Wymiana stolarki okiennej w budynku ZSIPO w Magnuszewie
Numer ogłoszenia: 241386 - 2012; data zamieszczenia: 09.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 171338 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy, ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, woj. mazowieckie, tel. 48 6217105 w. 34, faks 48 6217025.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej w budynku ZSIPO w Magnuszewie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wymiana stolarki okiennej w budynku ZSIPO w Magnuszewie polegający na m.in.demontażu drewnianej stolarki i montażu okien z PCV- 456.064m2 tj.łącznie 92szt.(55+3+6+5+16+1+4+2), zgodnie ze STWiOR i przedmiarem robót.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.32-8, 45.11.13.00-1, 45.41.00.00-4, 45.44.21.00-8.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 14.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • IDEAL OKNA Sp. Z o.o, 82-300 Elbląg, ul.Królewiecka 21, 82-300 Elbląg, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 81276,70 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 127742,12

  • Oferta z najniższą ceną: 127742,12 / Oferta z najwyższą ceną: 228128,00

  • Waluta: PLN.


Magnuszew 25-06-2012

ZP.272.14.2012

 

                 Działając na podstawie art. 92 ust. 1  Pzp Wójt Gminy Magnuszew informuje, że w prowadzonym postępowaniu :

1. Wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę  - IDEAL OKNA Sp. Z o.o, 82-300 Elbląg, ul.Królewiecka 215 za cenę brutto 127 742,12zł wybrana oferta spełnia warunki określone siwz i jest najkorzystniejsza cenowo.

2. Zamawiający nie odrzuca żadnej oferty.

3. Zamawiający nie wyklucza z postępowania żadnego wykonawcy.

4. Wykaz wykonawców którzy złożyli oferty oraz ich streszczenie:         

Zgłoszono oferty:

Lp

Nazwa wykonawcy

Adres

Cena brutto

Punktacja

1

BAUMAL GROUP S.A.

62-031 Luboń, ul.Przemysłowa 8

166 311,62

77,8

2

P.P.H.U. KAMI-BUD

87-404 Radomin, Rętwiny 39

144 444,44

88,4

3

Fabryka Okien SPEKTRUM Sp.z Sp.o

20-150 Lublin, ul.Ceramiczna 4

162 315,09

78,7

4

IDEAL OKNA Sp. Z o.o

82-300 Elbląg, ul.Królewiecka 215

127 742,12

100

5

PERFEKT Lubelska Fabryka Okien

20-234 Lublin, Mełgiewska 99

136 099,50

93,9

6

LIVAR Krzysztof Kaniecki i Wspólnicy Sp.J.

86-300 Grudziądz, ul.Parkowa 24

161 745,00

 

79,0

7

BUDOMEX GLASS s.c

19-500 Gołdap, Pl.Zwycięstwa 10b

163 370,69

78,2

8

F.H.U. PIXEL Paweł Krajewski

07-320 Małkinia Górna, ul.Leśna 11/33

152 602,41

83,7

9

Lubelskie Centrum Okien L.C.O. Urszula Opydo

20-150 Lublin, ul.Bursaki 18

150 776,51

84,7

10

POLIBUD S.A. zakład Produkcyjny

17-100 Bielsk Podlaski,Żwirki i Wigury 61

228 128,00

56,0

11

Przedsiębiorstwo Budowlano Remontowe BUDREM Sp.zo.o

26-561 Kielce, ul.Witosa 80

207 266,40

61,6

12

MAR-TRAXX Marek Gołosz

26-503 Mirów Stary, Rogów 128

191 725,44

66,6

13

Przedsiębiorstwo Budowlano- Instalacyjne

26-600 Radom, ul.Dąbrowskiego 66 m 1

201 686,31

63,3

14

P.H.U.SYLWER Trzos Sylwester

26-670 Pionki, Czarna Wieś 21B

153 184,20

83,4

5. Działając na podstawie art. 92 ust.1 pkt.4 informuje się że przewiduje się podpisanie umowy w dniu 5 lipca 2012r

                Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej, których procedury określono  w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych - dział VI "Środki ochrony prawnej".

 

 


Magnuszew dn. 06-06-2012r.

 

WYJAŚNIENIA ZWIĄZANE Z TREŚCIĄ SIWZ Nr 3

 

Wyjaśnienie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Wymiana stolarki okiennej w budynku ZSIPO w Magnuszewie”. Działając na podstawie art. 38 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. nr 223, poz. 1655 ze zm.) Zamawiający wyjaśnia, co następuje:

 

Pytania

 

1.Czy fix ma być szklony w ramie czy w skrzydle?

2. W załączniku przesłałam wzór umowy.

Czerwoną Trzcionką napisane są zapisy które chciałabym aby były umieszczone na umowie.

Czy jest możliwość zmiany w zapisie? l.pdf

3. Czy zamawiający dopuszcza zastosowanie profili z recyklingu

4.  Z uwagi  na występowanie na rynku krajowym profili 6-komorowych w klasie B prosimy o dopuszczenie zastosowania profili 5-komorowych w klasie.

5. W ST Zamawiający opisał 8 szt.okien antywłamaniowych. Prosimy o wskazanie w których pknach należy zastosować szybę P4 oraz okucia antywłamaniowe.

 

Odpowiedź

 

  1. Fix ma być szklony w ramie.
  2. Nie zmienia się zapisów umowy.
  3. Nie dopuszcza się.
  4. Nie dopuszcza się.
  5. Okna antywłamaniowe nie występują. W specyfikacji technicznej pkt.9.1 błędnie określono że 8 szt okien musi posiadać okucia antywłamaniowe i szyby P4. Ofertę należy przygotować zgodnie z „wykazem stolarki” załączonym w specyfikacji





Magnuszew dn. 04-06-2012r.

 

WYJAŚNIENIA ZWIĄZANE Z TREŚCIĄ SIWZ Nr 2

 

Wyjaśnienie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Wymiana stolarki okiennej w budynku ZSIPO w Magnuszewie”. Działając na podstawie art. 38 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. nr 223, poz. 1655 ze zm.) Zamawiający wyjaśnia, co następuje:

 

Pytania

  1. Prosimy o podanie czy Zamawiający dopuszcza do realizacji zadania profile pięciokomorowe o głębokości zabudowy 70mm. Większość systemów okiennych w Polsce posiada budowę pięciokomorową i głębokość zabudowy 70mm. Zabiegiem marketingowym stosowanym przez niektórych systemodawców jest dołożenie jednego „listka” w przekroju profila bez zwiększenia jego głębokości zabudowy. Takie profile sześciokomorowe mają identyczne parametry cieplno-wytrzymałościowe jak okna w systemach pięciokomorowych. By nie ograniczać dostępu do postępowania przetargowego potencjalnym wykonawcom prosimy o dopuszczenie również systemów pięciokomorowych lub (jeżeli Zamawiający chce polepszyć parametry cieplne okien) dodanie wymogu sześciokomorowego o głębokości zabudowy minimum 85mm – tzw.”okna pasywne” (jest to jednak rozwiązanie o około 30% droższe od okien 5 i 6 komorowych o głębokości zabudowy 70mm).
  2. Prosimy o podanie w których ośmiu oknach należy zastosować szyby i okucia antywłamaniowe (brak jest opisu tego wymogu przy rysunkach okien i przedmiarze robót – występuje jedynie w pkt.9.1 „opis wymaganych właściwości wyrobu ”SST.
  3. Prosimy o podanie w jakiej klasie antywławaniowości (WK1 czy WK2) należy wykonać wskazane okna.
  4. Prosimy o podanie czy w oknach antywłamaniowej szyba P4 ma być tylko z jednej strony (druga zwykła), czy też z dwóch stron.
  5. Zamawiający w pkt.20 SIWZ e przetargu nieograniczonym pn.Wymiana stolarki okiennej w budynku ZSIPO w Magnuszewie” wymaga wniesienia Zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny całkowitej podanej w ofercie w formie pieniężnej. Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa art.148 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r „Prawo Zamówień Publicznych”, stanowi: 1. Zabezpieczenie może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub w

kilku nastepujących formach:

1) pieniądzu;

2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej,

z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym;

3) gwarancjach bankowych;

4) gwarancjach ubezpieczeniowych;

5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.   

Czy jest możliwość wniesienia Zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie gwarancji ubezpieczeniowej?                                            

 

Odpowiedzi:

odp1.

Zamówienie należy zrealizować zgodnie ze specyfikacją techniczną. Nie dopuszczamy zmian profili określonych w specyfikacji.

 

Odp.2. Odp.3. Dop.4  

Odpowiedzi udzielono w wyjaśnieniu Nr 1 o treści: Okna antywłamaniowe nie występują. W specyfikacji technicznej pkt.9.1 błędnie określono że 8 szt okien musi posiadać okucia antywłamaniowe i szyby P4. Ofertę należy przygotować zgodnie z „wykazem stolarki” załączonym w specyfikacji.

 

Odp.5.

W pkt.20 SIWZ nie określono, iż zabezpieczenie ma być tylko w formie pieniężnej. Zabezpieczenie można wnieść zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Pzp art.148.


Magnuszew dn. 29-05-2012r.

 

 

 

WYJAŚNIENIA ZWIĄZANE Z TREŚCIĄ SIWZ Nr 1

 

Wyjaśnienie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Wymiana stolarki okiennej w budynku ZSIPO w Magnuszewie”. Działając na podstawie art. 38 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. nr 223, poz. 1655 ze zm.) Zamawiający wyjaśnia, co następuje:

 

Pytanie

W  specyfikacji technicznej zaznaczono, że 8 okien musi posiadać okucia antywłamaniowe – okna te muszą być wyposażone również w szyby P4. Proszę o podanie wymiarów i wyglądu tych okien.

 Odpowiedź

Okna antywłamaniowe nie występują. W specyfikacji technicznej pkt.9.1 błędnie określono że 8 szt okien musi posiadać okucia antywłamaniowe i szyby P4. Ofertę należy przygotować zgodnie z „wykazem stolarki” załączonym w specyfikacji.




Ogłoszenie

Wymiana stolarki okiennej w budynku ZSIPO w Magnuszewie
Numer ogłoszenia: 171338 - 2012; data zamieszczenia: 24.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, woj. mazowieckie, tel. 48 6217105 w. 34, faks 48 6217025.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: magnuszew.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie przewiduje się dynamicznego systemu zakupów

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej w budynku ZSIPO w Magnuszewie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana stolarki okiennej w budynku ZSIPO w Magnuszewie polegający na m.in.demontażu drewnianej stolarki i montażu okien z PCV-łącznie 92 szt., zgodnie ze STWiOR i przedmiarem robót. Termin wykonania zamówienia od 05 lipca do 10 sierpnia 2012r.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.32-8, 45.11.13.00-1, 45.41.00.00-4, 45.44.21.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.08.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie pobiera się

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym Załącznik do niniejszej SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, Zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym Załącznik do niniejszej SIWZ oraz zrealizowali w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 3 roboty budowlane o podobnym zakresie, o wartości robót co najmniej 100 000,00 zł brutto każda.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym Załącznik do niniejszej SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym Załącznik do niniejszej SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, Zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym Załącznik do niniejszej SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugmagnuszew.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Magnuszew, 26-910 Magnuszew, ul.Saperów 24,.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.06.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Magnuszew, 26-910 Magnuszew, ul.Saperów 24, w sekretariacie pok.nr 8.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie



do pobrania
SIWZ - 14_okna.pdf
STWiOR - specyfikacja__wymiana_okien.pdf
Przedmiar robót - kosztorys_slepy_i_przedmiar_robot.pdf
rzut okien
wykaz_stolarki_1.pdf
wykaz_stolarki_2.pdf
wykaz_stolarki_3.pdf
Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 2287501]

przewiń do góry