Wersja archiwalna 2012-12-07 12:07:28

 

Magnuszew dn. 07-12-2012r.

 

WYJAŚNIENIA ZWIĄZANE Z TREŚCIĄ SIWZ Nr 3

 

Wyjaśnienie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w m. Kłoda, Przydworzyce Gmina Magnuszew.”. Działając na podstawie art. 38 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. nr 223, poz. 1655 ze zm.) Zamawiający wyjaśnia, co następuje:

 

Pytania

Pyt.1. …. prosi o uzupełnienie dokumentacji technicznej udostępnionej na stronie Zamawiającego o :

- czytelną mapę przebiegu projektowanych sieci

- profile podłużne kanału głównego sieci kanalizacyjnej i sieci wodociągowej oraz przyłączy

- rysunku szczegółów studni ø425, ø600, ø1000, szczegółów studni wodomierzowej

- schematy węzłów wodociągowych

- dokumentacji goologicznej

Pyt.2.  W opisie technicznym w punkcie 5.2 oraz 6.2 zawarte jest sformułowanie „projektowany przewód kanalizacyjny/wodociągowy należy układać zgodnie ze spadkami i na rzędnych podanych ma profilach podłużnych kanalizacji sanitarnej/wodociągu”. Prosimy o zamieszczenie profili w celu poprawnej wyceny kosztów zadania.

Pyt.3. Zamawiający zamieścił mapy do w/w przetargu, jednak są one mało widoczne. Prosimy o zamieszczenie map w lepszej rozdzielczości.

Pyt.4. Po czyjej stronie będą stały koszta związane z projektowaniem organizacji ruchu oraz ewentualnymi kosztami zajęcia terenu?

Pyt.5. Ze wzglądu na występowanie, na terenie objętym inwestycją licznych stanowisk

archeologicznych:

- w miejscowości Przydworzyce stanowiska nr 8 (obszar AZP 68-70), 10, 16, 17 i 18 (obszar AZP 67-70);

- w miejscowości Kłoda stanowiska nr 7, 31, 32, 45, 46 (obszar AZP 68-70) powinna ona uzyskać opinię Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. Czy uzyskała takową?

Zgodnie z art. 4 Ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami z dnia z dnia 23 lipca 2003 r. do Państwa, jako organu administracji publicznej należy podejmowanie działań mających na celu:

„1) zapewnienie warunków prawnych, organizacyjnych i finansowych umożliwiających

trwałe zachowanie zabytków oraz ich zagospodarowanie i utrzymanie;

2) zapobieganie zagrożeniom mogącym spowodować uszczerbek dla wartości

zabytków;

3) udaremnianie niszczenia i niewłaściwego korzystania z zabytków; (…)

6) uwzględnianie zadań ochronnych w planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym

oraz przy kształtowaniu środowiska.”

Uczulamy również na zapisy art. 18 i 19 tejże ustawy, mówiące o tym w jakich dokumentach

zobowiązani są Państwo do uwzględnienia ochrony zabytków i ich otoczenia.

Przypominany również, iż zgodnie z art. 20 projekty i zmiany planów zagospodarowania podlegają

uzgodnieniom z wojewódzkim konserwatorem zabytków.

Pyt. 6. Czy zatem, koszty niezbędnego- w świetle obowiązującego prawa- nadzoru

archeologicznego ma w swojej ofercie skalkulować Wykonawca, czy też zapewni go Zamawiający?

Pyt. 7. Czy w przypadku spowolnienia prac budowlanych, spowodowanego krótkotrwałymi

przestojami związanymi z koniecznością eksploracji nawarstwień archeologicznych, odkrytych

w trakcie robót ziemnych przewiduje się zmianę sposobu rozliczania prac?

Pyt. 8. Czy w przypadku odkrycia nawarstwień archeologicznych, których przebadanie będzie

wymagało wstrzymania robót na danym odcinku i niemożliwa okaże się korekta harmonogramu prac wykonawcy na ten okres, Zamawiający przewiduje możliwość wydłużenie terminu zakończenia prac?

 

Odpowiedź

Odp.1. – nie posiadamy innych map

- profile kanalizacji do pobrania

Profile kanalizacji sanitarnej i wodociągu (dwg)

Aby otworzyć plik wymagana jest przeglądarka plików w formacie DWG np. http://www.dobreprogramy.pl/DWG-TrueView,Program,Windows,12651.html

- schematy węzłów wodociągowych - zamieszczamy na stronie

scanimage20.jpg

 scanimage21.jpg
 scanimage22.jpg
 scanimage23.jpg
 scanimage24.jpg

- dokumentacja geologiczna – zamieszczamy na stronie

skanowanie.pdf

Odp. 2. Profile zamieszczone na stronie

Odp.3. Nie posiadamy innych map.

Odp. 4. Koszty te winien skalkulować Wykonawca.

Odp.5. Projekt budowlany jest kompletny ze wszystkimi uzgodnieniami, zatwierdzony Decyzją Starosty Kozienickiego Kozienickiego pozwoleniu na budowę. Posiadamy opracowaną dokumentację: Gmina „Ewidencja Zabytków” i „Gminny Program Opieki nad Zabytkami”.

Odp. 6. Koszty nadzoru archeologicznego zapewnia zamawiający.

Odp.7. i 8. Nie. Wykonawca robót winien tak skalkulować harmonogram robót, żeby termin ich wykonania był niezagrożony. Korzystamy z dofinansowania zed środków UE i jest to bardzo ważne.





Magnuszew dn. 06-12-2012r.

 

WYJAŚNIENIA ZWIĄZANE Z TREŚCIĄ SIWZ Nr 2

 

Wyjaśnienie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w m. Kłoda, Przydworzyce Gmina Magnuszew.”. Działając na podstawie art. 38 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. nr 223, poz. 1655 ze zm.) Zamawiający wyjaśnia, co następuje:

 

Pytania

Na podstawie art.38 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo Zamówień Publicznych, zwracamy się do Zamawiającego z prośbą o dołączeniena stronie internetowej tego zadania poniższych składników dokumentacji:

- planów sytuacyjnych kanalizacji sanitarnej i wodociągowej

- profili kanalizacji sanitarnej i wodociągu

- badań hydrotechnicznych na trasie powyższych sieci

- kosztorysów w wersji edytowalnej

 

Odpowiedź

- Plany sytuacyjne zamieszczone są zostały wraz z ogłoszeniem i SIWZ

- kosztorysów w wersji edytowanej nie posiadamy i nie zamieścimy

- badania hydrologiczne ukażą się na stronie w terminie późniejszym ~(10.12.2012)

- profile kanalizacji do pobrania


Profile kanalizacji sanitarnej i wodociągu (dwg)

profille_magnuszew.dwg

Aby otworzyć plik wymagana jest przeglądarka plików w formacie DWG np. http://www.dobreprogramy.pl/DWG-TrueView,Program,Windows,12651.html


Magnuszew dn. 04-12-2012r.

 

WYJAŚNIENIA ZWIĄZANE Z TREŚCIĄ SIWZ Nr 1

 

Wyjaśnienie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w m. Kłoda, Przydworzyce Gmina Magnuszew.”. Działając na podstawie art. 38 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. nr 223, poz. 1655 ze zm.) Zamawiający wyjaśnia, co następuje:

 

Pytania

  1. Czy w świetle zapisów znowelizowanego art.30 Prawa Zamówień Publicznych wymienione w specyfikacji wyroby budowlane powinny spełniać wymagania wynikające z Polskich Norm przenoszących normy europejskie PN-EN (normy zharmonizowane), a w szczególności dla:

- przepompowni ścieków, wymagania normy PN-EN 12050-1:2002

- zaworów zwrotnych, wymagania normy PN-EN 12050-4:2002

 

  1. W myśl art.8 ust.5 Ustawy o systemie oceny zgodności z dnia 30.08.2002 i jej nowelizacji z dnia 15.12.2006. zabrania się wprowadzania do użytku i do obrotu wyrobów nie posiadających oznakowania zgodności z wymaganiami zasadniczymi i szczegółowymi. Wobec powyższego, czy od wykonawcy robót będzie żądane stosowne oświadczenie na wymienioną okoliczność w odniesieniu do wyrobów opisanych w pytaniu 1.

 

 

Odpowiedź:

  1. Tak, powinny spełniać.
  2. Tak będzie żądać oświadczeń w trakcie realizacji zamówienia.


Ogłoszenie
Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w m. Kłoda, Przydworzyce Gmina Magnuszew
Numer ogłoszenia: 484564 - 2012; data zamieszczenia: 03.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, woj. mazowieckie, tel. 48 6217105 w. 34, faks 48 6217025.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: magnuszew.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie przewiduje się dynamicznego systemu zakupów

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w m. Kłoda, Przydworzyce Gmina Magnuszew.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: sieć kanalizacji sanitarnej z przyłączami: - Kanał z rur PVC średnicy 200mm - 4430m, - Studnie kanalizacyjne średnicy 1000 mm z tworzyw sztucznych - 124szt, - Studnie kanalizacyjne średnicy 600 mm z tworzyw sztucznych - 14szt, - Przewiert rurą stalową średnicy 323 mm - 30m, - Rurociąg tłoczny z rur PEHD śr. 110mm - 1095m, - Rurociąg tłoczny z rur PEHD śr. 63mm - 229m, - Przewiert rurą stalową średnicy 250 mm - 130m, - Kanał z rur PCV o średnicy 160 mm - 1449 m, - Studnie kanalizacyjne średnicy 400 mm - 83 szt, - Pompownia ścieków P1, P2, P3, P4, P5, P6 - 6 kpl. b) sieć wodociągowa z przyłączami: - Rurociąg z rur PVC średnicy 110 mm - 3571 m, - Rurociąg z rur PVC średnicy 90 mm - 1154 m, - Zasuwy żeliwne kołnierzowe średnicy 100 mm - 10 szt, - Zasuwy żeliwne kołnierzowe średnicy 90 mm - 4 szt, - Hydranty pożarowe nadziemne średnicy 80 mm - 30 m, - Przewiert rurą stalową średnicy 200 mm - 87 m, - Rurociąg z rur PEHD śr.40mm - 2055m, - Rurociąg z rur PEHD śr.50mm - 118m, - Rurociąg z rur PEHD śr.63mm - 42m, - Przewiert rurą stalową średnicy 50 mm - 176 m, - Studnie wodomierzowe średnicy 1000 mm - 26szt c) linie zasilające w energię elektryczną pompowni P1, P2, P3, P4, P5, P6.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00-8, 45.23.21.52-2, 45.23.24.10-9, 45.31.00.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.08.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 30.000.00 zł (słownie trzydzieści tysięcy złotych)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym Załącznik do niniejszej SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, Zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym Załącznik do niniejszej SIWZ oraz zrealizowali (tzn. rozpoczęli, prowadzili i zakończyli roboty) co najmniej po 2 roboty obejmujące minimum każda: - sieć wodociągowa długości 4 km , wartość 500.000zł brutto - sieć kanalizacji sanitarnej długości 4 km, wartość robót 1.000.000zł brutto oraz potwierdzą, że te roboty budowlane zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym Załącznik do niniejszej SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym Załącznik do niniejszej SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, Zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym Załącznik do niniejszej SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugmagnuszew.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Magnuszew, 26-910 Magnuszew, ul.Saperów 24,.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.12.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Magnuszew, 26-910 Magnuszew, ul.Saperów 24, w sekretariacie pok.nr 8,.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: PROW- Podstawy usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie





do pobrania
SIWZ -22_siec.pdf
SSTWiOR - sstwior_przydworzyce.pdf
Opis techniczny - opis_techniczny_przydworzyce.pdf
Przedmiar wodociąg - przedmiar_wodociag.pdf
Przedmiar kanalizacja -przedmiar_kanalizacja.pdf
przedmiary elektryka -
 skanowanie10001.pdf
skanowanie10002.pdf
skanowanie10003.pdf
skanowanie10004.pdf
skanowanie10005.pdf
skanowanie10006.pdf
mapy :
scanimage13.jpg
scanimage14.jpg
scanimage15.jpg
scanimage16.jpg
scanimage17.jpg
scanimage18.jpg
scanimage19.jpg
Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 2300962]

przewiń do góry