bip.org.pl, e-mail: magnuszew2@warsoft.pl

Godziny urzędowania : 7:30 – 15:30

 Pracownicy zamawiającego uprawnieni do bezpośredniego kontaktowania się z wykonawcami:

1.          W sprawach proceduralnych: Alicja Malinowska,

2.          W sprawach merytorycznych Stanisław Figlewicz

3.          Numer telefonu: (0-48) 62 17 105 w. 34 lub 36

2) Określenie trybu zamówienia: Przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej poniżej 60 000 euro

3)  Adres strony internetowej, na której zamieszczona została specyfikacja istotnych warunków zamówienia do bezpłatnego pobrania  www.ugmagnuszew.bip.org.pl. Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać za zaliczeniem pocztowym za odpłatnością w kwocie – 20zł.

4) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

5) Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.

Cz.1.  Usługi koparko – ładowarką typ ”BIAŁORUŚ” lub równoważne – 60 godz.

Cz. 2. Usługi koparko – ładowarką typ „FADROMA” – 30 godz.

Cz. 3. Usługi spychaczem gąsiennicowym typ „DT”, „STALINIEC” lub podobny – 30 godz.

Cz. 4. Usługi transportowe  samochodem ciężarowym wywrotką o ładowności ~20 ton

5) Termin wykonania zamówienia: - 12 miesięcy.

6) Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

- nie podleganie wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych

- spełnienie warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych

-  posiadanie niezbędnego sprzętu do wykonywanie tego typu usług

               

                Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach, określonych w SIWZ.

                Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 

7) Wadium:  nie pobiera się.

8) Kryteria oceny ofert:  cena - 100%

9) Miejsce i termin składania ofert:

    miejsce i termin składania ofert: Urząd Gminy, ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, pokój Nr 12, 

     do dnia 2007- 01- 25 do godz. 10:00, otwarcie ofert 2007-01-25, godz.10:15.

11) termin związania ofertą okres 30.

12)  Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.

13)  Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.

14). Licytacja elektroniczna - Nie dotyczy.

                                                                                                                                     Wójt Gminy Magnuszew 2007-01-16                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                            Henryk Plak

do pobrania

specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 2300659]

przewiń do góry