Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w m. Kłoda, Przydworzyce Gmina Magnuszew.
Numer ogłoszenia: 14802 - 2013; data zamieszczenia: 10.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 484564 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy, ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, woj. mazowieckie, tel. 48 6217105 w. 34, faks 48 6217025.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w m. Kłoda, Przydworzyce Gmina Magnuszew..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej z przyłączami: - Kanał z rur PVC średnicy 200mm - 4430m, - Studnie kanalizacyjne średnicy 1000 mm z tworzyw sztucznych - 124szt, - Studnie kanalizacyjne średnicy 600 mm z tworzyw sztucznych - 14szt, - Przewiert rurą stalową średnicy 323 mm - 30m, - Rurociąg tłoczny z rur PEHD śr. 110mm - 1095m, - Rurociąg tłoczny z rur PEHD śr. 63mm - 229m, - Przewiert rurą stalową średnicy 250 mm - 130m, - Kanał z rur PCV o średnicy 160 mm - 1449 m, - Studnie kanalizacyjne średnicy 400 mm - 83 szt, - Pompownia ścieków P1, P2, P3, P4, P5, P6 - 6 kpl. b) sieć wodociągowa z przyłączami: - Rurociąg z rur PVC średnicy 110 mm - 3571 m, - Rurociąg z rur PVC średnicy 90 mm - 1154 m, - Zasuwy żeliwne kołnierzowe średnicy 100 mm - 10 szt, - Zasuwy żeliwne kołnierzowe średnicy 90 mm - 4 szt, - Hydranty pożarowe nadziemne średnicy 80 mm - 30 m, - Przewiert rurą stalową średnicy 200 mm - 87 m, - Rurociąg z rur PEHD śr.40mm - 2055m, - Rurociąg z rur PEHD śr.50mm - 118m, - Rurociąg z rur PEHD śr.63mm - 42m, - Przewiert rurą stalową średnicy 50 mm - 176 m, - Studnie wodomierzowe średnicy 1000 mm - 26szt c) linie zasilające w energię elektryczną pompowni P1, P2, P3, P4, P5, P6.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00-8, 45.23.21.52-2, 45.23.24.10-9, 45.31.00.00-3.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: PROW - Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.01.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 19.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PPU WOD-MAR Tomasz Markowski, Wola Prażmowska, ul.Główna 62, 05-505 Prażmów, 05-505 Wola Prażmowska, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2360888,94 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1717010,95

  • Oferta z najniższą ceną: 1717010,95 / Oferta z najwyższą ceną: 3492232,59

  • Waluta: PLN.





Magnuszew 28-12-2012

ZP 272 22 2012

 

 ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

Dotyczy zamówienia : : Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w m  Kłoda, Przydworzyce Gmina Magnuszew     

 

 Działając na podstawie art  92 ust  1  Pzp Wójt Gminy Magnuszew informuje, że w prowadzonym postępowaniu :

1 . Wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę  PPU WOD-MAR Tomasz Markowski Wola Prażmowska, ul.Główna 62, 05-505 Prażmów  za cenę brutto 1 717 010,95zł - wybrana oferta spełnia warunki określone siwz i jest najkorzystniejsza cenowo

2  Zamawiający nie odrzuca żadnej oferty

3  Zamawiający nie wyklucza z postępowania żadnego wykonawcy

4  Wykaz wykonawców którzy złożyli oferty oraz ich streszczenie:         

Zgłoszono oferty:

Lp

Nazwa wykonawcy

Adres

Cena brutto

Punktacja

1

PPU WOD-MAR Tomasz Markowski

Wola Prażmowska, ul.Główna 62, 05-505 Prażmów

1 717 010,95

100

2

Zakład Instalacyjny „JANCZES” S.J. Jan Podymniak, Czesław Janicki,

26-600 Radom, ul.Chorzowska 12

1 977 667,96

87

3

MAREK JEDUT,

MAREK JEDUT, 20-095 Lublin, ul Jana Sapiehy 2/61

2 079 499,54

83

4

Przedsiębiorstwo  Budownictwa Instalacyjnego SANITEX Wiesław Urynowicz

Łuczynów 63A, 26-900 Kozienice

2 168 000,00

79

5

Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe „STOLMEX” Stanisław Kozłowski,

 22-400 Zamość, ul Lipska

 

 

2 194 546,20

 

78

6

ROBERT ULANICKI, Łazy 28A, 07-130 Łochów,

do korespondencji 03-666 Warszawa, ul Kingi 8

2 243 619,78

77

7

Zakład Instalacji Sanitarnych i Gazowych, Józef Piwnicki

Kozłów 91, 26-613 Radom

2 386 016,09

72

8

Przedsiębiorstwo Budowlano Montażowe ELWOD U.Błońska, E.Błońska,

Domaszewice 216, 25-900 Kielce

2 419 561,79

71

9

Przedsiębiorstwo Inżynieryjno-Budowlane INŻ -WOD-BUD” Sp z oo,

20-234 Lublin ul Mełgiewska 31

2 457 511,22

70

10

Zakład Inwestycyjno Budowlany Władysław Goszczyński,

21-300 Radzyń Podlaski, u  Wieniawskiego 28

2 623 413,36

65

11

REM-WOD Sp z o o,

25-324 Kielce, ul Legnicka 28

2 673 520,29

64

12

PROMAR Zakład Usługowy , Krzysztof Prokopczyk

26-600 Radom, ul Skaryszewska 6

2 761 350,00

62

13

SKANSKA S A 

01-518 Warszawa, ul Gen J Zajączka 9

2 767 405,56

62

14

Zakład Instalacyjny i Remontowo-Budowlany Roman Zwierzchowski, Zgorzała, ul Postępu 196, 05-515 Mysiadło,

do korespondencji, 02-313 Warszawa, ul Sękocińska 10/9

2 999 970,00

57

15

Przedsiębiorstwo Prywatne „JADEX” Jan Dąbrowski,

26-600 Radom, ul Miedziana 6

3 233 239,67

53

16

Konsorcjum firm : PPU „KONSITEX” mgr inż.Ryszard Sitek a PPU „KONSITEX” mgr Łukasz Sitek,

25-444 Kielce. , ul.Jaracza 8

3 271 800,00

52

17

P.U.H MEL-KAN Kazimierz Jakubiak

Ryżki 76C, 21-400 Łuków

3 389 605,64

51

18

Budowlana Spółdzielnia Piaseczno,

05-500 Piaseczno l Wojska Polskiego 54

3 432 977,05

50

19

DR-BUD Radosław Drozdowicz,

32-020 Wieliczka, ul Limanowskiego 1A/20

3 492 232,59

49

5  Działając na podstawie art  92 ust 1 pkt 4 informuje się że przewiduje się podpisanie umowy w dniu  8 styczeń 2013r

                Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej, których procedury określono  w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych - dział VI "Środki ochrony prawnej"


 


 załączniki w wersji edytowanej- zalacznik_w_wersji_edytowalnej.doc

 Magnuszew dn. 12-12-2012r.

 

WYJAŚNIENIA ZWIĄZANE Z TREŚCIĄ SIWZ Nr 4

 

Wyjaśnienie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w m. Kłoda, Przydworzyce Gmina Magnuszew.”. Działając na podstawie art. 38 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. nr 223, poz. 1655 ze zm.) Zamawiający wyjaśnia, co następuje:

 

Pytania:

1. W przedmiarze długość rurociągu PE 63 (kanalizacja) wynosi 229 m natomiast według profili 319 m, które wielkości przyjąć?

2. W przedmiarze długość PVC 200 (kanalizacja) wynosi 4430 m natomiast według profili 4476 m, które wielkości przyjąć.

3. Czy Zamawiający dopuszcza wykonywanie przejść pod drogami metodą rozkopu.

4. Czy Zamawiający posiada projekt odtworzenia nawierzchni dróg?

5. Czy Zamawiający posiada dokumentację projektową dotyczącą pompowni ścieków?

6. Czy Zamawiający dopuszcza zmianę technologii wykonania robót z rozkopu na przewierty?

7. Czy Zamawiający posiada informacje na temat kategorii dróg?

8. Czy zamawiając dopuszcza zastosowanie rur PVC z uszczelkami Sewer Lock, Power Lock, uszczelek klasy S ?

9. Czy Zamawiający dopuszcza zastosowanie rur PVC SN 4.

10. Czy Zamawiający dopuszcza zastosowanie zbiorników pompowni betonowych?

11. Proszę określić z jakiego materiału ma być wykonany zbiornik PI rozbieżności między opisem a Specyfikacją.


12. Czy Zamawiający dopuszcza zastosowanie kształtek zaciskowych na rurociągach tłocznych dla średnic 40,50,63?

13. Czy Zamawiający dopuszcza stosowanie kształtek z żeliwa szarego?

14. Czy zamawiający dopuszcza zastosowanie studzienek DN 400 zamiast DN425?

15. Czy Zamawiający dopuszcza zastosowanie studzienek firmy Kaczmarek bądź PipeLife?

16. Czy zamawiający dopuszcza zastosowanie teleskopu DN 315 na studzienkach DN 425?

17. Czy występuje wycinka drzew?

18. Czy Zamawiający dopuszcza wykonywanie przewiertów rurami PE?

19. Czy zamawiający posiada schematy studni rozprężnych i płuczących na rurociągach tłocznych?

20. Czy występują zabytki?

21. Czy zamawiający posiada ostateczną decyzję o pozwoleniu na budowę, ponieważ w załączonej dokumentacji do przetargu brak jakichkolwiek dokumentów formalno prawnych?

22. Czy Zamawiający dopuszcza stosowanie zwężek na studniach betonowych?

23. Czy Zamawiający dopuszcza zamianę studni betonowych na studnie z tworzyw sztucznych ?

24. Różnice w ilości studni wodomierzowych w opisie technicznym a kosztorysie, które wielkości przyjąć?

25. Czy Zamawiający dopuszcza zastosowanie studni monolitowych z polietylenu?

26. W przedmiarze brak pozycji dotyczących odtworzenia i rozbiórki dróg asfaltowych? Prośba o uaktualnianie przedmiaru?

27. W przedmiarze brak pozycji dotyczącej obsypki piaskiem dla przykanalików, rurociągów tłocznych, sieci wodociągowej oraz przyłączy wodociągowych. Prośba o uaktualnianie przedmiaru?

28. Czy Zamawiający będzie pobierał opłaty za zajęcie pasa drogowego w drogach Gminnych ?

29. Zwracamy się o zmianę § 5 ust. 1 tiret pierwszy projektu umowy. Zwracamy uwagę, że obecne brzmienie jest sprzeczne z obowiązującymi przepisami prawa. Zgodnie z prawem podatkowym usługi wykonane powinny być zafakturowane w pełnej wysokości ich wartości w terminie 30 dni od dnia wykonania w odniesieniu do robót budowlanych. A zatem

 

 

niedopuszczalna z punktu widzenia przepisów prawa jest sytuacja, aby za wykonanie 60% robót zafakturować jedynie 40%, gdyż stanowi to działanie powodujące obniżenie podstawy opodatkowania, co jest obwarowane sankcjami karnoskarbowymi.

30. Prosimy o wyjaśnienie, czy Zamawiający przewiduje tylko jedną fakturę przejściową po wykonaniu 60% robót, czy częstsze fakturowanie przejściowe (np. co miesiąc), ale z zastrzeżenie, że łączna suma faktur przejściowych nie może przekroczyć 60%.

31. W §10 ust.5 tiret drugi. Zamawiający wskazuje, iż 30% wniesionego zabezpieczenia przeznaczone jest na pokrycie roszczeń z tytułu gwarancji jakości. Wykonawca wskazuje, iż takim zapisem Zamawiający narusza przepisy Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Wykonawca zwraca uwagę Zamawiającego na obecną treść art. 151 ustawy PZP, który stanowi, iż „Kwota o której mowa w ust. 2 jest zwracana nie później niż w 15. dniu po upływie okresu rękojmi za wady". Wykonawca odsyła Zamawiającego do nowelizacji ustawy z grudnia 2009 r. kiedy to usunięto ze wskazanego przepisu możliwość zatrzymywania (i zwrotu) zabezpieczenia na okres gwarancji jakości. Wprawdzie w przedmiotowym postępowaniu Zamawiający zrównał okres gwarancji z okresem rękojmi niemniej jednak Wykonawca zobowiązany jest do wskazania kolejnego naruszenia przepisów ustawy.

32. Z uwagi na niejasne sformułowanie §4 ust. 8 projektu umowy, prosimy o potwierdzenie, że równowartość niezakończonych robót liczonych po kosztach ich wykonania przez nowego wykonawcę będzie pomniejszała całość wynagrodzenia umownego, to jest także tej części wynagrodzenia, która miała być przeznaczona na część niewykonaną.

33. Zwracamy się o § 3 ust. 2 pkt. 3) projektu umowy wykreślenie w nawiasie słów ogólnobudowlane oraz o dopisanie w pierwszym zdaniu słów „lub z udziałem podwykonawców". Obecne brzmienie wskazuje, że Zamawiający wymaga wykonania robót ogólnobudowlanych tylko siłami własnymi, nie dopuszczając podwykonawców, a takie rozwiązanie jest co do zasady sprzeczne z przepisami. Zwracamy uwagę, iż zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy PZP zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom, zaś w ust. 5 tegoż artykułu zawarty jest wyjątek, kiedy Zamawiający może ograniczyć możliwość powierzenia części lub całości podwykonawcom, kiedy z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia zamawiający może to wykluczyć. Tym samym chcąc ograniczyć podwykonawstwo, Zamawiający nie tylko ma obowiązek wskazać część, która musi być wykonana przez Wykonawcę bezpośrednio, ale także uzasadnić to specyfiką tej części.

 

Odpowiedzi:

1. Długość rurociągu PE 63 należy przyjąć zgodnie z przedmiarem (229 mb)

2. Długość kanału PVC 200 należy przyjąć zgodnie z przedmiarem (4430 mb)

3. Zamawiający nie dopuszcza przejść pod drogą metodą rozkopu

4. Nie posiadamy projektu odtworzenia nawierzchni dróg

5. Projekt zawiera dobór i rysunki pompowni ścieków

6. W cenie oferty należy uwzględnić wykonanie robót rozkopem

7. Tak posiadamy.

8. Zamawiający dopuszcza również zastosowanie rur z uszczelką POWER LOCK

9. Zgodnie z PT należy stosować rury PVC SN 8

10. Do oferty należy przyjąć cenę zbiorników pompowni z polietylenu

11. Należy przyjąć zbiornik z polietylenu

12. Zamawiający nie dopuszcza zastosowania kształtek zaciskowych na rurociągach tłocznych

13. Zamawiający nie dopuszcza stosowania kształtek z żeliwa szarego

14. Zgodnie z PT należy stosować studzienki Dn 425 mm

15. Zamawiający dopuszcza studzienki innych producentów jeśli posiadają wymagane atesty i deklaracje

16. Zamawiający nie dopuszcza stosowania teleskopu Dn 315 na studniach Dn 425

17. Ewentualną wycinkę drzew i krzewów należy uwzględnić w cenie oferty

18. Zamawiający nie dopuszcza wykonywania przecisków rurami PE

 

 

19. Zamawiający nie posiada schematów studni rozprężnych i płuczących

20. Koszty nadzoru archeologicznego zapewnia Zamawiający

21. Tak posiadamy aktualną decyzję.

22. Zamawiający dopuszcza stosowanie zwężek na studniach betonowych

23. W cenie oferty należy przyjąć studnie zgodnie z przedmiarem

24. Liczbę studni wodomierzowych należy przyjąć zgodnie z przedmiarem

25. Zamawiający dopuszcza zastosowanie studni monolitycznych z polietylenu

26. Ewentualne miejscowe rozbiórki i odtworzenia dróg należy uwzględnić w cenie oferty

27. Roboty ziemne i montażowe należy wykonać zgodnie z opisem technicznym i SSTWiOR

28. W drogach gminnych nie pobieramy opłat.

29. Zamawiający zmienia zapis  §5 ust.1 który otrzymuje brzmienie:

Strony postanawiają, że rozliczenie za wykonane roboty odbywać się będzie:

- przejściowa płatność po zrealizowaniu 50% robót w zakresie wodociągów i kanalizacji w wysokości 50%

- końcowa po zakończeniu i odbiorze całości robót protokółem odbioru końcowego.

30. Tak tylko jedna faktura przejściowa , druga faktura końcowa.

31. Zamawiający zmienia zapis  §10 który otrzymuje brzmienie:

Wykonawca najpóźniej w dniu zawarcia umowy, wniesie zabezpieczenie należytego wykonania umowy w kwocie …………..PLN co stanowi 5% ceny całkowitej (brutto) wynagrodzenia ustalonego w §4.

Zabezpieczenie należytego wykonania umowy winno być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze żądanie.

Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaci przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego.

4.Gwarancja bankowa stanowi zabezpieczenie zgodnego z umową wykonania robót oraz służy do zabezpieczenia roszczeń z tytułu rękojmi za wady .

 5.  Strony ustalają, że:

-    70 % wniesionego zabezpieczenia stanowi zabezpieczenie zgodnego z umową wykonania robót,

-    30 % wniesionego zabezpieczenia przeznaczone jest na zabezpieczenie roszczeń z tytułu rękojmi za wady

6.Część zabezpieczenia, gwarantująca zgodne z umową wykonanie robót, zostanie zwolniona

w ciągu 30 dni po odbiorze końcowym przedmiotu umowy.

32. Zapis § 4pkt.8 należy rozumieć dosłownie.

33. Zamawiający zmienia zapis  §3 ust.2 pkt.3) który otrzymuje brzmienie:

Roboty będzie realizował siłami własnymi …………………………………………………(zgodnie z ofertą). Bez zgody Zamawiającego wykonawca nie może podzlecać żadnych robót. Angażując na budowę podwykonawców przekaże zamawiającemu kopie umów z podwykonawcami. Wykonawca odpowiada przed Zamawiającym za podwykonawców tak jak za własne działania czy zaniechania.

 

WÓJT GMINY

Henryk Plak

Magnuszew dn. 07-12-2012r.

 

WYJAŚNIENIA ZWIĄZANE Z TREŚCIĄ SIWZ Nr 3

 

Wyjaśnienie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w m. Kłoda, Przydworzyce Gmina Magnuszew.”. Działając na podstawie art. 38 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. nr 223, poz. 1655 ze zm.) Zamawiający wyjaśnia, co następuje:

 

Pytania

Pyt.1. …. prosi o uzupełnienie dokumentacji technicznej udostępnionej na stronie Zamawiającego o :

- czytelną mapę przebiegu projektowanych sieci

- profile podłużne kanału głównego sieci kanalizacyjnej i sieci wodociągowej oraz przyłączy

- rysunku szczegółów studni ø425, ø600, ø1000, szczegółów studni wodomierzowej

- schematy węzłów wodociągowych

- dokumentacji goologicznej

Pyt.2.  W opisie technicznym w punkcie 5.2 oraz 6.2 zawarte jest sformułowanie „projektowany przewód kanalizacyjny/wodociągowy należy układać zgodnie ze spadkami i na rzędnych podanych ma profilach podłużnych kanalizacji sanitarnej/wodociągu”. Prosimy o zamieszczenie profili w celu poprawnej wyceny kosztów zadania.

Pyt.3. Zamawiający zamieścił mapy do w/w przetargu, jednak są one mało widoczne. Prosimy o zamieszczenie map w lepszej rozdzielczości.

Pyt.4. Po czyjej stronie będą stały koszta związane z projektowaniem organizacji ruchu oraz ewentualnymi kosztami zajęcia terenu?

Pyt.5. Ze wzglądu na występowanie, na terenie objętym inwestycją licznych stanowisk

archeologicznych:

- w miejscowości Przydworzyce stanowiska nr 8 (obszar AZP 68-70), 10, 16, 17 i 18 (obszar AZP 67-70);

- w miejscowości Kłoda stanowiska nr 7, 31, 32, 45, 46 (obszar AZP 68-70) powinna ona uzyskać opinię Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. Czy uzyskała takową?

Zgodnie z art. 4 Ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami z dnia z dnia 23 lipca 2003 r. do Państwa, jako organu administracji publicznej należy podejmowanie działań mających na celu:

„1) zapewnienie warunków prawnych, organizacyjnych i finansowych umożliwiających

trwałe zachowanie zabytków oraz ich zagospodarowanie i utrzymanie;

2) zapobieganie zagrożeniom mogącym spowodować uszczerbek dla wartości

zabytków;

3) udaremnianie niszczenia i niewłaściwego korzystania z zabytków; (…)

6) uwzględnianie zadań ochronnych w planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym

oraz przy kształtowaniu środowiska.”

Uczulamy również na zapisy art. 18 i 19 tejże ustawy, mówiące o tym w jakich dokumentach

zobowiązani są Państwo do uwzględnienia ochrony zabytków i ich otoczenia.

Przypominany również, iż zgodnie z art. 20 projekty i zmiany planów zagospodarowania podlegają

uzgodnieniom z wojewódzkim konserwatorem zabytków.

Pyt. 6. Czy zatem, koszty niezbędnego- w świetle obowiązującego prawa- nadzoru

archeologicznego ma w swojej ofercie skalkulować Wykonawca, czy też zapewni go Zamawiający?

Pyt. 7. Czy w przypadku spowolnienia prac budowlanych, spowodowanego krótkotrwałymi

przestojami związanymi z koniecznością eksploracji nawarstwień archeologicznych, odkrytych

w trakcie robót ziemnych przewiduje się zmianę sposobu rozliczania prac?

Pyt. 8. Czy w przypadku odkrycia nawarstwień archeologicznych, których przebadanie będzie

wymagało wstrzymania robót na danym odcinku i niemożliwa okaże się korekta harmonogramu prac wykonawcy na ten okres, Zamawiający przewiduje możliwość wydłużenie terminu zakończenia prac?

 

Odpowiedź

Odp.1. – nie posiadamy innych map

- profile kanalizacji do pobrania

Profile kanalizacji sanitarnej i wodociągu (dwg)

Aby otworzyć plik wymagana jest przeglądarka plików w formacie DWG np. http://www.dobreprogramy.pl/DWG-TrueView,Program,Windows,12651.html

- schematy węzłów wodociągowych - zamieszczamy na stronie

scanimage20.jpg

 scanimage21.jpg
 scanimage22.jpg
 scanimage23.jpg
 scanimage24.jpg

- dokumentacja geologiczna – zamieszczamy na stronie

skanowanie.pdf

Odp. 2. Profile zamieszczone na stronie

Odp.3. Nie posiadamy innych map.

Odp. 4. Koszty te winien skalkulować Wykonawca.

Odp.5. Projekt budowlany jest kompletny ze wszystkimi uzgodnieniami, zatwierdzony Decyzją Starosty Kozienickiego Kozienickiego pozwoleniu na budowę. Posiadamy opracowaną dokumentację: Gmina „Ewidencja Zabytków” i „Gminny Program Opieki nad Zabytkami”.

Odp. 6. Koszty nadzoru archeologicznego zapewnia zamawiający.

Odp.7. i 8. Nie. Wykonawca robót winien tak skalkulować harmonogram robót, żeby termin ich wykonania był niezagrożony. Korzystamy z dofinansowania zed środków UE i jest to bardzo ważne.





Magnuszew dn. 06-12-2012r.

 

WYJAŚNIENIA ZWIĄZANE Z TREŚCIĄ SIWZ Nr 2

 

Wyjaśnienie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w m. Kłoda, Przydworzyce Gmina Magnuszew.”. Działając na podstawie art. 38 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. nr 223, poz. 1655 ze zm.) Zamawiający wyjaśnia, co następuje:

 

Pytania

Na podstawie art.38 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo Zamówień Publicznych, zwracamy się do Zamawiającego z prośbą o dołączeniena stronie internetowej tego zadania poniższych składników dokumentacji:

- planów sytuacyjnych kanalizacji sanitarnej i wodociągowej

- profili kanalizacji sanitarnej i wodociągu

- badań hydrotechnicznych na trasie powyższych sieci

- kosztorysów w wersji edytowalnej

 

Odpowiedź

- Plany sytuacyjne zamieszczone są zostały wraz z ogłoszeniem i SIWZ

- kosztorysów w wersji edytowanej nie posiadamy i nie zamieścimy

- badania hydrologiczne ukażą się na stronie w terminie późniejszym ~(10.12.2012)

- profile kanalizacji do pobrania


Profile kanalizacji sanitarnej i wodociągu (dwg)

profille_magnuszew.dwg

Aby otworzyć plik wymagana jest przeglądarka plików w formacie DWG np. http://www.dobreprogramy.pl/DWG-TrueView,Program,Windows,12651.html


Magnuszew dn. 04-12-2012r.

 

WYJAŚNIENIA ZWIĄZANE Z TREŚCIĄ SIWZ Nr 1

 

Wyjaśnienie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w m. Kłoda, Przydworzyce Gmina Magnuszew.”. Działając na podstawie art. 38 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. nr 223, poz. 1655 ze zm.) Zamawiający wyjaśnia, co następuje:

 

Pytania

  1. Czy w świetle zapisów znowelizowanego art.30 Prawa Zamówień Publicznych wymienione w specyfikacji wyroby budowlane powinny spełniać wymagania wynikające z Polskich Norm przenoszących normy europejskie PN-EN (normy zharmonizowane), a w szczególności dla:

- przepompowni ścieków, wymagania normy PN-EN 12050-1:2002

- zaworów zwrotnych, wymagania normy PN-EN 12050-4:2002

 

  1. W myśl art.8 ust.5 Ustawy o systemie oceny zgodności z dnia 30.08.2002 i jej nowelizacji z dnia 15.12.2006. zabrania się wprowadzania do użytku i do obrotu wyrobów nie posiadających oznakowania zgodności z wymaganiami zasadniczymi i szczegółowymi. Wobec powyższego, czy od wykonawcy robót będzie żądane stosowne oświadczenie na wymienioną okoliczność w odniesieniu do wyrobów opisanych w pytaniu 1.

 

 

Odpowiedź:

  1. Tak, powinny spełniać.
  2. Tak będzie żądać oświadczeń w trakcie realizacji zamówienia.


Ogłoszenie
Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w m. Kłoda, Przydworzyce Gmina Magnuszew
Numer ogłoszenia: 484564 - 2012; data zamieszczenia: 03.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, woj. mazowieckie, tel. 48 6217105 w. 34, faks 48 6217025.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: magnuszew.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie przewiduje się dynamicznego systemu zakupów

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w m. Kłoda, Przydworzyce Gmina Magnuszew.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: sieć kanalizacji sanitarnej z przyłączami: - Kanał z rur PVC średnicy 200mm - 4430m, - Studnie kanalizacyjne średnicy 1000 mm z tworzyw sztucznych - 124szt, - Studnie kanalizacyjne średnicy 600 mm z tworzyw sztucznych - 14szt, - Przewiert rurą stalową średnicy 323 mm - 30m, - Rurociąg tłoczny z rur PEHD śr. 110mm - 1095m, - Rurociąg tłoczny z rur PEHD śr. 63mm - 229m, - Przewiert rurą stalową średnicy 250 mm - 130m, - Kanał z rur PCV o średnicy 160 mm - 1449 m, - Studnie kanalizacyjne średnicy 400 mm - 83 szt, - Pompownia ścieków P1, P2, P3, P4, P5, P6 - 6 kpl. b) sieć wodociągowa z przyłączami: - Rurociąg z rur PVC średnicy 110 mm - 3571 m, - Rurociąg z rur PVC średnicy 90 mm - 1154 m, - Zasuwy żeliwne kołnierzowe średnicy 100 mm - 10 szt, - Zasuwy żeliwne kołnierzowe średnicy 90 mm - 4 szt, - Hydranty pożarowe nadziemne średnicy 80 mm - 30 m, - Przewiert rurą stalową średnicy 200 mm - 87 m, - Rurociąg z rur PEHD śr.40mm - 2055m, - Rurociąg z rur PEHD śr.50mm - 118m, - Rurociąg z rur PEHD śr.63mm - 42m, - Przewiert rurą stalową średnicy 50 mm - 176 m, - Studnie wodomierzowe średnicy 1000 mm - 26szt c) linie zasilające w energię elektryczną pompowni P1, P2, P3, P4, P5, P6.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00-8, 45.23.21.52-2, 45.23.24.10-9, 45.31.00.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.08.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 30.000.00 zł (słownie trzydzieści tysięcy złotych)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym Załącznik do niniejszej SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, Zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym Załącznik do niniejszej SIWZ oraz zrealizowali (tzn. rozpoczęli, prowadzili i zakończyli roboty) co najmniej po 2 roboty obejmujące minimum każda: - sieć wodociągowa długości 4 km , wartość 500.000zł brutto - sieć kanalizacji sanitarnej długości 4 km, wartość robót 1.000.000zł brutto oraz potwierdzą, że te roboty budowlane zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym Załącznik do niniejszej SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym Załącznik do niniejszej SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, Zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym Załącznik do niniejszej SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugmagnuszew.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Magnuszew, 26-910 Magnuszew, ul.Saperów 24,.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.12.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Magnuszew, 26-910 Magnuszew, ul.Saperów 24, w sekretariacie pok.nr 8,.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: PROW- Podstawy usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie





do pobrania
SIWZ -22_siec.pdf
SSTWiOR - sstwior_przydworzyce.pdf
Opis techniczny - opis_techniczny_przydworzyce.pdf
Przedmiar wodociąg - przedmiar_wodociag.pdf
Przedmiar kanalizacja -przedmiar_kanalizacja.pdf
przedmiary elektryka -
 skanowanie10001.pdf
skanowanie10002.pdf
skanowanie10003.pdf
skanowanie10004.pdf
skanowanie10005.pdf
skanowanie10006.pdf
mapy :
scanimage13.jpg
scanimage14.jpg
scanimage15.jpg
scanimage16.jpg
scanimage17.jpg
scanimage18.jpg
scanimage19.jpg
Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 2287541]

przewiń do góry