Magnuszew: Dowóz dzieci szkolnych w roku 2007/2008
Numer ogłoszenia: 142336 - 2007; data zamieszczenia: 14.08.2007
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 106746 - 2007.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy, ul. Saperów, 26-910 Magnuszew, woj. mazowieckie, tel. 048 6217105 w. 34, fax 048 6217025.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz dzieci szkolnych w roku 2007/2008.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dowóz dzieci szkolnych w roku 2007/2008 - przewidywana ilość dzieci 516.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.31.00-4.

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 211560 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.08.2007.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PKS Sp.z o.o, Kozienice, ul. Warszawska 59, 26-900 Kozienice, 26-900 Kozienice, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 41,00 (x 5160 =211560,00)
  • Oferta z najniższą ceną: 41,00 (x 5160=211560,00) / oferta z najwyższą ceną: 45,28 (x 5160 = 233644,80)
  • Waluta: PLN.

Magnuszew, 2007-07-23

ZP-341/19/07

                            OGŁOSZENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

dot.: Dowóz dzieci.  Nr sprawy: ZP – 341/19/07 .

1. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 Pzp Wójt Gminy Magnuszew informuje, że w prowadzonym postępowaniu na „Dowóz dzieci w roku szkolnym 2007/2008 wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę - Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej So. Zoo, Kozienice, ul. Warszawska 59  -   oferta spełnia warunki określone siwz i jest najkorzystniejszą cenowo.

2. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie zostały odrzucone żadne oferty.

3. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie zostali wykluczeni żadni wykonawcy.

4. W prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty:

Lp

Nazwa Wykonawcy

Adres

Liczba punktów

1

Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej Sp. Zoo

Grójec, ul. Laskowa 26

91

2

Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej Sp  Zoo

Kozienice, ul. Warszawska 59

100

3

Przedsiębiorstwo Państwowej Komunikacji Samochodowej

Radom, ul. 1905 Roku 47

98

                Środki ochrony prawnej

                Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej określone w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U z 2006 r. Nr 164 poz. 1163 z p. zm.) - dział VI "Środki ochrony prawnej".

                Wobec czynności podjętych przez zamawiającego w toku postępowania oraz w przypadku zaniechania przez zamawiającego czynności, do której jest obowiązany na podstawie ustawy, można wnieść protest do zamawiającego

                Protest wnosi się w terminie 7 dni od dnia, w którym powzięto lub można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia

Magnuszew26-06-2007

Magnuszew: Dowóz dzieci szkolnych w roku 2007/2008
Numer ogłoszenia: 106746 - 2007; data zamieszczenia: 26.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy, ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, woj. mazowieckie, tel. 048 6217105 w. 34, fax 048 6217025.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugmagnuszew.bip.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz dzieci szkolnych w roku 2007/2008.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dowóz dzieci do szkół na terenie gminy Magnuszew w roku szkolnym 2007/2008 na pięciu trasach - przewidywana ilość dzieci - 516.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.31.00-4.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 01.09.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie pobiera sie.


 

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności (licencje i pozwoleniana przewóz osób, certyfikat potwierdzenia kwalifikacji zawodowych), 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny( liczba miejsc w autobusach dostosowana do potrzeb na danej trasie), a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Warunki szczegółowe wymagane od wykonawców 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: - wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1. formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 1 1.2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 1.3. dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, 1.4. licencja, na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem 1.5. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają uprawnienia, (pozwolenie na przewóz osób, licencje na przewóz osób, certyfikat, świadadectwo kwalifikacji zawodowych uprawniających do przewozu osób) 1.6. oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 2 W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: 1.7. wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia pojazdów, i dokument potwierdzający prawidłowy stan techniczny pojazdu (dowód rejestracyjny z aktualną adnotacją) jakimi dysponuje wykonawca 1.8. wykaz kadry do wykonania określonych prac (zał.4) oraz niezbędne aktualne uprawienia do przewozu osób - (poświadczone xerokopie) 1.9. Oświadczenie o podwykonawcach -wg zał.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


 

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugmagnuszew.bip.org.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: URZĄD GMINY, ul. SAPERÓW 24, 26-910 MAGNUSZEW,.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.07.2007 godzina 10:00, miejsce: URZĄD GMINY, ul. SAPERÓW 24, 26-910 MAGNUSZEW, pokój Nr 12.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Uzupełnienie

-Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie przewiduje się dialogu konkurencyjnego.

-Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: Nie przewiduje się dynamicznego systemu zakupów

-Umowy ramowe: nie przewiduje się.

 

do bezpłatnego pobrania

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO

Przedmiot zamówienia:  dowożenia dzieci na 5 trasach

I. Zamawiający

URZĄD GMINY, ul.SAPERÓW  24, 26-910 MAGNUSZEW, Strona ugmagnuszew.bip.org.pl

magnuszew2@warsoft.pl , 07:30 - 15:30

II. Tryb udzielenia zamówienia

 Postępowanie o zamówienie publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczony o wartości mniejszy od kwot ogłoszonych na podstawie  art.11 ust.8 , poniżej 211000 EURO .

Podstawa prawna udzielenia zamówienia publicznego: art. 39  oraz art. 43 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2004 r. Nr 19 poz. 177 z p. zm).

Podstawa prawna opracowania specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

1) Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z p. zm.) 

2) Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605), 

3) Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 22 maja 2006 r. w sprawie średniego kursu złotego w stosunku do euro stanowiącego podstawę przeliczania wartości zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 87 poz. 610) , 

III. Opis przedmiotu zamówienia

CPV- 60.11.31.00-4

Przedmiotem zamówienia jest usług dowozu dzieci oraz opieka nad dowożonymi dziećmi.

 dowożenia dzieci na 5 trasach – przewidywana ilość dzieci – 516.

Zamówienie na rok 2007/2008:

1. Urszulin- Osiemborów- Aleksandrów- Tyborów –Wola Magnuszewska – 

                    Magnuszew 99 uczniów – długości ~ 10200m .

 2.  Basinów –Kłoda –Przydworzyce 33 uczniów.

                         Bożówka –Dębowola- Przydworzyce  22 uczniów 

                   gimnazjum  Przydworzyce –Magnuszew 41 uczniów – długości ~26200m

3.  Kępa Skórecka – Wilczkowice – Żelazna Nowa – Żelazna Stara –

                    Grzybów - Magnuszew    -  124 uczniów.  – długości ~21700m.

 4. Trzebień- Wilczowola- Ostrów -Magnuszew 74 uczniów – długości ~ 10700m.

 5.  Przewóz Tarnowski- Przewóz Stary-Wólka Tarnowska- Grzybów –

                    Magnuszew 123 uczniów. – długości 7600m.

-                      Dzieci dowiezione mają być do szkoły na godz. 8:20

-          Rozpoczęcie dowozu nie wcześniej niż o godz.7:00.

-          Jednorazowo w autobusie nie może jechać więcej niż przewidywana liczba miejsc.

-          Odwożenie zgodnie z harmonogramem ustalonym przez dyrektorów szkół, dokładna ilość uczniów podana przez dyrektorów.

-          Opieka nad przewożonymi uczniami, zagwarantowanie im bezpieczeństwa podczas wsiadania, przewozu i wysiadania w tym ubezpieczenie uczniów od następstw nieszczęśliwych wypadków

-          Wykonywanie usługi musi się dokonywać zgodnie z przepisami dotyczącymi ruchu drogowego i bezpieczeństwa w czasie przewozu.

-          Zakończenie dowozu – po zakończonych zajęciach szkolnych.

Stan techniczny pojazdów będzie poddany weryfikacji.

IV. Części zamówienia – nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

V. Zamówienia uzupełniające

Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających

VI. Oferty wariantowe

 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

VII. Termin wykonania zamówienia

Wymagany termin wykonania zamówienia – od 01 września 2007 do 27 czerwca 2008r.

VIII. Warunki udziału w postępowaniu

1. Warunki udziału w postępowaniu

O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki:

1)            posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności (licencje i pozwoleniana przewóz osób, certyfikat potwierdzenia kwalifikacji zawodowych0,

2)            posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny( liczba miejsc w autobusach dostosowana do potrzeb na danej trasie), a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

3)            znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

4)            nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

Warunki szczegółowe wymagane od wykonawców

2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne

Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:

 - wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych

- wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania

- wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków

- wykonawców, którzy nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą

Zamawiający odrzuca ofertę, która:

- jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia

- jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji

- zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia

- została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub nie zaproszonego do składania ofert

- zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny

- w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia Wykonawca nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny

- jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów

IX. Wadium   -  nie pobiera się.

X. Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu

W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty:

1. Dokumenty wymagane:

1.1. formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 1

 1.2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert

1.3. dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę,

1.4. licencja, na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem

1.5. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert

dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają uprawnienia, (pozwolenie na przewóz osób, licencje na przewóz osób, certyfikat, świadadectwo kwalifikacji zawodowych uprawniających do przewozu osób)

1.6. oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22  i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 2

 W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty:

1.7.  wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia pojazdów, i dokument potwierdzający prawidłowy stan techniczny pojazdu (dowód rejestracyjny z aktualną adnotacją) jakimi dysponuje wykonawca

1.8.  wykaz kadry do wykonania określonych prac (zał.4) oraz niezbędne aktualne uprawienia do przewozu osób -  (poświadczone xerokopie)

1.9. Oświadczenie o podwykonawcach –wg zał.

Dokumenty dodatkowe

2. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:

1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;

2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;

3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.

Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem.

3. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej

 - umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie

 - Oferta winna zawierać ww dokumenty dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie

Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę / osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem "za zgodność z oryginałem".

Ocena spełniania warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą "spełnia- nie spełnia" w oparciu o informacje zawarte w wymaganych oświadczeniach i dokumentach.

XI. Informacja o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami

Każdy wykonawca ma prawo zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienie specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Pytania wykonawców muszą być sformułowane na piśmie, i skierowane na adres:

adres: Urząd Gminy Magnuszew  26-910 Magnuszew, ul. Saperów 24, faksem: 048 6217025

Zamawiający udzieli niezwłocznie odpowiedzi wszystkim wykonawcom, którzy pobrali specyfikację istotnych warunków zamówienia chyba, że pytanie wpłynęło do zamawiającego na mniej niż 6 dni przed upływem terminu składania ofert.

Zamawiający nie przewiduje zorganizowania zebrania z wykonawcami

XII. Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami

Osoby upoważnione ze strony zamawiającego do kontaktowania się z wykonawcami: ins. ds. oświaty Popis Teresa tel.048 6217105 w.42, ins.d/s zamówień publicznych Alicja Malinowska  tel.048 6217105 w.34

XIII. Termin związania ofertą

Oferenci pozostają związani ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu do składania ofert.

XIV. Opis przygotowania oferty

1.             Przygotowanie oferty

1)            Oferta musi być sporządzona w języku polskim, pismem czytelnym.

2)            Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę.

3)            Wykonawca może złożyć w prowadzonym postępowaniu wyłącznie jedną ofertę.

4)            Oferta oraz wszystkie załączniki wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania firmy w

              obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym, wymaganiami ustawowymi oraz przepisami

              prawa.

5)            Jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy, należy

               dołączyć właściwe umocowanie prawne.

6)            Oferta powinna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i załączniki, o których mowa

              w treści niniejszej specyfikacji.

7)            Dokumenty powinny być sporządzone zgodnie z zaleceniami oraz przedstawionymi przez       

              Zamawiającego wzorcami - załącznikami, a w szczególności zawierać wszystkie informacje oraz dane.

8)            Poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby podpisującej ofertę.

9)            Wszystkie strony oferty powinny być spięte.

2.             Oferta wspólna

W przypadku, kiedy ofertę składa kilka podmiotów, oferta musi spełniać następujące warunki:

 - Wraz z ofertą winna być przedłożona kopia umowy lub inny dokument potwierdzający zawarcie konsorcjum / spółki cywilnej, podpisane przez wszystkich partnerów, przy czym termin, na jaki została zawarta umowa konsorcjum, nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia

 -  Oferta winna być podpisana przez każdego partnera lub upoważnionego przedstawiciela / partnera wiodącego

 - Upoważnienie do pełnienia funkcji przedstawiciela / partnera wiodącego wymaga podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów - należy załączyć je do oferty

-  Przedstawiciel / wiodący partner winien być upoważniony do zaciągania zobowiązań i płatności w imieniu każdego na rzecz każdego z partnerów oraz do wyłącznego występowania w realizacji kontraktu - do oferty należy załączyć oświadczenie

-  Podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań

3. Inne wymagania dotyczące przygotowania oferty

3.1 Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystym opakowaniu / zamkniętej kopercie w siedzibie zamawiającego

 3.3 Oznakowane następująco: „ dowóz dzieci”.

XV. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert

1. Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego:

URZĄD GMINY, ul. SAPERÓW 24,  26-910 MAGNUSZEW, Pokój nr 12, do dnia 2007-07-16 do godz. 10:00

Oferty złożone po terminie będą zwrócone wykonawcom bez otwierania, po upływie terminu do wniesienia protestu.

2. Miejsce otwarcia ofert w siedzibie zamawiającego:

URZĄD GMINY Magnuszew , ul. SAPERÓW 24, 26-910 MAGNUSZEW, Pokój nr 2, 2007-07-16 godz.10:15

 3. Sesja otwarcia ofert

Bezpośrednio przed otwarciem ofert zamawiający przekaże zebranym wykonawcom informację o wysokości kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi bezpośrednio po odczytaniu ww. informacji Po otwarciu ofert przekazane zastaną następujące informacje: nazwa i siedziba wykonawcy, którego oferta jest otwierana, cena.

XVI. Opis sposobu obliczenia ceny

 Cena oferty uwzględnia wszystkie zobowiązania, musi być podana w PLN cyfrowo i słownie, z wyodrębnieniem należnego podatku VAT .

 Cena podana w ofercie obejmuje koszt przejazdu miesięcznie jednego dziecka  (cena biletu miesięcznego) .

 Cena ma być tylko jedna .

 Cena nie ulega zmianie przez okres ważności oferty.

XVII. Kryteria oceny oferty

 Cena – 100 %

Cena obejmuje całość prac przewidzianych do wykonania zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ.

Sposób dokonywania oceny wg wzoru: ocena = [(Cn : Cb) x 100] x waga

gdzie: Cn - cena oferty o najniższej cenie, Cb - cena oferty badanej

XIX. Warunki umowy

1              Zamawiający podpisze umowę z wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę z punktu widzenia kryteriów przyjętych w niniejszej specyfikacji.

2              O miejscu i terminie podpisania umowy zamawiający powiadomi odrębnym pismem

3              Umowa zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszej specyfikacji oraz danych zawartych w ofercie.

4              Postanowienia umowy zawarto we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 3.

XX. Środki ochrony prawnej

 Informacje dotyczące środków ochrony prawnej znajdują się w Dziale VI Prawa zamówień publicznych „Środki ochrony prawnej". Zamówienie nie przekracza kwoty dostaw i usług określonych w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust 8

XXI. Umowa ramowa

Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej 

XXII. Zamówienia uzupełniające

Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających

 XXIIII. Informacje dotyczące walut obcych, w jakim dopuszcza się prowadzenie rozliczeń z zamawiającym.

Zamawiający nie dopuszcza rozliczeń w walutach obcych,

XXIV. Aukcja elektroniczna.

Zamawiający nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej,

XXV. Koszty udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne:

 Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu,

XXVI. Ogłoszenia wyników przetargu

Wynik postępowania zostanie ogłoszony zgodnie z wymogami ustawy prawo zamówień publicznych oraz w siedzibie zamawiającego i na stronie internetowej: www: ugmagnuszew.bip.org.pl

 formie pisemnej.

XXVII. Postanowienia końcowe

 Uczestnicy postępowania mają prawo wglądu do treści protokołu oraz ofert w trakcie prowadzonego postępowania z wyjątkiem dokumentów stanowiących załączniki do protokołu (jawne po zakończeniu postępowania) oraz stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i dokumentów lub informacji zastrzeżonych przez uczestników postępowania.

W sprawach nieuregulowanych zastosowanie mają przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych oraz Kodeks cywilny.

XXVIII. Załączniki

Załączniki do specyfikacji:

1.Formulaż ofertowy

2.Załączniki

3. Wzór umowy

Magnuszew, 2007-06-265

Wójt Gminy Magnuszew

             Henryk Plak

Załącznik nr 1

FORMULARZ OFERTOWY

Nazwa i siedziba oferenta , NIP, REGON .................................................................................................................................................................

...................................................................................................................................................................

Do:  Urzędu Gminy w Magnuszewie , ul. Saperów 24

 Oferujemy wykonanie usług – Dowóz i odwóz uczniów do szkół gminy Magnuszew wraz z opieką.

koszt przejazdu miesięcznie jednego dziecka  (cena biletu miesięcznego) .......................zł  netto  + 

Vat .............................. , brutto ..........................................................

Ogólna wartość brutto ......................... zł

Słownie: ……………………………………………………………………………..

1.        Oświadczamy, że zapoznaliśmy się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia i nie mamy do niej zastrzeżeń oraz zdobyliśmy konieczne informacje do przygotowania oferty.

2.        Oświadczamy, że uważamy się za związanych niniejszą ofertą przez czas wskazany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

3.        Usługi objęte zamówieniem zamierzamy wykonać sami (zamierzamy zlecić .........................................)*

4.        Oświadczamy, że zawarty w specyfikacji istotnych warunków zamówienia projekt umowy został przez nas zaakceptowany i zobowiązujemy się w przypadku wyboru naszej oferty do zawarcia umowy na tychże warunkach, w miejscu i terminie wyznaczonym przez zamawiającego.

Pełnomocnik w przypadku składania oferty wspólnej

Nazwisko, imię ....................................................................................................

Stanowisko ...........................................................................................................

Telefon...................................................Fax.........................................................

Zakres*:  do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy

Uważam się za związanego niniejszą ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu do składania ofert.

Poświadczam wniesienie wadium w wysokości: ....................................., w formie: .........................................

Na potwierdzenie spełnienia wymagań do oferty załączam:

………………………………………………………………………………………………………………………

Zastrzeżenie wykonawcy

Niżej wymienione dokumenty składające się na ofertę nie mogą być ogólnie udostępnione:

…………………………………………………………………………………………………………

Inne informacje wykonawcy:

………………………………………………………………………………………………………………………

                                                                              ______________________________________

                                                                                                              (imię i nazwisko)

                                                                              podpis uprawnionego przedstawiciela wykonawcy

* niepotrzebne skreślić

Załącznik Nr 2

..............................dnia ...............................

Oświadczenie

 o spełnianiu wymaganych warunków 

Przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia prowadzonego przez Gminę Magnuszew, w sprawie „Dowóz dzieci

reprezentując firmę ................................................................................................................

jako upoważniony, w imieniu reprezentowanego przeze mnie Wykonawcy, oświadczam, że:

  1. Oświadczam, że nie podlegam wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2004r Nr 19,poz.177)
  2. Oświadczam, że zgodnie z art.22 ust.1 w/w ustawy mogę ubiegać się o wykonanie zamówienia ponieważ.

    a)    posiadam uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy

            nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

b)     posiadam niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

c)    znajduję się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia

d)       nie podlegam wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia .

Oświadczam iż, znany mi jest przedmiot zamówienia, spełniam wymagane do jego wykonania warunki określone w  s.i.w.z i jestem zdolny do wykonania jego wykonania zgodnie z przedłożoną ofertą.

................................................................................................

podpisy osób upoważnionych

Załącznik Nr 4

POTENCJAŁ  KADROWY

Nazwa oferenta......................................................................................................

Adres oferenta.......................................................................................................

Nr tel. (fax.)............................................................................................................

Nazwisko i Imię

Wykształcenie

Uprawnienia Nr

Lata doświadczeń

Opis doświadczeń

                                                                                                                                                             Podpis oferenta

Załącznik Nr 5

POTENCJAŁ  TECHNICZNY

Nazwa oferenta......................................................................................................

Adres oferenta.......................................................................................................

Nr tel. (fax.)............................................................................................................

Opis , rodzaj pojazdu

( nazwa właściciela )

Liczba

jednostek

Rok

produkcji

Nazwa

wydzierżawcy

Podpis Wykonawcy

Załącznik Nr 6

PODWYKONAWCY

Nazwa oferenta......................................................................................................

Adres oferenta.......................................................................................................

Nr tel. (fax.)............................................................................................................

Nazwa i adres podwykonawcy

Rodzaj powierzonego zamówienia

Wartość powierzonej części zamówienia/ udział

Podpis Wykonawcy

Zał. Nr 3

„WZÓR UMOWY”

UMOWA Nr.................

Zawarta w Magnuszewie w dniu ..........................2007r pomiędzy: Wójtem Gminy w Magnuszewie mającym swą siedzibę w Magnuszewie przy ul. Saperów 24 zwanej w dalszej części umowy „Zamawiającym” reprezentowanym przez   - Henryka Plaka

a .......................................................................................................

reprezentowanym przez: .....................................................................................................

zwanym w dalszej części „Wykonawcą”

wybranym w wynik przeprowadzonego postępowania w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych – przetarg nieograniczony. Została zawarta umowa o następującej treści:

§1

Przedmiotem umowy jest usługa :

Dowóz i odwóz uczniów oraz zapewnienie im opieki do szkoły na trasach:

Urszuli – Osiemborów – Aleksandrów - Tyborów – Wola Magnuszewska –  Magnuszew

Basinów – Kłoda – Przydworzyce

Bożówka –Dębowola- Przydworzyce 

gimnazjum  Przydworzyce –Magnuszew   

Kępa Skórecka – Wilczkowice – Żelazna Nowa – Żelazna Stara –  Grzybów - Magnuszew   

Trzebień- Wilczowola- Ostrów -Magnuszew  

Przewóz Tarnowski- Przewóz Stary-Wólka Tarnowska- Grzybów – Magnuszew

-                      Dzieci dowiezione mają być do szkoły na godz. 8:20

-          Rozpoczęcie dowozu nie wcześniej niż o godz.7:00.

-          Jednorazowo w autobusie nie może jechać więcej niż przewidywana liczba miejsc.

-          Odwożenie zgodnie z harmonogramem ustalonym przez dyrektorów szkół, dokładna ilość uczniów podana przez dyrektorów.

-          Opieka nad przewożonymi uczniami, zagwarantowanie im bezpieczeństwa podczas wsiadania, przewozu i wysiadania w tym ubezpieczenie uczniów od następstw nieszczęśliwych wypadków

-          Wykonywanie usługi musi się dokonywać zgodnie z przepisami dotyczącymi ruchu drogowego i bezpieczeństwa w czasie przewozu.

-          Zakończenie dowozu – po zakończonych zajęciach szkolnych.

§2

Termin wykonania zamówienia -  od 1 września 2007r do 27 czerwca 2008r.

§3

Aktualna liczba uczniów, godziny dowozu i dowozu, harmonogramy tras ustalone przez dyrektorów szkół najpóźniej do 01 września 2007r.

§4

Wykonawca do 1 września 2007r uzyska zezwolenie na wykonanie przewozu osób w transporcie drogowym na terenie gminy Magnuszew na w/w trasy.

§5

w ramach wykonania umowy Wykonawca zobowiązuje się do:

1. Zapewnienia dowożonym uczniom bezpieczeństwa i sprawowania opieki w czasie wsiadania, przewozu i wysiadania.

2. Posiadania ciągle aktualnego OC i NW w związku z wykonywaniem dowozu uczniów i sportowców.

3. Posiadanie odpowiedniego i ciągle sprawnego środka transportu do przewozu uczniów.

4. W okresie zimowym wykonania wszystkich przewozów określonych w §1 autobusami ogrzewanymi.

5. Przewozu uczniów zgodnie z określoną liczbą miejsc w autobusie.

6. Wykonania umowy z należytą starannością.

7. Bezpłatnego dojazdu autobusów z bazy Wykonawcy do szkół gminy Magnuszew oraz powrotu z tych placówek do bazy Wykonawcy.

8. Stan techniczny pojazdów będzie poddany weryfikacji.

9. Wykonawca zapewnia , że usługa będą wykonywane zgodnie z przepisami dotyczącymi ruch drogowego i bezpieczeństwa w czasie przewozu.

§6

1. Wykonawca zapewni pojazd sprawny technicznie, posiadający niezbędne świadczące o tym dokumenty do realizacji przedmiotu zamówienia , co może zostać poddane weryfikacji.

2. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za działania osób, którym powierzy wykonanie określonych czynności związanych z wykonaniem zamówienia.

3. Wykonawca zapewni we własnym zakresie opiekę nad dziećmi zgodnie z obowiazującymi przepisami oraz odpowiada za ich bezpieczeństwo.

§7

1. Za wykonanie zamówienia Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie: na wszystkich trasach przewozu uczniów do szkół koszt jednego ucznia (cena biletu miesięcznego) bez podatku VAT ………… zł , podatek VAT ………cena brutto ……………….zł słownie ……………….

2. Wynagrodzenie określone w ust.1

a/ obejmuje podatek VAT – każdorazowa zmiana stawki podatku obciąża Wykonawcę w ramach ustalonego wynagrodzenia

b/ obejmuje wszystkie koszty własne Wykonawcy związane z wykonaniem zamówienia

c/ nie może ulec zmianie przez okres obowiązywania niniejszej umowy.

3. Zapłata wynagrodzenia za wykonanie usług przewozowych odbywać się będzie po zakończeniu miesiąca pracy w terminie 14 dni od dnia złożenia faktury. Faktura winna być potwierdzona przez dyrektorów szkół.

4. Wynagrodzenie płatne będzie przelewem na rachunek nr ……………………………………………….

§8

Ustala się kary za nienależyte wykonanie zamówienie :

1. Za spóźnienie w dowozie i odwozie uczniów, Wykonawca zapłaci zamawiającemu karę umowną w wysokości 20% łącznej wartości przewozu dziennego.

2. Za nie wykonanie dowozu i odwozu uczniów , Wykonawca nie otrzyma za ten dzień zapłaty a poza tym zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości równej 200% łącznej usługi w danym dniu.

3.  Należności za nienależyte wykonanie zamówienia o którym mowa w p-cie 1 i 2 Zamawiający ma prawo potracić  Wykonawcy z faktury.

§9

Zamawiający zastrzega sobie prawo wypowiedzenia umowy w trybie natychmiastowym :

-    nie wykonania usługi przez Wykonawcę w okresie 2 kolejnych dni.

-    Nieterminowe dowożenie dzieci do szkoły – skutkujące opóźnieniem rozpoczęcia nauki szkolnej.

-    Brak opieki nad przewożonymi uczniami.

W pozostałych przypadkach obowiązuje strony jednomiesięczny termin wypowiedzenia.

§10

W sprawach nieuregulowanych niniejsza umową maja zastosowania przepisy kodeksu cywilnego oraz ustawy Prawo zamówień publicznych z 29 stycznia 2004r

§11

Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienie lub nie wykonanie przewozu na skutek przejezdności dróg i okoliczności niezawinionych.

§12

Integralną częścią umowy jest SIWZ  oraz oferta.

§13

Wszelkie zmiany do niniejszej umowy mogą nastąpić za zgodą obu stron wyrażona w formie pisemnej.

§14

Umowę sporządzono w 2 jednobrzmiących  egzemplarzach po jednym dla każdej ze stron.

Wykonawca                                                                         Zamawiający

 

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Malinowska Alicja
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Malinowska Alicja
  • Data ostatniej aktualizacji: 2007-08-14 16:53:36
  • Liczba odsłon: 138
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 2289244]

przewiń do góry