Magnuszew: Modernizacja dróg o nawierzchni z destruktu asfaltowego
Numer ogłoszenia: 104817 - 2016; data zamieszczenia: 27.06.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 53537 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Magnuszew, ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, woj. mazowieckie, tel. 48 6217105, faks 48 6217025.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja dróg o nawierzchni z destruktu asfaltowego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Modernizacja dróg poprzez ułożenie dywanika z destruktu bitumicznego w miejscowościach; - Modernizacja drogi Kurki - Grzybów - Przewóz Stary - długości 1600mb, szer.4m - Modernizacja drogi w Gruszczynie pod lasem - długości 550mb, szer.4m, - Modernizacja drogi Wilczkowice - Osiemborów - długości 700mb, szer.4m,.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Modernizacja drogi Kurki - Grzybów - Przewóz Stary

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.06.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Budownictwa Drogowego PERFEKT S.J, Marek Jaworski i Henryk Karcz, 26-618 Radom, ul.Rodziny Ziętalów 5a, Radom, Ziętalów 5a, 26-618 Radom, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 140800,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 165312,00

  • Oferta z najniższą ceną: 165312,00 / Oferta z najwyższą ceną: 168460,80

  • Waluta: PLN .


Część NR: 2   

Nazwa: Modernizacja drogi w Gruszczynie pod lasem

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.06.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Budownictwa Drogowego PERFEKT S.J, Marek Jaworski i Henryk Karcz, 26-618 Radom, ul.Rodziny Ziętalów 5a, Radom, Ziętalów 5a, 26-618 Radom, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 48400,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 49844,52

  • Oferta z najniższą ceną: 49844,52 / Oferta z najwyższą ceną: 53849,40

  • Waluta: PLN .


Część NR: 3   

Nazwa: Modernizacja drogi Wilczkowice - Osiemborów

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.06.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Budownictwa Drogowego PERFEKT S.J, Marek Jaworski i Henryk Karcz, 26-618 Radom, ul.Rodziny Ziętalów 5a, Radom, ul.Rodziny Ziętalów 5a, 26-618 Radom, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 61600,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 63438,48

  • Oferta z najniższą ceną: 63438,48 / Oferta z najwyższą ceną: 68535,60

  • Waluta: PLN .




Magnuszew 14-06-2016

ZP.271.3.2016

ZAWIADOMIENIE

O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY dla części I , II i III

 

                 Działając na podstawie art. 92 ust. 1  Pzp Wójt Gminy Magnuszew informuje, że w prowadzonym postępowaniu:

Cz.I.  Modernizacja drogi Kurki – Grzybów – Przewóz Stary  – długości 1600mb, szer.4m  

1. Wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę Przedsiębiorstwo Budownictwa Drogowego „PERFEKT” S.J, Marek Jaworski i Henryk Karcz, 26-618 Radom, ul.Rodziny Ziętalów 5a – cena brutto 165 312,00zł,  rękojmia i gwarancja 60 m-cy - wybrana oferta spełnia warunki określone siwz i ma najkorzystniejszy bilans punktów.

2. Zamawiający odrzuca ofertę .

3. Zamawiający nie wyklucza z postępowania żadnego wykonawcę.

Lp

Nazwa wykonawcy

Adres

Cena brutto /rękojmia i gwarancja

Punktacja

1

Przedsiębiorstwo Budownictwa Drogowego „PERFEKT” S.J, Marek Jaworski i Henryk Karcz

26-618 Radom, ul.Rodziny Ziętalów 5a

165 312,00/

60 m-cy

 

100

2

DROGMAR Mariola Kulkowska

05-600 Grójec, ul.Graniczna 21

168 460,80/

36 m-cy

93

Cz.II. Modernizacja drogi w Gruszczynie pod lasem  – długości 550mb,  szer.4m, 

1. Wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę Przedsiębiorstwo Budownictwa Drogowego „PERFEKT” S.J, Marek Jaworski i Henryk Karcz, 26-618 Radom, ul.Rodziny Ziętalów 5a – cena brutto 49 844,52zł,  rękojmia i gwarancja 60 m-cy - wybrana oferta spełnia warunki określone siwz i ma najkorzystniejszy bilans punktów.

2. Zamawiający odrzuca ofertę .

3. Zamawiający nie wyklucza z postępowania żadnego wykonawcę.

Lp

Nazwa wykonawcy

Adres

Cena brutto /rękojmia i gwarancja

Punktacja

1

Przedsiębiorstwo Budownictwa Drogowego „PERFEKT” S.J, Marek Jaworski i Henryk Karcz

26-618 Radom, ul.Rodziny Ziętalów 5a

49 844,52/

60 m-cy

100

2

DROGMAR Mariola Kulkowska

05-600 Grójec, ul.Graniczna 21

 

53 849,40/

36 m-cy

88

Cz.III .  Modernizacja drogi Wilczkowice - Osiemborów  – długości 700mb, szer.4m,

1. Wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę Przedsiębiorstwo Budownictwa Drogowego „PERFEKT” S.J, Marek Jaworski i Henryk Karcz, 26-618 Radom, ul.Rodziny Ziętalów 5a – cena brutto 63 438,48zł,  rękojmia i gwarancja 60 m-cy - wybrana oferta spełnia warunki określone siwz i ma najkorzystniejszy bilans punktów.

2. Zamawiający odrzuca ofertę .

3. Zamawiający nie wyklucza z postępowania żadnego wykonawcę.

Lp

Nazwa wykonawcy

Adres

Cena brutto / rękojmia i gwarancja

Punktacja

1

Przedsiębiorstwo Budownictwa Drogowego „PERFEKT” S.J, Marek Jaworski i Henryk Karcz

26-618 Radom, ul.Rodziny Ziętalów 5a

63 438,48/

60 m-cy

100

2

DROGMAR Mariola Kulkowska

05-600 Grójec, ul.Graniczna 21

68 535,60/

36 m-cy

88

5. Działając na podstawie art. 92 ust.1 pkt.4 informuje się że przewiduje się podpisanie umowy w dniu  24 czerwca 2016r

                Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej, których procedury określono  w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych - dział VI "Środki ochrony prawnej".




Ogłoszenie
Modernizacja dróg o nawierzchni z destruktu asfaltowego w gm.Magnuszew
Numer ogłoszenia: 53537 - 2016; data zamieszczenia: 13.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego

zawarcia umowy ramowej

ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Magnuszew , ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, woj. mazowieckie, tel. 48 6217105, faks 48 6217025.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: magnuszew.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie przewiduje się dynamicznego systemu zakupów

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja dróg o nawierzchni z destruktu asfaltowego w gm.Magnuszew.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja dróg poprzez ułożenie dywanika z destruktu bitumicznego w miejscowościach; cz1. Modernizacja drogi Kurki - Grzybów - Przewóz Stary - długości 1600mb, szer.4m cz2. Modernizacja drogi w Gruszczynie pod lasem - długości 550mb, szer.4m, cz3. Modernizacja drogi Wilczkowice - Osiemborów - długości 700mb, szer.4m,.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.07.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1700zł dla cz.I , 600zł dla cz.II zł ,700zł dla cz.III (słownie: jeden tysiąc siedemset zł dla cz.I , sześćset zł dla cz.II, siedemset zł dla cz.III)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca potwierdza spełnianie warunku także poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest wykazać udokumentowane należyte wykonanie, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty budowlane polegające na zrealizowaniu (tzn. rozpoczęli, prowadzili i zakończyli roboty) co najmniej 3 robót o podobnym zakresie, technologii i wartości ogólnej min.60 tyś.zł dla każdej części . Ocena spełniania warunku nastąpi wg formuły spełnia-nie spełnia na podstawie Oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz wykazu robót budowlanych, zawierającego rodzaj, wartość, daty i miejsce wykonania oraz załączonego dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca potwierdza spełnianie warunku także poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca potwierdza spełnianie warunku także poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca potwierdza spełnianie warunku także poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - rękojmia i gwarancja - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający i Wykonawca mogą odstąpić od umowy w przypadkach określonych w kodeksie cywilnym tytule XV umowy o dzieło 2. w przypadku odstąpienia od umowy strony komisyjnie dokonują obmiaru wykonanych robót na dzień przerwania robót i na tej podstawie dokonują ustalenia wartości robót wykonanych 3. W przypadku kiedy za odstąpienie od umowy odpowiada Zamawiający będzie zobowiązany odkupić od Wykonawcy materiały i urządzenia zgromadzone na budowie, na potrzeby tej budowy i ewentualnie przejąć zamówienia Wykonawcy na urządzenia zamówione dla tej budowy 4. W przypadku kiedy za odstąpienie od umowy odpowiada Zamawiający jest zobowiązany: 1) zapłacić za wykonane roboty po ich komisyjnym odbiorze 2) zapłacić za materiały zgromadzone na budowie na potrzeby tej budowy po cenach zakupu przez Wykonawcę wraz z kosztami zakupu 3) Przejąć od Wykonawcy teren budowy Zmiana umowy: 1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy, wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy w przypadku konieczności zmiany terminu realizacji w związku z: - koniecznością wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, a wynikających z konieczności dostosowania zakresu zadania do wytycznych programowych lub powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub - działaniem siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego lub - nieterminowym, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, przekazania przez Zamawiającego terenu budowy Wykonawcy lub - wstrzymaniem prac budowlanych przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę lub - opóźnieniem związanym z uzyskiwaniem przez Wykonawcę niezbędnych w myśl ustawy Prawo budowlane dokumentów lub - innymi okolicznościami niepowstałymi z winy Wykonawcy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugmagnuszew.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Magnuszew, 26-910 Magnuszew, ul.Saperów 24,.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.05.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Magnuszew, 26-910 Magnuszew, ul.Saperów 24, w sekretariacie pok.nr 8.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Modernizacja drogi Kurki - Grzybów - Przewóz Stary.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja drogi destruktem asfaltowym Kurki - Grzybów - Przewóz Stary - długości 1600mb, szer.4m.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.07.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. rękojmia i gwarancja - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Modernizacja drogi w Gruszczynie pod lasem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja drogi destruktem asfaltowym w Gruszczynie pod lasem - długości 550mb, szer.4m,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.07.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. rękojmia i gwarancja - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Modernizacja drogi Wilczkowice - Osiemborów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja drogi destruktem asfaltowym Wilczkowice - Osiemborów - długości 700mb, szer.4m,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.07.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. rękojmia i gwarancja - 5




do pobrania:
SIWZ z załącznikami -zp_3_drogi_destrukt.docx
Przedmiary robót:
- przedmiar_robot_gruszczyn_destrukt.odt
- przedmiar_robot_kurki_grzybow_przewoz_stary_destrukt.odt
- przedmiar_robot_wilczkowice_osiemborow_destrukt.odt
SSTWiOR - szczegolowe_specyfikacje_techniczne_wykonania_i_odbioru_robo_destrukt.doc
Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Malinowska Alicja
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Malinowska Alicja
  • Data ostatniej aktualizacji: 2016-06-27 10:58:04
  • Liczba odsłon: 193
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 2287463]

przewiń do góry