Wersja archiwalna 2007-10-04 13:21:13

ZP-341/43/07                                                                                                                    Magnuszew, 2007-10-04

                                                    OGŁOSZENIE ZAMÓWIENIU

dotyczy  postępowania : Zakup i dostawa tłucznia kamiennego .

1) Nazwa i adres zamawiającego:Urząd Gminy Magnuszew, Ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, Strona WWW : ugmagnuszew.bip.org.pl, E-mail: magnuszew2@warsoft.pl

Godziny urzędowania : 7:30  -  15:30

2) Określenie trybu zamówienia:   Postępowanie o zamówienie publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczony o wartości mniejszy od kwot ogłoszonych na podstawie  art.11 ust.8 , poniżej 211000 EURO

3)  Adres strony internetowej, na której zamieszczona została specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ugmagnuszew.bip.org.pl

4) Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych.

Określenie przedmiotu : Zakup i dostawa tłucznia kamiennego na terenie gminy Magnuszew – 700 ton frakcji 0- 31,5 mm

5) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych 

6) Termin wykonania zamówienia:  20 grudnia  2007r

7) Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:  

1. Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne.

O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków:

1.1           Posiadający uprawnienia do wykonywania przedmiotu zamówienia,

1.2           Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie w oraz dysponujący potencjałem technicznym  i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (posiadanie niezbędnego sprzętu - min.2 samochody ciężarowe wywrotka o ładowności ~ 30 ton);

 1.3          Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;               1.4       Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 

 A.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 

A.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 

 A.3) oświadczenie własne Wykonawcy lub aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 

A.4) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. – zał.2 

 B.1) Wykaz posiadanego sprzętu wg załącznika.

B.2. Oświadczenie o podwykonawcach wg zał.  

                Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia – nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach, określonych w SIWZ.

                Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 

8) Informacja na temat wadium: - nie dotyczy

9) Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:      cena                      -           100%          

10) miejsce i termin składania ofert:   w siedzibie zamawiającego Urząd Gminy Magnuszew. Ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, pokój Nr 12 do dnia 2007-10-15 do godz. 10:00

11) miejsce i termin otwarcia ofert:  w siedzibie zamawiającego Urząd Gminy Magnuszew

Ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew , pokój Nr 2, dnia 2007-10-15 o godz. 10:30.                         

12) termin związania ofertą- 30 dni                       

13) informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej  Nie dotyczy.

14) informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu – nie dotyczy 

15) informacje o przewidywanym aukcji elektronicznej    -   nie dotyczy

WÓJT GMINY

Henryk Plak

 

do bezpłatnego pobrania

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 2300750]

przewiń do góry