Magnuszew, 2008-09-25

 

 

ZP-341/28/08

 

 

             ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA

 

dot.: Dostawa artykułów spożywczych.  Nr sprawy: ZP – 341/28/08 .

 Urząd Gminy w Magnuszewie informuje, że postępowanie o zamówienie publiczne:  Dostawa artykułów spożywczych zostało unieważnione w całości na podstawie: ar.93 ust.1 pkt.4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych (Dz.U.Nr 19,poz.177 z póź.zm) unieważnia postępowanie.

W postępowaniu zgłoszono oferty:

Lp

Nazwa Wykonawcy

Adres

cena

1

Sklep Spożywczo Przemysłowy EDEN Elżbieta Witek,

 

26-910 Magnuszew, ul. Boh.Września 1

 

cz..I. 57.264,27 zł, cz.II.45.578,96, cz.III.8.787,66 zł.

 

Uzasadnienie prawne i faktyczne:

art.93 ust.1 pkt.4 – zamawiający unieważnia postępowanie ponieważ kwota najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę , którą zamawiający może przeznaczyć na sfinasowanie zamówienia.

 

 

 

                Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej, których procedury określono w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych - dział VI "Środki ochrony prawnej".

 

 

 

 

 

 

 

Magnuszew: Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych. cz. I. Przetwory sypkie, przyprawy, przetwory, produkty strączkowe, napoje, soki, syropy, jaja. cz. II. Mięso, wędliny, drób ryby, przetwory drobiowe cz. III. Nabiał , przetwory nabiałowe
Numer ogłoszenia: 219911 - 2008; data zamieszczenia: 16.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, woj. mazowieckie, tel. 048 6217105 w. 34, fax. 048 6217025.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugmagnuszew.bip.org.pl.
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie przewiduje się dynamicznego systemu zakupów.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych. cz. I. Przetwory sypkie, przyprawy, przetwory, produkty strączkowe, napoje, soki, syropy, jaja. cz. II. Mięso, wędliny, drób ryby, przetwory drobiowe cz. III. Nabiał , przetwory nabiałowe.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup artykułów spożywczych z dostawą do wskazanego miejsca . cz. I. Przetwory sypkie, przyprawy, przetwory, produkty strączkowe, napoje, soki, syropy, jaja. cz. II. Mięso, wędliny, drób ryby, przetwory drobiowe cz. III. Nabiał , przetwory nabiałowe.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9, 15.20.00.00-0, 15.42.00.00-8, 15.50.00.00-3, 15.60.00.00-4.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie pobiera się

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 5) posiada środek transportu dopuszczony przez Inspekcję Sanitarna do przewozu tego typu artykułów spożywczych. Ocena spełniania w/w warunków zostanie przeprowadzona według formuły (spełnia - nie spełnia).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - zał. nr 1 wraz z kalkulacją 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3. Oświadczenie wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne i do właściwego urzędu skarbowego lub aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 4. oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 2 5. wykaz posiadanego sprzętu - zał.3 oraz pozwolenie na przewóz żywności 6. Oświadczenie o podwykonawcach.- zał. 5.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugmagnuszew.bip.org.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: URZĄD GMINY, ul. SAPERÓW, 26-910 MAGNUSZEW, fax.048 6217025.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie przewiduje się dialogu konkurencyjnego.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.09.2008 godzina 10:00, miejsce: URZĄD GMINY, ul. SAPERÓW, 26-910 MAGNUSZEW, Pokój nr 8 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przetwory sypkie, przyprawy, przetwory, produkty strączkowe, napoje, soki, syropy, jaja.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przetwory sypkie, przyprawy, przetwory, produkty strączkowe, napoje, soki, syropy, jaja.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.60.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Mięso, wędliny, drób ryby, przetwory drobiowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mięso, wędliny, drób ryby, przetwory drobiowe.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9, 15.20.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Nabiał , przetwory nabiałowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nabiał , przetwory nabiałowe.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.

do pobrania

specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Malinowska Alicja
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Malinowska Alicja
  • Data ostatniej aktualizacji: 2008-09-26 13:58:25
  • Liczba odsłon: 121
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 2287400]

przewiń do góry