Modernizacja oczyszczalni ścieków w Mniszewie
Numer ogłoszenia: 107540 - 2012; data zamieszczenia: 05.04.2012

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 68208 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy, ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, woj. mazowieckie, tel. 48 6217105 w. 34, faks 48 6217025.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja oczyszczalni ścieków w Mniszewie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Poprawa skuteczności oczyszczania ścieków przez przebudowę części mechanicznego oczyszczania na terenie oczyszczalni ścieków w Mniszewie Poprawa skuteczności oczyszczania ścieków przez przebudowę części mechanicznego oczyszczania na terenie oczyszczalni ścieków w Mniszewie. Przedsięwzięcie ma na celu poprawę skuteczności procesowej i pewności eksploatacyjnej istniejącej oczyszczalni, zwłaszcza w aspekcie dopływu do obiektu ścieków przemysłowych. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności wykonanie modernizacji istniejącego obiektu w następującym zakresie: -modernizacja następujących urządzeń: komorę napowietrzania, komorę niedotlenioną, osadnik wstępny, komorę stabilizacji osadu, osadnik wtórny, komorę beztlenową, zagęszczacz osadu, osadnik wtórny, komorę beztlenową, zagęszczacz osadu, sito wraz ze sterowaniem, separator piasku.-przebudowa końcowego odcinka kanału doprowadzającego ścieki do oczyszczalni w celu zainstalowania separatora zanieczyszczeń flotujących, wymaga się montażu separatora z zachowaniem możliwości awaryjnego wyłączenia (obejścia), -przebudowa pomieszczenia maszynowni w budynku technicznym -w pomieszczeniu magazynu I zabudowa prasy do skratek z podajnikiem w taki sposób aby pionowy transport skratek z pomieszczenia sita odbywał się grawitacyjnie, -podłączenie odcieku z prasy skratek do istniejącej instalacji kanalizacji wewnętrznej pomieszczenia magazyn I..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-8, 45.11.00.00-1, 45.23.00.00-8, 45.25.22.00-0.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Z.P.U.H INSTAL Szubińska Elżbieta,, Garwolin, ul.Długa 19, 08-400 Garwolin,, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 142253,66 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 169281,78

  • Oferta z najniższą ceną: 169281,78 / Oferta z najwyższą ceną: 206603,00

  • Waluta: PLN.

Magnuszew 28-03-2012

ZP-272.8.2012

 ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Dotyczy zamówienia : Modernizacja oczyszczalni ścieków w Mniszewie

                 Działając na podstawie art. 92 ust. 1  Pzp Wójt Gminy Magnuszew informuje, że w prowadzonym postępowaniu :

1. Wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę

Z.P.U.H INSTAL Szubińska Elżbieta, Garwolin, ul.Długa 19 za cenę brutto  – 169.281,78 zł- wybrana oferta spełnia warunki określone siwz i jest najkorzystniejsza cenowo.

2. Zamawiający nie odrzuca żadnej oferty.

3. Zamawiający nie wyklucza żadnego wykonawcy.

4. Wykaz wykonawców którzy złożyli oferty oraz ich streszczenie:         

Zgłoszono oferty:

Lp

Nazwa wykonawcy

Adres

Cena brutto

Punktacja

1

WODPOL Sp.z o.o

Warszawa,ul.Guderskiego 3 m 60

206.603,00

82

2

Z.P.U.H INSTAL Szubińska Elżbieta

Garwolin, ul.Długa 19

169.281,78

100

5. Działając na podstawie art. 92 ust.1 pkt.4 informuje się że przewiduje się podpisanie umowy w dniu                4 kwietnia 2012r

                Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej, których procedury określono  w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych - dział VI "Środki ochrony prawnej".

Magnuszew 2012-03-19

WYJAŚNIENIA ZWIĄZANE Z TREŚCIĄ SWIZ

Wyjaśnienia Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia – dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Modernizacja oczyszczalni ścieków w Mniszewie”. W związku z prośbami o wyjaśnienie treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w przedmiotowym postępowaniu, działając na podstawie art. 38 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Z 2007r. Nr 223, poz 1655 ze zm.) Zamawiający odpowiada, co następuje:

Pytanie nr 1: „Prozę o wskazanie szczegółowego zakresu planowanej modernizacji urządzeń wyszczególnionych w SWIZ w pkt. 3. Opis przedmiotu zamówienia, podpunkt 2:
„Modernizacja następujących urządzeń: komorę napowietrzania, komorę niedotlenioną, osadnik wstępny, komorę stabilizacji osadu, osadnik wstępny, komorę beztlenową, zagęszczacz osadu, osadnik wtórny, komorę beztlenową, zagęszczacz osadu, sito wraz ze sterowaniem, separator piasku.”

Odpowiedź: Z uwagi na ciągła pracę oczyszczalni niemożliwe jest określenie dokładnego zakresu prac, wymiany i ewentualnej naprawy takich jak dyski zawory, zalewarowanie. Sito będzie dopiero montowane wraz ze sterowaniem. Natomiast separator pisku cały do przebudowy.

Pytanie nr 2: Czy zamawiający dopuszcza zastosowanie sita spiralnego, jako sita do separacji zanieczyszczeń mechanicznych

Odpowiedź. NIE.

Pytanie nr 3: Czy zamawiający zamierza udostępnić na stronie internetowej rysunki projektowe obecnego stanu oczyszczalni wraz z profilami i rysunkami pomieszczenia maszynowni i magazynu?

Odpowiedz: Tak .Stanowi załącznik.przekroj_a.jpg

przekroj_b.jpg

rzut_parteru.jpg

schemat_technologiczny.jpg

technologia__rzut.jpg

Pytanie nr 4: Zamawiający wymaga okazania się minimum trzema robotami budowlanymi o podobnym zakresie (remont, modernizacja, budowa oczyszczalni ścieków) o wartości brutto co najmniej 150 000,00 zł brutto każda – czy Zamawiający uzna za spełniony powyższy warunek udziału, jeżeli Wykonawca wykaże się doświadczeniem w realizacji budowy, przebudowy, rozbudowy Stacji Uzdatniania Wody lub przepompowni ścieków i wody w ramach których wykonywane były roboty konstrukcyjno - budowlane (budynki, zbiorniki żelbetonowe, odstojniki popłuczyn, drogi, ogrodzenia, itp.) roboty technologiczne (montaż układów technologicznych uzdatniania) roboty sanitarne (wodno-kanalizacyjne, wentylacyjne, grzewcze), roboty elektryczne i automatyka o wartości znacznie przekraczającej 150 000,00 PLN brutto?

Odpowiedź; Wykonawca winien wykazać się pracami w konkretnym zakresie tak jak w postawionym warunku w ogłoszeniu  tj. „minimum 3 roboty budowlane o podobnym zakresie (remont, modernizacja, budowa oczyszczalni ścieków)” co jest związane m.in z montażem takich urządzeń jak separatory tłuszczu, prasa do skratek, montaż i sterowanie sita, separatory piasku oraz gospodarka osadowa.

Pytanie nr 5: W formularzu ofertowym Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia oświadczenia iż: 3. dokonaliśmy wizji lokalnej....

Wnosimy o wykreślenie powyższego zapisu.

Żądane przepisy ustawy – Prawo Zamówień Publicznych nie zobowiązują wykonawców do udziału w wizji lokalnej przed złożeniem oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane. Udział w wizji lokalnej może mieć tylko charakter fakultatywny, zaś nieobecność wykonawców nie może skutkować dla nich negatywnymi konsekwencjami, np. w postaci wykluczenia z postępowania czy odrzucenia oferty.

Jeżeli Wykonawca uważa, że zdobył na podstawie dokumentacji przetargowej wszelkie informacje, które mogą być potrzebne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy i nie będzie zgłaszał żadnych roszczeń związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do prawidłowego skalkulowania ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, to może na własną odpowiedzialność zrezygnować z dokonania wizji lokalnej.

 

Odpowiedź: w załączeniu nowy wzór oferty po usunięciu pkt.3:

Załącznik nr 1 do siwz

Wykonawca:

..........................................................

(pieczęć firmowa wykonawcy)

Nr REGON .................................................. Nr NIP ..........................................................

Tel./fax ..............................................                                                 

OFERTA

Odpowiadając na ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na wykonanie robót budowlanych pn.” Modernizacja oczyszczalni ścieków w Mniszewie „ oferuję wykonanie zamówienia za łączną kwotę:

brutto                  słownie: …………………………………………………………………………… złotych brutto

Oświadczamy, że:

1.      zapoznaliśmy się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia i nie wnosimy do niej zastrzeżeń.

2.      zawarty w SIWZ wzór umowy, wraz z Warunkami ogólnymi dla umów
o roboty budowlane, zostały przez nas zaakceptowane i zobowiązujemy się w przypadku przyznania nam zamówienia do zawarcia umowy w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego

3.      spełniamy warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19 poz. 177, z dnia 9.02.2004 r., z późn. zm.),

4.      Oświadczamy, że zamówienie zrealizujemy w terminie  – 29 czerwca 2012r.

5.      Oświadczamy, że na wykonane roboty udzielimy 36 miesięcy gwarancji, liczonych od daty końcowego odbioru robót.

6.      prace objęte zamówieniem zamierzamy wykonać sami.*

7.      następujące roboty zamierzamy zlecić podwykonawcom:*

1/.....................................................................................................................

2/.....................................................................................................................

        * niepotrzebne skreślić;

8.      Oświadczamy, że jesteśmy związani ofertą przez okres 30 dni, licząc od terminu składania ofert.

Oferta została złożona na .................. kolejno ponumerowanych kartkach. Integralną część oferty stanowią następujące dokumenty:

1.        .......................................................................................................................

2.        .......................................................................................................................

3.        .......................................................................................................................

4.        .......................................................................................................................

...................................                                                                                           ..........................................      /miejscowość i data/                    /podpis osoby działającej w imieniu Wykonawcy/

UWAGA:

1.       Ofertę, wraz z załącznikami należy złożyć wg załączonych wzorów.

2.       Jeżeli dołączone są odpisy dokumentów lub ich kopie, to muszą być one poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem.

 

PODPIS(Y):

l.p.

Nazwa(y) Wykonawcy(ów)

Nazwisko i imię

osoby (osób) upoważnionej(ych) do podpisania niniejszej oferty w imieniu Wykonawcy(ów)

Podpis(y) osoby(osób) upoważnionej(ych) do podpisania niniejszej oferty w imieniu Wykonawcy(ów)

Pieczęć(cie) Wykonawcy(ów)

Miejscowość

i  data

1)

 

 

 

 

 

2)

 

 

 

 

 

 


Ogłoszenie

Modernizacja oczyszczalni ścieków w Mniszewie
Numer ogłoszenia: 68208 - 2012; data zamieszczenia: 06.03.2012

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, woj. mazowieckie, tel. 48 6217105 w. 34, faks 48 6217025.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: magnuszew.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie przewiduje się dynamicznego systemu zakupów

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja oczyszczalni ścieków w Mniszewie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Poprawa skuteczności oczyszczania ścieków przez przebudowę części mechanicznego oczyszczania na terenie oczyszczalni ścieków w Mniszewie. Przedsięwzięcie ma na celu poprawę skuteczności procesowej i pewności eksploatacyjnej istniejącej oczyszczalni, zwłaszcza w aspekcie dopływu do obiektu ścieków przemysłowych. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności wykonanie modernizacji istniejącego obiektu w następującym zakresie: -modernizacja następujących urządzeń: komorę napowietrzania, komorę niedotlenioną, osadnik wstępny, komorę stabilizacji osadu, osadnik wtórny, komorę beztlenową, zagęszczacz osadu, osadnik wtórny, komorę beztlenową, zagęszczacz osadu, sito wraz ze sterowaniem, separator piasku.-przebudowa końcowego odcinka kanału doprowadzającego ścieki do oczyszczalni w celu zainstalowania separatora zanieczyszczeń flotujących, wymaga się montażu separatora z zachowaniem możliwości awaryjnego wyłączenia (obejścia), -przebudowa pomieszczenia maszynowni w budynku technicznym -w pomieszczeniu magazynu I zabudowa prasy do skratek z podajnikiem w taki sposób aby pionowy transport skratek z pomieszczenia sita odbywał się grawitacyjnie, -podłączenie odcieku z prasy skratek do istniejącej instalacji kanalizacji wewnętrznej pomieszczenia magazyn I..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-8, 45.11.00.00-1, 45.20.00.00-9, 45.23.00.00-8, 45.25.22.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.06.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie pobiera się

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym Załącznik do niniejszej SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełnienie tego warunku wykazanie przez Wykonawcę, że wykonawca zrealizował w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 3 roboty budowlane o podobnym zakresie (remont, modernizacja, budowa oczyszczalni ścieków) o wartości robót co najmniej 150 000,00 zł. brutto każda.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym Załącznik do niniejszej SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym Załącznik do niniejszej SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, Zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym Załącznik do niniejszej SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

-oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugmagnuszew.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Magnuszew, 26-910 Magnuszew, ul.Saperów 24,.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.03.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Magnuszew, 26-910 Magnuszew, ul.Saperów 24, w sekretariacie pok.nr 8.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

do pobrania

SIWZ - 8_oczyszczalnia_mniszew.pdf

Przedmiar -  przedmiar_oczyszczalnia_mniszew.pdf

Specyfikacja techniczna - ogolne_wymagania_dotyczace_robot_mniszew_oczyszczalnia.pdf

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 2287315]

przewiń do góry