Budowa Centrum Kultury i Tradycji Historycznej w ramach Skansenu Militarnego I Armii Wojska Polskiego w miejscowości Mniszew na terenie Gminy Magnuszew
Numer ogłoszenia: 85449 - 2014; data zamieszczenia: 17.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 53579 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Magnuszew, ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, woj. mazowieckie, tel. 48 6217105, faks 48 6217025.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa Centrum Kultury i Tradycji Historycznej w ramach Skansenu Militarnego I Armii Wojska Polskiego w miejscowości Mniszew na terenie Gminy Magnuszew.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Obiekt zostanie zlokalizowany we wsi Mniszew, gmina Magnuszew, na działce o nr 1690/1 z obr. 0035. Budynek zostanie wkomponowany w istniejącą na działce skarpę. Program Planowana jest budowa pawilonu wystawienniczo - handlowo - usługowego, na potrzeby skansenu militarnego 1 Armii Wojska Polskiego. Budynek będzie miał 1 kondygnację nadziemną. Budynek nie podpiwniczony. Program zakłada lokalizację w budynku sali ekspozycyjnej oraz części sanitarnej. Dane liczbowe/Zestawienie powierzchni i kubatura Powierzchnia zabudowy - 256,00 m2 Powierzchnia Całkowita Brutto budynku - 256,00 m2 Powierzchnia Netto budynku - 213,26 m2 Powierzchnia Użytkowa budynku - 213,26 m2 Kubatura budynku - 946,00 m3 Maksymalna wysokość bryły budynku - 4,30 m nad poziom terenu. Ilość kondygnacji nadziemnych budynku - 1 Poziom 0,00 arch. budynku - 102,00 m n.p.m. Program użytkowy W budynku zaprojektowano: hol, szatnię, recepcję, pom. zaplecza, jadalnię, toaletę męską, toaletę damską, toaletę dla osób niepełnosprawnych, salę ekspozycyjną, magazyn, pom. porządkowe, pom. gospodarcze, kotłownię oraz magazyn oleju opałowego. Opis ogólny konstrukcji Konstrukcja budynków żelbetowa w zakresie fundamentów, ścian, słupów i stropów. Układ ścian nośny mieszany - ścianowo-słupowy. Beton C25/30. Zbrojenie stal A-0. Ściany i stropy zbrojone siatką gr.12mm oczko 150x150mm. Fundamenty Ławy żelbetowe o szerokości i stopy fundamentowe posadowione poniżej głębokości przemarzania gruntu. Beton C25/30. Zbrojenie stal A-0. Ściany fundamentowe monolityczne. Ściany Ściany zewnętrzne nadziemia : 2 warstwowe grubości 35cm - 25 cm żelbet + 10 cm styropian, 2 warstwowe grubości 45cm - 35 cm żelbet + 10 cm styropian, 3 warstwowe grubości 45cm - 25 cm żelbet + 10 cm styropian + 10 cm żelbet, 3 warstwowe grubości 46cm - 25 cm żelbet + 15 cm styropian + 3 cm pustka powietrzna+ 3 cm płyta HPL, Ściany konstrukcyjne wewnętrzne żelbetowe 25 cm, Ścianki działowe z bloczków gazobetonowych gr. 12 cm lub w systemie G/K Ściany oporowe żelbetowe grubości 25 cm. Beton C25/30. Zbrojenie stal A-0. Kominy Przewody wentylacyjne i dymowe na bazie kształtek systemowych. Dachy Stropodach o spadkach 2%. Oparte na stropie monolitycznym grubości 24cm . Stropodach projektowany w technologii odwróconego układu warstw. Stolarka Stolarka zewnętrzna okienna aluminiowa, profile wzmacniane, ocieplone w kolorze antracyt. Stolarka zewnętrzna szklona szybami zespolonymi jednokomorowymi. Szklenie szkłem bezpiecznym. Wszystkie okna o izolacyjności termicznej zgodnej z odpowiednimi przepisami budowlanym- Stolarka wewnętrzna okienna aluminiowa. Szklenie szkłem pojedynczym, bezpiecznym. Drzwi zewnętrzne wejściowe do budynku dwuskrzydłowe o szerokości 170 cm (jedno ze skrzydeł o szerokości minimum 90 cm). Drzwi wejściowe zewnętrzne do sali ekspozycyjnej jednoskrzydłowe rozwierane o szerokości 110 cm . Drzwi wejściowe do pomieszczenia gospodarczego rozwierane jednoskrzydłowe, o szerokości 90 cm . Świetliki dachowe o wymiarach 150 x 150 cm z możliwością uchylania świetlika. Drzwi wewnętrzne rozwierane z aluminium . Izolacje Przeciwwilgociowa pozioma -2x papa termozgrzewalna podkładowa 3mm na osnowie z tkaniny poliestrowej z wywinięciem na ściany. W pomieszczeniach mokrych folia izolacyjna lub płynna z zakładem na ściany. Przeciwwilgociowa pionowa - powłoka gruntująca wraz z ciągłą warstwą klejową. Emulsja asfaltowa. Termiczna: - ściany fndamentowe - styropian ekstrudowany - Styrodur CS lub LD grubości 10cm na głębokość minimum 100 cm p.p.t. , - ściany zewnętrzne nadziemia - styropian EPS10, - dach - styropian lub styrodur grubości 15 cm. , - podłoga na gruncie - styropian lub styrodur grubości 10 cm Roboty wykończeniowe Ściany Zewnętrzne - tynk sylikonowy malowany farbą silikonową lub tynk sylikonowy barwiony w masie - beton architektoniczny - płyty HPL lub drewno Wewnętrzne - beton architektoniczny - gres w pomieszczeniach sanitarnych na całej wysokości ściany Posadzki Pomieszczenia ogólne W pomieszczeniach ogólnych jako posadzkę projektuje się zabezpieczenie podłogowej płyty betonowej dodatkiem do betonu zmniejszającym ścieralność - np. Herkulit. Pomieszczenia sanitarne i gospodarcze Gres o odpowiedniej klasie ścieralności, układany na klej. Cokoły o wysokości 10 cm z płytek gresowych licowane z wykończoną płaszczyzną ściany. Sufity Sufit podwieszany z płyt GK na ruszcie stalowym Instalacje Centralne ogrzewanie - ogrzewanie z dwufunkcyjnego kotła na olej opałowy; Ciepła woda użytkowa z dwufunkcyjnego kotła na olej opałowy; Instalacje kanalizacyjna do sieci kanalizacji sanitarnej; Woda z sieci miejskiej; Wentylacja grawitacyjna; Instalacja elektryczna z sieci miejskiej; Woda deszczowa zagospodarowana na terenie inwestycji; Instalacje niskopradowe;.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00-0, 45.22.35.00-1, 45.26.25.00-6, 45.32.00.00-6, 45.43.00.00-0, 45.26.12.10-9, 45.42.10.00-4, 45.40.00.00-1, 45.33.11.00-7, 45.33.00.00-9, 45.31.00.00-3.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Program Regionalny Rozwoju Województwa Mazowieckiego Działanie 6.2 Turystyka..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.04.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Budowlane ASPO Piotr Pomorski,, 05-530 Góra Kalwaria, ul.Walewicka 15, 05-530 Góra Kalwaria,, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 925391,87 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 869000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 869000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 917580,00

  • Waluta: PLN.

Magnuszew 07-04-2014

ZP.271.1.2014

 

 ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

Dotyczy zamówienia : Budowa Centrum Kultury i Tradycji Historycznej w ramach Skansenu Militarnego I Armii Wojska Polskiego w miejscowości Mniszew na terenie Gminy Magnuszew

 

 Działając na podstawie art  92 ust  1  Pzp Wójt Gminy Magnuszew informuje, że w prowadzonym postępowaniu :

1 . Wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę  Przedsiębiorstwo Budowlane „ASPO” Piotr Pomorski, 05-530 Góra Kalwaria, ul.Walewicka 15 za cenę brutto 869 000,00zł wybrana oferta spełnia warunki określone siwz i jest najkorzystniejsza cenowo.

 

2  Zamawiający nie odrzuca żadnej oferty. 

3  Zamawiający nie wyklucza z postępowania żadnego wykonawcy.

4  Wykaz wykonawców którzy złożyli oferty oraz ich streszczenie:       

Zgłoszono oferty:

 

Lp

Nazwa wykonawcy

Adres

Cena brutto

Punktacja

1

„WOJTPOL” T.Wojtysiak,Z.Krześniak S.J.

26-900 Kozienice, ul.Przemesłowa 1

917 580,00

95

2

Przedsiębiorstwo Budowlane „ASPO” Piotr Pomorski

05-530 Góra Kalwaria, ul.Walewicka 15

869 000,00

100

 

5  Działając na podstawie art  92 ust 1 pkt 4 informuje się że przewiduje się podpisanie umowy w 15 kwietnia 2014r.

            Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej, których procedury określono  w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych - dział VI "Środki ochrony prawnej"

 

 


Magnuszew dn. 26-03-2014r.

 

WYJAŚNIENIA ZWIĄZANE Z TREŚCIĄ SIWZ Nr 3

 

Wyjaśnienie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Wykonanie robót budowlanych pn. Budowa Centrum Kultury i Tradycji Historycznej w ramach Skansenu Militarnego I Armii Wojska Polskiego w miejscowości Mniszew na terenie Gminy Magnuszew”.

Działając na podstawie art. 38 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. nr 223, poz. 1655 ze zm.) Zamawiający wyjaśnia, co następuje:

 

Pytanie

1.      Czy ściana dociskowa z betonu architektonicznego ma być zbrojona?

2.      Jakie „u” dla stolarki okiennej i drzwiowej?

3.      Czy drzwi   ewakuacyjne z części ekspozycyjnej i gospodarczej maja mieć klamkę anty paniczną?

4.      Jakie ma być wyposażenie  drzwi  aluminiowych ?( pochwyt, chowane zawiasy zamek trójpunktowy)

5.      Czy ściany wewnętrzne będą tynkowane (brak w opisie i obmiarze) jeżeli tak to poco mają być z betonu architektonicznego, jeżeli nie to czy instalacja elektryczna ma być w listwach?

6.      Jaki materiał na świetliki  ?  (akrylowe, poliwęglanowe, inne)

7.      Czy świetliki mają być otwierane elektrycznei, czy ręcznie ?

8.      Z czego maja być barierki na tarasie?

9.      Z czego ma być stelaż pod   pnącza?

10.  Na dachu są tarasy jak się na nie wchodzi?

11.  Czy obróbki blacharskie mają być z blachy ocynkowanej?

12.  Jaki układ warstw pod kostkę?

13.  Jaka kostka i  jakie krawężniki?

14.  Na zagospodarowaniu terenu jest „totem” czy wchodzi on w zakres zamówienia i jeżeli tak to z  czego jest on wykonany ?

15.  Czy ścianki żelbetowe przedpola  mają być tynkowane?

16.  Na elewacji  frontowej są narysowane fragmenty muru oporowego z barierką poza obrysem budynku, jakie wymiary tych  ścianek?

17.  Na przekrojach jest narysowana jakby rura drenażowa, czy jest drenaż i jeżeli tak to gdzie jest odprowadzony?

18.  Jak jest wytwarzana ciepła woda  (kocioł przepływowy, z zasobnikiem wielkość zasobnika?

19.  Proszę o wyjaśnienie co znajduje się pod pozycją kosztorysową o nr 72 „Drzwi stalowe przeciwpożarowe dwustronne o powierzchni ponad 2m2 – obmiar 6m2? Z obmiaru wynika, że drzwi będą miały wymiary około 2 x 3m. Proszę o określenie lokalizacji drzwi (wewnętrzne, zewnętrzne i rodzaj pomieszczenia)?

20.  Proszę o zmianę wzoru lub uzupełnienie harmonogramu rzeczowo-finansowego i uwzględnienie w tabeli pozycji: Zagospodarowanie terenu. W innym przypadku proszę o podanie pozycji w tabeli w której należy uwzględnić te pracę.

21.  Proszę o podanie parametrów zastosowanych desek tarasowych na dachu. Brak jest jakichkolwiek informacji na ten temat.

22.  Proszę o podanie mocy pieca na olej opałowy. W przedmiarze robót jest tylko informacja, że piec ma być do 40kW.

Odpowiedzi:

1.      tak, zbrojna siatką z prętów fi 10 o oczku 10 x 10 cm beton B30

2.      minimum spełniające dzisiejsze przepisy u < 1,3 W/m2K

3.      tak

4.      drzwi winny być wyposażone w samozamykacze, pochwyt, zamek trzypunktowy i ukryte zawiasy

5.      wewnętrzne ściany betonowe z betonu architektonicznego, ściany murowane na pełna fugę, licowane- żadne wewnętrzne ściany nie będą tynkowane – instalacje natynkowe w listwach

6.      kopułki świetlików maja być akrylowe trzywarstwowe; w wysokości świetlików należy uwzględnić to, że kopułki maja wystawać ponad warstwę pokrycia dachu – łączna wysokość świetlików 95 cm

7.      należy uwzględnić elektryczne otwieranie świetlików (siłowniki) wraz z instalacja je zasilającą

8.      stal, płaskownik wg rysunków architektonicznych, ocynk ogniowy, nie malowane

9.      siatka stalowa śr 6 mm, ocynk ogniowy

10.  Z terenu – za budynkiem teren sięga aż do tarasu – istniejące ukształtowanie terenu – należy przeprowadzić dojście do tarasów chodniki z kostki gr. 8 cm o powierzchni 254 m2, obrzeża 8 x 30 – 185 mb

11.  Z powlekanej, kolor antracyt grubości 0,7mm

12.  Tłuczeń 30 cm, zagęszczony, podsypka piaskowo/ cementowa 10 cm, kostka 8 cm

13.  http://www.jadar.pl/www/133,granito_lux kolor granit natural, krawężniki zwykłe, betonowe do ciągów pieszych

14.  wchodzi, żelbet architektoniczny

15.  nie, tak samo jak pozostałe części architektury beton surowy – ścianki przedpola nie maja za to obróbek blacharskich, kant z fazą zbrojne siatką z prętów fi 8 o oczku 10 x 10 cm beton B30

16.  barierka taka jak na tarasach, podstawa ściany oporowej szerokości 200cm grubości 35 cm zagłębiona 100 cm poniżej gruntu, ściana grubości 25 cm, ściana i podstawa zbrojna dwoma siatkami z prętów fi 12 o oczkach 10 cm, beton B30

17.  brak drenażu,

18.  należy przewidzieć kocioł z zasobnikiem 100 litrów albo należy przewidzieć termę elektryczną 50 litrów wraz z zasilaniem elektrycznym i wodnym

19.  drzwi wejściowe do pomieszczenia kotłowni

20.  zagospodarowanie terenu należy wycenić w poz. 8 harmonogramu – roboty wykończeniowe

21.  Parametry desek: deski gładkiena taras o wymiarach minimalnych sz/gr 150mm/35mm ułożone z przerwami wentylacyjnymi ( nie mogą się ze sobą stykać ) na legarach o wymiarach min 45x45mm. Wskazane gatunki bardziej odporne na korozję biologiczną - nie sosna. Za to nie muszą to być gatunki egzotyczne lub deski ryflowane

22     moc pieca na olej opałowy – 28kW




Numer ogłoszenia: 63039 - 2014; data zamieszczenia: 25.03.2014

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 53579 - 2014 data 13.03.2014 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Gmina Magnuszew, ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, woj. mazowieckie, tel. 48 6217105, fax. 48 6217025.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4.
  • W ogłoszeniu jest: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.03.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy 26-910 Magnuszew ul.Saperów 24, pokój Nr 8 sekretariat..
  • W ogłoszeniu powinno być: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.04.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy 26-910 Magnuszew ul.Saperów 24, pokój Nr 8 sekretariat.



Magnuszew dn. 18-03-2014r.

 

WYJAŚNIENIA ZWIĄZANE Z TREŚCIĄ SIWZ Nr 2

 

Wyjaśnienie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Wykonanie robót budowlanych pn. Budowa Centrum Kultury i Tradycji Historycznej w ramach Skansenu Militarnego I Armii Wojska Polskiego w miejscowości Mniszew na terenie Gminy Magnuszew”.

Działając na podstawie art. 38 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. nr 223, poz. 1655 ze zm.) Zamawiający wyjaśnia, co następuje:

Pytanie Odpowiedź

Odpowiedź

1.      Pod pozycja montaż sprzętu jest montaż sprzętu p.poż i BHP

2.      Tak obiekt należy wykonać łącznie z zagospodarowaniem terenu. Cena oferta ma obejmować i koszty zgodnie z planem zagospodarowania terenu.

3.      Tak.

4.      Na głębokości 1m.

5.      Średnica 110mm.

6.      Przeniesienie istniejącego przyłącza energetycznego jest po stronie Inwestora.

7.      Teren pod budynkiem nie jest uzbrojony, natomiast teren przed budynkiem jest uzbrojony w: przyłącze energetyczne, przyłącze wodociągowe, przyłącze kanalizacyjne.

 

 



Magnuszew dn. 18-03-2014r.

 

WYJAŚNIENIA ZWIĄZANE Z TREŚCIĄ SIWZ Nr 1

 

Wyjaśnienie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Wykonanie robót budowlanych pn. Budowa Centrum Kultury i Tradycji Historycznej w ramach Skansenu Militarnego I Armii Wojska Polskiego w miejscowości Mniszew na terenie Gminy Magnuszew”.

Działając na podstawie art. 38 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. nr 223, poz. 1655 ze zm.) Zamawiający wyjaśnia, co następuje:

Pytanie

Prośba o zamieszczenie rysunków dotyczących stolarki i świetlików, prosimy o uzupełnienie brakującej dokumentacji.

 

Odpowiedź

 

Nie dysponujemy takim zestawieniem. Proszę korzystać z widoków elewacji - są tam uwidocznione wszystkie otwory okienne.

 





OGŁOSZENIE

Budowę Centrum Kultury i Tradycji Historycznej w ramach Skansenu Militarnego I AWP
Numer ogłoszenia: 53579 - 2014; data zamieszczenia: 13.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Magnuszew , ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, woj. mazowieckie, tel. 48 6217105, faks 48 6217025.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.magnuszew.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie przewiduje się dynamicznego systemu zakupów

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowę Centrum Kultury i Tradycji Historycznej w ramach Skansenu Militarnego I AWP.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Obiekt zostanie zlokalizowany we wsi Mniszew, gmina Magnuszew, na działce o nr 1690/1 z obr. 0035. Budynek zostanie wkomponowany w istniejącą na działce skarpę. Program Planowana jest budowa pawilonu wystawienniczo - handlowo - usługowego, na potrzeby skansenu militarnego 1 Armii Wojska Polskiego. Budynek będzie miał 1 kondygnację nadziemną. Budynek nie podpiwniczony. Program zakłada lokalizację w budynku sali ekspozycyjnej oraz części sanitarnej. Dane liczbowe/Zestawienie powierzchni i kubatura Powierzchnia zabudowy - 256,00 m2 Powierzchnia Całkowita Brutto budynku - 256,00 m2 Powierzchnia Netto budynku - 213,26 m2 Powierzchnia Użytkowa budynku - 213,26 m2 Kubatura budynku - 946,00 m3 Maksymalna wysokość bryły budynku - 4,30 m nad poziom terenu. Ilość kondygnacji nadziemnych budynku - 1 Poziom 0,00 arch. budynku - 102,00 m n.p.m. Program użytkowy W budynku zaprojektowano: hol, szatnię, recepcję, pom. zaplecza, jadalnię, toaletę męską, toaletę damską, toaletę dla osób niepełnosprawnych, salę ekspozycyjną, magazyn, pom. porządkowe, pom. gospodarcze, kotłownię oraz magazyn oleju opałowego. Opis ogólny konstrukcji Konstrukcja budynków żelbetowa w zakresie fundamentów, ścian, słupów i stropów. Układ ścian nośny mieszany - ścianowo-słupowy. Beton C25/30. Zbrojenie stal A-0. Ściany i stropy zbrojone siatką gr.12mm oczko 150x150mm. Fundamenty Ławy żelbetowe o szerokości i stopy fundamentowe posadowione poniżej głębokości przemarzania gruntu. Beton C25/30. Zbrojenie stal A-0. Ściany fundamentowe monolityczne. Ściany Ściany zewnętrzne nadziemia : 2 warstwowe grubości 35cm - 25 cm żelbet + 10 cm styropian, 2 warstwowe grubości 45cm - 35 cm żelbet + 10 cm styropian, 3 warstwowe grubości 45cm - 25 cm żelbet + 10 cm styropian + 10 cm żelbet, 3 warstwowe grubości 46cm - 25 cm żelbet + 15 cm styropian + 3 cm pustka powietrzna+ 3 cm płyta HPL, Ściany konstrukcyjne wewnętrzne żelbetowe 25 cm, Ścianki działowe z bloczków gazobetonowych gr. 12 cm lub w systemie G/K Ściany oporowe żelbetowe grubości 25 cm. Beton C25/30. Zbrojenie stal A-0. Kominy Przewody wentylacyjne i dymowe na bazie kształtek systemowych. Dachy Stropodach o spadkach 2%. Oparte na stropie monolitycznym grubości 24cm . Stropodach projektowany w technologii odwróconego układu warstw. Stolarka Stolarka zewnętrzna okienna aluminiowa, profile wzmacniane, ocieplone w kolorze antracyt. Stolarka zewnętrzna szklona szybami zespolonymi jednokomorowymi. Szklenie szkłem bezpiecznym. Wszystkie okna o izolacyjności termicznej zgodnej z odpowiednimi przepisami budowlanym- Stolarka wewnętrzna okienna aluminiowa. Szklenie szkłem pojedynczym, bezpiecznym. Drzwi zewnętrzne wejściowe do budynku dwuskrzydłowe o szerokości 170 cm (jedno ze skrzydeł o szerokości minimum 90 cm). Drzwi wejściowe zewnętrzne do sali ekspozycyjnej jednoskrzydłowe rozwierane o szerokości 110 cm . Drzwi wejściowe do pomieszczenia gospodarczego rozwierane jednoskrzydłowe, o szerokości 90 cm . Świetliki dachowe o wymiarach 150 x 150 cm z możliwością uchylania świetlika. Drzwi wewnętrzne rozwierane z aluminium . Izolacje Przeciwwilgociowa pozioma -2x papa termozgrzewalna podkładowa 3mm na osnowie z tkaniny poliestrowej z wywinięciem na ściany. W pomieszczeniach mokrych folia izolacyjna lub płynna z zakładem na ściany. Przeciwwilgociowa pionowa - powłoka gruntująca wraz z ciągłą warstwą klejową. Emulsja asfaltowa. Termiczna: - ściany fndamentowe - styropian ekstrudowany - Styrodur CS lub LD grubości 10cm na głębokość minimum 100 cm p.p.t. , - ściany zewnętrzne nadziemia - styropian EPS10, - dach - styropian lub styrodur grubości 15 cm. , - podłoga na gruncie - styropian lub styrodur grubości 10 cm Roboty wykończeniowe Ściany Zewnętrzne - tynk sylikonowy malowany farbą silikonową lub tynk sylikonowy barwiony w masie - beton architektoniczny - płyty HPL lub drewno Wewnętrzne - beton architektoniczny - gres w pomieszczeniach sanitarnych na całej wysokości ściany Posadzki Pomieszczenia ogólne W pomieszczeniach ogólnych jako posadzkę projektuje się zabezpieczenie podłogowej płyty betonowej dodatkiem do betonu zmniejszającym ścieralność - np. Herkulit. Pomieszczenia sanitarne i gospodarcze Gres o odpowiedniej klasie ścieralności, układany na klej. Cokoły o wysokości 10 cm z płytek gresowych licowane z wykończoną płaszczyzną ściany. Sufity Sufit podwieszany z płyt GK na ruszcie stalowym Instalacje Centralne ogrzewanie - ogrzewanie z dwufunkcyjnego kotła na olej opałowy; Ciepła woda użytkowa z dwufunkcyjnego kotła na olej opałowy; Instalacje kanalizacyjna do sieci kanalizacji sanitarnej; Woda z sieci miejskiej; Wentylacja grawitacyjna; Instalacja elektryczna z sieci miejskiej; Woda deszczowa zagospodarowana na terenie inwestycji; Instalacje niskopradowe;.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00-0, 45.22.35.00-1, 45.26.25.00-6, 45.32.00.00-6, 45.43.00.00-0, 45.26.12.10-9, 45.42.10.00-4, 45.40.00.00-1, 45.33.11.00-7, 45.33.00.00-9, 45.31.00.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 10000,00zł słownie : dziesięć tysięcy zł

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - nie precyzuje się tego warunku - działalność prowadzona na potrzeby przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest wykazać udokumentowane należyte wykonanie, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 robót budowlanych polegających na budowie lub przebudowie budynku użyteczności publicznej lub budynku mieszkalnego o wartości każdej z nich, nie mniejszej niż 800 000,00 zł brutto w tym jednej z wykorzystaniem betonu architektonicznego. Ocena spełniania warunku nastąpi wg formuły spełnia-nie spełnia na podstawie Oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz wykazu robót budowlanych, zawierającego rodzaj, wartość, daty i miejsce wykonania oraz załączonego dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek ten muszą spełniać łącznie (przez jednego członka konsorcjum w całym zakresie i wartości).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie precyzuje się tego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek ten zostanie spełniony, gdy wykonawca złoży wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia publicznego wraz z oświadczeniem, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia. Wśród osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia publicznego musi być co najmniej: a) 1 osoba, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, będąca członkiem właściwej izby samorządu zawodowego; b) 1 osoba, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, będąca członkiem właściwej izby samorządu zawodowego; c) 1 osoba, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, będąca członkiem właściwej izby samorządu zawodowego. Oceny spełnienia tego warunku zamawiający dokona zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie precyzuje się tego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo (w oryginale lub notarialnie potwierdzonej kopii) w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy sprawie zamówienia publicznego; b) Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów przedkłada pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia oraz oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia w oparciu o zał. Nr 2a oraz aktualny odpis z właściwego rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 Ustawy - dokument powinien być złożony w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, którego dotyczy; c) Dowód wniesienia wadium. d) oświadczenie o spełnieniu warunku

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugmagnuszew.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy 26-910 Magnuszew ul.Saperów 24.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.03.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy 26-910 Magnuszew ul.Saperów 24, pokój Nr 8 sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Regionalny Rozwoju Województwa Mazowieckiego .Działanie 6.2 Turystyka.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie





do pobrania

SIWZ z zał. - zp1__budowa_centrum_kultury_mniszew.doc
SSTWiOR - sstwior_centrum_kultury_skansen_mniszew.pdf
przedmiar robót:
-przedmiar_budowa_pawilonu_skansen.pdf
dokumentacja techniczna:
projekt_mniszew_skansen.pdf
magnuszew_skansen___elewacje_1.pdf
magnuszew_skansen___elewacje_2.pdf
magnuszew_skansen___projekt_przedpola.pdf
magnuszew_skansen___projekt_zagospodarowania.pdf
magnuszew_skansen___przekroj_a-a.pdf
magnuszew_skansen___przekroj_b-b.pdf
magnuszew_skansen___przekroj_c-c.pdf
magnuszew_skansen___przekroj_d-d.pdf
magnuszew_skansen___rzut_dachu.pdf
magnuszew_skansen___rzut_fundamentow.pdf
magnuszew_skansen___rzut_przyziemia.pdf
magnuszew_skansen___schemat_instalacji_co.pdf
magnuszew_skansen___schemat_instalacji_elektrycznej.pdf
magnuszew_skansen___schemat_instalacji_kanalizacji.pdf
magnuszew_skansen___schemat_instalacji_zwu_cwu.pdf
magnuszew_skansen___warstwy_przegrod_pionowych.pdf
magnuszew_skansen___wizualuzacje_1.pdf
magnuszew_skansen___wizualuzacje_2.pdf
magnuszew_skansen_model_55___1.jpg
magnuszew_skansen_model_55___2.jpg
magnuszew_skansen_model_docelowy_1.jpg
magnuszew_skansen_model_docelowy_2.jpg
magnuszew_skansen_model_docelowy_3.jpg
magnuszew_skansen_model_docelowy_4.jpg
magnuszew_skansen_model_docelowy_5.jpg
opinia_geotechniczna_mniszew.pdf
skan_01.jpg
skan_02.jpg
skan_03.jpg
skan_04.jpg
skan_05.jpg
skan_06.jpg
skan_07.jpg
skan_08.jpg
skan_09.jpg
skan_10.jpg
skan_11.jpg
skan_12.jpg
skan_13.jpg
skan_14.jpg
skan_15.jpg
skan_16.jpg
skan_17.jpg

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 2289239]

przewiń do góry