PROTOKÓŁ Z OTWARCIA OFERT

ZAPYTANIE OFERTOWE

O WARTOŚĆ ZAMÓWIENIA NIE PRZEKRACZA WYRAŻONEJ W ZŁOTYCH RÓWNOWARTOŚCI KWOTY 30000 EURO.

na : Świadczenie usług dostępu do Internetu ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 8. Oś Priorytetowa: Społeczeństwo informacyjne - zwiększenie innowacyjności gospodarki Działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - dla projektu pn. " Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Magnuszew"

Zamawiający: Gmina Magnuszew, 26-910 Magnuszew, ul.Saperów 2

Kryteria wyboru oferty: Cena brutto

Kwota przeznaczona na sfinansowanie  500,00zł

Sposób rozeznania rynku: w dniu 29-09-2015 roku zapytanie ofertowe zostało zamieszczone na stronie zamawiającego www.ugmagnuszew.bip.org.pl

 

Brak ofert.   

 

 

Magnuszew 02-10-2015

 

 

 

 

 

Magnuszew, dnia 25.09.2015 r.

ZP.ZO.271.8.2015

ZAPYTANIE  OFERTOWE
na świadczenie usług dostępu do Internetu dla projektu -  " Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Magnuszew ".

 
I. Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług dostępu do Internetu dla projektu -  " Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Magnuszew " realizowanego w ramach POIG 2007 – 2013.

1. Dostęp do Internetu wraz z instalacją, uruchomieniem i serwisem w 10 wskazanych przez Zamawiającego lokalizacjach na terenie Gminy Magnuszew.

2. Charakterystyka usługi:
1) Parametry techniczne:
- - bezprzewodowy dostęp do sieci Internet,
- - transfer do komputera użytkownika (download) minimum 1Mb/s,
- - transfer od komputera użytkownika (upload) minimum 512 kbps,
- - transferu danych bez limitu.
2) Okres świadczenia usługi:
24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu do 31.10.2015r. Aktywacja usługi musi nastąpić tego samego dnia u wszystkich beneficjentów ostatecznych.
3) Serwis:  Wykonawca w okresie realizacji usługi jest zobowiązany do przyjmowania zgłoszeń awarii (usterek) bezpośrednio od użytkownika Internetu całodobowo.:
- Czas reakcji usunięcia awarii  w dni powszednie w godzinach 8-16 max 3 godziny od momentu zgłoszenia awarii, czas usunięcia awarii max 48 godzin,
- Czas reakcji usunięcia awarii   w dni powszednie w godzinach 16-8 max 5 godziny od momentu zgłoszenia awarii, czas usunięcia awarii max 48 godzin,
- Czas reakcji usunięcia awarii   w soboty,  niedziele i święta max 7 godzin od momentu zgłoszenia awarii, czas usunięcia awarii max 48 godzin,
- Wykonawca w okresie świadczenia usługi musi zapewnić osobny, zarezerwowany tylko dla Zamawiającego, telefoniczny kontakt z serwisem, czynny 7 dni w tygodniu (w okresie trwania umowy), 24 godz. na dobę, umożliwiający zgłaszanie przerwy
w dostępie do Internetu oraz dający możliwość telefonicznej konsultacji technicznej w zakresie usunięcia przerwy w dostępie do Internetu.
4) Pozostałe usługi:
W przypadku zmiany instalacji lokalizacji łącza internetowego wykonawca na wniosek Zamawiającego przeniesie usługę dostępu do internetu we wskazane miejsce. Czynność ta będzie wykonana bezpłatnie w ciągu 3 dni, od dnia zgłoszenia po potwierdzeniu technicznej możliwości instalacji.
Wraz z instalacją usługi dostępu do sieci internetowej w komputerach wykonawca zobowiązany jest do zainstalowania oprogramowania kompatybilnego z systemem operacyjnym Windows, zainstalowanym
w jednostce komputerowej spełniającego poniższe wymagania:
• Wskazujący połączenia z siecią,
• Określający bieżącą wielkość przesyłu danych pobieranych i wysyłanych,
• Diagnozujący problemy z dostępem do sieci internetowej wraz
z komunikatem wyświetlanym na ekranie monitora,
• Zabezpieczający dostęp do połączenia internetowego hasłem uniemożliwiającym korzystanie z sieci przez osoby trzecie, nie będące uczestnikami projektu,
W przypadku lokalizacji beneficjenta o ewidentnie niskich parametrach łącza lub zaniku sygnału Wykonawca ma obowiązek zainstalowania urządzeń wzmacniających.
Wykonawca poniesie wszelkie  nieprzewidziane koszty związane z montażem, instalacją i konfiguracją usługi.
Dodatkowe, niezbędne urządzenia  do prawidłowego działania łącza dostarcza Wykonawca
Zamawiający wymaga zablokowania w dostępie do Internetu wszelkich płatnych usług typu SMS, MMS, roaming, połączeń głosowych na aktywnych kartach, które powodują lub mogą powodować obowiązek zapłaty jakichkolwiek opłat ponad kwotę abonamentu.
Urządzenia łącza bezprzewodowego muszą posiadać świadectwa homologacji do realizacji łącza.
5) Certyfikaty:
Certyfikat ISO 9001 lub równoważny

Przez normę równoważną zamawiający rozumie taką, która co najmniej:

• określa politykę jakości organizacji;

• określa wymagania dotyczące wyrobu oraz umożliwia ich przegląd;

• określa cele w zakresie jakości wyrobów;

• reguluje kwestie odpowiedzialności kierownictwa;

• definiuje uprawnienia pracowników;

• definiuje politykę środowiskowa organizacji;

• określa jej cele, zadania i programy środowiskowe;

• definiuje i wskazuje niezbędne zasoby, role, odpowiedzialność i uprawnienia;

• opisuje sterowanie operacyjne oraz gotowość i czasy reakcji na awarie;

• wskazuje metody monitorowania i pomiaru wyrobów i procesów;

dla producenta urządzeń dostępowych,

Certyfikaty powinny być dołączone w języku polskim.

Warunki udziału

1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy spełniający warunki:

- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

- nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1, 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.).

W celu potwierdzenia wymaganych wyżej warunków wraz z ofertą należy dostarczyć oświadczenie o spełnianiu tych warunków – załącznik nr 2.

2.                                                                                          Wykaz dokumentów wymaganych w ofercie:

a.formularz ofertowy – załącznik nr 1

b.oświadczenie – załącznik nr 2

3.      Dokumenty do ofert złożonych drogą elektroniczną, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć je w formie papierowej przed podpisaniem umowy.

4.      Oferta wraz z załącznikami winna być napisana w języku polskim, trwałą i czytelną techniką, wypełniona i parafowana w całości oraz podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy.

5.      Dostawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

 

II. Termin wykonania zamówienia:  7 dni od podpisania umowy.

III. Kryterium wyboru oferty jest cena – 100%

IV. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać w terminie do dnia 2-10-2015 r. do godz. 10.00 na załączonym formularzu ofertowym z oznaczeniem: Oferta na świadczenie usług dostępu do Internetu”
1. Dostarczyć lub przesłać pocztą na adres:
Urząd Gminy Magnuszew
ul. Saperów 24
26-910 Magnuszew
2. Przesłać na adres e-mail: przetargi@magnuszew.pl
Dodatkowych informacji udziela: Bogdan Kocyk e-mail:
bogdankocyk@magnuszew.pl
nr telefonu /48/ 6217025 wew. 222

V. Wybór oferty najkorzystniejszej

Punkty za kryterium „cena” zostaną obliczone wg następującego wzoru:

Cena brutto za jednostkę oferty najtańszej

------------------------------------------------- x 100 = ilość punktów

Cena brutto za jednostkę oferty badanej

  1. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego Urząd Gminy Magnuszew w dniu 2 październik 2015 r. o godzinie 10.15.
  2. Uczestnictwo przy otwieraniu ofert pozostawia się do decyzji Wykonawców.
  3. Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
  4. Podczas otwarcia ofert, Zamawiający ogłosi nazwy i adresy Wykonawców oraz informacje dotyczące ceny wykonania zamówienia.
  5. W toku dokonywania kwalifikacji i oceny złożonych ofert, Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert oraz oświadczeń i dokumentów potwierdzających, że oferta spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.
  6. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, w oparciu o kryteria oceny ofert.
  7. O wyniku postępowania i wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający poinformuje na swojej stronie internetowej ugmagnuszew.bip.org.pl.
  8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania bez podania przyczyny.
  1. Warunki płatności:
  1. Zamawiający zobowiązany jest do przekazania należności przelewem na konto Wykonawcy po zrealizowaniu usługi w terminie do 30 dni od daty otrzymania faktury.
  2. Podstawą do wystawienia faktury jest podpisany protokół zdawczo- odbiorczy.

VII. Przed zawarciem umowy zobowiązuje się wykonawcę, który zostanie wybrany do przesłania kopii wypisu z działalności gospodarczej lub wypisu z KRS niezbędnych do uzupełnienia umowy.

VII. Załączniki

  1. Wzór formularza Oferty
  2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Pzp.
  3. Wzór umowy załącznik nr 3.

Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania Gminy Magnuszew do zawarcia umowy.


do pobraniaformularz_ofertowy_internet.docx

zalacznik_nr_2_zapytanie_internet.docx
umowy_internet_10_jednostek.docx 
Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Malinowska Alicja
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Malinowska Alicja
  • Data ostatniej aktualizacji: 2015-10-02 12:35:23
  • Liczba odsłon: 151
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 2287416]

przewiń do góry