Wersja archiwalna 2013-02-27 14:32:49


Magnuszew dn. 27-02-2013r.

 

WYJAŚNIENIA ZWIĄZANE Z TREŚCIĄ SIWZ Nr 1

 

Wyjaśnienie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Budowa wodociągu i kanalizacji sanitarnej w miejscowości Rozniszew, Boguszów, Anielin, Zagrody, Mniszew”.

Działając na podstawie art. 38 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. nr 223, poz. 1655 ze zm.) Zamawiający – Gmina Magnuszew wyjaśnia, co następuje:

 

Pytanie 1

W dokumentacji zamieszczonej na stronie internetowej Zamawiającego jest plik tom_3_-_zeszyt_6_-_energ..pdf , ale jest to plik pusty. Prosimy o ponowne zamieszczenie na stronie internetowej prawidłowego pliku z przyłączami energetycznymi do przepompowni ścieków.

Odpowiedz 1

Załącza się prawidłowy plik tom_3_-_zeszyt_6_-_energ..pdftom_3_-_zeszyt_6_-_energ.pdf

Pytanie 2

Dotyczy Rozdziału 20 SIWZ

Prosimy o potwierdzenie, że 70% wysokości zabezpieczenia należytego wykonania umowy zostanie zwrócone w ciągu 30 dni od dnia wystawienia Świadectwa Przejęcia, a 30% wysokości zabezpieczenia po upływie trzyletniego okresu zgłaszania wad, który rozpoczyna swój bieg po wystawieniu Świadectwa Przejęcia

Odpowiedź 2

Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę zapisu.

Pytanie  3.

Dotyczy § 3 pkt. 2 ust. 16) Umowy

Prosimy o potwierdzenie, że Zamawiający zaakceptuje polisę odpowiedzialności cywilnej (OC) na czas krótszy niż okres realizacji umowy i okres gwarancji, jeżeli Wykonawca pisemnie zobowiąże się do utrzymania ciągłości ubezpieczenia OC przez cały okres wykonywania umowy i gwarancji. Wykonawca posiada roczną polisę OC, której termin obowiązywania upływa w trakcie realizacji. Wykupienie polisy odpowiedzialności cywilnej na cały okres realizacji i gwarancji wiąże się z dodatkowymi kosztami, które należałoby uwzględnić w cenie oferty.

Odpowiedź 3

Zamawiający wyraża zgodę na przedłożenie wraz z polisą  oświadczenia wykonawcy przed podpisaniem umowy.

Pytanie 4.

 Dot. par. 6 ust. 6 Umowy Wykonawca wnosi o modyfikację przedmiotowego zapisu w ten sposób, iż przed wyrazami  „wady jawne” wpisuje się „istotne”.  Niczym nieuzasadnione, a  przy tym jednostronnie niekorzystne dla Wykonawcy jest pozostawienie zapisu, który uprawnia Zamawiającego do odmowy odbioru  robót z powodu istnienia jakiejkolwiek wady, także nieistotnej.

Odpowiedź 4

Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę zapisu

Pytanie 5.

 Dot. par. 10 umowy – po par. 10 dodaje się par. 10 1  o treści następującej:

Zamawiający przewiduje możliwość  dokonania zmian postanowień niniejszej umowy w niżej wymienionych przypadkach:

1. Zmiany nie mające wpływu na termin wykonania umowy:

a) zmiana adresu lub siedziby Wykonawcy,

b) zmiana osób występujących po stronie Zamawiającego i Wykonawcy.

2. Zmiany mające wpływ na termin wykonania umowy:

a) możliwe jest przedłużenie terminu zakończenia umowy o czas opóźnienia, jeżeli opóźnienie to wynika z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego i jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy,

b) możliwa jest zmiana terminu wykonania umowy, ewentualnie wstrzymania i wznowienia robót, ze względu na:

-przedłużenie procedury przetargowej,

-zaistnienie konieczności wykonania robót dodatkowych uniemożliwiających kontynuowanie realizacji niniejszej umowy, wówczas termin wykonania niniejszej umowy może zostać przedłużony o czas niezbędny do wykonania robót dodatkowych,

-zaistnienie konieczności wykonania robót uzupełniających,

-technologię wykonywania prac,

-niesprzyjające warunki atmosferyczne, w szczególności: obfite opady gradu, deszczu, temperatura powietrza,

-działania sił natury, uznanych za stan klęski żywiołowej,

- inne okoliczności niezależne od Wykonawcy.

c) Wykonawca nie będzie miał prawa do przedłużenia terminu zakończenia umowy jeżeli przedłużenie terminu wynika z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

3. Zmiany mające wpływ na wysokość wynagrodzenia:

a) zmiana stawki podatku od towarów i usług (VAT),

b) zmiana spowodowana robotami zamiennymi, uzupełniającymi lub dodatkowymi .

Odpowiedź 5

Zamawiający dokonuje zmiany zapisu w umowie oraz dokonuje zmiany w zapisach SIWZ i ogłoszeniu polegające na  dodatnie w umowie zapisu w :

Art.101.  Zamawiający przewiduje możliwość  dokonania zmian postanowień niniejszej umowy w niżej wymienionych przypadkach:

1. Zmiany nie mające wpływu na termin wykonania umowy:

a) zmiana adresu lub siedziby Wykonawcy,

b) zmiana osób występujących po stronie Zamawiającego i Wykonawcy.

2. Zmiany mające wpływ na termin wykonania umowy:

a)  Wykonawca nie będzie miał prawa do przedłużenia terminu zakończenia umowy jeżeli przedłużenie terminu wynika z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

3. Zmiany mające wpływ na wysokość wynagrodzenia:

a) zmiana stawki podatku od towarów i usług (VAT),

Pytanie 6

Czy Gmina będzie pobierała opłaty za zajęcia pasa drogowego dróg Gminnych? Jeśli tale prosimy o podanie stawek.

Odpowiedź 6

Gmina nie będzie pobierać opłaty za zajęcie pasa drogowego.

Pytanie 7

Czy Zamawiający uzna spełnienie warunku wiedzy i doświadczenia gdy Wykonawca wykaże się 2 robotami obejmującymi każda sieć wodociągową długości 4 km , wartość 500.000zł brutto oraz 2 robotami obejmującymi sieć kanalizacji sanitarnej długości 4 km, wartość robót l.000.000zł brutto (łącznie 4 zadania)

Odpowiedź 7

1)       Zgodnie z zapisem w ogłoszeniu i SIWZ „roboty budowlane polegające na zrealizowaniu (tzn. rozpoczęli, prowadzili i zakończyli roboty) co najmniej po 2 roboty obejmujące minimum każda:

-  sieć wodociągowa  długości 4 km , wartość 500.000zł brutto

- sieć kanalizacji sanitarnej długości 4 km, wartość robót 1.000.000zł brutto

oraz potwierdzą, że te roboty budowlane zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. „

 

Pytanie 8

.  Czy   dla   nowobudowanych   przepompowni   ścieków   należy   w   ramach   prowadzonego postępowania przetargowego wycenić:

a/ w układzie sterowania pracą pompowni układ powiadamiania o stanach awaryjnych
urządzeń jedynie na obiekcie (za pomocą sygnalizatora optyczno-akustycznego na
szafie sterowniczej), czy też

b/            należy przewidzieć układ powiadamiania zdalnego, tzw. monitoringu pracy
pompowni (np. za pomocą systemu GSM i komunikacji jednostronnej lub systemu
komunikacji dwustronnej przy użyciu połączenia internetowego, radiowego, itp.)?

c/Jeśli należy przewidzieć w układzie sterowania system monitoringu zdalnego pracy pompowni, prosimy o informację, czy na terenie Gminy Magnusze istnieje pracujący system, w który należy wpiąć nowobudowane pompownie? Jeżeli tak, prosimy o podanie specyfikacji technicznej tego systemu (lub nazwy systemu lub jego dostawcy).

 

Odpowiedź 8

a/ Tak  należy wycenić.

b/ Nie.

c/Nie posiadamy.

 


Numer ogłoszenia: 81746 - 2013; data zamieszczenia: 27.02.2013

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 69516 - 2013 data 19.02.2013 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Urząd Gminy, ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, woj. mazowieckie, tel. 48 6217105 w. 34, fax. 48 6217025.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.3.
  • W ogłoszeniu jest: Odstąpienie od umowy - art.145 ustawy pzp w przypadku gdy Gmina nie otrzyma przyrzeczonej pożyczki..
  • W ogłoszeniu powinno być: Odstąpienie od umowy - art.145 ustawy pzp w przypadku gdy Gmina nie otrzyma przyrzeczonej pożyczki. 1. Zmiany nie mające wpływu na termin wykonania umowy: a) zmiana adresu lub siedziby Wykonawcy, b) zmiana osób występujących po stronie Zamawiającego i Wykonawcy. 2. Zmiany mające wpływ na termin wykonania umowy: a) Wykonawca nie będzie miał prawa do przedłużenia terminu zakończenia umowy jeżeli przedłużenie terminu wynika z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 3. Zmiany mające wpływ na wysokość wynagrodzenia: a) zmiana stawki podatku od towarów i usług (VAT),.



oferta i załączniki w wersji do edycji - oferta_i_zalaczniki_siec.doc

Ogłoszenie

Budowa wodociągu i kanalizacji sanitarnej w miejscowości Rozniszew, Boguszów, Anielin, Zagrody, Mniszew
Numer ogłoszenia: 69516 - 2013; data zamieszczenia: 19.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, woj. mazowieckie, tel. 48 6217105 w. 34, faks 48 6217025.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: magnuszew.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie przewiduje się dynamicznego systemu zakupów

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa wodociągu i kanalizacji sanitarnej w miejscowości Rozniszew, Boguszów, Anielin, Zagrody, Mniszew.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. sieć kanalizacji sanitarnej z przyłączami: a) sieć grawitacyjna: - PCV ø 250mm - 43,5m - PCV ø 200mm - 2801m - PCV ø 200mm - 2305m b) sieć ciśnieniowa - PE ø 50mm - 388,5m - PE ø 63mm - 1433,5m - PE ø 75mm - 849,5m - PE ø 90mm - 3780,5m - PE ø 110mm - 1311,5m c) rurociąg tłoczny - PE ø 160mm - 96m d) przyłącza kanalizacyjne - 200szt/3909mb w tym: - ciśnieniowe 85 szt/2461mb - grawitacyjne 115szt/1448mb e) pompownie ścieków - 7szt II. sieć wodociągowa z przyłączami: - Rurociąg PCV ø 90 dł.4505m - Rurociąg PCV ø 110 dł.674m - Rurociąg PCV ø 160 dł.7619,5m PE ø 160 x 9,5mm PE 100RC/PN10 SDR17 dł.343,5 - Hydranty - 77 szt - Przyłącza wodociągowe 202szt/5537,5m PE ø 40 - 5180,5m PE ø 50 - 261,5m PE ø 63 - 95,5m III. linie zasilające w energię elektryczną pompowni. wraz z opisem technicznym stanowiącym Specyfikacją Techniczną, mapami, SSTWiOR, przedmiarami robót stanowiące wszystkie załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Uwaga: Robota budowlana zostanie wykonana z środków pochodzących z pożyczki. Warunkiem udzielenia pożyczki jest rozstrzygnięcie przetargu a warunkiem realizacji umowy jest udzieleniem pożyczki. W przypadku gdy z jakichś przyczyn niezależnych od Zamawiającego, Gmina nie otrzyma przyrzeczonej pożyczki zastrzega sobie prawo odstąpienia od umowy na podstawie art.145 ustawy Prawo zamówień publicznych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00-8, 45.23.24.23-3, 45.23.24.10-9, 45.11.10.00-8, 45.23.13.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 40 000,00zł słownie czterdzieści tysięcy złotych

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie z art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp (zał. do SIWZ). Powyższy warunek udziału w postępowaniu oceniany będzie wg kryterium spełnia/ nie spełnia na podstawie treści złożonego przez Wykonawcę oświadczenia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy którzy zrealizowali w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty budowlane polegające na zrealizowaniu (tzn. rozpoczęli, prowadzili i zakończyli roboty) co najmniej po 2 roboty obejmujące minimum każda: - sieć wodociągowa długości 4 km , wartość 500.000zł brutto każda - sieć kanalizacji sanitarnej długości 4 km, wartość robót 1.000.000zł brutto każda oraz potwierdzą, że te roboty budowlane zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie z art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp (zał. do SIWZ). Powyższy warunek udziału w postępowaniu oceniany będzie wg kryterium spełnia/ nie spełnia na podstawie treści złożonego przez Wykonawcę oświadczenia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy którzy dysponują przy realizacji zamówienia minimum kierownik budowy posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności : - instalacji w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, - instalacji w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, wpisanych do właściwej izby inżynierów budownictwa, posiadającą aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, sporządzony według propozycji stanowiący (załącznika nr 7)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie z art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp (zał. do SIWZ). Powyższy warunek udziału w postępowaniu oceniany będzie wg kryterium spełnia/ nie spełnia na podstawie treści złożonego przez Wykonawcę oświadczenia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Odstąpienie od umowy - art.145 ustawy pzp w przypadku gdy Gmina nie otrzyma przyrzeczonej pożyczki.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugmagnuszew.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Magnuszew ul. Saperów 24 26-910 Magnuszew Fax: 48 6217025.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.03.2013 godzina 10:00, miejsce: Gmina Magnuszew ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, pokój 8 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Fundusz Ochrony Środowiska.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie



do pobrania:

SIWZ - 2_siec_rozniszew.pdf

SSTWiOR - sstwior.pdf

Projekt budowlany:
- specyfikacja_techniczna.pdf
- tom_1_-_zeszyt_1_-_zt.pdf
- tom_2_-_zeszyt_2_-_ab.pdf
- tom_2_-_zeszyt_3_-_profile_podl._wody.pdf
- tom_2_-_zeszyt_4_-_profile_podl._ks.pdf
- tom_3_-_zeszyt_5_-_pompownie.pdf
- tom_3_-_zeszyt_6_-_energ..pdf
- tom_3_-_zeszyt_7_-_tp.pdf
- tom_4_-_zeszyt_8_-_geologia.pdf

Przedmiary robót:
- siec_kanalizacji_san..pdf
- siec_wodociagowa_rozniszew_i_....pdf
Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 2300653]

przewiń do góry