Wersja archiwalna 2009-07-02 14:04:35

OGŁOSZENIE

Na podstawie art. 12a ust.5 w postępowaniu  pn. „Budowa sieci wodno – kanalizacyjnej w miejscowościach Kłoda i Przydworzyce w Gminie Magnuszew

dokonuje się zmiany ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych i w SIWZ.

Treść zmiany ogłoszenia:

Numer ogłoszenia: 219500 - 2009; data zamieszczenia: 02.07.2009

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 182736 - 2009 data 08.06.2009 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy, ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, woj. mazowieckie, tel. 048 6217105 w. 34, fax. 048 6217025.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.3.4.
  • W ogłoszeniu jest: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy , 26-910 Magnuszew, ul.Saperów 24, pokój nr 8 sekretariat, Zmieniony dnia 22-06-2009 na : Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy , 26-910 Magnuszew, ul.Saperów 24, pokój nr 8 sekretariat,.
  • W ogłoszeniu powinno być: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy , 26-910 Magnuszew, ul.Saperów 24, pokój nr 8 sekretariat..

Magnuszew 2009-07-02

ZP-341/7/09

ZAWIADOMIENIE O ZŁOŻENIU PROTESTU

Dot.: postępowania - „Budowa sieci wodno -kanalizacyjnej w miejscowości Kłoda i Przydworzyce w Gminie Magnuszew”

            Na mocy art.181 ust.3 i 4 ustawy  z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych  (Dz.U. z 2004 Nr 19 poz.177 z p.zm) Gmina Magnuszew informuje , że w postępowaniu pt. „Budowa sieci wodno -kanalizacyjnej w miejscowości Kłoda i Przydworzyce w Gminie Magnuszew” został wniesiony protest .

Kopię wniesionego protestu przekazuję w załączeniu.

           

            Na tej podstawie wzywa się Wykonawców do wzięcia udziału w postępowaniu toczącym się w wyniku protestu. Uczestnikami protestu staja się Wykonawcy którzy w terminie 3 dni od daty otrzymania wezwania przystąpią do postępowania  toczącego się w wyniku złożenia protestu.

            Prawa i obowiązki uczestników określono w Dziale VI ustawy pzp.

Załącznik: kopia protestu z dnia 01-07-2009.protest.tif 

 

Magnuszew 29-06-2009

WYJAŚNIENIA   NR 2

Wyjaśnienia dotyczące treści SIWZ zamówienia „Budowa sieci wodno -kanalizacyjnej w miejscowości Kłoda i Przydworzyce w Gminie Magnuszew" - nr sprawy ZP-341/7/09

Pytanie

Uprzejmie prosimy o wyraźne określenie dot. sposobu sporządzenia kosztorysów ofertowych.

Pkt. 21 a SiWZ określa, że ...Cena musi ścisła wynikać z przedmiaru robót itd. Pkt. 16.4 SIWZ określa, że oferta ma zawierać m.in. Kosztorys ofertowy

sporządzony na podstawie przedmiaru robót, będącego załącznikiem do SIWZ wraz z tabelą elementów scalonych, wykazem robocizny, materiałów i sprzętu.

Takie określenie sposobu przedstawienia ceny oferty jest nieprecyzyjne, mogące spowodować sytuację, że jedni z oferentów przedłożą kosztorysy w formie uproszczonej (ilość - cena jednostkowa - wartość), inni w formie szczegółowej, powodując utrudnienie w procedurze oceny ofert.

Poza tym wymóg przedłożenia zestawienia materiałów i sprzętu może spowodować, że wyszczególnione w pozycjach kosztorysowych nakłady, które często podawane są jako nakłady, które mogą być stosowane alternatywnie lub zamieniane na inne obecnie stosowane (np. ołów, króćce) zostaną nakładami o wartości „O".

Odpowiedź

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia ściśle określa co musi zawierać oferta , m.in.kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiarów robót będących załącznikami do specyfikacji. Określa również sposób obliczania ceny , która musi ściśle wynikać z przedmiarów.

 

 

 

Wyjaśnienia Nr 1

dotyczące treści SIWZ zamówienia „Budowa sieci wodno -kanalizacyjnej w miejscowości Kłoda i Przydworzyce w Gminie Magnuszew" - nr sprawy ZP-341/7/09

Pytania:

1. Odnośnie pkt 9b l SIWZ:

Proszę o potwierdzenie, czy Zamawiający żądając wykazu zrealizowanych robót ( min. 3} wymaga aby była w nim przynajmniej jedna robota kanalizacyjna o wartości minimum 2 min zł i długości sieci z przykanalikami ponad 8 km wraz z 3-ema przepompowniami ścieków , a pozostałe dwie mają być z przepompownią ścieków ale wartościowo i wielkościowe mogą być mniejsze.

2. Dlaczego Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy doświadczenia w budowie sieci wodociągowych , chociaż w inwestycji wy stępuj ą takie roboty i to w dużym zakresie? Nadmienię, że doświadczenie w budowie kanalizacji wcale nie jest równoznaczne z budową wodociągu, a tym bardziej na tej budowie gdzie obie sieci krzyżują się wzajemnie i muszą być zachowane inne przepisy wykonawcze niż przy budowie samego wodociągu czy samej kanalizacji.

3. Odnośnie pkt 9c2 SIWZ:

Czy Wykonawca w celu potwierdzenia posiadania środków finansowych może posiadać część środków jako gotówkę na koncie firmowym, a pozostałą część w postaci zdolności kredytowej?. Np. na koncie l min zł, zdolność kredytowa 2 min zł to w sumie daje wymagane 3mln zł.

4. odnośnie przedmiarów załączonych do SIWZ:

a/. Dlaczego przedmiar i projekt faworyzuje producentów materiałów podając ich nazwę np. DANWEEL z Łodzi jako producenta studzienek wodomierzowych,   Wavinjakoproducentarur, czy Jafar jako producent zasuw itp? Czy tylko tych producentów materiały należy wycenić i wbudować?

b/. Dlaczego w przedmiarze budowy wodociągu zastosowano w pozycjach 42 do 45 trójniki PCV kielichowe firmy JAFAR ( firma Jafar wogóle nie produkuje materiałów z PCV, a tylko z żeliwa) oraz w póz 55 pkt 2 dla M - kołnierze przyspawane okrągłe z szyjką z blachy i rury stalowej. Przecież są w handlu typowe kołnierze tzw. "ślepe" produkowane z żeliwa i nie potrzeba jakichś wymyślonych z blachy i rury. Natomiast w schematach węzłów są zaprojektowane trójniki kołnierzowe żeliwne, a nie kielichowe PCV jak w przedmiarze. Więc jakie mamy przyjąć do wyceny i wbudowania?

c/. Dlaczego w kosztorysie i zestawieniu materiałów wykazane są do wyceny materiały, których nie stosuje się w obecnych technologiach montażu ( przy węzłach o połączeniach kołnierzowych) : np. póz 46 do 51 przy montażu zasuw kołnierzowych nie stosujemy nasuwek żeliwnych, prostek jednokielichowych oraz folii aluminiowej czy ołowiu.

d/. Póz. 60 przedmiaru sieci wodociągowej - Czy komora wodomierzowa prostokątna może być wykonana jako monolityczna z żelbetu, a nie wymurowana z cegły jak w przedmiarze?

Reasumując proszę o wyjaśnienie czy nie ujęcie lub nie wycenienie jakichkolwiek materiałów ("być może fikcyjnych") występujących w załączonym przedmiarze będzie skutkować odrzuceniem oferty?

Odpowiedzi:

p-t. 1 i 2. Zamawiający jako dowód wykazania doświadczenia żąda od Wykonawca przedstawienia,  że   zrealizował (tzn. rozpoczęł, prowadzłi i zakończył roboty) w okresie V. 2004 do V. 2009 co najmniej 3 roboty obejmujące kanalizacje sanitarne z przepompownią (lub przepompowniami) ścieków o wartości minimum 2,0 mln. zł każda, w tym jedna robota winna zawierać: co najmniej 8 km kanalizacji grawitacyjno-ciśnieniowej (sieć + przyłącza tzw. przykanaliki) i co najmniej 3 przepompownie ścieków. Wymogi co do wartości robót i zakresu ściśle określone w ogłoszeniu i SIWZ.

p-t-3 Wykonawca przedłoży informację potwierdzającą posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej. Formy te mogą być rozłączne i łączne.

Pkt.4.a. Materiały podanych producentów lub o równoważnych parametrach technicznych

Pkt.4.b. Zgodnie ze schematami węzłów w projekcie trójniki kołnierze żeliwne, w poz.55 kołnierze ślepe”

Pkt.4. c. Przyjąć zgodnie z projektem z użyciem stosowanych obecnie metod montażu

Pkt.4.d. Tak, komora może być wykonana jako monolityczna z żelbetu.

Ponadto Zamawiający informuje że wszystkie pozycję winny być wycenione.

Magnuszew 25-06-2009

OGŁOSZENIE

Na podstawie art. 12a ust.2 w postępowaniu  pn. „Budowa sieci wodno – kanalizacyjnej w miejscowościach Kłoda i Przydworzyce w Gminie Magnuszew

oraz w związku z uzupełnieniem SIWZ o przedmiary dotyczące kanalizacji i zasilania w energię przepompowni w ilości 12 szt. dokonuje się zmiany ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.

Treść zmiany ogłoszenia:

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 182736 - 2009 data 08.06.2009 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy, ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, woj. mazowieckie, tel. 048 6217105 w. 34, fax. 048 6217025.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.3.4.
  • W ogłoszeniu jest: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy , 26-910 Magnuszew, ul.Saperów 24, pokój nr 8 sekretariat.
  • W ogłoszeniu powinno być: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy , 26-910 Magnuszew, ul.Saperów 24, pokój nr 8 sekretariat.

do pobrania dodatkowe przedmiary robót 

przedmiar40g.pdf

przedmiar40h.pdf

p1ofertowy.pdf

p2ofertowy.pdf

p3ofertowy.pdf

p4ofertowy.pdf

p5ofertowy.pdf

p6ofertowy.pdf

p7ofertowy.pdf

p8ofertowy.pdf

p9ofertowy.pdf

ppofertowy.pdf

Ogłoszenie

Magnuszew: Budowa sieci wodno - kanalizacyjnej w miejscowości Kłoda i Przydworzyce w Gminie Magnuszew.
Numer ogłoszenia: 182736 - 2009; data zamieszczenia: 08.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, woj. mazowieckie, tel. 048 6217105 w. 34, faks 048 6217025.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: magnuszew.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie przaewiduje się dynamicznego systemu zakupów

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci wodno - kanalizacyjnej w miejscowości Kłoda i Przydworzyce w Gminie Magnuszew..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa sieci wodno - kanalizacyjnej w miejscowości Kłoda i Przydworzyce. Przedmiot określa następujące elementy: 1. kanalizacja sanitarna o następujących danych charakterystycznych: długość kanalizacji sanitarnej z rur PVC 200 klasy S - 7518,00mb długość kanalizacji sanitarnej z rur PVC 160 klasy S - 2287,00mb długość kanalizacji sanitarnej tłocznej z rur PE 125x7,4 - 550,00mb długość kanalizacji sanitarnej tłocznej z rur PE 110x6,6 - 2254,50mb długość kanalizacji sanitarnej tłocznej z rur PE 63x4,7 - 293,00mb liczba studni betonowych dn 2000 mm - 1szt liczba studni tworzywowych d 1000 mm - 188 szt liczba studni tworzywowych d 600 mm - 32 szt liczba studni rewizyjnych d 425 mm - 129 szt liczba przyłączy kanalizacyjnych - 126 szt przepompownia ścieków - 9szt. 2. wodociąg o następujących danych charakterystycznych: długość wodociągu z rur PVC 160 mm - 447,50m długość wodociągu z rur PE 160 mm - 155,00m długość wodociągu z rur PVC 110 mm - 7109,00m długość wodociągu z rur PVC 90 mm - 1456,00m długość wodociągu z rur PEHD 63 mm - 60,00m długość wodociągu z rur PEHD 50 mm - 163,00m długość wodociągu z rur PVC 40 mm - 3299,50m studzienka wodomierzowa prostokątna 120x400cm ( w świetle)-1szt liczba hydrantów nadziemnych dn 80 mm - 48szt, liczba hydrantów podziemnych dn 80 mm - 2szt, liczba zasuw dn 150 mm - 4szt, liczba zasuw dn 100 mm - 26szt., liczba zasuw dn 80 mm - 56szt. liczba przyłączy wodociągowych- 125szt 3. Przeciski w rurze osłonowej : dn 300 o łącznej długości 80,50, dn 250 o łącznej długości 198,0, dn 200 o łącznej długości 289,50, dn 100 o łącznej długości 11,0 m, dn 150 o łącznej długości 24,0 m, dn 65 o łącznej długości 13,0 m, dn 50 o łącznej długości 310,50 m. Obsługa geodezyjna.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00-0, 45.11.20.00-5, 45.11.12.30-9, 45.11.12.40-2, 45.23.10.00-5, 45.23.11.00-6, 45.23.13.00-8, 45.23.20.00-2, 45.23.24.10-9, 45.23.30.00-9, 45.23.60.00-0, 45.23.21.52-2.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


 

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 150000zł słownie : sto pięćdziesiąt tysięcy zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a. Posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art.24 u. p. z. p. b. Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić Zamawiającemu pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenia). W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki: b.1 zrealizowali (tzn. rozpoczęli, prowadzili i zakończyli roboty) w okresie V. 2004 do V. 2009 co najmniej 3 roboty obejmujące kanalizacje sanitarne z przepompownią (lub przepompowniami) ścieków , w tym jedna robota winna zawierać: - co najmniej 8 km kanalizacji grawitacyjno-ciśnieniowej (sieć plus przyłącza tzw. przykanaliki) i co najmniej 3 przepompownie ścieków b.2 wskaże do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia osoby do pełnienia nw. funkcji wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia i doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności. b.3 Wykonawca winien wykazać, iż dysponuje lub będzie dysponował potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia, tj. minimum: - koparka samobieżna - 1 szt. - koparko-ładowarka - 1 szt. - samochód ciężarowy - 2 szt. - żuraw samojezdny - 1 szt. - zagęszczarka płytowa - 1 szt. - ubijak mechaniczny - 2 szt. - walec stalowy wibracyjny - 1 szt. - zestaw do odwadniania powierzchniowego wykopów - 2 kpl. - zestaw do odwadniania wgłębnego - igłofiltry - 2 kpl. - obudowy wykopów - 6 kpl. - przecisk sterowany - 1 kpl. c. Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub Ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku: W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki: c.1 Wykonawca osiągnął średni roczny przychód netto ze sprzedaży w ostatnich 3 latach obrotowych w wysokości co najmniej 6.000.000 zł. c.2 Posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej 3 000 000 zł lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 3 000 000 zł. c.3 Posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości co najmniej 1 000 000 zł..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania opisanego w pkt a warunku Wykonawcy są zobowiązani przedłożyć następujące dokumenty: a.1 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty przez każdego z nich), a.2 Aktualne zaświadczenia naczelnika właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że dostawca lub wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty przez każdego z nich), a.3 Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.4-8 u Pzp wystawiona nie wcześniej niż 6miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty przez każdego z nich), a.4 Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 9 u Pzp (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert). UWAGA: Dotyczy wyłącznie podmiotów zbiorowych w rozumieniu ustawy z dnia 28.10.2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz. U. nr 197, poz. 1661), nie dotyczy przedsiębiorców będących osobami fizycznymi, w tym spółek cywilnych utworzonych przez osoby fizyczne,(w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty przez każdego z nich), a.5 Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 44 w zw. z art. 22 pkt. 1-4 u pzp (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców przedmiotowe oświadczenie może być złożone przez każdego z Wykonawców składających wspólną ofertę jedynie w sytuacji jeśli każdy z nich spełnia wszystkie warunki samodzielnie, albo może być złożone wspólnie, lecz w takim przypadku oświadczenie musi być złożone i podpisane przez pełnomocnika lub przez osoby reprezentujące wszystkich Wykonawców). W celu potwierdzenia spełniania opisanych w pkt b warunków Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz robót sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej Instrukcji oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie : Protokół odbioru robót Referencje zawierające co najmniej: - wskazanie, że Wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu realizował roboty, których dokumenty dotyczą, - wskazanie podmiotu, na rzecz którego realizowane były roboty, - wskazanie zakresu i wartości wykonanych robót, - wskazanie daty wykonania (rozpoczęcia, zakończenia), - wskazanie miejsca wykonania. Protokół odbioru robót W celu potwierdzenia spełniania opisanego w pkt b.2 warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej instrukcji. Jeżeli w ww. wykazie Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował wymagane jest załączenie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. Kierownika budowy: Niniejsza osoba winna: - posiadać uprawnienia do wykonania samodzielnych funkcji w budownictwie bez ograniczeń zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 118 ze zm.) do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji wodociągowych i kanalizacyjny lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które uprawniają do pełnienia tych funkcji w odpowiednim zakresie, Kierownika Robót Elektrycznych Niniejsza osoba winna: - posiadać uprawnienia do wykonania samodzielnych funkcji w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 118 ze zm.) do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji elektrycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które uprawniają do pełnienia tych funkcji w odpowiednim zakresie Kierownika Robót Drogowych : Niniejsza osoba winna: - posiadać uprawnienia do wykonania samodzielnych funkcji w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 118 ze zm.) do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które uprawniają do pełnienia tych funkcji w odpowiednim zakresie. Do oferty należy dołączyć kopie uprawnień do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie oraz kopie dokumentów potwierdzających przynależność do izby samorządu zawodowego dla osób pełniących ww. funkcje. Uwaga: Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji przez wskazane osoby, które będą wykonywać zamówienie pod warunkiem, że osoba ta spełnia łącznie wymagania dla każdej z łączonych funkcji, z wyjątkiem przypadków określonych w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 118 ze zm.). Wskazane w pkt. 2.3 osoby (lub osoba) muszą posiadać biegłą znajomość języka polskiego lub w przypadku, gdy wskazane osoby nie posiadają biegłej znajomości języka polskiego Wykonawca jest zobowiązany zapewnić co najmniej jednego tłumacza na okres i dla potrzeb realizacji umowy. W celu potwierdzenia spełniania opisanego w pkt. b.3 warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi lub urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca sporządzony wg wzoru stanowiącego zał. Nr 5 do niniejszej instrukcji. Jeżeli w wykazie Wykonawca wskazał narzędzia lub urządzenia, którymi będzie dysponował, wymagane jest załączenie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia tych narzędzi i urządzeń. W celu potwierdzenia spełnianie opisanego w pkt.c.1 warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć sprawozdania finansowe albo jego części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami i rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - zakres lat 2008, 2007, 2006, a jeżeli okres działalności jest krótszy - za ten okres. W celu potwierdzenia spełniania opisanego w p-cie c.2 warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w którym rachunek, potwierdzające posiadanie środków finansowych w wymaganej wysokości lub posiadanie przez Wykonawcę zdolności kredytowej w wymaganej wysokości. W celu potwierdzenia spełniania opisanego w p-cie c.3 warunku Wykonawca musi złożyć polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Stosownie do treści rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 9 a.1, 9 a.2 i 9 a.4 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że : - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Stosownie do treści rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w pkt. 9a.4 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy. Jeżeli w kraju, w którym dostawca lub wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju, w którym dostawca wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty te są składane w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski. Dokumenty sporządzone w języku obcym składane są wraz z tłumaczeniem na język polski, potwierdzonym przez Wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


 

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugmagnuszew.bip.org.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy , 26-910 Magnuszew, ul.Saperów 24, pokój nr 14,.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy , 26-910 Magnuszew, ul.Saperów 24, pokój nr 8 sekretariat,.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Regionalny Program Województwa Mazowieckiego.


 

do bezpłatnego pobrania

cz.I. SIWZ - instrukcja dla Wykonawców

siwz_7_siwc_kloda.pdf

cz. II. wzór umowy

7_czesc_ii_siwz_wzor_umowy_na_wykonanie_robot_budowlanych.pdf

cz.III.

przedmiary robót

40i.pdf

40j.pdf

40k.pdf

40l.pdf

40ll.pdf

40m.pdf

40n.pdf

40p.pdf

40s.pdf

40o.pdf

40r.pdf

40t.pdf

szczegółowa specyfikacja techniczna

dokumentacja projektowa

p8_kloda_przydworzyce.pdf

p1_przydomowa.pdf

p2_kloda_przydworzyce.pdf

p3_kloda_przydworzyce.pdf

p4_kloda_przydworzyce.pdf

p5_kloda_przydworzyce.pdf

p6_kloda_przydworzyce.pdf

p7_kloda_przydworzyce.pdf

p9_kloda__przydworzyce.pdf

zabezpieczenie_kabli.pdf

przylacza_kanal..pdf

bloki_oporowe.pdf

przylacza_wodociag.pdf

studzienka600.pdf

montaz_wodomierza.pdf

studzienka_prostokatna.pdf

studzienka_wodomierzowa.pdf

18.pdf

28.pdf

19.pdf

10.pdf

studzienka_1000.pdf

16.pdf

studzienka_rewizyjna_2.pdf

6.pdf

studzienka_425.pdf

17.pdf

14.pdf

15.pdf

27.pdf

25.pdf

5.pdf

23.pdf

22.pdf

13.pdf

8.pdf

studzienka_rewizyjna_1.pdf

2.pdf

1.pdf

7.pdf

9.pdf

24.pdf

3.pdf

12.pdf

26.pdf

21.pdf

bioz_-_magnuszew.pdf

20.pdf

4.pdf

30.pdf

29.pdf

wezly.pdf

opis_techniczny_magnuszew.pdf

 

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 2300656]

przewiń do góry