Wersja archiwalna 2014-11-24 14:50:29

Ogłoszenie

Odbieranie i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Magnuszew
Numer ogłoszenia: 243467 - 2014; data zamieszczenia: 24.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Magnuszew , ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, woj. mazowieckie, tel. 48 6217105, faks 48 6217025.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.magnuszew.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie przewiduje się dynamicznego systemu zakupów

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbieranie i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Magnuszew.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odbieranie i zagospodarowanie wskazanych w opisie zamówienia odpadów komunalnych z nieruchomości położonych na terenie gminy Magnuszew, na których zamieszkują i nie zamieszkują (wszystkie nieruchomości na których wytwarzane są odpady) mieszkańcy, w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. Obszar Gminy Magnuszew wynosi 140 km², w skład Gminy Magnuszew wchodzi 33 miejscowości. Według danych z Ewidencji Ludności na dzień 16.11.2014r. gmina liczy 7030 mieszkańców 1) liczba nieruchomości zamieszkałych na stałe - 1500 2) liczba nieruchomości zamieszkałych czasowo (dz.let.) - 1000 3) liczba nieruchomości niezamieszkałych - 70 w tym - szkoły 5 - Ośrodki Zdrowia 2 - Zakłady pracy 10 - sklepy 24 - cmentarze 3 - zakłady usługowe 24 - oczyszczalnie ścieków 3 Powyższe dane o ilości osób zamieszkałych mogą ulec zmianie na skutek ruchu ludności. Liczba nieruchomości zamieszkałych może w niewielkim stopniu ulec zmianie w wyniku oddania do użytku i zamieszkania nowych budynków lub wyludnienia. Uwaga: Warunkiem uczestnictwa w postępowaniu jest najem przez Wykonawcę samochodu Śmieciarki Zamawiającego wraz z pracownikami obsługi oraz odbiór odpadów z oczyszczalni skatek..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2, 90.51.20.00-9, 90.51.31.00-7, 90.53.30.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie pobiera się

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca: a) jest wpisany do rejestru działalności regulowanej Gminy Magnuszew b) posiada zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu i zbierania odpadów, wydane przez właściwy organ zgodnie z ustawą o odpadach c) posiada wpis do rejestru zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny prowadzonego przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska zgodnie z ustawą o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym d) posiada aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów komunalnych lub gotowość przyjęcia odpadów komunalnych przez przedsiębiorcę prowadzącego działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów. Miejsca odzysku lub unieszkodliwiania odpadów o których mowa wyżej powinny spełniać warunki określone w ustawie z dnia 14 grudnia 2012r. O odpadach i ustawie z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. Na podstawie złożonych dokumentów Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganego warunku wg formuły: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , wykonał lub wykonuje usługi polegające na odbieraniu odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych, w tym: 2 usługi, z których każda była wykonana lub jest wykonywana w sposób ciągły przez okres 12 miesięcy i które to usługi obejmowały odbiór odpadów komunalnych o masie co najmniej 800 Mg. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku, Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz usług, sporządzony według propozycji stanowiącego Załącznik Nr 6 do SIWZ - oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. Powyższy warunek udziału w postępowaniu oceniany będzie wg kryterium spełnia/ nie spełnia na podstawie treści złożonego przez Wykonawcę dokumentów.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013r. (Dz. U. 2013, poz. 122) w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości musi posiadać sprzęt niezbędny do realizacji zamówienia, lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału w tym minimalne wymagania: W posiadaniu podmiotu odbierającego odpady komunalne powinny znajdować się, conajmniej dwa pojazdy spełniającymi normę emisji spalin co najmniej EURO IV lub równoważną: jeden pojazd przystosowany do odbioru odpadów komunalnych zbieranych selektywnie bez funkcji kompatybilną o ładowności co najmniej 16 m3, jeden pojazd przystosowane do odbierania odpadów komunalnych z funkcją kompatybilną o ładowności co najmniej 16 m3 Wykonawca musi zapewnić zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 roku (Dz. U. 2013, poz.122) w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości odpowiednie usytuowanie i wyposażenie bazy magazynowo- transportowej. Powyższy warunek udziału w postępowaniu oceniany będzie wg kryterium spełnia/ nie spełnia na podstawie treści złożonego przez Wykonawcę dokumentów.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie z art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp (zał. do SIWZ). Powyższy warunek udziału w postępowaniu oceniany będzie wg kryterium spełnia/ nie spełnia na podstawie treści złożonego przez Wykonawcę oświadczenia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie z art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp (zał. do SIWZ). Powyższy warunek udziału w postępowaniu oceniany będzie wg kryterium spełnia/ nie spełnia na podstawie treści złożonego przez Wykonawcę oświadczenia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień / pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub z przedstawionych dokumentów rejestrowych. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych 1. Aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości Gminy Magnuszew. 2. Numer rejestrowy wydany przez przez Głównego Inspektora Środowiska za zbieranie zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego zgodnie z ustawą z dnia 29 lipca 2005r. (Dz.U. Nr 180 poz. 1495 ze zmianami) 3. Zezwolenie Starosty (właściwego ze względu na miejsce siedziby lub zamieszkania Wykonawcy) na prowadzenie działalności w zakresie zbierania odpadów i zezwolenie na przetwarzanie odpadów, wydane na podstawie art.41 ust. 1,2 i 3 pkt 2) ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. O odpadach (Dz.U. 2013.21) 4. Umowę (lub promesę jej zawarcia) z przedsiębiorcą prowadzącym działalność w zakresie recyklingu odpadów zgodnie z ustawą o odpadach (Dz.U. 2013.21) - na odbiór odpadów segregowanych, 5. Umowę (lub promesę jej zawarcia) z Regionalną Instalacją Przetwarzania Odpadów Komunalnych

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 98
  • 2 - częstotliwość odbioru odpadów z PSZOK - 2

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugmagnuszew.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy, Saperów 24, 26-910 Magnuszew,.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.12.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy, Saperów 24, 26-910 Magnuszew, Pokój nr 8 sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie



do pobrania
SIWZ z załacznikami - 12_odpady.pdf

załączniki w wersji edytowalnej - zalaczniki_do_12_odpady.doc
Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 2300721]

przewiń do góry