ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 dot.: Zakup i dostawa tłucznia kamiennego 700 ton.  Nr sprawy: ZP – 341/43/07 .

           

                 Działając na podstawie art. 92 ust. 1  Pzp Wójt Gminy Magnuszew informuje, że w prowadzonym postępowaniu :

1. Wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę PW „EMAR” Jerzy Adamski, 26-600 Radom, ul.Idalińska 53  -   oferta spełnia warunki określone siwz i jest najkorzystniejszą cenowo.

2. Zamawiający odrzuca 1 ofertę: EKOSTRADA POLSKA, 26-600 Radom, ul.Maratońska 3 lok18 – art.89 ust.1 pkt.5  została złożona przxez wykonawcę wykluczonego.

3. Zamawiający wyklucza z postępowania wykonawcy: EKOSTRADA POLSKA , 26-600 Radom,  ul.Maratońska 3 lok18 – art. 24 ust. 2 pkt.3 – wykonawca mimo wezwania nie złożył wypełnionego i podpisanego oświadczenia o podwykonawcach.

4. Wykaz wykonawców którzy złożyli oferty oraz ich streszczenie:

 

 

Lp

Nazwa Wykonawcy

Adres

Cena netto za tonę

Cena brutto ogółem

Ocena

1

DAMO Sp.zoo

99-400Łowicz ul.Małszyce 2d/2e

53,50

45689,00

82,2

2

EKOSTRADA POLSKA

26-600 Radom ul.Maratońska 3 lok18

58,00

49532,00

odrzucona

3

PW „EMAR” Jerzy Adamski

26-600 Radom, ul.Idalińska 53

44,00

37576,00

100,0

4

Usługi Transportowo Handlowe Stefan Chodyra

Wilczkowice 39A

46,70

39879,00

94,2

5

PHU ZAK Zdzisław Kuszewski S.J.

Warszawa ul.Grochowska 293

57,00

48678,00

77,2

 

 

                Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej, których procedury określono  w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych - dział VI "Środki ochrony prawnej".

 

 

ZP-341/43/07                                                                                                                    Magnuszew, 2007-10-04

                                                    OGŁOSZENIE ZAMÓWIENIU

dotyczy  postępowania : Zakup i dostawa tłucznia kamiennego .

1) Nazwa i adres zamawiającego:Urząd Gminy Magnuszew, Ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, Strona WWW : ugmagnuszew.bip.org.pl, E-mail: magnuszew2@warsoft.pl

Godziny urzędowania : 7:30  -  15:30

2) Określenie trybu zamówienia:   Postępowanie o zamówienie publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczony o wartości mniejszy od kwot ogłoszonych na podstawie  art.11 ust.8 , poniżej 211000 EURO

3)  Adres strony internetowej, na której zamieszczona została specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ugmagnuszew.bip.org.pl

4) Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych.

Określenie przedmiotu : Zakup i dostawa tłucznia kamiennego na terenie gminy Magnuszew – 700 ton frakcji 0- 31,5 mm

5) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych 

6) Termin wykonania zamówienia:  20 grudnia  2007r

7) Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:  

1. Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne.

O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków:

1.1           Posiadający uprawnienia do wykonywania przedmiotu zamówienia,

1.2           Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie w oraz dysponujący potencjałem technicznym  i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (posiadanie niezbędnego sprzętu - min.2 samochody ciężarowe wywrotka o ładowności ~ 30 ton);

 1.3          Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;               1.4       Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 

Wykaz dokumentów i oświadcze na potwierdzenie spełnienia warunków: 

 1.  formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 1 i 5

2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji

   działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub

   zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6

   miesięcy przed upływem terminu składania ofert

3. Oświadczenie wykonawca, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na 

    ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne i do właściwego urzędu skarbowego lub aktualne

    zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego   

   oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia

   Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem

   podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub

   zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na

   raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu –

   wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert

4. oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo

   zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 2

6. wykaz posiadanego do realizacji zamówienia sprzętu – min.2 samochody ciężarowe wywrotka o ładowności ~

    30 ton. (zał.4)

6. Kalkulację cenową – zał.5

7. Informacje o podwykonawcach – wg zał 6.

 

                Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia – nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach, określonych w SIWZ.

                Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 

8) Informacja na temat wadium: - nie dotyczy

9) Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:      cena                      -           100%          

10) miejsce i termin składania ofert:   w siedzibie zamawiającego Urząd Gminy Magnuszew. Ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, pokój Nr 12 do dnia 2007-10-15 do godz. 10:00

11) miejsce i termin otwarcia ofert:  w siedzibie zamawiającego Urząd Gminy Magnuszew

Ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew , pokój Nr 2, dnia 2007-10-15 o godz. 10:30.                         

12) termin związania ofertą- 30 dni                       

13) informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej  Nie przewiduje się.

14) informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu – nie przewiduje się

15) informacje o przewidywanym aukcji elektronicznej    -   nie przewiduje się.

WÓJT GMINY

Henryk Plak

 

do bezpłatnego pobrania

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Malinowska Alicja
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Malinowska Alicja
  • Data ostatniej aktualizacji: 2007-10-29 11:20:25
  • Liczba odsłon: 148
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 2287298]

przewiń do góry