Magnuszew 10.09.2018

ZP.271.30.2018

ZAWIADOMIENIE  O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA

 Działając na podstawie art. 93 ust.1 pkt. 4 Prawa zamówień publicznych Wójt Gminy Magnuszew informuje, że unieważnia prowadzone postępowanie pn: Budowa Otwartych Stref Aktywności: wariant podstawowy – 4 obiekty, wariant rozszerzony – 1 obiekt.

Cz.I. Strefa Aktywności fizycznej w Przydworzycach – Podstawa prawna – art.93 ust.1pkt1.

Uzasadnienie: w postępowaniu  nie wpłynęła żadna oferta.

 

 Cz.II. Mniszewska strefa aktywności fizycznej – Podstawa prawna – art.93 ust.1pkt1.

Uzasadnienie: w postępowaniu  nie wpłynęła żadna oferta.

 

Cz.III. Magnuszewska strefa aktywności fizycznej – COMES SOKOŁOWSCY Sp.J, 26-500 Szydłowiec, ul.Kościuszki 128A  cena brutto 133.113,75zł, Podstawa prawna – art.93 ust.1pkt 4 w związku  z art.89 ust.1 pkt.2 oraz art.93 ust.1 pkt.4.

Uzasadnienie: Zamawiający na sfinansowanie zakupu tej części zamówienia przeznaczył 100.000zł przy czym cena jednej oferty to 133.113,75zł. Złożona oferta Wykonawca przedłożył zdjęcia z urządzeń  z których jedno z nich jest niezgodne z wymogami Zamawiającego . W związku z powyższym w postępowaniu  nie wpłynęła żadna nie podlegająca odrzuceniu

Cz.1V. Chmielewska strefa aktywności fizycznej – Podstawa prawna – art.93 ust.1pkt1.

Uzasadnienie: w postępowaniu  nie wpłynęła żadna oferta.

 

Cz.V. Rozniszewska strefa aktywności fizycznej – – Podstawa prawna – art.93 ust.1pkt1.

Uzasadnienie: w postępowaniu  nie wpłynęła żadna oferta.

 

Środki ochrony prawnej

Informacje dotyczące środków ochrony prawnej znajdują się Specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w Dziale VI Prawa zamówień publicznych „Środki ochrony prawnej", art. od 179 do 198g (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z p. zm).


Magnuszew 06.09.2018

INFORMACJA O TREŚCI ZŁOŻONYCH OFERT

Na mocy art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z p. zm.) Wójt Gminy Magnuszew informuje, co następuje:

Kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia Nr ZP.271.30.2018, pn: Budowa Otwartych Stref Aktywności: wariant podstawowy – 4 obiekty, wariant rozszerzony – 1 obiekt  – 300 000zł,

Cz.I. Strefa Aktywności fizycznej w Przydworzycach – 50 000zł

 Cz.II. Mniszewska strefa aktywności fizycznej – 50 000zł

Cz.III. Magnuszewska strefa aktywności fizycznej – 100 000zł

Cz.1V. Chmielewska strefa aktywności fizycznej – 50 000zł

Cz.V. Rozniszewska strefa aktywności fizycznej – 50 000zł

 

W terminie do dnia 2018-09-06 godz.10:00 , złożono następujące oferty:

---------------------------------------------------------------------------

Cz.I. Strefa Aktywności fizycznej w Przydworzycach – brak ofert

 

 Cz.II. Mniszewska strefa aktywności fizycznej – brak ofert

 

Cz.III. Magnuszewska strefa aktywności fizycznej – COMES SOKOŁOWSCY Sp.J, 26-500 Szydłowiec, ul.Kościuszki 128A  cena brutto 133.113,75zł, - okres rękojmi i gwarancji – 60 miesięcy, termin wykonania – 10.10.2018r

 

Cz.1V. Chmielewska strefa aktywności fizycznej – brak ofert

 

Cz.V. Rozniszewska strefa aktywności fizycznej – brak ofert

 

Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej niniejszej informacji przekazuje Zamawiającemu "Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej". Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.



ogłoszenie

Ogłoszenie nr 607367-N-2018 z dnia 2018-08-22 r.

Gmina Magnuszew: Budowa Otwartych Stref Aktywności: wariant podstawowy – 4 obiekty, wariant rozszerzony – 1 obiekt.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej Nie

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej Nie

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Magnuszew, krajowy numer identyfikacyjny 67022383000000, ul. ul. Saperów  24 , 26910   Magnuszew, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 486 217 105, e-mail przetargi@magnuszew.pl, faks 486 217 025.
Adres strony internetowej (URL): www.ugmagnuszew.bip.org.pl
Adres profilu nabywcy: www.ugmagnuszew.bip.org.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL) Tak , www.ugmagnuszew.bip.org.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia Tak, www.ugmagnuszew.bip.org.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak Inny sposób: osobiście/ pocztą/ kurierem - pisemnie
Adres: 26-910 Magnuszew, ul.Saperów 24, pokój nr 8

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa Otwartych Stref Aktywności: wariant podstawowy – 4 obiekty, wariant rozszerzony – 1 obiekt.
Numer referencyjny: ZP.271.30.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:  wszystkich części

II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Cz.I. Strefa Aktywności fizycznej w Przydworzycach Przedmiotem zamówienia wariant podstawowy polegający na budowie siłowni plenerowej i strefie relaksu zlokalizowanych na dz.nr 102 obręb ewid.0009 Przydworzyce. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż urządzeń sprawnościowych z lokalizacją na boisku przy Szkole Podstawowej w Przydworzycach, teren w całości ogrodzony, w części przeznaczonej pod przedsięwzięcie – wydzielony. Zgodnie z opisem technicznym, przedmiarem robót i STWiOR. Cz.II. Mniszewska strefa aktywności fizycznej Przedmiotem zamówienia wariant podstawowy polegający na budowie siłowni plenerowej i strefie relaksu zlokalizowanych na dz.nr 678 obręb ewid.0035 Mniszew. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż urządzeń sprawnościowych siłowni plenerowej lokalizacja na boisku przy Szkole Podstawowej w Mniszewie , teren w całości ogrodzony, w części przeznaczonej pod przedsięwzięcie – wydzielony. Zgodnie z opisem technicznym, przedmiarem robót i STWiOR. Cz.III. Magnuszewska strefa aktywności fizycznej Przedmiotem zamówienia wariant rozszerzony polegający na budowie siłowni plenerowej, strefie relaksu oraz placu zabaw zlokalizowanych na dz.nr 65/1 obręb ewid.0005 Magnuszew. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż urządzeń sprawnościowych siłowni plenerowej lokalizacja na boisku przy Szkole Podstawowej w Magnuszewie, teren w całości ogrodzony, w części przeznaczonej pod przedsięwzięcie – wydzielony. Zgodnie z opisem technicznym, przedmiarem robót i STWiOR. Urządzony plac zabaw wimnien być ogrodzony elementami wg uznania Wykonawcy w sposób zapewniający bezpieczeństwo korzystania z obiektu i skalkulowany do ceny oferty. Cz.1V. Chmielewska strefa aktywności fizycznej Przedmiotem zamówienia wariant podstawowy polegający na budowie siłowni plenerowej i strefie relaksu zlokalizowanych na dz.nr 50/3 obręb ewid.0020 Chmielówek. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż urządzeń sprawnościowych siłowni plenerowej lokalizacja na boisku przy Szkole Podstawowej w Chmielewie , teren w całości ogrodzony, w części przeznaczonej pod przedsięwzięcie – wydzielony. Zgodnie z opisem technicznym, przedmiarem robót i STWiOR. Cz.V. Rozniszewska strefa aktywności fizycznej Przedmiotem zamówienia wariant podstawowy polegający na budowie siłowni plenerowej i strefie relaksu zlokalizowanych na dz.nr 201/2 obręb ewid.0004 Rozniszew. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż urządzeń sprawnościowych siłowni plenerowej lokalizacja na boisku przy Szkole Podstawowej w Rozniszewie, teren w całości ogrodzony, w części przeznaczonej pod przedsięwzięcie – wydzielony. Zgodnie z opisem technicznym, przedmiarem robót i STWiOR. Uwaga: Jeżeli w SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia w tym również STWiOR, przedmiarach robót wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. Za urządzenia bądź materiały równoważne Zamawiający uzna takie urządzenia i materiały, które posiadają takie same lub korzystniejsze parametry techniczne i jakościowe opisane w SIWZ, a ich zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań techniczno - technologicznych przewidzianych w dokumentacji projektowej. Równoważne produkty i urządzenia muszą posiadać wszelkie wymagane w SIWZ oraz prawem certyfikaty dopuszczające je do obrotu i stosowania. Przedmiot umowy wykonany zostanie z materiałów dostarczonych przez Wykonawcę. Materiały powinny odpowiadać wymaganiom określonym przepisami o wyrobach budowlanych oraz wymaganiom określonym w dokumentacji projektowej. Kompozycja, gabaryty, sposób wykonania i montażu wszystkich poszczególnych elementów winien spełniać wymogi bezpieczeństwa użytkowników oraz spełniać postanowienia wszystkich odpowiednich przepisów prawnych i norm w tym: - Ustawa z dnia 12 czerwca 2002 roku o normalizacji (Dz. U. 2015 nr 0 poz. 1483 ze zm.) zawiera informację (art. 4 punkt 3), iż przestrzeganie Norm dotyczących placów zabaw jest dobrowolne. Jednak w przypadku zastosowań rozwiązań innych niż zapisane w Normach właściciel lub producent będzie musiał wykazać, że zapewnił bezpieczeństwo w inny sposób. - Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 15 czerwca 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. 2015 nr 0 poz. 1422 ze zm.) - Rozporządzenie Ministra Edukacji i Sportu w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach podstawowych z dnia 31 grudnia 2002 r. (Dz. U. 2003 nr 6 poz. 69) – wszystkie montowane na placu zabaw urządzenia, powinny posiadać odpowiednie atesty lub certyfikaty - Norma PN-EN 1176 (wyposażenie placów zabaw i wymagania bezpieczeństwa). Wszystkie urządzenia zastosowane na placach zabaw dla dzieci powinny być wykonane zgodnie z jej wymogami - Dyrektywa Unii Europejskiej, która w Załączniku I, punkt 3. wyłącza urządzenia na place zabaw z grupy produktów zwanej zabawkami - Komunikat Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego w sprawie placów zabaw i inne właściwe. Warunkiem realizacji zamówienia jest przedłożenie wszystkich niezbędnych certyfikatów, atestów i innych dokumentów potwierdzających spełnienie wymagań przepisów prawnych i obowiązujących w tej materii norm, a także udzielenie min.3 – letniej gwarancji na wszystkie elementy oraz montaż w miejscu wskazanym przez Zamawającego. Uwaga: Robota budowlana zostanie wykonana z środków pochodzących z dofinansowania z Programu rozwoju małej infrastruktury sportowo-rekreacyjnej o charakterze wielopokoleniowym – Otwarte Strefy Aktywności (OSA) Edycja 2018
II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:

Kod CPV

45112723-9

37535200-9

II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów: miesiącach:    lub dniach: data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2018-10-10

Okres w miesiącach

Okres w dniach

Data rozpoczęcia

Data zakończenia




2018-10-10

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: wykonawca zobowiązany jest wykazać udokumentowane należyte wykonanie, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty budowlane polegające na zrealizowaniu (tzn. rozpoczęli, prowadzili i zakończyli roboty) conajmniej dwie roboty budowlane, polegające na budowie lub przebudowie placów zabaw lub siłowni plenerowych wraz z dostawą i montażem urządzeń o wartości min.50tyś. brutto każda.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu   Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji   Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w punkcie VII.2 ppkt. 1) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert,

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony zamawiającego) przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP) . Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Tak , Informacja na temat wadium
kwotę wadium w kwocie Cz.I. Strefa Aktywności fizycznej w Przydworzycach- 500zł Cz.II. Mniszewska strefa aktywności fizycznej – 500zł Cz.III. Magnuszewska strefa aktywności fizycznej - 1000zł Cz.IV. Chmielewska strefa aktywności fizycznej - 500zł Cz.V. Rozniszewska strefa aktywności fizycznej - 500zł 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej , z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt 2 ustawy 29.11.2000 o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz.1158 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego: Bank BS Piaseczno 06 8002 0004 0100 2033 2001 0008 z dopiskiem: „Cz.I Strefa Aktywności fizycznej w Przydworzycach Cz.II. Mniszewska strefa aktywności fizycznej Cz.III. Magnuszewska strefa aktywności fizycznej Cz.IV. Chmielewska strefa aktywności fizycznej Cz.V. Rozniszewska strefa aktywności fizycznej wiejskiej w Dębowoli” Kopię przelewu, potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę zaleca się dołączyć do składanej oferty. 4. Zamawiający nie dopuszcza złożenia wadium w walucie innej niż złoty polski i dotyczy to wadium składanego w każdej z możliwych form. 5. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne, w przypadku uznania rachunku zamawiającego (wpływ na konto zamawiającego).

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

Kryteria

Znaczenie

cena

60,00

rękojmia i gwarancja

40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony) Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy zgodnie z zawartą treścią art.144 pzp a także w przypadku konieczności zmiany terminu realizacji w związku z: - koniecznością wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, a wynikających z konieczności dostosowania zakresu zadania do wytycznych programowych lub powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub - warunków pogodowych uniemożliwiających wykonywanie robót - działaniem siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego lub - nieterminowym, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, przekazania przez Zamawiającego terenu budowy Wykonawcy lub - wstrzymaniem prac budowlanych przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę lub - opóźnieniem związanym z uzyskiwaniem przez Wykonawcę niezbędnych w myśl ustawy Prawo budowlane dokumentów lub innymi okolicznościami niepowstałym i z winy Wykonawcy
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Wykonawca może zastrzec w ofercie informacje stanowiące tajemnice przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Wykonawca w takim przypadku zobowiązany jest wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa, a także wydzielić je w wybrany przez siebie sposób, zapewniający zachowanie tajemnicy przedsiębiorstwa. Tak wydzielonych informacji Zamawiający nie będzie ujawniał. Wykonawca nie może zastrzec informacji i dokumentów, których jawność wynika z innych aktów prawnych w tym m.in. z zapisu art. 86 ust. 4 ustawy Pzp.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2018-09-06, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr:

1

Nazwa:

Strefa Aktywności fizycznej w Przydworzycach

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wariant podstawowy polegający na budowie siłowni plenerowej i strefie relaksu zlokalizowanych na dz.nr 102 obręb ewid.0009 Przydworzyce. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż urządzeń sprawnościowych z lokalizacją na boisku przy Szkole Podstawowej w Przydworzycach, teren w całości ogrodzony, w części przeznaczonej pod przedsięwzięcie – wydzielony. Zgodnie z opisem technicznym, przedmiarem robót i STWiOR.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45112723-9, 37535200-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 2018-10-10
5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium

Znaczenie

cena

60,00

rękojmia i gwarancja

40,00


Część nr:

2

Nazwa:

Mniszewska strefa aktywności fizycznej






1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wariant podstawowy polegający na budowie siłowni plenerowej i strefie relaksu zlokalizowanych na dz.nr 678 obręb ewid.0035 Mniszew. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż urządzeń sprawnościowych siłowni plenerowej lokalizacja na boisku przy Szkole Podstawowej w Mniszewie , teren w całości ogrodzony, w części przeznaczonej pod przedsięwzięcie – wydzielony. Zgodnie z opisem technicznym, przedmiarem robót i STWiOR.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45112723-9, 37535200-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 2018-10-10
5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium

Znaczenie

cena

60,00

rękojmia i gwarancja

40,00


Część nr:

3

Nazwa:

Magnuszewska strefa aktywności fizycznej






1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wariant rozszerzony polegający na budowie siłowni plenerowej, strefie relaksu oraz placu zabaw zlokalizowanych na dz.nr 65/1 obręb ewid.0005 Magnuszew. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż urządzeń sprawnościowych siłowni plenerowej lokalizacja na boisku przy Szkole Podstawowej w Magnuszewie, teren w całości ogrodzony, w części przeznaczonej pod przedsięwzięcie – wydzielony. Zgodnie z opisem technicznym, przedmiarem robót i STWiOR. Urządzony plac zabaw wimnien być ogrodzony elementami wg uznania Wykonawcy w sposób zapewniający bezpieczeństwo korzystania z obiektu i skalkulowany do ceny oferty.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45112723-9, 35535200-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 2018-10-10
5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium

Znaczenie

cena

60,00

rękojmia i gwarancja

40,00

Część nr:

4

Nazwa:

Chmielewska strefa aktywności fizycznej






1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wariant podstawowy polegający na budowie siłowni plenerowej i strefie relaksu zlokalizowanych na dz.nr 50/3 obręb ewid.0020 Chmielówek. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż urządzeń sprawnościowych siłowni plenerowej lokalizacja na boisku przy Szkole Podstawowej w Chmielewie , teren w całości ogrodzony, w części przeznaczonej pod przedsięwzięcie – wydzielony. Zgodnie z opisem technicznym, przedmiarem robót i STWiOR.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45112723-9, 37535200-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:

data zakończenia: 2018-10-10
5) Kryteria oceny ofert:

 

Kryterium

Znaczenie

 

cena

60,00

 

rękojmia i gwarancja

40,00


Część nr:

5

Nazwa:

Rozniszewska strefa aktywności fizycznej






1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wariant podstawowy polegający na budowie siłowni plenerowej i strefie relaksu zlokalizowanych na dz.nr 201/2 obręb ewid.0004 Rozniszew. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż urządzeń sprawnościowych siłowni plenerowej lokalizacja na boisku przy Szkole Podstawowej w Rozniszewie, teren w całości ogrodzony, w części przeznaczonej pod przedsięwzięcie – wydzielony. Zgodnie z opisem technicznym, przedmiarem robót i STWiOR
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45112723-9, 37535200-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 2018-10-10
5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium

Znaczenie

cena

60,00

rękojmia i gwarancja

40,00

 



do pobrania:
SIWZ z załacznikami - zp_30_siwz_budowa_osa.docx
dokumentacja techniczna:
opis_techniczny_przydworzyce_2018_gmina_magnuszew.doc
opis_techniczny_mniszew_2018_gmina_magnuszew.doc
opis_techniczny_magnuszew_2018.doc
opis_techniczny_chmielew_2018_gmina_magnuszew.doc
opis_techniczny_rozniszew_2018_gmina_magnuszew.doc
STWiOR:
szczegolowa_specyfikacja_techniczna_wykonania_i_odbioru_robot_silownia_plenerowa_przydworzyce_magnuszew.doc
szczegolowa_specyfikacja_techniczna_wykonania_i_odbioru_robot_silownia_plenerowa_mniszew_magnuszew.doc
szczegolowa_specyfikacja_techniczna_wykonania_i_odbioru_robot_silownia_plenerowa_i_plac_zabaw_magnuszew.doc
szczegolowa_specyfikacja_techniczna_wykonania_i_odbioru_robot_silownia_plenerowa_chmielew_magnuszew.doc
szczegolowa_specyfikacja_techniczna_wykonania_i_odbioru_robot_silownia_plenerowa_rozniszew_magnuszew.doc
przedmiary:
-przedmiar_osa_przydworzyce.pdf
- przedmiarosa_mniszew.pdf
- przedmiar_osa_magnuszew.pdf
- przedmiar_osa_chmielew.pdf
- przedmiar_osa_rozniszew.pdf
Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Malinowska Alicja
  • Data udostępnienia w BIP: 2018-09-10
  • Informacja zaktualizowana przez: Malinowska Alicja
  • Data ostatniej aktualizacji: 2020-09-16 12:27:29
  • Liczba odsłon: 468
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 2287345]

przewiń do góry