Wsparcie techniczne gospodarstw domowych i jednostek podległych którym został przekazany sprzęt komputerowy
Numer ogłoszenia: 12603 - 2015; data zamieszczenia: 29.01.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 3137 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Magnuszew, ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, woj. mazowieckie, tel. 48 6217105, faks 48 6217025.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wsparcie techniczne gospodarstw domowych i jednostek podległych którym został przekazany sprzęt komputerowy.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wsparcie techniczne gospodarstw domowych i jednostek podległych którym został przekazany sprzęt komputerowy tj. 250 jednostek na terenie gminy Magnuszew. Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia od 1 lutego do 31 października 2015r.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.51.43.00-4.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Działania 8.3. - Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion w ramach 8. Osi Priorytetowej Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.01.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ALTCOM Bartosz Polak, 07-200 Wyszków, ul.Pułtuska 29/5, 07-200 Wyszków, ul.Pułtuska 2, 07-200 Wyszków, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14635,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 16912,50

  • Oferta z najniższą ceną: 16912,50 / Oferta z najwyższą ceną: 55350,00

  • Waluta: PLN.


Magnuszew, 2015-01-23

 

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

Dotyczy zamówienia : Wsparcie techniczne gospodarstw domowych  i jednostek podległych którym został przekazany sprzęt komputerowy” w ramach  projektu pn. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Magnuszew.”realizowanego w ramach Działania 8.3. – Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu – eInclusion w ramach 8. Osi Priorytetowej Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013

 

 

 Działając na podstawie art. 92 ust. 1  Pzp Wójt Gminy Magnuszew informuje, że w prowadzonym postępowaniu :

1) Wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę -

ALTCOM Bartosz Polak, 07-200 Wyszków, ul.Pułtuska 29/5 - wartość brutto ogółem – 16 912,50zł, czas naprawy 3 dni.

Wybrana oferta spełnia warunki określone siwz i jest najkorzystniejszy bilans punktów.

 

2). Zamawiający nie wyklucza z postępowania żadnego wykonawcę.

3). Zamawiający nie odrzuca żadnej ofertę.

4). Wykaz wykonawców którzy złożyli oferty oraz ich streszczenie:    

  1. P.H.U.Compan, Wojciech Watkowski, 09-200 Sierpc, ul.Jana Pawła II 1e - wartość brutto ogółem – 27 121,50zł, czas naprawy 3 dni - 56+10 = 66pkt
  2. Wiśniewskki Trading Sławomir Ossowski, 05-830 Nadarzyn, ul.Błońska 62 - wartość brutto ogółem – 35 977,50zł, czas naprawy 5 dni - wartość brutto ogółem – 35977,50zł, czas naprawy 5 dni - 42+5 = 48pkt
  3. ALTCOM Bartosz Polak, 07-200 Wyszków, ul.Pułtuska 29/5 - wartość brutto ogółem – 16 912,50zł, czas naprawy 3 dni - 90 +10 = 100pkt
  4. MicroComp Sp.zo.o, 26-600 Radom, ul.Skłodowskiej 12/2 - wartość brutto ogółem – 18 142,50zł, czas naprawy 3 dni - 84 +10 = 94pkt
  5. INTROMAG Jacek Nazorek, 26-910 Magnuszew, Wola Magnuszewska 11 - wartość brutto ogółem – 55 350,00zł, czas naprawy 3 dni - 27 +10 = 37pkt

5). Działając na podstawie art. 92 ust.1 pkt.4 informuje się że przewiduje się podpisanie umowy w dniu 29 stycznia 2015r.

 

            Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej, których procedury określono  w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych - dział VI "Środki ochrony prawnej".

 

 

 


Magnuszew dn. 15-01-2015r.

 

WYJAŚNIENIA ZWIĄZANE Z TREŚCIĄ SIWZ Nr 1

 

Wyjaśnienie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn: „Wsparcie techniczne gospodarstw domowych  i jednostek podległych którym został przekazany sprzęt komputerowy” w ramach  projektu pn. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Magnuszew.”realizowanego w ramach Działania 8.3. – Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu – eInclusion w ramach 8. Osi Priorytetowej Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013”– znak sprawy: ZP.271.1.2015.

 Działając na podstawie art. 38 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. nr 223, poz. 1655 ze zm.) Zamawiający wyjaśnia, co następuje:

Pytanie

1. Kto tworzy harmonogram przeglądów serwisowych?

2. Czy jeśli harmonogram przeglądów tworzony jest przez Zleceniodawcę to jest jakaś maksymalna ilość przeglądów serwisowych w miesiącu?

3. Czy naprawy zestawów komputerowych dotyczą również podzespołów komputera (jak np. uszkodzona płyta główna)?

 

 

Odpowiedź

 

  1. Harmonogram przeglądów serwisowych tworzy Zamawiający.
  2. Maksymalna ilość przeglądów  w miesiącu – 30.
  3. Usługa serwisowa dotyczy napraw poza objętych gwarancją sprzętu.

 

Zamawiający zmienia załącznik nr 1 do SIWZ uwzględniając odpowiedź jak w pkt.2zalacznik_nr_1_do_siwz_opis_przedmiotu_zamowienia_magnuszew.doc

 

 

 


Wsparcie techniczne gospodarstw domowych i jednostek podległych którym został przekazany sprzęt komputerowy

Numer ogłoszenia: 3137 - 2015; data zamieszczenia: 09.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Magnuszew , ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, woj. mazowieckie, tel. 48 6217105, faks 48 6217025.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.magnuszew.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie przewiduje się dynamicznego systemu zakupów

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wsparcie techniczne gospodarstw domowych i jednostek podległych którym został przekazany sprzęt komputerowy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wsparcie techniczne gospodarstw domowych i jednostek podległych którym został przekazany sprzęt komputerowy tj.250 jednostek na terenie gminy Magnuszew. Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia od 1 lutego do 31 października 2015r - szczegółowy harmonogram realizacji zamówienia wskazany są w załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.51.43.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie pobiera się

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowo warunków udziału w postępowaniu, a na potwierdzenie spełnienia warunków żąda podpisanego oświadczenia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowo warunków udziału w postępowaniu, a na potwierdzenie spełnienia warunków żąda podpisanego oświadczenia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowo warunków udziału w postępowaniu, a na potwierdzenie spełnienia warunków żąda podpisanego oświadczenia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowo warunków udziału w postępowaniu, a na potwierdzenie spełnienia warunków żąda podpisanego oświadczenia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowo warunków udziału w postępowaniu, a na potwierdzenie spełnienia warunków żąda podpisanego oświadczenia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

OŚWIADCZENIE o spełnianiu warunków złożone zgodnie z art. 22 ust. 1

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - czas naprawy - 10

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugmagnuszew.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Magnuszewie, 26-910 Magnuszew, ul.Saperów 24.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.01.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Magnuszewie, 26-910 Magnuszew, ul.Saperów 24 pokój Nr 8 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Działania 8.3. - Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion w ramach 8. Osi Priorytetowej Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


do pobrania:

SIWZ - siwz.doc

zalacznik_nr_1_do_siwz_opis_przedmiotu_zamowienia_magnuszew.doc
zalacznik_nr_2__do_siwz_magnuszew.doc
zalacznik_nr_3_do_siwz_magnuszew.doc
zalacznik_nr_4_do_siwz_-formularz_ofertowym_magnuszew.doc
zalacznik_nr_5_do_siwz-1_magnuszew.doc
zalacznik_nr_6_do_siwz-_magnuszew.doc
zalacznik_nr_7_do_siwz_magnuszew.doc
zalacznik_nr_8_do_siwz_magnuszew.doc
Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 2287363]

przewiń do góry