Magnuszew 07-08-2014

ZP.271.6.2014

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

Dotyczy zamówienia : Przebudowa budynku społeczno-kulturalnego w Przewozie Tarnowskim gm.Magnuszew

 Działając na podstawie art  92 ust  1  Pzp Wójt Gminy Magnuszew informuje, że w prowadzonym postępowaniu :

1 . Wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę Przedsiębiorstwo Budowlane „ASPO” Piotr Pomorski, 05-530 Góra Kalwaria, ul.Walewicka 15 za cenę brutto 886 680,00zł wybrana oferta spełnia warunki określone siwz, jest jedną ofertą w postępowaniu korzystną cenowo.

2  Zamawiający nie odrzuca żadnej oferty. 

3  Zamawiający nie wyklucza z postępowania żadnego wykonawcy.

4  Wykaz wykonawców którzy złożyli oferty oraz ich streszczenie:       

Zgłoszono oferty:

 

Lp

Nazwa wykonawcy

Adres

Cena brutto

Punktacja

1

Przedsiębiorstwo Budowlane „ASPO” Piotr Pomorski

05-530 Góra Kalwaria, ul.Walewicka 15

886 680,00

100

 

5  Działając na podstawie art  92 ust 1 pkt 4 informuje się że przewiduje się podpisanie umowy w 14 sierpnia 2014r.

            Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej, których procedury określono  w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych - dział VI "Środki ochrony prawnej"

 

 




Ogłoszenie

Przebudowa budynku społeczno-kulturalnego w Przewozie Tarnowskim gm.Magnuszew
Numer ogłoszenia: 160261 - 2014; data zamieszczenia: 23.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Magnuszew , ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, woj. mazowieckie, tel. 48 6217105, faks 48 6217025.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.magnuszew.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie przewiduje się dynamicznego systemu zakupów

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa budynku społeczno-kulturalnego w Przewozie Tarnowskim gm.Magnuszew.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem opracowania jest projekt przebudowy i modernizacji budynku Społeczno-Kulturalnego zlokalizowanego na działce nr 63/7 z obr. Przewóz Tarnowski w Magnuszewie. Opracowanie ma na celu dostosowanie obiektu do obecnych przepisów, wymogów Inwestora i przeznaczenia budynku. Zmiany podyktowane są koniecznością modernizacji budynku, podniesienia standardu. Budynek na planie prostokąta posiada 2 kondygnacje. Dwa wejścia do budynku zlokalizowane są od stron ścian szczytowych budynku. We wnętrzu znajduje się 7 pomieszczeń, hol, wiatrołap oraz schody prowadzące na poddasze.Układ budynku 2 traktowy, podłużny. Budynek zrealizowany jest w technologii tradycyjnej, murowanej ze stropami typu ciężkiego - Klein . Dach w technologii krokwiowej o nachyleniu około 38 st. oparty na stropie wieńczącym ostatnią kondygnację. Pęknięcia ścian zewnętrznych w części budynku determinują podbicie istniejących ław fundamentowych zgodnie z niniejszą dokumentacją. Program: Planowane jest rozebranie istniejącego dachu oraz stropu, wylanie nowego wieńca pod więźbę dachową, wykonaną z dźwigarów drewnianych. Planuje się również rozbiórkę istniejących schodów. Ocieplenie całości budynki styropianem oraz podbicie fundamentów pod pękniętymi ścianami. 2. Dane podstawowe: Powierzchnia działki - 4 126,00 m2 (100,00%) Powierzchnia zabudowy Przed modernizacją - 289,74m2 Po modernizacji - 298,23m2 Powierzchnie utwardzone - 350,00 m2 Powierzchnia biologicznie czynna - 3477,77 m2 (84,30%) 3.2. Dane szczegółowe: Powierzchnia całkowita budynku - 289,74 m2 Powierzchnia netto budynku - 235,64 m2 Powierzchnia użytkowa budynku - 225,32 m2 Kubatura - 1660,00 m3 Uwaga: Robota budowlana zostanie wykonana z środków pochodzących z dofinansowania. Warunkiem udzielenia dofinansowania jest rozstrzygnięcie przetargu a warunkiem realizacji umowy jest udzielone dofinansowanie. W przypadku gdy z jakichś przyczyn niezależnych od Zamawiającego, Gmina nie otrzyma przyrzeczonego dofinansowania zastrzega sobie prawo odstąpienia od umowy na podstawie art.145 ustawy Prawo zamówień publicznych..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.26.90-4, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 10 000,00 zł (słownie : dziesięć tysięcy złotych)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie precyzuje się tego warunku - działalność prowadzona na potrzeby przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest wykazać udokumentowane należyte wykonanie, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 robót budowlanych polegających na budowie lub przebudowie budynku użyteczności publicznej lub budynku mieszkalnego o wartości każdej z nich, nie mniejszej niż 500 000,00 zł brutto. Ocena spełniania warunku nastąpi wg formuły spełnia-nie spełnia na podstawie Oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz wykazu robót budowlanych, zawierającego rodzaj, wartość, daty i miejsce wykonania oraz załączonego dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie precyzuje się tego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek ten zostanie spełniony, gdy wykonawca złoży wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia publicznego wraz z oświadczeniem, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia. Wśród osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia publicznego musi być co najmniej: a) 1 osoba, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, będąca członkiem właściwej izby samorządu zawodowego; b) 1 osoba, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, będąca członkiem właściwej izby samorządu zawodowego; c) 1 osoba, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, będąca członkiem właściwej izby samorządu zawodowego. Oceny spełnienia tego warunku zamawiający dokona zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, Zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym Załącznik do niniejszej SIWZ oraz posiada opłaconą polisę na kwotę conajmniej 300 000zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugmagnuszew.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Magnuszew, 26-910 Magnuszew, ul.Saperów 24,.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.08.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Magnuszew, 26-910 Magnuszew, ul.Saperów 24, w sekretariacie pok.nr 8,.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: ODNOWA I ROZWÓJ WSI, DZIAŁANIE 413.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie



do pobrania
siwz - 6__swietlica.doc
6__swietlica.pdf
SSTWiOR - st_szkola_magnuszew_.doc
przedmiar robót - szkola_pd.pdf
projekt:
0._szko_aopis_2014-05-02.pdf
1._opisdzialki_2014-05-02.pdf
2._przew.tarn.-magnuszew_-_2014-05-02_-_pzt.pdf
4._przew.tarn.-magnuszew_-_2014-05-02_-_inw_dach.pdf
5._przew.tarn.-magnuszew_-_2014-05-02_-_inw_przekroj.pdf
6._przew.tarn.-magnuszew_-_2014-05-02_-_inw_elewacje_1.pdf
7._przew.tarn.-magnuszew_-_2014-05-02_-_inw_elewacje_2.pdf
8._przew.tarn.-magnuszew_-_2014-05-02_-_fundamenty.pdf
9._przew.tarn.-magnuszew_-_2014-05-02_-_proj_parter.pdf
10._przew.tarn.-magnuszew_-_2014-05-02_-_proj_dach.pdf
11._przew.tarn.-magnuszew_-_2014-05-02_-_proj_wiezba.pdf
12._przew.tarn.-magnuszew_-_2014-05-02_-_proj_przekroj_a-a.pdf
13._przew.tarn.-magnuszew_-_2014-05-02_-_proj_przekroj_b-b.pdf
14._przew.tarn.-magnuszew_-_2014-05-02_-_proj_elewacje_1.pdf
15._przew.tarn.-magnuszew_-_2014-05-02_-_proj_elewacje_2.pdf
16._przew.tarn.-magnuszew_-_2014-05-02_-_proj_zest._stolarki.pdf
e1._przew.tarn.-magnuszew_-_2014-05-02.pdf
k1._przew.tarn.-magnuszew_-_2014-05-02_-_fundamenty.pdf
k2._przew.tarn.-magnuszew_-_2014-05-02_-_parter.pdf
k3._przew.tarn.-magnuszew_-_2014-05-02_-_wiezba.pdf
s1._przew.tarn.-magnuszew_-_2014-05-02.pdf
Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Malinowska Alicja
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Malinowska Alicja
  • Data ostatniej aktualizacji: 2014-08-07 14:10:50
  • Liczba odsłon: 148
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 2287431]

przewiń do góry