Wersja archiwalna 2008-09-02 14:21:09

Ogłoszenie



Magnuszew: Zakup z dostawą gorących posiłków do szkół w Mniszewie , Rozniszewie, Chmielewie i Przydworzycach
Numer ogłoszenia: 207610 - 2008; data zamieszczenia: 02.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, woj. mazowieckie, tel. 048 6217105 w. 34, fax. 048 6217025.

  • Ogólny adres internetowy zamawiającego: ugmagnuszew.bip.org.pl.
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie przewiduje się dynamicznego systemu zakupów.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup z dostawą gorących posiłków do szkół w Mniszewie , Rozniszewie, Chmielewie i Przydworzycach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup z dostawą gorących posiłków do szkół w Mniszewie , Rozniszewie, Chmielewie i Przydworzycach ~42000 szt.(~250szt dziennie).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.89.42.10-6.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie pobiera się

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności 1.1. pobiera i przechowuje próbki żywności oraz stosuje odpowiednie naczynia do przewozu i wydawania posiłków spełniające odpowiednie wymogi higieniczno sanitarne zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa 1.2. posiadają środek transportu dopuszczony przez Inspekcję Sanitarna do przewozu tego typu artykułów spożywczych 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny : a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania w/w warunków zostanie przeprowadzona według formuły (spełnia - nie spełnia),.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz oferty (według załączonego wzoru), 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych wg załącznika nr 2 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Oświadczenie Wykonawcy o nie zaleganiu lub zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Oświadczenie Wykonawcy o nie zaleganiu lub zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. wykaz posiadanego sprzętu wg załącznik nr 4 oraz pozwolenie na przewóz żywności. 7. zaświadczenie (pozwolenie) podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczone produkty tj. posiłki i naczynia spełniają określone wymogi i spełniony zostaje warunek określony w pkt VIII.1.1.SIWZ 8. Oświadczenie o podwykonawcach -wg zał nr5.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


 

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


 

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ugmagnuszew.bip.org.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urzędzie Gminy Magnuszew, ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, fax.048 62 17 085 w.205.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie przewiduje się dialogu konkurencyjnego.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Urzędzie Gminy Magnuszew, ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, pok. nr 8..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Pomoc Państwa w zakresie dożywiania.


do pobrania

specyfikacja istotnych warunków zamówienia 

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 2300659]

przewiń do góry