Zakup nowego autobusu do przewozu osób niepełnosprawnych w gminie Magnuszew
Numer ogłoszenia: 84760 - 2013; data zamieszczenia: 01.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 41698 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy, ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, woj. mazowieckie, tel. 48 6217105 w. 34, faks 48 6217025.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup nowego autobusu do przewozu osób niepełnosprawnych w gminie Magnuszew.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup fabrycznie nowego autobusu (rocznik 2012 lub 2013) dostosowanego do przewozu co najmniej jednej osoby niepełnosprawnej na wózku inwalidzkim.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.12.11.00-2.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: PEFRON.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.02.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AUTOSAN S.A.,, 38-500 SANOK, ul.Lipińskiego 109, 38-500 SANOK, ul.Lipińskiego 109, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 450000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 512910,00

  • Oferta z najniższą ceną: 512910,00 / Oferta z najwyższą ceną: 670350,00

  • Waluta: PLN.






 ZP.272.1.2013

                                                                                                             Magnuszew, 2013-02-18

                        ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

1. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 Pzp Wójt Gminy Magnuszew informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę:  „AUTOSAN S.A., 38-500 SANOK, ul.Lipińskiego 109- Cena  512.910,00zł – 80 pkt, zużycie energii – 17,85 litra – 10pkt, emisja dwutlenku węgla – 0,4641 CO2 – 10pkt, razem – 100pkt.

Uzasadnienie wyboru: Oferta spełnia warunki określone siwz i ma najkorzystniejszy bilans punktów .

2. Zamawiający nie odrzuca żadnej ofertę.

3. Zamawiający nie wyklucza żadnego wykonawcy.

 

4.Zgłoszono oferty:

I. „AUTOSAN S.A., 38-500 SANOK, ul.Lipińskiego 109

       Cena  netto 417.000,00zł – 80 pkt

zużycie energii – 17,85 litra – 10pkt

emisja dwutlenku węgla – 0,4641 CO2 – 10pkt

razem – 100pkt

 

II. „SOLARIS Bus & Coach S.A., ul.Obornicka 46, Bolechowo- Osiedle, 62-005 Owińska

       Cena  netto 545. 000,00zł – 61 pkt

zużycie energii – 28 litra – 6pkt

emisja dwutlenku węgla – 0,728 CO2 – 6pkt

razem – 73pkt

5.Działając na podstawie art. 92 ust.1 pkt.4 informuje się że przewiduje się podpisanie umowy w dniu

25 luty 2013r.

 

Środki ochrony prawnej

 

Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej określone w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2004 r. Nr 19 poz. 177 z p.zm.) - dział VI "Środki ochrony prawnej".

 



Magnuszew, dnia 05.02.2013 r.

ZP.271.1.2013

 

Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie dostawy dla zadania pod nazwą: „Zakup nowego autobusu do przewozu osób niepełnosprawnych
w gminie Magnuszew”.

 

WYJAŚNIENIE DO TREŚCI ZAPYTAŃ

 

Zamawiający – Gmina Magnuszew, 26-910 Magnuszew, ul. Saperów 24 na podstawie art. 38 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2010 r Nr 113,poz.759 z późn. zm.) przekazuje treść wyjaśnień na zgłoszone zapytania Wykonawcy w prowadzonym postępowaniu na wykonanie dostawy dla zadania pod nazwą: Zakup nowego autobusu do przewozu osób niepełnosprawnych w gminie Magnuszew.     

 

Otrzymana przez Zamawiającego treść ZAPYTAŃ z dnia 05.02.2013 r:

 

Pytania:

 

1.      Czy Zamawiający dopuści autobus z klimatyzacją przestrzeni pasażerskiej bez indywidualnych nadmuchów.

2.      Prosimy o dopuszczenie autobusu z drugimi drzwiami dwuskrzydłowymi o szerokości 1200 mm – przy drzwiach pojedynczych wprowadzanie wózka inwalidzkiego jest znacznie bardziej utrudnione.

3.      Prosimy o dopuszczenie w miejsce układu centralnego smarowania zastosowanie centralnego punktu smarnego.

4.      Prosimy o dopuszczenie zaoferowania sztywnych foteli pasażerskich bez dodatkowej regulacji oparcia.

5.      Prosimy o potwierdzenie, że zamawiający wymaga zaoferowania pojazdu, którego zarówno cały szkielet jak i poszycie zewnętrzne będą wykonane z materiałów odpornych na korozję, tj. stal nierdzewna, aluminium, tworzywa sztuczne.

 

           Odpowiedź:

 

Ad. pkt 1. Tak. Zamawiający dopuści autobus z klimatyzacją przestrzeni pasażerskiej bez indywidualnych nadmuchów.

Ad. pkt 2. Tak. Dopuszczamy autobus z drugimi drzwiami dwuskrzydłowymi o szerokości 1 200 mm

Ad. pkt 3. Tak. Dopuszczamy autobus z zastosowaniem centralnego punktu smarnego.

Ad. pkt 4. Tak. Zamawiający dopuszcza autobus z fotelami sztywnymi bez dodatkowej regulacji oparcia.

Ad. pkt 5. Potwierdzamy zapis w specyfikacji „poszycie zewnętrzne odporne na korozję”

 

 

Powyższe informacje należy traktować jako integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia.




Magnuszew, dnia 05.02.2013 r.

ZP.271.1.2013

 

Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie dostawy dla zadania pod nazwą: „Zakup nowego autobusu do przewozu osób niepełnosprawnych w gminie Magnuszew”.

 

WYJAŚNIENIE DO TREŚCI ZAPYTAŃ

 

Zamawiający – Gmina Magnuszew, 26-910 Magnuszew, ul. Saperów 24 na podstawie art. 38 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2010 r Nr 113,poz.759 z późn. zm.) przekazuje treść wyjaśnień na zgłoszone zapytania Wykonawcy w prowadzonym postępowaniu na wykonanie dostawy dla zadania pod nazwą: Zakup nowego autobusu do przewozu osób niepełnosprawnych w gminie Magnuszew.     

 

Otrzymana przez Zamawiającego treść ZAPYTAŃ z dnia 31.01.2013 r:

 

Pytania:

 

1.      Czy Zamawiający dopuści do przetargu oferowany typ autobusu posiadający kierownicę regulowaną w jednej płaszczyźnie?

2.      Czy zamawiający dopuści do przetargu oferowany typ autobusu wyposażony w zawieszenie przednie niezależne oraz zawieszenie tylne zależne pneumatyczne?

3.      Czy zamawiający dopuści do przetargu oferowany typ autobusu wyposażony w bagażnik o pojemności 1,5 m3

4.      Czy Zamawiający przewiduje możliwość wydłużenia okresu wykonania zamówienia o 60 dni? (razem 120 dni).

 

           Odpowiedź:

 

Ad. pkt 1. Tak. Zamawiający dopuści do przetargu oferowany typ autobusu posiadający kierownicę regulowaną w jednej płaszczyźnie.

Ad. pkt 2. Odpowiedź na stronie: http://ugmagnuszew.bip.org.pl/?tree=przetarg&id=455

Ad. pkt 3. Tak. Zamawiający dopuści do przetargu oferowany typ autobusu wyposażony w bagażnik o poj. 1.5m3

Ad. pkt 4. Odpowiedź na stronie: http://ugmagnuszew.bip.org.pl/?tree=przetarg&id=455

 

 

Powyższe informacje należy traktować jako integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia.



Magnuszew, dnia 04.02.2013 r.

ZP.271.1.2013

 

Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie dostawy dla zadania pod nazwą: „Zakup nowego autobusu do przewozu osób niepełnosprawnych w gminie Magnuszew”.

 

WYJAŚNIENIE DO TREŚCI ZAPYTAŃ

 

Zamawiający – Gmina Magnuszew, 26-910 Magnuszew, ul. Saperów 24 na podstawie art. 38 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2010 r Nr 113,poz.759 z późn. zm.) przekazuje treść wyjaśnień na zgłoszone zapytania Wykonawcy w prowadzonym postępowaniu na wykonanie dostawy dla zadania pod nazwą: Zakup nowego autobusu do przewozu osób niepełnosprawnych w gminie Magnuszew.     

 

Otrzymana przez Zamawiającego treść ZAPYTAŃ z dnia 01.02.2013 r:

 

Pytania:

 

1.      Czy Zamawiający dopuści autobus wyposażony w zawieszenie przednie niezależne?

2.      Czy Zamawiający dopuści autobus wyposażony w liczbę miejsc siedzących: 27 w trakcie przewozu osoby niepełnosprawnej na wózku inwalidzkim i 31 po demontażu stanowiska do przewozu wózka inwalidzkiego?

3.      Czy zamawiający wyrazi zgodę na zmniejszenie kar umownych za zwłokę w terminowym wykonaniu zamówienia, wyszczególnionych we wzorze umowy (§4, pkt. 2.1, ppkt. a) – do wysokości 0,05% ustalonego wynagrodzenia?

4.      Czy Zamawiający dopuszcza określenie wartości średniego zużycia paliwa oferowanego autobusu na 100 km w cyklu mieszanym, wyłącznie na podstawie złożonej w ofercie deklaracji Oferenta, bez potwierdzania tej wartości w dołączonym do oferty świadectwie homologacji autobusu?

 

Informujemy, że świadectwa homologacji dla pojazdów kategorii M3 nie zawierają zapisów dot. Ilości zużycia paliwa.

 

5.    Czy zamawiający dopuszcza określenie wartości emisji dwutlenku węgla oferowanego autobusu, wyłącznie na podstawie złożonej w ofercie deklaracji Oferenta, bez potwierdzania tej wartości w dołączonym do oferty świadectwie homologacji autobusu (brak takiego zapisu w homologacji)?

       

Odpowiedź:

 

Ad. pkt 1. Zamawiający wyraża zgodę na wyposażenie autobusu w zawieszenie przednie niezależne.

 

Ad. pkt. 2. Tak. Zamawiający dopuszcza autobus o liczbie miejsc siedzących 27, a po demontażu stanowiska na wózek inwalidzki 31.

 

Ad. pkt. 3. Nie. Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę kar umownych za zwłokę w terminowym wykonaniu zamówienia wyszczególnionych we wzorze umowy.

 

Ad. pkt. 4. Tak. Zamawiający dopuszcza określenie wartości średniego zużycia paliwa oferowanego autobusu na 100 km w cyklu mieszanym na podstawie złożonej
w ofercie deklaracji.

 

Ad. pkt. 5. Tak. Zamawiający dopuszcza określenie wartości emisji dwutlenku węgla oferowanego autobusu na podstawie złożonej w ofercie deklaracji.

 

Powyższe informacje należy traktować jako integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia.



Magnuszew, dnia 01.02.2013 r.

ZP.271.1.2013

 

Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie dostawy dla zadania pod nazwą: „Zakup nowego autobusu do przewozu osób niepełnosprawnych w gminie Magnuszew”.

 

WYJAŚNIENIE DO TREŚCI ZAPYTAŃ

 Zamawiający – Gmina Magnuszew, 26-910 Magnuszew, ul. Saperów 24 na podstawie art. 38 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2010 r Nr 113,poz.759 z późn. zm.) przekazuje treść wyjaśnień na zgłoszone zapytania Wykonawcy w prowadzonym postępowaniu na wykonanie dostawy dla zadania pod nazwą: Zakup nowego autobusu do przewozu osób niepełnosprawnych w gminie Magnuszew.     

 

Otrzymana przez Zamawiającego treść ZAPYTAŃ z dnia 31.01.2013 r:

 

Pytania:

 

1.      Czy Zamawiający wyrazi zgodę na zmianę terminu wykonania zamówienia na 100 dni od daty podpisania umowy?

 

           Odpowiedź:

 

Ad. pkt 1. Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę terminu wykonania zamówienia na 100 dni od daty podpisania umowy.

 

Powyższe informacje należy traktować jako integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia.


Ogłoszenie

Zakup nowego autobusu do przewozu osób niepełnosprawnych w gminie Magnuszew.
Numer ogłoszenia: 41698 - 2013; data zamieszczenia: 30.01.2013

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, woj. mazowieckie, tel. 48 6217105 w. 34, faks 48 6217025.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: magnuszew.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie przewiduje się dynamicznego systemu zakupów

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup nowego autobusu do przewozu osób niepełnosprawnych w gminie Magnuszew..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup fabrycznie nowego autobusu (rocznik 2012 lub 2013) dostosowanego do przewozu co najmniej jednej osoby niepełnosprawnej na wózku inwalidzkim..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.12.11.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie pobiera się

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie z art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp (zał. nr 2 do SIWZ). Powyższy warunek udziału w postępowaniu oceniany będzie wg kryterium spełnia/ nie spełnia na podstawie treści złożonego przez Wykonawcę oświadczenia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie z art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp (zał. nr 2 do SIWZ). Powyższy warunek udziału w postępowaniu oceniany będzie wg kryterium spełnia/ nie spełnia na podstawie treści złożonego przez Wykonawcę oświadczenia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie z art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp (zał. nr 2 do SIWZ). Powyższy warunek udziału w postępowaniu oceniany będzie wg kryterium spełnia/ nie spełnia na podstawie treści złożonego przez Wykonawcę oświadczenia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie z art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp (zał. nr 2 do SIWZ). Powyższy warunek udziału w postępowaniu oceniany będzie wg kryterium spełnia/ nie spełnia na podstawie treści złożonego przez Wykonawcę oświadczenia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie z art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp (zał. nr 2 do SIWZ). Powyższy warunek udziału w postępowaniu oceniany będzie wg kryterium spełnia/ nie spełnia na podstawie treści złożonego przez Wykonawcę oświadczenia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.1. Oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - zużycie energii - 10
  • 3 - emisja dwutlenku węgla - 10

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

2. Dopuszcza się zmiany postanowień umowy oraz określa warunki dokonania tych zmian w następujących przypadkach: a. Jeżeli zmiany te nie będą niekorzystne dla Zamawiającego lub konieczności ich wprowadzenia nie można było przewidzieć, przy zachowaniu należytej staranności, w chwili zawarcia umowy, b. Zmiana wysokości ceny umownej brutto będzie możliwa w przypadku zmiany stawki podatku VAT dla dostawy objętej przedmiotem zamówienia w trakcie jego realizacji - dotyczy to wynagrodzenia za dostawę, której w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie wykonano, c. siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy, d. zmiana danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną umowy, e. zmiana danych teleadresowych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugmagnuszew.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Magnuszew ul. Saperów 24 26-910 Magnuszew.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.02.2013 godzina 10:00, miejsce: Gmina Magnuszew ul. Saperów 24 26-910 Magnuszew.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: PEFRON.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

do pobrania

1_zakup_autobusu.pdf

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 2287285]

przewiń do góry