Magnuszew: Zakup oleju napędowego i benzyny
Numer ogłoszenia: 187335 - 2015; data zamieszczenia: 21.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 172195 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Magnuszew, ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, woj. mazowieckie, tel. 48 6217105, faks 48 6217025.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup oleju napędowego i benzyny.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakup oleju napędowego i benzyny sukcesywne wg potrzeb zamawiającego, bezgotówkowe zakupy paliwa na stacji paliw do pojazdów eksploatowanych przez Urząd Gminy w Magnuszewie od 01-01-2016 do 31-12-2016r. Oleju napędowego w ilości około 40 000 litrów Benzyny bezołowiowej 95 w ilości 4000 litrów.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.41.00-8, 09.13.21.00-4.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • TRANSOIL ENERGY Warszawa, ul.Kazury 22/9 Biuro: 26-910 Magnuszew, ul.Warszawska 4, 26-910 Magnuszew, ul.Warszawska 4, 26-910 Magnuszew, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 165482,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 179960,00

  • Oferta z najniższą ceną: 179960,00 / Oferta z najwyższą ceną: 179960,00

  • Waluta: PLN .


Magnuszew 07-12-2015r

 

ZP.271.16.2014

 

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

 

                 Działając na podstawie art. 92 ust. 1  Pzp Wójt Gminy Magnuszew informuje, że w prowadzonym postępowaniu :

1. . Na zakup oleju napędowego i benzyny -  wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę - TRANSOIL ENERGY Sp.z oo, Warszawa, ul.Kazury 22/9 Biuro: 26-910 Magnuszew, ul.Warszawska 4- cena brutto ogółem 179.960,00zł, opust 0,02 olej opałowy, 0 dla benzyny

 

 -  oferta spełnia warunki określone siwz i jedną ofertą w tym postępowaniu.

 

2. Zamawiający nie odrzuca żadnego Wykonawcy.

 

3. Zamawiający nie wyklucza z postępowania żadnego wykonawcy.

 

4.Wykaz wykonawców którzy złożyli oferty oraz ich streszczenie:

 

 

Lp.

Nazwa wykonawcy

Adres Wykonawcy

Cena brutto ogółem zł/ opust

funcjonalność

Ocena

1

TRANSOIL ENERGY Sp.z oo

Warszawa, ul.Kazury 22/9

 Biuro: 26-910 Magnuszew, ul.Warszawska 4

179.960,00/

-0,02 olej opałowy, 0 benzyna

0,8km.

100

 

5.Przewidywany termin podpisania umowy – 17 grudnia 2015r

 

                Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej, których procedury określono  w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych - dział VI "Środki ochrony prawnej".



ZP.271.16.2015                                                                        Magnuszew 2015-11-27

 

Wyjaśnienia Nr 1

 

do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na wykonanie usługi pod nazwą ,,Zakup oleju napędowego i benzyny”.

 

Pytania

1.Czy istnieje możliwość zmiany zapisów umowy w  par. 3, proponuję: „Cena, jaką Zamawiający zapłaci za każdą dostawę wynikać będzie z ilości faktycznie zatankowanego paliwa oraz ceny brutto obowiązującej na danej stacji Wykonawcy w chwili tankowania pomniejszony o zaproponowany przez Wykonawcę opust, który będzie stały przez cały okres obowiązywania umowy”?

2. Czy istnieje możliwość zmiany w umowie w par. 5 ust. 1 terminu płatności tak, aby wynosił 14 dni i liczony był od daty sprzedaży lub od daty wystawienia faktury, a nie od daty doręczenia faktury do siedziby Zamawiającego. Niestety, nie możemy spełnić wymagań Zamawiającego, ponieważ w systemie rozliczeniowo-księgowym Wykonawcy termin „od otrzymania” , z przyczyn braku możliwości windykacji należności, nie istnieje.

3. Czy istnieje możliwość doprecyzowania zapisów w umowie w par. 5 ust. 1 i 2 poprzez dodanie: „Dostawy paliw będą rozliczane w następujących okresach rozliczeniowych:

I okres rozliczeniowy od 1 do 15 dnia miesiąca,

II okres rozliczeniowy od 16 do ostatniego dnia miesiąca,

na podstawie sporządzonego przez Wykonawcę raportu transakcji. Faktura będzie uwzględniała ilość zakupionych w danym okresie paliw.  Za datę sprzedaży uznaje się ostatni dzień danego okresu rozliczeniowego.”?

4. Czy istnieje możliwość zmiany zapisów umowy w § 5 ust.3, proponuję „Zbiorcze zestawienie transakcji będzie zawierało co najmniej: rodzaj paliwa, numer rejestracyjny pojazdu, numer karty paliwowej, miejscowość i numer stacji paliw, datę dokonania transakcji, ilość paliwa, cenę netto i brutto paliwa, należny opust cenowy dla paliw.”? Pragnę poinformować, iż zbiorcze zestawienie transakcji nie zawiera nazwiska odbiorcy oraz nie jest potwierdzane przez odbiorcę.

5. Czy istnieje możliwość doprecyzowania zapisów zawartych w § 6 ust 1 poprzez dodanie po słowach „nienależytego wykonania” zwrotu : „z winy Wykonawcy”?

6. Czy istnieje możliwość doprecyzowania zapisów zawartych w § 6 ust. 2 drugi tiret poprzez zwrotu : „uznanej przez Wykonawcę”?

7. Czy istnieje możliwość zmiany zapisów w umowie w par. 6 ust. 3 oraz zaakceptowanie procedury reklamacyjnej o następującej treści: „Wykonawca odpowiada za szkody spowodowane wadami fizycznymi sprzedanego paliwa. W celu naprawienia ewentualnych szkód Wykonawca, po pisemnym zawiadomieniu przez Zamawiającego o podejrzeniu złej jakości paliwa, przeprowadzi postępowanie reklamacyjne. W terminie 14 dni od dnia zgłoszenia reklamacji Wykonawcy wyda decyzję o uznaniu lub odrzuceniu zgłoszonej reklamacji. W przypadku gdy rozpatrzenie reklamacji wymaga zebrania dodatkowych informacji, w szczególności uzyskania od Zamawiającego lub Operatora stacji paliw, Wykonawca rozpatrzy reklamacje w terminie 14 dni od dnia uzyskania tych informacji. W przypadku uznania roszczenia Zamawiającego Wykonawca naprawi szkodę do wysokości udokumentowanej odpowiednimi rachunkami/fakturami. Zakończenie postępowania reklamacyjnego u Wykonawcy nie zamyka postępowania na drodze sądowej”?

8. Czy Zamawiający dopuszcza możliwość, po wyborze oferty, zaakceptowania i włączenia do treści umowy  regulaminu Wykonawcy „Ogólne Warunki Sprzedaży i Używania Kart Flotowych PKN Orlen S.A. z dnia 01.07.2014 w zakresie niesprzecznym z postanowieniami SIWZ i umowy?

Odpowiedzi:

Ad.1.  §3 pozostaje bez zmian tj.: Cena, jaką Zamawiający zapłaci za każdą dostawę wynikać będzie z ilości faktycznie zatankowanego paliwa oraz ceny brutto obowiązującej na danej stacji Wykonawcy w chwili tankowania pomniejszony o zaproponowany przez Wykonawcę opust, który będzie stały przez cały okres obowiązywania umowy

Ad.2. zmienia się §5 ust.1 który otrzymuje brzmienie:  terminu płatności wynosił 30 dni i liczony był od daty wystawienia faktury, Dostawy paliw będą rozliczane miesięcznie, na podstawie sporządzonego przez Wykonawcę raportu transakcji. Faktura będzie uwzględniała ilość zakupionych w danym okresie paliw.  Za datę sprzedaży uznaje się ostatni dzień danego okresu rozliczeniowego.

Ad.3. Termin rozliczenia bez zmian.

Ad.4. § 5 ust.3, otrzymuje brzmienie  „Zbiorcze zestawienie transakcji będzie zawierało co najmniej: rodzaj paliwa, numer rejestracyjny pojazdu, numer dowodu wydania, ilość paliwa, cenę netto i brutto paliwa, należny opust cenowy dla paliw. Dowód wydania (karta)  winien zawierać: nazwisko odbiorcy i jego potwierdzenie odbioru, datę pobrania, faktyczną ilość zatankowanego paliwa i cenę jednostkową netto”.

Ad.5. §6 ust.1 otrzymuje brzmienie: Strony ustaliły , że z tytułu niewykonania, bądź nienależytego wykonania z winy Wykonawcy umowy,  Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 3000 zł za odstąpienie od umowy z winy Wykonawcy.

Ad.6.  nie zmienia się zapisu

Ad.7. nie zmienia się zapisu

Ad.8. NIE.

 

 

Ogłoszenie

Zakup oleju napędowego i benzyny
Numer ogłoszenia: 172195 - 2015; data zamieszczenia: 24.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego

zawarcia umowy ramowej

ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Magnuszew , ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, woj. mazowieckie, tel. 48 6217105, faks 48 6217025.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: magnuszew.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie przewiduje się dynamicznego systemu zakupów

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup oleju napędowego i benzyny.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: sukcesywne wg potrzeb zamawiającego, bezgotówkowe zakupy paliwa na stacji paliw do pojazdów eksploatowanych przez Urząd Gminy w Magnuszewie od 01-01-2016 do 31-12-2016r. 1. oleju napędowego w ilości około 40 000 litrów 2. benzyny bezołowiowej 95 w ilości 4000 litrów.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.41.00-8, 09.13.21.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie pobiera się

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadać aktualną koncesję na obrót paliwami ciekłymi wydana przez Prezesa Energetyki Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Ocena spełnienia warunków udziału będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału oraz potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu art.22 ust.1.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - art.22 ust.1.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - art.22 ust.1.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - art.22 ust.1.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Funkcjonalność i koszty eksploatacji zamówienia związany z dojazdem do CPN - 20

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugmagnuszew.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Magnuszew, ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew,.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Magnuszew, ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, Pokój Nr 8.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie



do pobrania
SIWZ z załącznikami - 17_olej_napedowy.docx
Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 2287458]

przewiń do góry