Budowa oczyszczalni ścieków w Boguszkowie
Numer ogłoszenia: 117258 - 2013; data zamieszczenia: 25.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 69684 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy, ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, woj. mazowieckie, tel. 48 6217105 w. 34, faks 48 6217025.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa oczyszczalni ścieków w Boguszkowie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Budowa oczyszczalni ścieków o przepustowości 200m2 przy RLM 1667 w miejscowości Boguszków.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00-3, 45.31.51.00-9, 45.31.56.00-4, 45.31.57.00-5, 45.31.51.00-9.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • INSTALART Sp. Z o.o ,, Radom, ul.Limanowskiego 95H, 26-600 Radom,, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3019232,67 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2498499,14

  • Oferta z najniższą ceną: 2498499,14 / Oferta z najwyższą ceną: 3314850,00

  • Waluta: PLN.

Magnuszew 18-03-2013

ZP.272.3.2013

 

 ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

Dotyczy zamówienia : Budowa oczyszczalni ścieków w Boguszkowie

 

 Działając na podstawie art  92 ust  1  Pzp Wójt Gminy Magnuszew informuje, że w prowadzonym postępowaniu :

1 . Wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę  INSTALART Sp. Z o.o , Radom, ul.Limanowskiego 95H za cenę brutto 2 498 499,14zł wybrana oferta spełnia warunki określone siwz i jest najkorzystniejsza cenowo

2  Zamawiający nie odrzuca żadnej oferty. 

3  Zamawiający nie wyklucza z postępowania żadnego wykonawcy.

4  Wykaz wykonawców którzy złożyli oferty oraz ich streszczenie:       

Zgłoszono oferty:

 

Lp

Nazwa wykonawcy

Adres

Cena brutto

Punktacja

1

INSTALART Sp.z o.o

26-600 Radom, ul.Limanowskiego 95H

2 498 499,14

100

2

P.I.S.K.Dybowski-Bakart Sp.z o.o

04-231 Warszawa

ul.Goździkowa 25

2 515 350,00

99

3

FAMBUD – Jerzy Pietrzak Sp.z o.o

96-100 Skierniewice

ul.Mszczonowska 73

2 863 440,00

87

4

ECOL-UNICON Sp.z o.o

80-067 Gdańsk, ul.Równa 2

3 185 601,24

78

5

Z.P.U.H.INSTAL Szubińska Elżbieta

08-400 Garwolin

ul.Długa 19

3 314 850,00

75

 

5  Działając na podstawie art  92 ust 1 pkt 4 informuje się że przewiduje się podpisanie umowy w 25 marca 2013r.

            Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej, których procedury określono  w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych - dział VI "Środki ochrony prawnej"

 

 

Magnuszew dn. 28-02-2013r.

 

WYJAŚNIENIA ZWIĄZANE Z TREŚCIĄ SIWZ Nr 2

 

Wyjaśnienie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Budowa oczyszczalni ścieków w Boguszkowie”.

Działając na podstawie art. 38 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. nr 223, poz. 1655 ze zm.) Zamawiający – Gmina Magnuszew - wyjaśnia, co następuje:

Pytanie 1 tj. nr 17 z wyjaśnienia  Nr 1

W związku z tym ze reaktor i zbiornik ścieków dowożonych jest posadowiony poniżej zwierciadła wody gruntowej , które zgodnie z opisem technicznym znajduje się 1,2 ppt, prosimy o uzupełnienie przedmiaru robót o nakłady związane z wykonaniem odwodnienia wykopów.

Odpowiedź 1

W przedmiarze robót brak odwodnienia wykopów. Na podstawie opisu geologicznego Wykonawca winien skalkulować ewentualne odwodnienie.

Pytanie 2

Dot. odp. 7 i 8 - Przyłącze wody nie wchodzi w zakres przetargu, natomiast w załączonym przedmiarze dot. sieci zewn. – poz. 7-9 występuje przyłącze wody – prosimy o wyjaśnienie rozbieżności – czy powyższe pozycje należy wyceniać?

Tj. Czy w zakres przedmiotu zamówienia wchodzi wykonanie przyłącza wodociągowego? Nadmieniamy , że na stronie internetowej nie zamieszczono dokumentacji oraz przedmiarów zawierających nakłady na wykonanie przyłącza wodociągowego.

 Jeżeli w zakres zamówienia wchodzi wykonanie przyłącza wodociągowego do oczyszczalni ścieków prosimy o zamieszczenie na stronie internetowej dokumentacji oraz przedmiaru robót dotyczących tego zakresu. Nadmieniamy że dokumentacja ta jest niezbędna w celu dokonania prawidłowej wyceny.

 

Odpowiedź 2

 

Wycenić zgodnie z przedmiarem sieci zewnętrznych.

 

Pytanie 3

Dotyczy: budynku technicznego z reaktorem

Przedmiar robót branży konstrukcyjno – architektonicznej w pozycjach od nr 10 do nr 17 zawiera nakłady na wykonanie 219,17 m3 betonowania elementów żelbetowych i betonowych reaktora. Według naszych obliczeń ilość ta winna wynosić około 280m3. Prosimy o sprawdzenie i wtulaną korektę przedmiaru robót.

 

Pytanie 4

Dotyczy: budynku technicznego z reaktorem

Pozycja 41przedmiaru robót branży konstrukcyjno – architektonicznej zawiera nakłady na wykonanie 285,4 m2 izolacji przeciwwilgociowej. Według naszych obliczeń obmiar ten winien wynosić około 462m2 Prosimy o sprawdzenie i o ewentualną korektę przedmiaru robót.

 

Pytanie 5

 

Dotyczy: budynku technicznego z reaktorem

Pozycja 42 przedmiaru robót branży konstrukcyjno – architektonicznej zawiera nakłady na wykonanie 565,9 m2 izolacji powierzchni wewnętrznych z Hydrostopu. Według naszych obliczeń obmiar ten winien wynosić około 692m2 Prosimy o sprawdzenie i o ewentualną korektę przedmiaru robót.

 

Pytanie 6

Dotyczy: budynku technicznego z reaktorem, zbiornika ścieków dowożonych i zbiornika na osad dowożony

Przedmiar robót branży konstrukcyjno – architektonicznej nie zawiera nakładów na dostawę i montaż włazów na stropie reaktora.  Prosimy o uzupełnienie przedmiarów robót o te nakłady.

 

Pytanie 7

Dotyczy: budynku technicznego z reaktorem, zbiornika ścieków dowożonych i zbiornika na osad dowożony

Przedmiar robót branży konstrukcyjno – architektonicznej nie zawiera nakładów na prób szczelności zbiorników .  Prosimy o uzupełnienie przedmiarów robót o te nakłady.

 

Pytanie 8

Dotyczy: budynku technicznego z reaktorem, zbiornika ścieków dowożonych i zbiornika na osad dowożony

Przedmiar robót branży konstrukcyjno – architektonicznej nie zawiera nakładów na wykonanie deskowań elementów żelbetowych.  Prosimy o uzupełnienie przedmiarów robót o te nakłady.

 

Odpowiedź 3-8

 

Robota  budowlana ma być wykonana zgodnie z projektem. Załączone przedmiary przy cenie ryczałtowej są tylko do celów pomocniczych w obliczeniu ceny oferty.

Zamawiający nie przewiduje robót dodatkowych.

,

Magnuszew dn. 27-02-2013r.

 

WYJAŚNIENIA ZWIĄZANE Z TREŚCIĄ SIWZ Nr 1

 

Wyjaśnienie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Budowa oczyszczalni ścieków w Boguszkowie”.

Działając na podstawie art. 38 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. nr 223, poz. 1655 ze zm.) Zamawiający – Gmina Magnuszew - wyjaśnia, co następuje:

PYTANIA:

1.       W załączonej na stronie Zamawiającego dokumentacji brakuje przedmiarów na wykonanie sieci zewnętrznych międzyobiektowych (dopływ ścieków do oczyszczalni, odpływ ścieków oczyszczonych, przyłącze wody) – Prosimy o uzupełnienie.

2.       Czy Zamawiający posiada przedmiar na wykonanie robót budowlano-konstrukcyjnych z podanymi podstawami wg KNR – jeśli tak, prosimy o zamieszczenie na stronie Zamawiającego.

3.       Czy Zamawiający posiada przedmiary w wersji edytowalnej ath – jeżeli tak to prosimy o zamieszczenie na swojej stronie – powyższe ułatwi i przyśpieszy przygotowanie oferty.

4.       Zamawiający określił warunek udziału dotyczący wiedzy i doświadczenia         w następujący sposób:  „roboty budowlane polegające na zrealizowaniu (tzn. rozpoczęli, prowadzili i zakończyli roboty) minimum jeden obiekt o podobnych parametrach – min.200m3/d”

a.       Czy Zamawiający uzna za spełniony powyższy warunek udziału, jeżeli wykonawca wykaże iż zrealizował minimum jeden obiekt o przepustowości min. 200 m3/d, dotyczący rozbudowy oczyszczalni ścieków?

b.  Czy Zamawiający uzna za spełniony powyższy warunek udziału jeżeli wykonawca wykaże się doświadczeniem w realizacji innych obiektów z zakresu gospodarki wodno-ściekowej tj.  budowa Stacji Uzdatniania Wody o wydajności  min.200m3/d”?

5.       Prosimy o wykreślenie z załącznika nr 2 „Oferta” zapisu zawartego w pkt. 3: „dokonaliśmy wizji lokalnej”.

6.       Prosimy o zamieszczenie na stronie internetowej dokumentacji geotechnicznej. Jest ona niezbędna w celu dokonania prawidłowej wyceny robót ziemnych.

7.       Czy w zakres przedmiotu zamówienia wchodzi wykonanie przyłącza wodociągowego? Nadmieniamy , że na stronie internetowej nie zamieszczono dokumentacji oraz przedmiarów zawierających nakłady na wykonanie przyłącza wodociągowego.

8.       Jeżeli w zakres zamówienia wchodzi wykonanie przyłącza wodociągowego do oczyszczalni ścieków prosimy o zamieszczenie na stronie internetowej dokumentacji oraz przedmiaru robót dotyczących tego zakresu. Nadmieniamy że dokumentacja ta jest niezbędna w celu dokonania prawidłowej wyceny.

9.       Jeżeli w zakres zamówienia nie wchodzi wykonanie przyłącza wodociągowego to prosimy o potwierdzenie że przed rozpoczęciem budowy oczyszczalni Zamawiający wykona przyłącze wodociągowe do ogrodzenia oczyszczalni.

10.    Dostarczone przedmiary robót nie zawierają nakładów na wykonanie wodociągu na terenie oczyszczalni ścieków. Prosimy o uzupełnienie przedmiaru robót o nakłady związane z wykonaniem tego zakresu.

11.    Dostarczone przedmiary robót nie zawierają nakładów na wykonanie sieci międzyobiektowych  (projektowanej kanalizacji, przewodów technologicznych oraz kanalizacji ścieków oczyszczonych) na terenie oczyszczalni ścieków. Prosimy o uzupełnienie przedmiaru robót o nakłady związane z wykonaniem tego zakresu.

12.    Prosimy o wyjaśnienie czy droga dojazdowa wchodzi w zakres zamówienia?

13.    Jeśli droga dojazdowa do oczyszczalni wchodzi w zakres zamówienia to czy nawierzchnia jej ma być wykonana jako:

a) betonowa (zgodnie z pkt. 1.8 projektu zagospodarowania terenu

b) czy też z kostki (zgodnie z pozycją 2 przedmiaru robót branży konstrukcyjno budowlanej)

14.     W przypadku gdy nawierzchnia drogo dojazdowej będzie wykonana jako betonowa prosimy o podanie warstw podbudowy drogi.

15.     W celu budowy oczyszczalni konieczne będzie wykonanie tymczasowej drogi dojazdowej i technologicznej. Prosimy o uzupełnienie przedmiaru robót o nakłady związane z wykonaniem drogi tymczasowej.

16.    Czy do zakończenia budowy oczyszczalni ścieków będzie podłączona kanalizacja i czy dla wykonania rozruchu Zamawiający zapewni odpowiednią ilość ścieków świeżych o parametrach opisanych  w projekcie?

17.     W związku z tym ze reaktor i zbiornik ścieków dowożonych jest posadowiony poniżej zwierciadła wody gruntowej , które zgodnie z opisem technicznym znajduje się 1,2 ppt, prosimy o uzupełnienie przedmiaru robót o nakłady związane z wykonaniem odwodnienia wykopów.

18.    Zgodnie z projektem elektrycznym w zakres przedmiotu zamówienia nie wchodzi stacja transformatorowa  oraz linia kablowa od stacji transformatorowej do złącza kablowego. W zakres robót Wykonawcy wchodzi tylko doprowadzenie kabla energetycznego do ogrodzenia oczyszczalni. Prosimy o potwierdzenie że wykonanie przyłącza energetycznego leży po stronie Zamawiającego.

 

19.    Jeżeli wykonanie przyłącza leży po stronie Wykonawcy to prosimy o zamieszczenie na stronie internetowej niezbędnej dokumentacji oraz uzupełnienie przedmiarów robót o nakłady niezbędne na wykonanie przyłącza energetycznego.

 

20.    Jeżeli wykonanie przyłącza będzie po stronie Zamawiającego to prosimy o potwierdzenie że przyłącze energetyczne będzie wykonane przed rozpoczęciem budowy oczyszczalni.

Informacja ta jest niezbędna w celu oszacowania kosztów energii elektrycznej niezbędnej do realizacji robót. Cena energii z sieci energetycznej jest dużo niższa od ceny energii uzyskanej z agregatu prądotwórczego.

 

ODPOWIEDZI:

Odp.1, 10 i 11. Zamawiająca załącza dodatkowy przedmiar na sieci zewnętrzne – zał.technologia_sieci_zewn_przedmiar.xls

Odp.2. Nie posiadamy innych przedmiarów niż załączone na stronie.

Odp.3. Posiadamy tylko przedmiary w PDF.

Odp. 4. a i b. Zgodnie z ogłoszenie i SIWZ  „roboty budowlane polegające na zrealizowaniu (tzn. rozpoczęli, prowadzili i zakończyli roboty) minimum jeden obiekt o podobnych parametrach – min.200m3/d „ Nie dopuszczamy rozbudowy oczyszczalni ani budowy Stacji Uzdatniania Wody.

Odp. 5. Wykreśla się zapis z oferty – „dokonaliśmy wizji lokalnej. Nowy zapis załącznika Nr 2 – zał.zalacznik_nr_1_do_siwz_oczyszczalnia.doc

Odp.6. Załączamy fragment Raportu donośnie budowy geologicznej i warunków geotechnicznych – zał..raport_boguszkow_str_42_44.pdf

Odp.7 i 8. Nie wchodzi. Przyłącze wg oddzielnego zamówienia.

Odp. 9. Na okres budowy Wykonawca zapewni pobór wody we własnym zakresie. Dostarczenie wody w terminie rozruchu oczyszczalni.

Odp.12. Tak jest opisana w przedmiarze. Nawierzchnia tej drogi zgodnie z przedmiarem ma być wykonana z kostki betonowej

Odp.13 i 14.  Nie dotyczy z uwagi  na odp.12.

Odp.15. Zamawiający nie przewiduje budowy drogi tymczasowej i technologicznej. W przypadku takiej konieczności Wykonawca zapewni dojazd.

Odp.16. Termin wykonania budowy sieci jest taki sam jak wykonania oczyszczalni, tak więc będzie możliwa dostawa ścieków surowych do oczyszczalni.

Odp.17. Zamawiający potwierdza  że wykonanie przyłącza leży po jego stronie.

Odp. 18. Nie dotyczy  z uwagi na pkt.17

Odp. 19 i 20. Zamawiający potwierdza , przyłącze jest już wykonane.




oferta i załączniki w wersji do edycji- oferta_i_zalaczniki_oczyszczalnia.doc

Ogłoszenie
Budowa oczyszczalni ścieków w Boguszkowie
Numer ogłoszenia: 69684 - 2013; data zamieszczenia: 19.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, woj. mazowieckie, tel. 48 6217105 w. 34, faks 48 6217025.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: magnuszew.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie przewiduje się dynamicznego systemu zakupów

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa oczyszczalni ścieków w Boguszkowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa oczyszczalni ścieków o przepustowości 200m2 przy RLM 1667 w miejscowości Boguszków. Budynek wraz z mediami należy wykonać zgodnie z projektem technicznym, opisem technicznym stanowiącym, mapami, przedmiarami robót i załącznikami do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Uwaga: Robota budowlana zostanie wykonana z środków pochodzących z pożyczki. Warunkiem udzielenia pożyczki jest rozstrzygnięcie przetargu a warunkiem realizacji umowy jest udzieleniem pożyczki. W przypadku gdy z jakichś przyczyn niezależnych od Zamawiającego, Gmina nie otrzyma przyrzeczonej pożyczki zastrzega sobie prawo odstąpienia od umowy na podstawie art.145 ustawy Prawo zamówień publicznych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00-3, 45.31.51.00-9, 45.31.56.00-4, 45.31.57.00-5, 45.31.51.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 20 000,00 słownie: dwadzieścia tysięcy złotych

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie z art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp (zał. do SIWZ). Powyższy warunek udziału w postępowaniu oceniany będzie wg kryterium spełnia/ nie spełnia na podstawie treści złożonego przez Wykonawcę oświadczenia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy którzy zrealizowali w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty budowlane polegające na zrealizowaniu (tzn. rozpoczęli, prowadzili i zakończyli roboty) minimum jeden obiekt o podobnych parametrach - min.200m3/d oraz potwierdzą, że te roboty budowlane zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie z art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp (zał. do SIWZ). Powyższy warunek udziału w postępowaniu oceniany będzie wg kryterium spełnia/ nie spełnia na podstawie treści złożonego przez Wykonawcę oświadczenia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy którzy dysponują przy realizacji zamówienia minimum kierownik budowy posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności : - ogólnobudowlanej - instalacji w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, - instalacji w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, wpisanych do właściwej izby inżynierów budownictwa, posiadającą aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, sporządzony według propozycji stanowiący (załącznika nr 7).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie z art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp (zał. do SIWZ). Powyższy warunek udziału w postępowaniu oceniany będzie wg kryterium spełnia/ nie spełnia na podstawie treści złożonego przez Wykonawcę oświadczenia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Odstąpienie od umowy - art.145 ustawy pzp w przypadku gdy Gmina nie otrzyma przyrzeczonej pożyczki.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugmagnuszew.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Magnuszew, 26-910 Magnuszew, ul.Saperów 24,.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.03.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Magnuszew, 26-910 Magnuszew, ul.Saperów 24, w sekretariacie pok.nr 8.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Fundusz Ochrony Środowiska.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


do pobrania


SIWZ - 3_oczyszczalnia.pdf

Specyfikacja Techniczna :

specyfikacja_strona_0.dot

specyfikacja_techniczna.doc
1_operat__opracowanie.doc

10_rys_a-1_projekt_zagospo__plan_1000.pdf
10_rys_t-1_rozmieszczenie_obiektow_na_dzialce.dwg
10_rys_t-2_schemat_technologiczny.dwg
10_rys_t-3_budynek_technologiczny_i_reaktor-rzut.dwg
10_rys_t-4_budynek_technologiczny_i_reaktor-rzut.dwg
10_rys_t-5__budynek_technologiczny_i_reaktor-przekroj_a-a.dwg
10_rys_t-8_zbiornik_sciekow_dowozonych.dwg
10_rys_t-10_pompownia_sciekow_surowych.dwg
10_rys_t-11_wylot_sciekow_oczyszczonych_do_odbiornika.dwg
11mapa.jpg

plan zagospodarowania
strona_0.dot
opis_projekt_zagospodarowania_terenu_____.doc
rysa-1_projekt_zagospo__plan_1000.pdf
rysa-2_projekt_zagospo__plan_500.pdf

architektura
opis_projekt_architektury__.doc
rys6_budynek_technologiczny_przekroje.pdf
rysa3_budynek_technologiczny_rzut.pdf
rysa5_budynek_technologiczny_rzut_wiezby_i_dachu.pdf
rysa4_budynek_technologiczny_rzut.pdf
rysa7_budynek_technologiczny_elewacje.pdf
rysa8_budynek_technoligiczny_zestawienie_stolarki.pdf
rysa9_budynek_odwadniania_osadu_rzut_przyziemia.pdf
rysa10budynek_odwadniania_osadu_rzut_dachu.pdf
rysa11budynek_odwadniania_osadu_przekroje.pdf
rysa12_budynek_odwadniania_elewacje.pdf
rysa13_budynek_odwadniania_osadu_zestawienie_stolarki.pdf

Konstrukcja
strona_konstr.dot
projekt_wykonawczy_konstrukcja_opis_projektu.doc
k-1.pdf
k-2.pdf
k-3.pdf
k-4.pdf
k-5.pdf
k-6.pdf
k-7.pdf
k-8.pdf

Technologia
strona_trchnoloie.dot
boguszkow_pw_opis_techniczny_04.11.pdf
pw_t-_15-16-17-_profile.pdf
pw_t_01_plan_rozmieszczenia.pdf
pw_t_02_schemat_technologiczny.pdf
pw_t_03_reaktor_biologiczny-rzut.pdf
pw_t_04_reaktor_biologiczny-rzut.pdf
pw_t_05_reaktor_biologiczny-przekroj_a-a.pdf
pw_t_06_reaktor_biologiczny-przekroj_b-b.pdf
pw_t_07_stacja_osadu_i_wiata.pdf
pw_t_08_zbiornik_fekalii.pdf
pw_t_09_taca_dla_samochodow.pdf
pw_t_10_pompownia_sciekow.pdf
pw_t_11_wylot_sciekow.pdf
pw_t_12_zbiornik_osadu.pdf
pw_t_13_instalacje_wewnetrzne.pdf
pw_t_14_zest_studz.pdf
pw_t_18_podpory.pdf

Automatyka i sterowanie
projekt_wykonawczy_c-01-11.pdf

Elektryka
2.opis_techniczny_-_proj._wyk._-_inst._elektryczne.doc
3._warunki_przylaczenia.1.....jpg
3._warunki_przylaczenia.2.....jpg
3.warunki_przylaczenia_3.jpg
10.bilans_mocy.doc
11.obliczenia_instalacji_odgromowej.pdf
e-1_plan_sieci_rozdzielczej.dwg
e-2_budynek_technologiczny_i_reaktor-rzut_00.dwg
e-3_budynek_technologiczny_i_reaktor-rzut_45.dwg
e5_schemat_ideowy_rozdzielnicy_rg_i_tos.dwg
e6_budynek_technologiczny_-_instalacja_odgromowa1.dwg
e-7_stacja_odwadniania_osadu_-_instalacja_odgromowa.dwg
e4_stacja_odwadniania.dwg
1.strona_0.doc

przedmiary
przedmiar_oczyszczalnia.pdf
boguszkow_obmiar.pdf
przedmiar_robot_2_technologia_.xlsx
przedmiar_robot_konstrukcyjno_architektoniczna_obiekty_kubat.pdf


Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 2287463]

przewiń do góry